Je faalt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Ik wil mijzelf een kans geven om me te storten op de wereld die internetdating heet. De laatste jaren heb ik wel aan dating gedaan met jongens die ik in de soos ontmoette, maar het is al 2 keer voorgekomen dat ie tijdens het donker in de bioscoop met zijn hand ging friemelen. Dus toen heb ik hem meteen een klap verkocht.
Zou het risico daarvan met internetdaten kleiner zijn? Want je kunt dan nog uitpluizen op Interrnet wat voor persoon het is enzo. In de soos zie je alleen maar een bierhijsende kerel op de versiertoer die wel leuk lijkt op het eerste gezicht, maar dan laat ie zijn ware aard nog niet zien natuurlijk.
Mischien een tip:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Ik wil mijzelf een kans geven om me te storten op de wereld die internetdating heet. De laatste jaren heb ik wel aan dating gedaan met jongens die ik in de soos ontmoette, maar het is al 2 keer voorgekomen dat ie tijdens het donker in de bioscoop met zijn hand ging friemelen. Dus toen heb ik hem meteen een klap verkocht.
Zou het risico daarvan met internetdaten kleiner zijn? Want je kunt dan nog uitpluizen op Interrnet wat voor persoon het is enzo. In de soos zie je alleen maar een bierhijsende kerel op de versiertoer die wel leuk lijkt op het eerste gezicht, maar dan laat ie zijn ware aard nog niet zien natuurlijk.
Dat dus...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Koewam het volgende:
Heb je geen mond die je open kan trekken of zo?
ik geloof dat de oorsprong van het woord societeit is, maar het is dus de ontmoetingsruimte van een vereniging met een bar enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Vousetesmavie het volgende:
Nou nog een keer..wat is een SOOS?
Maar deze maakt er tenminste werk vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
troll, als in reactiesuitlokkende nepuser.
Ook weer zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar deze maakt er tenminste werk van
Een soort opvang voor kansloze jongeren, die daar de bikkel/bikkelin uithangen, met van die pauper-begeleiders.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Vousetesmavie het volgende:
Nou nog een keer..wat is een SOOS?
Werk van?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Ik ga toch niet met een ouwe clown daten, waar zie je me voor aan.
Ja.quote:
Zo heet de kroeg hier om de hoekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Een soort opvang voor kansloze jongeren, die daar de bikkel/bikkelin uithangen, met van die pauper-begeleiders.
nah om croupouque te evenaren moet er nog wel ff wat gebeurenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welkom bij cafe 'Een soort opvang voor kansloze jongeren, die daar de bikkel/bikkelin uithangen, met van die pauper-begeleiders'!quote:
HAhahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Welkom bij cafe 'Een soort opvang voor kansloze jongeren, die daar de bikkel/bikkelin uithangen, met van die pauper-begeleiders'!
Alleen bij ons mag je je drankje mee naar huis nemen!
Lieve Pixie,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Pixie. het volgende:
[..]
HAhaha![]()
Het is een hele normale kroeg!
nee echt het is een normale kroeg
Volgens mij moet je dan eerst haar lesbische buurvrouw zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Lieve Pixie,
Ik ben ook maar wat aan het 'kloten'
Lijkt me leuk om binnenkort samen ene te gaan drinken bij cafe:
'Een soort opvang voor kansloze jongeren, die daar de bikkel/bikkelin uithangen, met van die pauper-begeleiders'!
Laat me maar horen wanneer je tijd en zin hebt.
Wat liefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Lieve Pixie,
'Een soort opvang voor kansloze jongeren, die daar de bikkel/bikkelin uithangen, met van die pauper-begeleiders'!
Lesbie... Homo...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:40 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan eerst haar lesbische buurvrouw zijn.
Ik weet het, het is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:41 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Lesbie... Homo...
Waarom steeds van die vooroordelen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Lieve Pixie,
Ik moet deze zetten in me foboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |