quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Juup© het volgende:
Zo, nu de kleine maar eens wat eten naar binnen frotten.
Ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:51 schreef -moppie- het volgende:
Juup, het lijkt me beter voor je dochter dat je de trechter er nu weer uithaalt.
je geeft vast wel eens geld uit aan dingen die misschien niet strikt noodzakelijk zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen geldkostende hobby, dus nul.
Maar 30 euro is redelijk. En dat niet roken is dan wel lekker, kun je het geld daaraan besteden.
Hoeveel potjes heb je nu?
Hoeveel denk je dat die 2 monsters van je kostenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik heb geen geldkostende hobby, dus nul.
Maar 30 euro is redelijk. En dat niet roken is dan wel lekker, kun je het geld daaraan besteden.
Hoeveel potjes heb je nu?
hetzelfde kaartje zou wel duf zijn, want dan staat de verkeerde babbie er op...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef amaranta het volgende:
Haha, een kennisje is gisteren bevallen, en haar zoon heeft de naam gekregen die wij op de 2de plaats hadden staan.
Ze boft, want ik denk wel dat ze gebaald zou hebben als wij hem die naam hadden gegeven.
ze wilde al hetzelfde geboortekaartje en vond het niet kunnen omdat wij die al hadden. Mij boeit het niet, ik heb er geen alleen recht op, en daarnaast hebben wij toch geen gemeenschappelijke vrienden
ho-hoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat die 2 monsters van je kosten.
Of valt dat niet onder hobby? Is het helemaal zinloos om er aan te beginnen.
het was de naam van de man van isolde ... heb je zo genoeg hints?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hetzelfde kaartje zou wel duf zijn, want dan staat de verkeerde babbie er op...
maar als je nou nog een zoon krijgt moet jij wel weer wat nieuws verzinnen. Ben nu wel benieuwd naar die naam
dat varieert van 100 euro tot 1000 euro, naar gelang behoefte.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
en hoeveel geven jullie uit aan hobbies enzo?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat die 2 monsters van je kosten.
Of valt dat niet onder hobby? Is het helemaal zinloos om er aan te beginnen.
en dan zeggen ze dat ík een lul ben soms.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
bb is altijd zo heerlijk genuanceerd subtiel
oh, fabian is VEEL leuker dan diequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
het was de naam van de man van isolde ... heb je zo genoeg hints?
Of het was de naam van de rol die Brad PItt vertolkte in 'legends of the fall'
En we hadden nog meer namen op ons lijstje staan hoor
jullie kunnen het allebei erg goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ík een lul ben soms.
per 1 februari, of na awakeningz?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat varieert van 100 euro tot 1000 euro, naar gelang behoefte.
Ik heb nu besloten een nieuwe controller te willen en die kost een honderdje of 7 als de SE uitvoering.
ik tel roken niet mee, daar wil ik volgende maand mee stoppen.
na awakenings.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
per 1 februari, of na awakeningz?
ik vind hem nog wat beter zelfs, ik ben m.i. wat minder hautain en kan ook heel lievv zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie kunnen het allebei erg goed moet ik zeggen
ik had vroeger op de pc een flipperkast die zo heette.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ... und Isolde, goochel er maar op
de pot verwijt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind hem nog wat beter zelfs, ik ben m.i. wat minder hautain en kan ook heel lievv zijn
kewl!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goed zo, ik ga je mentaal supporteren
Ik ken 3 mensen die zo hetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
Ja daarom heet hij ook Fabian
Ik vond die andere naam iets 'triests' over zich heen hebben.
Maar ik vind het gewoon zo grappig. Het is naam die je echt zelden hoort. En dan zouden we en hetzelfde geboortekaartje hebben en dezelfde naam
Freecell vond die naam ookk gaaf maar Tara niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor die naam best vaak, vind het echt een overhypete rotnaam, sorryquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
Ja daarom heet hij ook Fabian
Ik vond die andere naam iets 'triests' over zich heen hebben.
Maar ik vind het gewoon zo grappig. Het is naam die je echt zelden hoort. En dan zouden we en hetzelfde geboortekaartje hebben en dezelfde naam
Freecell vond die naam ookk gaaf maar Tara niet zo
waarom verdedig je hem? doet ie jou ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef amaranta het volgende:ja zo ver was ik al na de hintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ook daar dwingt natuurlijk niemand je toequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
kewl!
Voor AW schiet niet op, ik gebruik die avond middels die het roken enigszins stimuleren..
ja dat zijn de instinkers.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook daar dwingt natuurlijk niemand je toe
Ik moet zeggen dat ik zondag wel gezweet heb hoor op de verjaardag van mijn moeder met veul drank
omdat ik van 18:00 tot 07:00 met hem in 1 huis vertoefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom verdedig je hem? doet ie jou ook niet hoor
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb al heel lang geen dropshotje meer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |