Jij vindt slowchatten met filmnerds wel wat? Zelf ook een fervent filmkijker en triviageiler?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef WieWapWop het volgende:
Meeting lijkt me niets, maar de SC wel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Jij vindt slowchatten met filmnerds wel wat? Zelf ook een fervent filmkijker en triviageiler?
Niet triest, het werkte simpelweg op mijn traan en lachspieren. Ben zelfs wel enigszins een film nerd, heb geen idee hoe het met de andere zit.. Alleen triviageiler, daar gingen mijn lachspieren even aan het werkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef hornage het volgende:
Dank Chen, echter hoezo vind je mijn reactie triest?
Kan je jezelf niet zo vinden in mijn omschrijving van een doorsnee FMT'er?
Klopt, wel voorheen, paar jaar terug wat vaker gedaan, maar mijn filmliefde is pas wat van de laatste 4 jaar zo. Bovendien ben ik een aardige tijd afwezig geweest van FOKquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef hornage het volgende:
Ah, dan interpreteerde ik de emoticon verkeerd
Ik ouwehoer trouwens ook graag hoorWas je vast en zeker nog niet opgevallen
![]()
En geilen op triviafeitjes kan natuurlijk ook gezien worden dwangmatig gedrag of een tekort aan inzet voor werk/studie of een overdaad aan tijd door een tekort aan sociaal leven
Maar jij post pas sinds kort ook in FMT of niet?
hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef Verreke het volgende:
Als iemand eens die laatste film met adrien brody post....ik weet hem echt niet.. en ik zit te wachten op een nieuwe vraag.... werk ontwijkend gedrag....
Understatement.quote:
Voor een eventueele meet? Is er uberhaupt genoeg animo voor, weet zelf ook niet of ik daar nou veel voor voel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Understatement.
Komende maanden zijn er weekenden waarin ik wel kan en waarin ik niet kan.
Vraag me nu niet wanneer, want ik ben te lui om dat op te zoeken.
Trutquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet wederzijds. Als ik heel eerlijk ben.
Nou, jullie houden ook van jou hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zit momenteel, naast prive-dingen, vooral films en schaatsen te kijken en OS komen er ook nog aan.
Maar ik hou wel van jullie.
Nu heb ik je een punt gegeven in het nieuwe topic. Sorry voor de vertragingquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Chen het volgende:
Ik heb in het vorige topic geen punten van lamers gekregen, wat nu?
Dan ben ik dat ook.. ken heel die opa nie..quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef hornage het volgende:
Ik ken die hele Alan niet. Opgezocht, maar echt aardig onbekend....
Ben ik nu een filmbarbaar?
maar maar maar,de alheilige FMT regels, om precies te zijn regel 7 zegt:quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
Men neme werk, men neme het geld verdiend met werk, men koopt miljoenen films, men kijkt ze.
Voila.
Helaas moet ik nu wel gaan, dus mijn vraag aan jullie, filmbarbaren, zou een van jullie een vraag voor mij willen stellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou bij deze mijn excuses!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:09 schreef hornage het volgende:
[..]
maar maar maar,de alheilige FMT regels, om precies te zijn regel 7 zegt:Post geen antwoord als je er weer snel vandoor moet. Of wel, maar plaats dan ook een nieuwe vraag!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Hulkio het volgende:
Pfff, ik moet gewoon overwerken vandaag! Zou verboden moeten worden op vrijdag!
Sorry, onder het genot van hamburgersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef hornage het volgende:
rare film, een film met hamburgers? Attack Of The Killer Hamburgers ofzo?
cultuurbarbaar..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef hornage het volgende:
Nou, daar is al in het normale topic een antwoord op gegeven. Dan kunnen de nerds onder ons iig de punten per maand bijhoudenAnders loopt het door elkaar. Of anders klopt de topictitel niet etc
Maar dus, alweer een Ghostbusters vraagIk heb vorige week dus voor het eerst in jaaaaren Ghostbusters gezien, maar damn, redelijk gedateerd zeg. Een held die rookt, een held die alleen maar achter vrouwen aanzit.... Special Effects die weinig special zijn.... Ach, het zit allemaal leuk in elkaar, maar ik denk dat er tegenwoordig toch wat leukers van kunnen maken.
Uit welke film komt het eerste plaatje?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef hornage het volgende:
yeah, ik ben een cultuurbarbaar
Ik hou anders wel van echte cultuur hoorZoals bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Oh, die heb ik al gezien en één keer was wel genoeg.quote:
Zoiets -> http://frontpage.fok.nl/review/368186/1/1/100#7494769 ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:17 schreef Patch het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/368186/1/1/100/dvd-taking-woodstock.html
Ik neem aan dat 'de die-hards' hier ook even een reactie posten...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:31 schreef hornage het volgende:
En heb je het dan ook een beetje gezellig in je eentje???
Je moet ook niet van die moeilijke vragen stellen johNeem een voorbeeld aan mij, makkelijke vragen met lekkere geile chicks
![]()
quote:The filmmakers had requested that M&M's be used to lure E.T., instead of Reese's Pieces. The Mars company had denied their request and so Reese's Pieces were used instead. As a direct result, Reese's Pieces sales skyrocketed. Because of this, more and more companies began requesting that their products be used in movies. Thus, product placement was born.
Veel plezier !quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef hornage het volgende:
Ah, Patch is ook een echte carnavalsvierder?
Ik ga komend weekend voor het eerst in mijn leven ook carnaval meemaken. Ik als echte noordeling
Ik ga als hippie zondag eens uitvinden hoe dat allemaal werkt in Maastricht
Wederom Captain Jackquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:22 schreef hornage het volgende:
Dank u, gaat wel lukken. Ik word begeleid door mijn echte brabantse vriendin
Hoe ga je dit jaar dan?
quote:
Of je geeft Sam gewoon een puntje...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:43 schreef Hulkio het volgende:
Pfff, zullen we maar gewoon een slotje op het FMT gooien?
He, er zijn ff 2 uur lang niet andere FMT'ers online en je laat de hoop al vallen?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:43 schreef Hulkio het volgende:
Pfff, zullen we maar gewoon een slotje op het FMT gooien?
Dat is idd makkelijk te doen, in de bioscoop haal ik er al 50 per jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef hornage het volgende:
Iemand hier trouwens die hier -> http://www.roelvano.nl/challenges/ ook aan meedoet?
150 films in een jaarZit ik al jaren gemiddeld op
Weet zeker dat er voldoende hier zijn die er nog veel meer halen
Zie eigenlijk het idee er niet achter om je aan te melden om aan deze "challenge" mee te doen....
Hmm.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef hornage het volgende:
Iemand hier trouwens die hier -> http://www.roelvano.nl/challenges/ ook aan meedoet?
150 films in een jaarZit ik al jaren gemiddeld op
Weet zeker dat er voldoende hier zijn die er nog veel meer halen
Zie eigenlijk het idee er niet achter om je aan te melden om aan deze "challenge" mee te doen....
hehehequote:
Wat?quote:
Als het om vrouwelijke FMT-ers gaat, dan mag ik ze niet afschrikken?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:48 schreef hornage het volgende:
Euj euj euj, we moeten onze nieuwe FMT'er Dottey natuurlijk op een niet afschrikwekkende methode uitleggen dat opzoeken niet mag heMisschien schrikt ze wel, 't komt vrouwelijk over en dat hebben we nodig natuurlijk!
Al een PM'etje verstuurd Patch?
Nee hoor, die heb ik weggepest irl en onder invloed, toch niet via FMT of PM?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef hornage het volgende:
Nee, idd, niet wegpesten zoals je met timbola hebt gedaan he
Tombolafanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Moontje1980 het volgende:
Klopt het dat ik samen met Dottey (als ze nog gezellig terugkomt) de enige vrouwelijke deelnemers aan FMT zijn?
Zijn er altijd zo weinig vrouwelijke triviantjes geweest?
Vind het helemaal leuk om mijn werkervaring bij videotheken hier weer even op niveau te houden
Waarvan de eerste vier nog sporadisch langskomen, de onderste 4 zijn al tijden niet meer gezien in FMT.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Tombolafan
Twentemeisje
Wyccie
Sheridana
Mamamiep
Oscar-Wilde
BwennieBren
BlaatschaaP
Wie kan dit lijstje nog aanvullen.
Het vrouwelijk geslacht is altijd in de minderheid geweest.
Anders was er voor jullie niets meer aan te vullen.quote:
Dat dacht ik ook, maar dat werd op de meet door Mike weggeworpen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Anders was er voor jullie niets meer aan te vullen.![]()
Daarbij is Dolfijn volgens mij een kloon van een andere FMT-ster.
Dan is het een kloon van Mikequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat werd op de meet door Mike weggeworpen.
hehehequote:
Scanman is sowieso schizofreen. Of hij heeft zelfs meerdere persoonlijkheden. Als in een hele slechte B-film.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Nee, de vermoedens waren dat Dolfijn en Scanman01 1 en dezelfde persoon waren.
Kloon van Scanman? Bewezen?quote:
We zijn toch allemaal kloons van Scanmanquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Kloon van Scanman? Bewezen?
Dolfijn dachten we namelijk ook.
Nu de weersomstandigheden weer wat beter worden en de dagen lengen, wordt de aantrekkelijkheid hiervan weer groter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Patch het volgende:
Overigens stel ik bij deze voor om weer eens een FMT-meet te houden.
Ik heb zin in bier...
En wellicht een live filmquiz?
Verder geklets daarover en andere zaken > FMT-slowchat-topic
In bepaalde muziekcafé en ierse pubs worden vaak filmquizen gehouden.quote:Op zondag 4 april 2010 17:14 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nu de weersomstandigheden weer wat beter worden en de dagen lengen, wordt de aantrekkelijkheid hiervan weer groter.
Maar hoe had je een live filmquiz in gedachten?
Ik was al aanwezig op de vorige meet. Dus diverse mensen kennen mij IRL.quote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef Chen het volgende:
Had graag, vooral, Flitspaal willen ontmoeten.. Jammer
Doordat ze een enkel antwoord dat ik geef ''merkwaardig'' vinden, zonder mij ook maar te vragen wat de reden is dat ik bepaalde antwoorden nou eenmaal weet, ben ik uitgesloten van verdere deelname.quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef wyccie het volgende:
Watskeburt?
ikkequote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mogen we weten wie er allemaal lid is van het tribunaaltje dat hier alles beslist?
Als de Vlaamse moderator zich van den domme houdt, kunnen wij ons achter de oren gaan krabben.quote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mogen we weten wie er allemaal lid is van het tribunaaltje dat hier alles beslist?
Het mooie is nog, als je kijkt naar de tijden dat ik online ben geweest zie je dat ik pas weer online ben gekomen nadat die vraag en alle gegeven tips al waren gegeven..quote:Op maandag 5 april 2010 20:06 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als de Vlaamse moderator zich van den domme houdt, kunnen wij ons achter de oren gaan krabben.
Ik steun Patch volledig in deze kwestie.
Als je de betreffende merkwaardigheid bekijkt en het strafblad ernaast legt, kun je tot geen andere conclusie komen.
Maar ik zal je aangeven dat het begon met deze, tamelijk onschuldige vraag.
Vraag die niet zo moeilijk is, maar aanvankelijk niet op te zoeken. In latere instantie wel.
Deze vraag was niet als lokaas of zo bedoeld. Het leek me een niet meer dan redelijke vraag.
Waardeer ik ook enorm van jequote:Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef Flitspaal het volgende:
Het is dan ook geen eenmansactie van Patch. Maar hij houdt de stand bij en heeft het daarom naar buiten gebracht.
Ik heb mijn conclusie openlijk geuit.
Weet je, het vreemde is niet dat je Anne Baxter kent, maar wel dat je die titel, The Late Liz, noemt.quote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef Chen het volgende:
[..]
Waardeer ik ook enorm van jepunt is dat mij geen eens via de o 'zo geliefde PM wordt gevraagd om nadere uitleg.. Weetje ik doe het ook voor mijn lol, heb een keer zogezegd gecheat, eerlijk toegegeven, mijzelf daar nog een puntenmindering voor opgelegd.. Vervolgens is dat niet meer het geval, komt er een wellicht wat verdachte vraag, die ik nota bene met behulp van mijn ouders hierzo heb weten te beantwoorden
(sorry als dat niet mag) en wordt ik opeens uitgesloten van verdere deelname, waarna er in het FMT schaamteloos maar even wordt geschreven dat er ''genoeg'' aanleiding was (waar ik nooit van op de hoogte ben gebracht
) en vervolgens krijg ik in een PM een melding met het verzoek niet meer te posten.
Niet alleen de manier waarop vind ik gewoon niet echt in de toch wel gezellige FMT sfeer passen, maar als mij geen eens mogelijkheid wordt geboden om mij te verantwoorden.. tja...
Ik zou zeker gaan voor een live filmquizquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef hornage het volgende:
Zo, ben ff een paar dagen de hort op en direct een half relletjeVerdorie, kan ik mijn functie om de boel te sussen niet uitvoeren
Maar een meet, ben ik zeer voor in. Ik had me voorgenomen om hier wellicht organisatorisch iets voor te gaan betekenen. Ik zal vanavond eens in de agenda kijken of ik ergens tijd heb op een zaterdag ofzo
zo heet ik heul nietquote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef hornage het volgende:
Nee, idd, niet wegpesten zoals je met timbola hebt gedaan he
IRL was de druppel idd...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik weggepest irl en onder invloed, toch niet via FMT of PM?
Je bent hier wel veel minder tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo heet ik heul niet![]()
[..]
IRL was de druppel idd...
Ja...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:53 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Je bent hier wel veel minder tegenwoordig.
quote:
quote:
Beide in Belgie.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:23 schreef hornage het volgende:
Die van 22 mei lijkt me mooi
Maar Zwevegem? Waar is dat?
Een filmquiz kan men voor 50 euro aanschaffen, die is dan speciaal gemaakt voor een café met tv enzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:34 schreef hornage het volgende:
Lijkt me een goed plan! Is het dan niet handiger als jij de organisatie op je neemt? Of samen?
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef Flitspaal het volgende:
Ik kan daar niet komen. Uithoeken van de wereld zijn het.
Ik open pas een topic als ik weet dat Sheridana, Wyccie en Bellatrix meegaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:39 schreef hornage het volgende:
Puu, das 3 uur met de trein voor mij....Nja, macht nichts!
Ga ik of jij een topic openen Patch?
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:43 schreef hornage het volgende:
Dus ga ik nu wachten tot jij een reactie van ze hebt?
Hehe. Het zal wel aan het mooie weer liggen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef hornage het volgende:
Vandaag nogal wat mensen die zich moeten schamen door het niet direct herkennen van Samuel L "fucking" Jackson, het niet kennen van Fear And Loathing In Las Vegas en de goede Lynch films.......
Waar gaat het heen mensen? Moeten we nu echt een megalijst aan verplichte films gaan maken ofzo om newbie FMT'ers op te voeden ofzo
Dat is inderdaad bijzonder. Mij zal je ook zeker niet heel veel zien aankomende zomer met mooi weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef hornage het volgende:
DeParo schaamt zich al goed
@Bronson, tsja, het mooie weer, ik weet het niet.....
Vorig jaar deze tijd was FMT een beetje aan het sterven rond deze tijd, maar tijdens de zomer kwam er toen opeens een opleving! Niet normaal! Ik ben juist buiten 's zomers buiten het werk om dan
Ja, die van Samuel L. wel, het was dat ik de trailer had gezien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef hornage het volgende:
DeParo schaamt zich al goed
@Bronson, tsja, het mooie weer, ik weet het niet.....
Vorig jaar deze tijd was FMT een beetje aan het sterven rond deze tijd, maar tijdens de zomer kwam er toen opeens een opleving! Niet normaal! Ik ben juist buiten 's zomers buiten het werk om dan
Beetje een B-film haha. Maar op zich wel grappig, ik had hem ooit aangeschaft bij een aanbieding,quote:
Leve Boten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:44 schreef hornage het volgende:
Vanavond mijn boot optuigen en daarna onderstaande film voor mij
[ afbeelding ]
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
AryaMehr
Kees22
Disana
Gellius
TitusPullo
SamuelofSEK
PhysicsRules
pyl
Viajero
El_Matador
Weltschmerz
moussie
Bronson
Papierversnipperaar
Harajuku.
KoosVogels
Frutsel
Pietverdriet
ErwinRommel
paddy
Patch
Burakius
zoalshetis
Dichtpiet.
Dopekoe
Mutant01
Flitspaal
sp3c
IHVK
Gulo
Monidique
Louis22
Amos_
HAKIM_1988
Iblardi
Dagonet
hornage
Hulkio
Ringo
Tokay
Lord_Vetinari
Fortune_Cookie
Sachertorte
Zienswijze
waht
Ribbenburg
Q.E.D.
Bluesdude
UncleErnie
WammesWaggel
Ik ken dat verschijnsel niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:05 schreef DeParo het volgende:
Wie zijn jullie forumvriendjes.
Staan er ook bij mij een paar van dit forum tussen.
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
[..]
Klik de link dan zie je vanzelf die van jou verschijnen.quote:
SamuelofSEK
Dopekoe
Patch
hornage
Chen
InTrePidIvity
Bronson
mr_anonimous
Gillingham
Flitspaal
lamers
Timo20
Asap
YoGi_Berra
tombolafan
Falco
DeParo
California
Lonewolf2003
Bellatrix
YellowBlacks
dyonvbaal
Butterfly91
banaantjeEE
Jeeh
wyccie
Fluffy_Augurk
Siniti
SaintOfKillers
SnuggLe
Guppi
macondo
RuneRose
victorinox
Lambiekje
sitting_elfling
Mike
jimjim1983
TJLinden
Schenkstroop
7eVeNL
Moontje1980
Tim86
Doff
Karina
mschol
haakon
trebremmit
Gorro
Arcee
Patch
Dopekoe
SamuelofSEK
Hulkio
tombolafan
mr_anonimous
InTrePidIvity
dyonvbaal
Bronson
Fluffy_Augurk
Chen
Flitspaal
Asap
lamers
fathank
wyccie
Gillingham
nijnja
YoGi_Berra
julian6
Jeeh
Bellatrix
Neo-Mullen
DeParo
California
_Xbox_Master_
victorinox
ReMcOrE
YellowBlacks
Mike
Moontje1980
Just_Shut_Up
Koepert
skittelman
Game_Error
10tje1988
Houniet
Droathoah
Pinkapple
Sassie
Lonewolf2003
Doff
eNGine10
7eVeNL
NoizEkick
Verreke
melvddonk
Mirel
mstx
PiRANiA
Haha een beetje wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef hornage het volgende:
Je voelde je al zo alleen op FOK!?
Welke film staat er vanavond op het programma mensen? Ikke weer PathfinderGisteren liep mijn planning nl een beetje in het honderd...
Asjeblieft jongen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef DeParo het volgende:
Eindelijk sta ik er eens bij mensen bij![]()
.
Op NWS laat bijna niemand z'n lijstje zien![]()
daar zal ik er ook nog wel bij een paar bij staan.
Dopekoe
SamuelofSEK
hornage
Hulkio
Patch
DeParo
Asap
InTrePidIvity
Flitspaal
Roel_Jewel
-Hans-
Dagoduck
Bellatrix
haakon
Gillingham
Tazar_Yoot
Chen
ivpskate
Falco
rubbereend
Seam
Sirolf
Piles
Qunix
Captain_Slow
YellowBlacks
Godtje
Dichterbijer
Etcetera
borisz
TheArt
victorinox
lamers
alors
SaintOfKillers
wyccie
Renesite
Ternerito
Bayswater
porsche1
Krambo
TARAraboemdijee
Xrenity
Q.E.D.
Paul
Jor_Dii
Againzender
Dragorius
Disana
Dennis101
Was een smiley uit blijdschap en het verwees naar de treurigheid van mijn internet-dromenquote:
Jajaja, draai er maar weer om heen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Was een smiley uit blijdschap en het verwees naar de treurigheid van mijn internet-dromen.
Dat je dat niet doorhad zeg.
Patch
mr_anonimous
SamuelofSEK
InTrePidIvity
tomtomaat
dyonvbaal
Dopekoe
tombolafan
Yankee
hornage
Hulkio
Gillingham
tong80
Chen
wyccie
California
SaintOfKillers
Falco
nightcowboy
Bellatrix
Zeroku
lamers
Lonewolf2003
DeParo
Mike
Bronson
Ofyles2
Fluffy_Augurk
Gorro
banaantjeEE
YellowBlacks
Mostlyanthony
ScottTracy
victorinox
Doff
ranja
Gatalin
methodmich
Beschouw
lubje25
TUFKAL
henrydg
slaveloos
Rucebo
Nepthys
Jeeh
cafca
YoGi_Berra
Nico_S.
Anonymousz
Ja klopt, weten ze weer goed te photoshoppen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:58 schreef hornage het volgende:
Mmm, ik zag zoiets langskomen toen ik deze zocht jah. Wel grappig, bij sommigen heeft dezelfde dame opeens wel haar bh aanMaar Cashback kijken is goed om vrouwelijk schoon te spotten. Heb er al eens een stuk van gezien met een scharrel
In elk geval een view waard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef hornage het volgende:
KlaasDJ gaat nogmaals het hele FokFilm project proberen op te starten. Als je dus iets daarin wilt beteken kan je ff reageren in het volgende topic -> FOK!-film
Lijkt mij wel grappig
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef hornage het volgende:
Is dit een "ik ben jarig en wil dit spammen"-post?
Juist, en de 19e ben ik jarig. Dus dan verwacht ik ook de nodige felicitaties.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]en of je het meteen even in je agenda schrijft voor volgend jaar
Waarom niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik wil niet in dat andere topic posten.
[ afbeelding ]
Het is minder vaag dan zijn korte filmsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:30 schreef hornage het volgende:
Bovenaan mijn to see staat trouwens atm Inland Empire maar eigenlijk ben ik er een beetje bang voor. Ik heb alle andere Lynch films ook gezien, maar ergens heb ik het gevoel alsof deze nog vager is ofzo...
Iemand die me hiervan af kan helpen?
Bronquote:LOS ANGELES - Regisseurs Jean-Luc Godard en Francis Ford Coppola krijgen een ere-Oscar voor hun volledige oeuvre.
De 79-jarige Godard krijgt de prijs tijdens een speciale ceremonie in Hollywood op 13 november. Coppola (71) krijgt zijn beeldje voorafgaand aan de reguliere uitreiking van de Oscars in februari 2011.
Godard is één van de pioniers van de nouvelle vague, de Franse filmstroming die probeerde begin jaren zestig los te komen van de beperkingen van de klassieke cinema om zo een meer geïmproviseerde stijl te creëren.
Zijn A Bout de Souffle (1960) wordt gezien als een mijlpaal in de filmgeschiedenis. Het is niet duidelijk of Godard zijn prijs zelf komt ophalen.
Coppola was één van de meest vernieuwende Amerikaanse filmmakers uit de tweede helft van de twintigste eeuw.
De regisseur maakte met de eerste twee Godfather-delen (1972 en 1974) en Apocalypse Now (1979), volgens velen drie van de beste films ooit. Ook stond hij als producent aan de wieg van de carrières van andere grote regisseurs, zoals George Lucas (Star Wars).
Nou het vervelende van die series is dat ze het einde van de aflevering zo maken, dat je gelijk weer door naar de volgende aflevering wilt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef hornage het volgende:
Nja, series mogen ook hoorZo heb ik dit voorjaar zo even heel Naruto en Heroes verslonden
Kost ook veel filmkijktijd
Heb nog steeds Inland Empire bovenaan staan op mijn tosee lijst, maar verdorie. Duurt bijna 3 uur, dan is een serie toch makkelijkerKost minder tijd
En als je punten goed gaat toekennenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:03 schreef Patch het volgende:
Ik denk dat er meer animo voor een meet is, als er duidelijk afgesproken wordt dat ik niet mag komen
Heb ik gedaan ! Punten-hebbert !quote:Op donderdag 16 september 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je punten goed gaat toekennen
quote:
Was al een tijdlang bekend, maar IMDB heeft ook een bevestiging gepost iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef Bronson het volgende:
Ah, het optreden van Joaquin Phoenix van het afgelopen jaar is nep. Goh..
Ah, is hij daarom weg. Kan het niet op een andere manier worden ingesteld?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Patch het volgende:
Da's toch zonde van alle awards die men had gewonnen en als webicon in je avatar stond.
![]()
Welke avatar moet ik nu kiezen?
Vrijdagavond = Deerhunter-avondquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ah, is hij daarom weg. Kan het niet op een andere manier worden ingesteld?![]()
Ik heb onderstaande films nog op de planken staan. Welke zal ik vanavond kijken? Ik heb ze geen van allen gezien. Ik weet het echt niet meer.![]()
• The Road
• Cinema Paradiso
• Central do Brasil
• The Deer Hunter
• The Machinist
• Midnight Cowboy
Beter voor je hart.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Patch het volgende:
Misschien moet ik niet op elke slak zout leggen of wellicht ietwat vriendelijker op de regels attenderen...
+1 patchquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Patch het volgende:
Misschien moet ik niet op elke slak zout leggen of wellicht ietwat vriendelijker op de regels attenderen...
Als ze na 1 x attenderen op de OP, zich er ook aan houden, ok... maar de jeugd luistert niet !quote:
Dank je, eindelijk weer iemand die me begrijpt !quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:57 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook wel erg zonde van het dubbelepuntentopic. Die zijn tegenwoordig erg schaars.![]()
En de rest van dat topic kan ik niet volgen, want ik moet werken.
Elke 10e topic is een dubbele punten topic (OP AL GELEZEN??), en dit is de 2e of de 3e dit jaar. Misschien zelfs wel de 2e.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
want wanneer openen jullie eigenlijk dat dubbele puntentopic?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Elke 10e topic is een dubbele punten topic (OP AL GELEZEN??), en dit is de 2e of de 3e dit jaar. Misschien zelfs wel de 2e.
Dus het is jammer dat er dan veel gepraat wordt via posts...
Daarvoor hebben we het slowchat-topic in leven geroepen. Daar kan men reageren op hoe leuk of hoe moeilijk de vraag was en andere aanverwante zaken.
In topic nr. 11 kan wel weer meer gepraat worden, maar probeer zoveel mogelijk in het SC-topic dat te doen aub.
geklets in topic 1 t/m 9 is natuurlijk ook erg, maar in topic 10 nog erger, staat er toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oftewel, het geklets in topic 1 t/m 9 is niet erg, want dan kom je sneller bij topic 10, maar in topic 10 zelf graag geen geklets?
Dat dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef Patch het volgende:
Intre zal nu wel een mooie vraag gaan knutselen.
Allemaal een half uurtje pauze
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef Patch het volgende:
Gillangham mag de nieuwe openen, en ik heb er 10, dankzij hem
Dubbele puntenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
maar telt het nog als 2 punten of 1 punt..aangezien de vraag in t dubbele punten staat en t antwoord dan in t enkele
de vraag telt voor 2 punten, dus het antwoord ook, ook al staat het in het reguliere 1-punten-topic.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
maar telt het nog als 2 punten of 1 punt..aangezien de vraag in t dubbele punten staat en t antwoord dan in t enkele
Bedank je visite daarvoor !quote:Op maandag 20 september 2010 10:10 schreef Bronson het volgende:
Ik zat vrijdagavond The Return te kijken. Komt er halverwege visite.
duh !quote:
Geen idee! Ik heb overal van die lovende recensies gelezen.. Maar ik kan het geniale er nog niet helemaal in vinden.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Patch het volgende:
[..]
duh !
tuurlijk, waarom zou het een goede film zijn dan?
Vozvrashchenie.quote:Op maandag 20 september 2010 10:18 schreef Asap het volgende:
Hehe, welke The Return kijk je? De horror-versie (die zuigt behoorlijk) of Vozvrashchenie (zelf niet gezien, maar schijnt wel goed te zijn)?
kijk!, dat magquote:Op maandag 20 september 2010 10:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb helemaal geen films gekeken
Gisteren 2 DVD'tjes van little britain
Owh, ik dacht die met Buffyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |