quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Juup© het volgende:
Zo, nu de kleine maar eens wat eten naar binnen frotten.
Ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:51 schreef -moppie- het volgende:
Juup, het lijkt me beter voor je dochter dat je de trechter er nu weer uithaalt.
je geeft vast wel eens geld uit aan dingen die misschien niet strikt noodzakelijk zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen geldkostende hobby, dus nul.
Maar 30 euro is redelijk. En dat niet roken is dan wel lekker, kun je het geld daaraan besteden.
Hoeveel potjes heb je nu?
Hoeveel denk je dat die 2 monsters van je kostenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen geldkostende hobby, dus nul.
Maar 30 euro is redelijk. En dat niet roken is dan wel lekker, kun je het geld daaraan besteden.
Hoeveel potjes heb je nu?
hetzelfde kaartje zou wel duf zijn, want dan staat de verkeerde babbie er op...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef amaranta het volgende:
Haha, een kennisje is gisteren bevallen, en haar zoon heeft de naam gekregen die wij op de 2de plaats hadden staan.
Ze boft, want ik denk wel dat ze gebaald zou hebben als wij hem die naam hadden gegeven.
ze wilde al hetzelfde geboortekaartje en vond het niet kunnen omdat wij die al hadden. Mij boeit het niet, ik heb er geen alleen recht op, en daarnaast hebben wij toch geen gemeenschappelijke vrienden
ho-hoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat die 2 monsters van je kosten.
Of valt dat niet onder hobby? Is het helemaal zinloos om er aan te beginnen.
het was de naam van de man van isolde ... heb je zo genoeg hints?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hetzelfde kaartje zou wel duf zijn, want dan staat de verkeerde babbie er op...
maar als je nou nog een zoon krijgt moet jij wel weer wat nieuws verzinnen. Ben nu wel benieuwd naar die naam
dat varieert van 100 euro tot 1000 euro, naar gelang behoefte.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
en hoeveel geven jullie uit aan hobbies enzo?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat die 2 monsters van je kosten.
Of valt dat niet onder hobby? Is het helemaal zinloos om er aan te beginnen.
en dan zeggen ze dat ík een lul ben soms.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
bb is altijd zo heerlijk genuanceerd subtiel
oh, fabian is VEEL leuker dan diequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
het was de naam van de man van isolde ... heb je zo genoeg hints?
Of het was de naam van de rol die Brad PItt vertolkte in 'legends of the fall'
En we hadden nog meer namen op ons lijstje staan hoor
jullie kunnen het allebei erg goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ík een lul ben soms.
per 1 februari, of na awakeningz?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat varieert van 100 euro tot 1000 euro, naar gelang behoefte.
Ik heb nu besloten een nieuwe controller te willen en die kost een honderdje of 7 als de SE uitvoering.
ik tel roken niet mee, daar wil ik volgende maand mee stoppen.
na awakenings.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
per 1 februari, of na awakeningz?
ik vind hem nog wat beter zelfs, ik ben m.i. wat minder hautain en kan ook heel lievv zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie kunnen het allebei erg goed moet ik zeggen
ik had vroeger op de pc een flipperkast die zo heette.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ... und Isolde, goochel er maar op
de pot verwijt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind hem nog wat beter zelfs, ik ben m.i. wat minder hautain en kan ook heel lievv zijn
kewl!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed zo, ik ga je mentaal supporteren
Ik ken 3 mensen die zo hetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
Ja daarom heet hij ook Fabian
Ik vond die andere naam iets 'triests' over zich heen hebben.
Maar ik vind het gewoon zo grappig. Het is naam die je echt zelden hoort. En dan zouden we en hetzelfde geboortekaartje hebben en dezelfde naam
Freecell vond die naam ookk gaaf maar Tara niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor die naam best vaak, vind het echt een overhypete rotnaam, sorryquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
Ja daarom heet hij ook Fabian
Ik vond die andere naam iets 'triests' over zich heen hebben.
Maar ik vind het gewoon zo grappig. Het is naam die je echt zelden hoort. En dan zouden we en hetzelfde geboortekaartje hebben en dezelfde naam
Freecell vond die naam ookk gaaf maar Tara niet zo
waarom verdedig je hem? doet ie jou ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef amaranta het volgende:ja zo ver was ik al na de hintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ook daar dwingt natuurlijk niemand je toequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
kewl!
Voor AW schiet niet op, ik gebruik die avond middels die het roken enigszins stimuleren..
ja dat zijn de instinkers.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook daar dwingt natuurlijk niemand je toe
Ik moet zeggen dat ik zondag wel gezweet heb hoor op de verjaardag van mijn moeder met veul drank
omdat ik van 18:00 tot 07:00 met hem in 1 huis vertoefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom verdedig je hem? doet ie jou ook niet hoor
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb al heel lang geen dropshotje meer gehad
Niet de man van Isolde, dat wilden ze alleenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
het was de naam van de man van isolde ... heb je zo genoeg hints?
Of het was de naam van de rol die Brad PItt vertolkte in 'legends of the fall'
En we hadden nog meer namen op ons lijstje staan hoor
205x Tristan ja?quote:
jupquote:
je verwent die snorkelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:26 schreef FUFR het volgende:
de BH vroeg zich af of ik tegenwoordig ook al kinderspeelgoed via mijn bedrijf kocht, SQ
jij bent die snorkelquote:
waar kan ik mijn wishlist inleveren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef -moppie- het volgende:
volgende keer potjes nagellak bestellen dan FUFR, dan breng je ze helemaal van de wap.
Ja, die zit in de BH natuurlijk.quote:
ik ben niet geduldig genoeg om dat aan te brengen ben ik bang.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef -moppie- het volgende:
volgende keer potjes nagellak bestellen dan FUFR, dan breng je ze helemaal van de wap.
Iwish@bedrijfsnaam.nlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar kan ik mijn wishlist inleveren?
ik tot ik thois ben....rond een uur of 21quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef -moppie- het volgende:
ik ook Artic, moet ik ook nog op schoonmoeders etenspot wachten.
der zit een mois in de boekhouwertquote:
Kan/mag je niet even wat te eten halen rond etenstijd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik tot ik thois ben....rond een uur of 21
y-y-y-y-y-y-you ain't seen nothing yetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
er bekent net iemand in het nageltopic dat ze deze week voor 200 euro aan nagelspullen heeft besteld.
Voor een ieder die denkt dat ik vrij ver ga: you ain't seen nothing yet
En voordat ze potje nummer zoveel heeft opengemaakt is ie al ingedroogd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
er bekent net iemand in het nageltopic dat ze deze week voor 200 euro aan nagelspullen heeft besteld.
Voor een ieder die denkt dat ik vrij ver ga: you ain't seen nothing yet
tuurlijk, dat hebben ze wel hier in het dorpquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan/mag je niet even wat te eten halen rond etenstijd?
n-n-n-n aint seen nuffing yetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
y-y-y-y-y-y-you ain't seen nothing yet
die bon zit in de BH omdat dat representatiekosten zijn.quote:
quote:
nee, daar heb je dit voor:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En voordat ze potje nummer zoveel heeft opengemaakt is ie al ingedroogd.
ik had er relatiegeschenk van gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
die bon zit in de BH omdat dat representatiekosten zijn.
de bon zit IN de boekhouder?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
die bon zit in de BH omdat dat representatiekosten zijn.
quote:
BH kan ook de boekhouding zijn niet alleen de boekhouder, mutzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de bon zit IN de boekhouder?
Welk gat
ja die ING, die heb ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
sorry FUFR, dat was moppieneus, het is de boekhoudING ikweets
check de post boven je, binkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
BH kan ook de boekhouding zijn niet alleen de boekhouder, mutz
neeeje, die moet nogquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik had er relatiegeschenk van gemaakt denk ik.
kraamkado ofzo
Wij postten in dezelfde minuutsquote:
wat denk je dat ik inmiddels doe als ik een brandlucht ruik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
er woont iemand vlakbij met een houtkachel... elke dag tegen het begin van de avond ruik ik brand en word ik para
idd, uit alle ramen hangen en snuffelen in de hoop dat het niet van dichtbij komtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat denk je dat ik inmiddels doe als ik een brandlucht ruik?
snuffelen idd...ik heb al 2x gehad dat ik iets rook...overal door huis gelopen al 'snuffelend'quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, uit alle ramen hangen en snuffelen in de hoop dat het niet van dichtbij komt
ja snuffelen was een beetje een lame woordkeuzequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
snuffelen idd...ik heb al 2x gehad dat ik iets rook...overal door huis gelopen al 'snuffelend'
1x 's nachts...naakt
als het te lang duurt koop ik 'm wel van je overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef amaranta het volgende:
moppie, komen jullie ook nog op kraamvisite? Want Rob wil elke week die kattenreismand weggooien, maar ik ben hem voor jullie aan het bewaren.
nee tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee als volwassen man lego kopen![]()
je laat het zeker inpakken zodat het niet opvalt dat het voor jezelf is?
Ik hoef dr geen geld voor. Want wij zouden hem anders toch weggooien. IS dan krom om er geld voor te vragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het te lang duurt koop ik 'm wel van je over
omdat hij nog te klein is voor koffiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef amaranta het volgende:
Waarom slaapt Fabi al sinds 6.30 niet?
sheise, het is op het moment zo druk...... Colt heeft het druk, moet komend weekend het hele weekend werken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef amaranta het volgende:
moppie, komen jullie ook nog op kraamvisite? Want Rob wil elke week die kattenreismand weggooien, maar ik ben hem voor jullie aan het bewaren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet!
ik laat het inpakken omdat uitpakken tof is
Spannend! Succesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:51 schreef febster het volgende:
http://www.pvda.nl/activi(...)tiek+in+Tilburg.html
Best eng. Het begon met een simpel telefoontje en nu ga ik de staatssecretaris gewoon interviewen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Spannend! SuccesEn je hebt meteen een mooi onderwerk nu ze zo in het nieuws was vanochtend
'Read my lips...buy me something sexy'
En je hebt niet de honden en katten op zijn hoofd gegooid?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb echt geen zin om te werken vandaag. Het is nog maar 9.09 uur.
Colt ligt nog lekker in bed....
Nee, dat soort dingen doe ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:13 schreef Inu het volgende:
[..]
En je hebt niet de honden en katten op zijn hoofd gegooid?
Ik ben gisteren om 8 uur gaan slapen nadat ik eergisternacht bijna niet had geslapen, dus ben goed uitgeslapen en op tijd op mn werk
alle vrouwen aan de cameltoe!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Spannend! SuccesEn je hebt meteen een mooi onderwerk nu ze zo in het nieuws was vanochtend
Ik vind dat de Hunkemoller echt een vreemde campagne heeft voor Valentijn. De slogan is 'Read my lips...buy me something sexy'
Laten we hem gaan bellen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen doe ik niethij moet vanaf morgen tot en met volgende week dinsdag iedere dag werken.
Dus hij heeft recht om lekker te mogen uitslapen. Ik hoop wel dat de hondjes hem dat ook gunnen en niet zijn gaan blaffen toen ik weg ging.
Oh, dat is idd wel waar jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, dat soort dingen doe ik niethij moet vanaf morgen tot en met volgende week dinsdag iedere dag werken.
Dus hij heeft recht om lekker te mogen uitslapen. Ik hoop wel dat de hondjes hem dat ook gunnen en niet zijn gaan blaffen toen ik weg ging.
ja wij denken nu ook dat Feb iets voor je moet kopen met Valentijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat is idd wel waar jaIk ben dan wel gemener dan jij
Valt me net trouwens op dat ik in mn reply naar Feb mezelf Freudiaans heb vertypt
Dat mag altijd natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja wij denken nu ook dat Feb iets voor je moet kopen met Valentijn
Doe jij dat soort dingen ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dat is idd wel waar jaIk ben dan wel gemener dan jij
Valt me net trouwens op dat ik in mn reply naar Feb mezelf Freudiaans heb vertypt
Nee, ik kan mezelf heel achtergesteld voelen als ik wel om 7 uur mn bed uit moetquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe jij dat soort dingen ook![]()
dacht dat BB en SQ dat alleen deden.
Ik heb een aantal keer een prachtige bos rozen gekregen, alleen die waren nooit van mn toenmalige vriendjequote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
Ik krijg nooit een valentijnskado omdat ik de dag ervoor jarig ben.
wat flauwquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat mag altijd natuurlijkAlleen de kans dat hij het te zien krijgt wanneer ik het aan heb is miniem
ja maar ja maar das toch heel iets anders als jarig zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
Ik krijg nooit een valentijnskado omdat ik de dag ervoor jarig ben.
dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar ja maar das toch heel iets anders als jarig zijn?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe jij dat soort dingen ook![]()
dacht dat BB dat alleen doet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:49 schreef Inu het volgende:
Ik heb een aantal keer een prachtige bos rozen gekregen, alleen die waren nooit van mn toenmalige vriendje
Wij doen daar niet aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:51 schreef -moppie- het volgende:
Geef jji J. valentijnskadootjes Fufr?
Dat lag niet aan die bos rozen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigen schuld.
Sinds dien wil J. ook niet meer op mijn feestjes komen.
Ik heb even een overdosis beha'squote:Op woensdag 27 januari 2010 09:51 schreef bleiblei het volgende:
In Eindhoven zit in die nieuwe winkelstraat wel een toffe lingeriewinkel.
Ben je daar al eens geweest Inu?
Ik was trouwens vanmorgen goed uitgeslapen.
Ben dan ook gisteren om 10 uur al gaan slapen...
En ben alweer bijna 2 uur aan het werk.
je houdt gewoon niet van haar, geef maar toe!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij doen daar niet aan.
Commerciele nepbende.
WHY?quote:
Vandaar overdosisquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
WHY?
je hebt maar 2 tietens.
meer dan 7 BH's is overdreven denk ik
proficiat, geef je een feestje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:53 schreef bleiblei het volgende:
Vier 4 Vierrrrr!!! op een RIJ rij rij!!!
ik heb er 7, waarvan 4 versletenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
WHY?
je hebt maar 2 tietens.
meer dan 7 BH's is overdreven denk ik
ik ook niet van die patjakker hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
je houdt gewoon niet van haar, geef maar toe!
geef eerst zelf maar es een feestje nondezjuu.quote:
komt door zware belastingquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er 7, waarvan 4 versleten
[..]
ik ook niet van die patjakker hoor![]()
klopt!quote:
Dat wordt mei, als ze wil of oktober pas weer. Kinderverjaardag tel ik dan ff niet mee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geef eerst zelf maar es een feestje nondezjuu.
Ik geef elk jaar feestjes voor 20-50 man en de keren dat ik in de afgelopen 10 jaar op een feestje bij iemand anders ben uitgenodigd zijn op 1 hand te tellen onderhand. (bor en mamarie daargelaten)
jeetje, nog last van hormonen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je me zo'n kut vindt mag je dat ook gewoon zeggen hoor
Ik was met een vriendin met 2G ofzo in de Debenhams in Londen en die heeft toen 5 beha's gekocht voor 100 pondquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt!
maar wel irritant, zeker omdat leuke tietselhouders in mijn maat moeilijk te vinden zijn
oh, dus je geeft ze wel regelmatig?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat wordt mei, als ze wil of oktober pas weer. Kinderverjaardag tel ik dan ff niet mee.
't was een grapje, geezquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jeetje, nog last van hormonen?
heerlijk van die mensen die alles op zichzelf betrekken en hun eigen verhaaltjes maken.
joh! ergens rond valentijnsdag zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben overigens bijna jarig..
ja maar afgelopen jaar had J. er geen zin in en had liever niet dat ik mijn 43e groots vierde..quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus je geeft ze wel regelmatig?
Johquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar afgelopen jaar had J. er geen zin in en had liever niet dat ik mijn 43e groots vierde..
(groots is meubels eruit, lichtinstallatie erin + tent op plaats of een ruimte huren)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:46 schreef -moppie- het volgende:
Mensen:
Wakker worden, Wakker worden, Wakker worden,
Wak-wak-wakker worden. Wakker worden-wak.
Chiek-Chiek-Chiek
Kom op!
Hup, hup, hup, hup, hup, hup
Wakker worden, Wakker worden,
Wakkeh, Wakkeh, Wakkeh, Wakkeh Worden.
Wakker worden, Wakker worden,
Kom op!
Hup, hup, hup, hup, hup, hup,
Wakker worden, Chiek-Chiek
Wakker worden, Chiek-Chiek Hey!
Wakker worden, Kom Op,
Hup, Hup, Hup.
Je moet nog
douchen, poetsen, wassen, strijken, drogen, wassen, strijken, drogen, de rest, de rest, de rest!
Dus,
Wak-wak-wakker worden. Wakker worden-wak.
Chiek-Chiek-Chiek
Kom op!
Wakker Worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik voelde me ook niet aangevallen, no worries.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh
ik wilde ook niemand persoonlijk aanvallen hoor.
Ik heb me er alleen wel eens over gefrustreerd dat veel vriendschappen kennelijk erg eenzijdig zijn. En dat besef maakt ook dat bij ons de feestjes in de toekomst niet echt groots meer zullen zijn in het algemeen
Wromnie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh
ik wilde ook niemand persoonlijk aanvallen hoor.
Ik heb me er alleen wel eens over gefrustreerd dat veel vriendschappen kennelijk erg eenzijdig zijn. En dat besef maakt ook dat bij ons de feestjes in de toekomst niet echt groots meer zullen zijn in het algemeen
welke feestjes verzuimen wij dan? Die van Frank? Dat noem ik geen vrienden. Wie wonen er verder nog in Mierlo dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wromnie?
Groots is natuurlijk relatief. Maar de enige die stelselmatig wel ons bier op kwam drinken maar ons niet uitnodigde bij hem op zijn feestjes was Tijn volgens mij(daarnaast zijn wij niet naar de opening van de kapperszaak van zijn vriendin geweest). Daarnaast verzuimen wij ook op feestjes te komen van een aantal vrienden van mijn kant (Heb jij vrienden BB?
) zoals een stel uit Mierlo, een stel nu woonachtig in Apeldoorn en een vriend uit Geldrop
.
Al met al blijven wij imho gewoon 1 keer per jaar een wat uitgebreider feestje geven dan de gebruikelijke cadeautjes incasseer feestjes van onze verjaardagen met de families.
Wat een kutstreek om mij de woords uit de mond te halenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wromnie?
Groots is natuurlijk relatief. Maar de enige die stelselmatig wel ons bier op kwam drinken maar ons niet uitnodigde bij hem op zijn feestjes was Tijn volgens mij(daarnaast zijn wij niet naar de opening van de kapperszaak van zijn vriendin geweest). Daarnaast verzuimen wij ook op feestjes te komen van een aantal vrienden van mijn kant (Heb jij vrienden BB?
)
Wordt eens tijd dan voor ........quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is er 1 soort feestje waar ik liever verstek laat gaan en dat is het kinderfeestje, maar da's vooral een principekwestie
Komde gij in Juni op mijn verjaardag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
moggel!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Komde gij in Juni op mijn verjaardag?
ja, voor kinderen en grootouders. Niet dat je dan je complete vrienden- en kennissenkring uitnodigt om nog meer dure kadoots te incasseren enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee joh, juist niet want dan heb je zelf van dat soort feestjes
misschien is het voor de ouders juist weer eens een reden om een feestje te geven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, voor kinderen en grootouders. Niet dat je dan je complete vrienden- en kennissenkring uitnodigt om nog meer dure kadoots te incasseren enzo
Mwah, ik vind het een raar iets. Maar dat komt wellicht omdat het in onze familie echt niet werd gedaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien is het voor de ouders juist weer eens een reden om een feestje te geven.
Ik kom wel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef -moppie- het volgende:
Als jullie zin hebben mogen jullie ook op mijn verjaardag komen hoor, ik hou het nooit zo groots.
Zaterdagavond vanaf een uurtje of 9 ben je van harte welkom. Of zijn jullie carnavalsgangers?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef -moppie- het volgende:
Als jullie zin hebben mogen jullie ook op mijn verjaardag komen hoor, ik hou het nooit zo groots.
Zaterdagavond vanaf een uurtje of 9 ben je van harte welkom. Of zijn jullie carnavalsgangers?
nou, het gros van onze vrienden komt toch hoor. Niet in de laatste plaats omdat wij bijna geen familie hebben (quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, voor kinderen en grootouders. Niet dat je dan je complete vrienden- en kennissenkring uitnodigt om nog meer dure kadoots te incasseren enzo
WELKE zaterdag is dat dan? Wij hebben ergens een oppasweekend en een 75e verjaardag in hetzelfde weekend, allebei unavoidablequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:50 schreef -moppie- het volgende:
helemaal niet, ik ben namelijk nog in de organiseerfase, dus kan dit er ook wel bij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]heb ik iets ontketend nu?
Overigens: carnaval
ja eerder leg ie in zn nestquote:
Uh, de 13equote:Op woensdag 27 januari 2010 10:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
WELKE zaterdag is dat dan? Wij hebben ergens een oppasweekend en een 75e verjaardag in hetzelfde weekend, allebei unavoidable
zie bericht boven jequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helemaal niet, ik ben namelijk nog in de organiseerfase, dus kan dit er ook wel bij.
de enige die ik tot nu toe heb uitgenodigd zijn mijn ouders en 1 van de 3 zussen en gullie.
Fufr ook zin om te komen?
oh jaquote:
Zou gezellig zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh ja
ik check vrouw, er was iets...maar als niet oppasweekend (4 kinderen van 4-12) dan kan ik die date wel verzetten.
ik zeg ook niet dat ik de kinderen van mijn vrienden en familie niet mag. Ik vind het zelf alleen onzin om naar elke baby op de verjaardag te moeten. Nu is het nog wel te overzien, maar als over een jaar of tien iedereen 2-3 keer geworpen heeft dus niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, het gros van onze vrienden komt toch hoor. Niet in de laatste plaats omdat wij bijna geen familie hebben () en omdat ze Sam mogen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik de kinderen van mijn vrienden en familie niet mag. Ik vind het zelf alleen onzin om naar elke baby op de verjaardag te moeten. Nu is het nog wel te overzien, maar als over een jaar of tien iedereen 2-3 keer geworpen heeft dus niet meer
Kleine families, allee. Maar die hebben wij niet
Ilsequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke feestjes verzuimen wij dan? Die van Frank? Dat noem ik geen vrienden. Wie wonen er verder nog in Mierlo dan?Die uit Apeldoorn zijn we volgens mij ook een aantal keer braaf heen geweest (itt tot zijzelf) alleen niet toen ze de tweede housewarming in 3 maanden hadden en wij toevallig al bezet waren voor dat weekend. De feestjes van B. in Geldrop zijn we ook al een aantal keren geweest itt tot hij op onze feestjes. Volgens mij zijn wij juist helemaal niet van die verzuimerts
Geeft Ilse ooit een feestje dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ilse.
Maar die komen ook niet op onze parties.
Kortom, al met al maakt het geen reet uit.
Oh! en we komen nooit op de kerstborrels van je "broertje" en zijn exvriendin.
En bij ons in de family zijn het geen grote feesters, en jouw broertjes ook nie. Dus dat scheelt ook zo een 10 man die wel bij ons komen maar wij niet bij hunnie.
Oeh! En wij waren bijna de enige op de HW party van Leviquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maakt me geen reet uit, ik wil taart en bier verdomme
Ja, welke aap organiseert er nou standaard elk jaar een feestje op 1e kerstdag vanaf 17:00
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft Ilse ooit een feestje dan?(die woont overigens in stippent, niet in mierlo
)
Ja, welke aap organiseert er nou standaard elk jaar een feestje op 1e kerstdag vanaf 17:00
Volgens mij is dat een aap die eigenlijk niet zoveel zin in een feestje heeft en het daarom op die dag doet, hoop natuurlijk dat niemand kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat bedoel ik, zo vaak verzuimen we nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! En wij waren bijna de enige op de HW party van Levi.
ja dat dacht ik, bleek het de 1e kerstdag. Maar dan kunnen we al helemaal nooit vanwege je zus en het familiediner enzoquote:
volgens hem zijn wij altijd de enigen die er nooit zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een aap die eigenlijk niet zoveel zin in een feestje heeft en het daarom op die dag doet, hoop natuurlijk dat niemand kan.
wat een ding.quote:
Dat laatste heb ik nou nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
getver, de oreo's uit het boodschappenpakket smaken echt naar vaatwastabletten
misschien heeft ze de verkeerde verpakking open gemaaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nou nog nooit geprobeerd
Kinderen vinden hun eigen kinderfeestjes toch ook vaak het leukst? Ik verveelde me altijd tussen alle ooms, tantes, buurmannen en buurvrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ik de kinderen van mijn vrienden en familie niet mag. Ik vind het zelf alleen onzin om naar elke baby op de verjaardag te moeten. Nu is het nog wel te overzien, maar als over een jaar of tien iedereen 2-3 keer geworpen heeft dus niet meer
Kleine families, allee. Maar die hebben wij niet
Welke Ilse uit Stiphout?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ilse.
Maar die komen ook niet op onze parties.
Kortom, al met al maakt het geen reet uit.
Oh! en we komen nooit op de kerstborrels van je "broertje" en zijn exvriendin.
En bij ons in de family zijn het geen grote feesters, en jouw broertjes ook nie. Dus dat scheelt ook zo een 10 man die wel bij ons komen maar wij niet bij hunnie.
denk het wel Inuquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft Ilse ooit een feestje dan?(die woont overigens in stippent, niet in mierlo
)
wil niet zeggen dat ze daar is opgegroeidquote:
Helloquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
moggel
Ik zag mijn naam voorbij komen.![]()
heul niet, die mogen we niet posten hierquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef Levitation het volgende:
moggel
Ik zag mijn naam voorbij komen.![]()
De duurste!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
ik ben zo verschrikkelijk in doubt, ik ga het jullie voorleggen.
Ik wil een nieuwe controller, zonder dat ik mijn analoge djspullen weg ga doen.
De keuze is ECHT moeilijk.
Eerst de originele: 489 nieuw
http://pcdj.com/wp-conten(...)es/vestax_vci100.jpg
Dan de USA SE versie 589 dollar ex verzenden:
http://techtools.myshopif(...)s/products/vci-100se
Of de SE met ARCADE knoppen: 849 dollar ex verzenden:
http://techtools.myshopif(...)i-100-arcade-buttons
Help
Voor iemand met jouw inkomen zou ik de duurste nemen, dan is de kans groot dat het ook in een keer goed is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
Eerst de originele: 489 EURO nieuw
Help
Past mooi bij zijn MM outfit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Herstel, de tweede. De duurste heeft roze knopjes
Ik zou voor de originele gaan, is altijd primaquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
Eerst de originele: 489 EURO nieuw
Help
ik heb soms nog wel eens nachtmerries weet je, dat ik ineens nog een tentamen heb ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef Levitation het volgende:
ik heb vandaag vrij om voor mijn tentamen te leren dat ik vanavond om 18uur heb.
Heb er alleen nog niets aan gedaan vandaag en eerder ook bar weinig. Heb een heftige aanval van "geen zin" die ik niet kan/wil doorbreken.
Ik ook, maar ik word maar niet wakker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb soms nog wel eens nachtmerries weet je, dat ik ineens nog een tentamen heb ofzo
Gewoon hertentamen doen dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef Levitation het volgende:
ik heb vandaag vrij om voor mijn tentamen te leren dat ik vanavond om 18uur heb.
Heb er alleen nog niets aan gedaan vandaag en eerder ook bar weinig. Heb een heftige aanval van "geen zin" die ik niet kan/wil doorbreken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik word maar niet wakker.
Dan moet ik nog een keer, da's nog een keer klote.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan moet ik nog een keer, da's nog een keer klote.
Je kunt het, TSJAKKA, kom op, ff knallen, etc. enz.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan moet ik nog een keer, da's nog een keer klote.
goeie vergelijking ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt het, TSJAKKA, kom op, ff knallen, etc. enz.
Ik vond tentamens nooit zo erg, vond mn scriptie veel erger
Nee! das naar keuze!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Herstel, de tweede. De duurste heeft roze knopjes
Nadeel originele is oude firmware en de knoppen zijn plastic ipv rubberquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou voor de originele gaan, is altijd prima
Job heeft laatst een kastje gekocht wat ie aan zn laptop kan hangen met allemaal van die schuifjes. Snapte daar al helemaal niks van
Mooi, al een optie weg gestreept dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nadeel originele is oude firmware en de knoppen zijn plastic ipv rubber
Oh, dan glip je dalijk bij het knopje omdraaien en dan draai je slechtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nadeel originele is oude firmware en de knoppen zijn plastic ipv rubber
ja, tentamens gaan wel, scriptie is veel kloterder... ja duh, tentamens zijn 2 studiepunten, je scriptie dertig ofzo, geen wonder dat dat moeilijker is + dat het een heel ander soort product isquote:
ow, koop dan de dure met glow in the dark of chroomkleurige knoppen and you're good to goquote:
Oh, bij ons waren tentamens gewoon 7,5 studiepunten, dus een heel vak. En mn BA-scriptie was 15 studiepunten, maar die was echt 100x zo kut als een tentamen ipv 2x zo kutquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, tentamens gaan wel, scriptie is veel kloterder... ja duh, tentamens zijn 2 studiepunten, je scriptie dertig ofzo, geen wonder dat dat moeilijker is + dat het een heel ander soort product is
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Zojuist gespot in Moppie's fobo:
[ afbeelding ]
heinekenlovert
das ook dr platje naast dr gebral, ze drinkt eigenlijk geen bier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
heinekenlovert
ik denk gele draaiknoppen met groene arcade.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, koop dan de dure met glow in the dark of chroomkleurige knoppen and you're good to go
jij = uniquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, bij ons waren tentamens gewoon 7,5 studiepunten, dus een heel vak. En mn BA-scriptie was 15 studiepunten, maar die was echt 100x zo kut als een tentamen ipv 2x zo kut
Ook waren bij mijn tentamens vaak essayvragen, dus in principe hetzelfde als wat ik deed bij mn scriptie, maar dan handgeschreven en ter plekke verzinnen
En het is nog verkeerd geschreven ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
heinekenlovert
het ze ook al platjes?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
das ook dr platje naast dr gebral, ze drinkt eigenlijk geen bier.
Nee, een diploma is ook al niet zoveel waard van het HBOquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij = uni
levi + SQ = HBO
Op het HBO zijn tentamens niet zo veel waard
mijn officiele reactie: niet van mij!quote:
soms is je arrogantie charmant, maar meestal nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een diploma is ook al niet zoveel waard van het HBO
PIquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soms is je arrogantie charmant, maar meestal niet
Ik ben net mn leerdoelen aan het opschrijven en eentje ervan is dat ik niet alles persoonlijk moet opvatten en dat ik moet leren omgaan met kritiekquote:
ik heb het zelf ook hoor, maar ik heb geen uni gedaan, dus is er altijd nog baas boven SQquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben net mn leerdoelen aan het opschrijven en eentje ervan is dat ik niet alles persoonlijk moet opvatten
Maar r8ality heeft er ook een handje van me arrogant te noemen iddIs naïeve arrogantie
Naïef? Het is maar wat jij er voor naam aan wilt geven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben net mn leerdoelen aan het opschrijven en eentje ervan is dat ik niet alles persoonlijk moet opvatten
Maar r8ality heeft er ook een handje van me arrogant te noemen iddIs naïeve arrogantie
Gelukkig ben ik niet arrogantquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het zelf ook hoor, maar ik heb geen uni gedaan, dus is er altijd nog baas boven SQ
nee maar jij hebt ook niets om arrogant over te zijn, plebquote:
R8? wies da?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben net mn leerdoelen aan het opschrijven en eentje ervan is dat ik niet alles persoonlijk moet opvatten en dat ik moet leren omgaan met kritiek
*kuchquote:
Onze mooie dochter b.v.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar jij hebt ook niets om arrogant over te zijn, pleb
(warning: dit is een garpje en moet niet serieus worden geneemt!)
Nog veeeeel mooierquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerst maar es afwachten hoe ze opdroogt
Je dochter heeft een BV?quote:
jep, je kunt er weinig van zeggen, sam ziet er nu met grote-mensen-tanden ook al anders uit dan met dr melktandjes vooraan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerst maar es afwachten hoe ze opdroogt
tuurlijk weet je dat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit, dat weet ik nu al
heerlijk die verse grotemensentandenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
jep, je kunt er weinig van zeggen, sam ziet er nu met grote-mensen-tanden ook al anders uit dan met dr melktandjes vooraan.
Idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heerlijk die verse grotemensentanden
Van die veel te grote platen met dikkke ribbels zo in dat bekkie
Eh, die ogenquote:
Opleiding zegt niet perse iets over intelligentie hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het zelf ook hoor, maar ik heb geen uni gedaan, dus is er altijd nog baas boven SQ
Maar mensen die arrogant zijn doen dat vaak bewust en dat is bij mij totaal niet het geval... Ik vind het ook erg negatief en ik hou er niet van als mensen negatief over me denkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Naïef? het is maar wat jij er voor naam aan wilt geven.
ze kijkt in der rechterbroekzak met dr linkeroogquote:
onbewust arrogant, ja dat kan ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Opleiding zegt niet perse iets over intelligentie he
[..]
Maar mensen die arrogant zijn doen dat vaak bewust en dat is bij mij totaal niet het geval... Ik vind het ook erg negatief en ik hou er niet van als mensen negatief over me denken
het kind kijkt opzijquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze kijkt in der rechterbroekzak met dr linkeroog
neen, wel over arrogantiequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Opleiding zegt niet perse iets over intelligentie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |