Jij vindt slowchatten met filmnerds wel wat? Zelf ook een fervent filmkijker en triviageiler?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef WieWapWop het volgende:
Meeting lijkt me niets, maar de SC wel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Jij vindt slowchatten met filmnerds wel wat? Zelf ook een fervent filmkijker en triviageiler?
Niet triest, het werkte simpelweg op mijn traan en lachspieren. Ben zelfs wel enigszins een film nerd, heb geen idee hoe het met de andere zit.. Alleen triviageiler, daar gingen mijn lachspieren even aan het werkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef hornage het volgende:
Dank Chen, echter hoezo vind je mijn reactie triest?
Kan je jezelf niet zo vinden in mijn omschrijving van een doorsnee FMT'er?
Klopt, wel voorheen, paar jaar terug wat vaker gedaan, maar mijn filmliefde is pas wat van de laatste 4 jaar zo. Bovendien ben ik een aardige tijd afwezig geweest van FOKquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef hornage het volgende:
Ah, dan interpreteerde ik de emoticon verkeerd
Ik ouwehoer trouwens ook graag hoorWas je vast en zeker nog niet opgevallen
![]()
En geilen op triviafeitjes kan natuurlijk ook gezien worden dwangmatig gedrag of een tekort aan inzet voor werk/studie of een overdaad aan tijd door een tekort aan sociaal leven
Maar jij post pas sinds kort ook in FMT of niet?
hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef Verreke het volgende:
Als iemand eens die laatste film met adrien brody post....ik weet hem echt niet.. en ik zit te wachten op een nieuwe vraag.... werk ontwijkend gedrag....
Understatement.quote:
Voor een eventueele meet? Is er uberhaupt genoeg animo voor, weet zelf ook niet of ik daar nou veel voor voel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Understatement.
Komende maanden zijn er weekenden waarin ik wel kan en waarin ik niet kan.
Vraag me nu niet wanneer, want ik ben te lui om dat op te zoeken.
Trutquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet wederzijds. Als ik heel eerlijk ben.
Nou, jullie houden ook van jou hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zit momenteel, naast prive-dingen, vooral films en schaatsen te kijken en OS komen er ook nog aan.
Maar ik hou wel van jullie.
Nu heb ik je een punt gegeven in het nieuwe topic. Sorry voor de vertragingquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Chen het volgende:
Ik heb in het vorige topic geen punten van lamers gekregen, wat nu?
Dan ben ik dat ook.. ken heel die opa nie..quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef hornage het volgende:
Ik ken die hele Alan niet. Opgezocht, maar echt aardig onbekend....
Ben ik nu een filmbarbaar?
maar maar maar,de alheilige FMT regels, om precies te zijn regel 7 zegt:quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef Chen het volgende:
Men neme werk, men neme het geld verdiend met werk, men koopt miljoenen films, men kijkt ze.
Voila.
Helaas moet ik nu wel gaan, dus mijn vraag aan jullie, filmbarbaren, zou een van jullie een vraag voor mij willen stellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou bij deze mijn excuses!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:09 schreef hornage het volgende:
[..]
maar maar maar,de alheilige FMT regels, om precies te zijn regel 7 zegt:Post geen antwoord als je er weer snel vandoor moet. Of wel, maar plaats dan ook een nieuwe vraag!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Hulkio het volgende:
Pfff, ik moet gewoon overwerken vandaag! Zou verboden moeten worden op vrijdag!
Sorry, onder het genot van hamburgersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef hornage het volgende:
rare film, een film met hamburgers? Attack Of The Killer Hamburgers ofzo?
cultuurbarbaar..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef hornage het volgende:
Nou, daar is al in het normale topic een antwoord op gegeven. Dan kunnen de nerds onder ons iig de punten per maand bijhoudenAnders loopt het door elkaar. Of anders klopt de topictitel niet etc
Maar dus, alweer een Ghostbusters vraagIk heb vorige week dus voor het eerst in jaaaaren Ghostbusters gezien, maar damn, redelijk gedateerd zeg. Een held die rookt, een held die alleen maar achter vrouwen aanzit.... Special Effects die weinig special zijn.... Ach, het zit allemaal leuk in elkaar, maar ik denk dat er tegenwoordig toch wat leukers van kunnen maken.
Uit welke film komt het eerste plaatje?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef hornage het volgende:
yeah, ik ben een cultuurbarbaar
Ik hou anders wel van echte cultuur hoorZoals bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Oh, die heb ik al gezien en één keer was wel genoeg.quote:
Zoiets -> http://frontpage.fok.nl/review/368186/1/1/100#7494769 ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:17 schreef Patch het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/368186/1/1/100/dvd-taking-woodstock.html
Ik neem aan dat 'de die-hards' hier ook even een reactie posten...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:31 schreef hornage het volgende:
En heb je het dan ook een beetje gezellig in je eentje???
Je moet ook niet van die moeilijke vragen stellen johNeem een voorbeeld aan mij, makkelijke vragen met lekkere geile chicks
![]()
quote:The filmmakers had requested that M&M's be used to lure E.T., instead of Reese's Pieces. The Mars company had denied their request and so Reese's Pieces were used instead. As a direct result, Reese's Pieces sales skyrocketed. Because of this, more and more companies began requesting that their products be used in movies. Thus, product placement was born.
Veel plezier !quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef hornage het volgende:
Ah, Patch is ook een echte carnavalsvierder?
Ik ga komend weekend voor het eerst in mijn leven ook carnaval meemaken. Ik als echte noordeling
Ik ga als hippie zondag eens uitvinden hoe dat allemaal werkt in Maastricht
Wederom Captain Jackquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:22 schreef hornage het volgende:
Dank u, gaat wel lukken. Ik word begeleid door mijn echte brabantse vriendin
Hoe ga je dit jaar dan?
quote:
Of je geeft Sam gewoon een puntje...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:43 schreef Hulkio het volgende:
Pfff, zullen we maar gewoon een slotje op het FMT gooien?
He, er zijn ff 2 uur lang niet andere FMT'ers online en je laat de hoop al vallen?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:43 schreef Hulkio het volgende:
Pfff, zullen we maar gewoon een slotje op het FMT gooien?
Dat is idd makkelijk te doen, in de bioscoop haal ik er al 50 per jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef hornage het volgende:
Iemand hier trouwens die hier -> http://www.roelvano.nl/challenges/ ook aan meedoet?
150 films in een jaarZit ik al jaren gemiddeld op
Weet zeker dat er voldoende hier zijn die er nog veel meer halen
Zie eigenlijk het idee er niet achter om je aan te melden om aan deze "challenge" mee te doen....
Hmm.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:56 schreef hornage het volgende:
Iemand hier trouwens die hier -> http://www.roelvano.nl/challenges/ ook aan meedoet?
150 films in een jaarZit ik al jaren gemiddeld op
Weet zeker dat er voldoende hier zijn die er nog veel meer halen
Zie eigenlijk het idee er niet achter om je aan te melden om aan deze "challenge" mee te doen....
hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |