wanneer gaan we weer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef Inu het volgende:
kater! ik moet zorgen dat mijn vrije vrijdagen voortaan na de borreldonderdag vallen![]()
en ik moet niet meer zoveel drinken
wat ben je laatquote:
gelukkig wel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb t druk, was al om kwart voor 8 hie.
bijna weekend![]()
maar ja, dan zijn er morgen allemaal mensen bij ons in de schuur aan t bouwen, heul niet leuk niet!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar ja, dan zijn er morgen allemaal mensen bij ons in de schuur aan t bouwen, heul niet leuk niet!
ze hoeven niet binnen te komen maar dan nog.....
ik ga gewoon slapen tot een uur of 1 denk ik, dan hijs ik mezelf onder de douche en dan ga ik boodschappen doen en dan hoop ik dat ze zijn opgerot.
mijn dag kan niet beginnen zonder koffie en een post van jouquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb t druk, was al om kwart voor 8 hie.
bijna weekend![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn dag kan niet beginnen zonder koffie en een post van jou
das best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welkse kruidvat ben je geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb bij het kruidvat heel die stempelset van jou niet gezien gehad
bennekel... waar je zou denken dat ze het wel hebben aangezien de helft van de vrouwen in de bennekel met enge lange nagels rondlooptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkse kruidvat ben je geweest?
zoek toch eens een vriendin joh...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar die laten ze allemaal doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
bennekel... waar je zou denken dat ze het wel hebben aangezien de helft van de vrouwen in de bennekel met enge lange nagels rondloopt
Ja das waar.Maar een kleurtje is duurder dus als ze daarop kunnen besparen dan kunnen ze voor elk kind een ps3 kopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die laten ze allemaal doen
In de stad hebben ze die zeker. De grote kruidvat met het dubbele Essence schap
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
bennekel... waar je zou denken dat ze het wel hebben aangezien de helft van de vrouwen in de bennekel met enge lange nagels rondloopt
quote:
stelletje zereneuzenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zoek toch eens een vriendin joh...
De laatste van de week nog welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
stelletje zereneuzen![]()
Het is vrijdag
quote:
quote:Maandag - Wasdag
Dinsdag - Strijkdag
Woensdag - Gehakt-en Versteldag
Donderdag - Poetsdag
Vrijdag - Visdag
Zaterdag - Klusjesdag
Zondag - Kerkdag
het is nagellak, geen zoutzuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat jouw nagels nog niet opgelost zijn door al dat gepruts?
nee, juist niet, integendeel. Ze worden er sterker vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Joh
Maar worden jouw nagels niet zacht of juist breekbaarder door al die lak?
Mooi danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, juist niet, integendeel. Ze worden er sterker van
ja tof, kopen we er nog 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef amaranta het volgende:
Sq volgens mij is jullie tvdressoir in de aanbieding bij de goossens. Onze meubels in ieder geval wel.
(dit weekend magazijnverkoop)
Dat zou niet mogen iig, zware tegenvaller dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef bleiblei het volgende:
Godver, der zit een haarscheurtje in de ijzeren constructie pal naast het zaagblad.
Bij een goedkope tafel zou ik me daar niet zo druk om maken, maar dat zoiets bij Makita vandaan komt vind ik wel bijzonder matig. De kar waar de tafel op komt was ook niet makkelijk in elkaar te zetten omdat de gaten van de beugel niet bepaald recht zaten.
[ afbeelding ]
Flinke tegenvaller van Makita.
en wat zei men toen je belde?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef bleiblei het volgende:
Godver, der zit een haarscheurtje in de ijzeren constructie pal naast het zaagblad.
Bij een goedkope tafel zou ik me daar niet zo druk om maken, maar dat zoiets bij Makita vandaan komt vind ik wel bijzonder matig. De kar waar de tafel op komt was ook niet makkelijk in elkaar te zetten omdat de gaten van de beugel niet bepaald recht zaten.
[ afbeelding ]
Flinke tegenvaller van Makita.
waar zie je dat staan dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
meer van... je hebt hem nog niet zo heel lang... en dat hij nu 'maar' 298 euro kost.
in de magazijnverkoop folder die ik zou juist heb ontvangenquote:
welke maat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
in de magazijnverkoop folder die ik zou juist heb ontvangen
(dressoir pivo?, hij lijkt in ieder geval precies)
dat staat er neit bij, maar op het plaatje lijkt het een tv meubelquote:
Zo heb ik een vriend die altijd die pech heeft. Elke keer als hij iets nieuw koopt is het binnen 2 maanden ergens in de aanbieding voor veel goedkoperquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
meer van... je hebt hem nog niet zo heel lang... en dat hij nu 'maar' 298 euro kost.
kijk das pas afkickenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:49 schreef Juup© het volgende:
Schakel ik over op nieuwe medicatie en ben ik er aan gewend, blijkt dat die medicatie volgende maand uit de handel gaat
kunnen jullie hem niet zien dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:49 schreef FUFR het volgende:
en het duurde nog lang voor amaranta wist hoe ze de foto dan weer op het forum kreeg
dat moeten zij niet doen, dan breekt die stoeletjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef amaranta het volgende:
De prijzen van die goossens sale zijn wel de moeite waard. Ware het niet dat je het meteen mee moet nemen en dat ze misshcien niet hebbenwat je precies zoekt.
Mijn schoonma gaat er altijd heen en heeft zowat dr hele woonkamer van zo'n sale.
Vorig jaar nog dikke rellen over een stoeltje. En ze is er net zo lang op blijven zitten totdat die ander wegging volgens mij.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef amaranta het volgende:
De prijzen van die goossens sale zijn wel de moeite waard. Ware het niet dat je het meteen mee moet nemen en dat ze misshcien niet hebbenwat je precies zoekt.
Mijn schoonma gaat er altijd heen en heeft zowat dr hele woonkamer van zo'n sale.
Vorig jaar nog dikke rellen over een stoeltje. En ze is er net zo lang op blijven zitten totdat die ander wegging volgens mij.
tokkos espanol stylosquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef FUFR het volgende:
ik kwam gisteren gewoon tot rust toen ik een zakje rucola had gegeten.
Juup, misschien wat voor jou? zit alleen niet in de ziekenfonds...wel in het koelvak
forget itquote:
quote:
mijn hele woonkamer staat er ook op. Kutmeubels. Slechte kwaliteit en tot overmaat van ramp hebben ze de naam van clover veranderd in reality, dat is natuurlijk vragen om problemen.quote:
en dan kun je er wel iets van zeggen maar dan vertellen ze je toch boter van hun kont te zuigen JWZquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
mijn hele woonkamer staat er ook op. Kutmeubels. Slechte kwaliteit en tot overmaat van ramp hebben ze de naam van clover veranderd in reality, dat is natuurlijk vragen om problemen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan kun je er wel iets van zeggen maar dan vertellen ze je toch boter van hun kont te zuigen JWZ
(Chupe mantequilla de mi culo)
Ik zou terug gaan en klagen, als je dat bij b.v. een bouwmarkt doet dan krijg je al snel het verschil bedrag terug.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef ArTiC het volgende:
700 euro eraf...dan voel je je best genaaid als je er vorige week 1 gekocht hebt
denk je dat ik er wakker van lig?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
mijn hele woonkamer staat er ook op. Kutmeubels. Slechte kwaliteit en tot overmaat van ramp hebben ze de naam van clover veranderd in reality, dat is natuurlijk vragen om problemen.
Kakker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je dat ik er wakker van lig?
ik vind ze aarzen omdat ons unieke hippe tv-meubel nu voor elke stinkpauper betaalbaar is
neh, het is een magazijnverkoop, hoeveel denk je dat er zullen staan? Als het er 10 zijn dan zijn het er al veel hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je dat ik er wakker van lig?
ik vind ze aarzen omdat ons unieke hippe tv-meubel nu voor elke stinkpauper betaalbaar is
da's waar, en ze zullen wel onder de krassen zitten enzo. Ik maak mijn krassen er liever zelf opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
neh, het is een magazijnverkoop, hoeveel denk je dat er zullen staan? Als het er 10 zijn dan zijn het er al veel hoor.
10 stink paupers dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
neh, het is een magazijnverkoop, hoeveel denk je dat er zullen staan? Als het er 10 zijn dan zijn het er al veel hoor.
happer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kakker.
Als jij iets unieks wilt dan met jij het zelf ontwerpen en dan laten maken.
nouquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kakker.
Als jij iets unieks wilt dan met jij het zelf ontwerpen en dan laten maken.
die is z'n haar aan het doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef -moppie- het volgende:
dat BB nog niet niet heeft gereageerd.....
ja dat duurt ffquote:
Iedere gek zijn gebrekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef amaranta het volgende:
Bor is naar topgear live, en volgens mij zelfs als vip.
Ja dat verbaast me dan weer niks. Pluspunt is dat dit weekend allemaal TG specials op TV zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef amaranta het volgende:
Bor is naar topgear live, en volgens mij zelfs als vip.
Nou, ik zal je vertellen dat hij de kaartjes niet zelf gekocht heeft.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat verbaast me dan weer niks. Pluspunt is dat dit weekend allemaal TG specials op TV zijn
Jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef amaranta het volgende:
Iemand gisteren Keuringsdienst van Waarde gezien? Met die kebab die gemaakt was van 100% varkensvlees :")
leuk toch!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ik zal je vertellen dat hij de kaartjes niet zelf gekocht heeft.
Buurvrouw kon via dr werk gaan entoen heeft ze hem meegevraagd. Omdat ze wist dat hij dat zo leuk vond.
Idd, hij keek alsof hij totaal geen benul had wie die vent van KvW wasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef amaranta het volgende:
Die verkoper wist totaal niet waar die kerel het over had.
"weet nu nog dat ik eenpaar weken geleden hier ben geweest"
verkoper: ja
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeker wel maar ondertussen zit ik wéér alleen met de kids![]()
mja, da's dan weer matig. Maar ik wil best een keer oppassen zolang ik nog geen werk heb hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zeker wel maar ondertussen zit ik wéér alleen met de kids![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Moet dat perse met haar moeder zijn? Misschien wil zij wel met haar schoonmoeder op stap?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, da's dan weer matig. Maar ik wil best een keer oppassen zolang ik nog geen werk heb hoor.
Kun jij iets leuks gaan doen met je moeder.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat nog eens in Almere wonen denk ik.
Oh je mag best komen oppassen. Maar ik zit een beetje met het melkoesydmroom. Fabi eet op verzoek en dan is een oppas niet zo handig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, da's dan weer matig. Maar ik wil best een keer oppassen zolang ik nog geen werk heb hoor.
Kun jij iets leuks gaan doen met je moeder.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
das slecht, heeft ze dat echt gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waardeloos
mja... boeiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gaat nog eens in Almere wonen denk ik.
Hoelang gaat dat nog zo door?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh je mag best komen oppassen. Maar ik zit een beetje met het melkoesydmroom. Fabi eet op verzoek en dan is een oppas niet zo handig.
en ja ik zou gekolfde melk kunnen achterlaten, maar dan zou ik de kolf moeten meenemen omdat mn boobies anders te vol zitten.
Zo wil ik vanavond even naar een verjaardag. Ik kan 3 dingen doen.
-niet gaan
- fabi meenemen
- tussen 2 voedingen in gaan... maar ja.... dan kan ik maar een half uur blijven
Ja lijkt me enig. Lekker koopjesjagen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet dat perse met haar moeder zijn? Misschien wil zij wel met haar schoonmoeder op stap?
Stoeltjes zitten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja lijkt me enig. Lekker koopjesjagen.
Tot hij er zelf regelmaat in brengt, of tot hij vanzelf op 4 a 5 voedingen per dag zit. Tot hij doorslaapt van af 8 uur (dan kan ik de avond weg namelijk)quote:
ik doe even een alleszeggend: ja ja....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ik zal je vertellen dat hij de kaartjes niet zelf gekocht heeft.
Buurvrouw kon via dr werk gaan entoen heeft ze hem meegevraagd. Omdat ze wist dat hij dat zo leuk vond.
meenemen, ik kan niet oppassenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh je mag best komen oppassen. Maar ik zit een beetje met het melkoesydmroom. Fabi eet op verzoek en dan is een oppas niet zo handig.
en ja ik zou gekolfde melk kunnen achterlaten, maar dan zou ik de kolf moeten meenemen omdat mn boobies anders te vol zitten.
Zo wil ik vanavond even naar een verjaardag. Ik kan 3 dingen doen.
-niet gaan
- fabi meenemen
- tussen 2 voedingen in gaan... maar ja.... dan kan ik maar een half uur blijven
Enig! Kopje koffie erbij.quote:
En neuken op de A2. Wat jij wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik doe even een alleszeggend: ja ja....
Waar moet ik op reageren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef -moppie- het volgende:
dat BB nog niet niet heeft gereageerd.....
hoest met je haar BB?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waar moet ik op reageren?
Ik wil voor jou best op commando happen.
lekker laten slapenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef amaranta het volgende:
Kijk, nu had Fabi eigenlijk om 2 uur moeten eten, maar hij slaapt nog.
Hier boven nog zo een. Zij wil niet meer tussen de middag eten, geen trek blijkbaar. Later op de dag haalt zij het wel in dus het is geen probleem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef amaranta het volgende:
Kijk, nu had Fabi eigenlijk om 2 uur moeten eten, maar hij slaapt nog.
dan is er idd niks aan de handquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier boven nog zo een. Zij wil niet meer tussen de middag eten, geen trek blijkbaar. Later op de dag haalt zij het wel in dus het is geen probleem.
waarom pak je geen forte? dan kan ie langer zonder.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tot hij er zelf regelmaat in brengt, of tot hij vanzelf op 4 a 5 voedingen per dag zit. Tot hij doorslaapt van af 8 uur (dan kan ik de avond weg namelijk)
Maar vooralsnog is het een beetje schipperen dus. Stel ik voed hem rond 19.00 uur. Dan zou hij rond 22.00 weer moeten,maar dat kan ook 21.00 zijn. Dat is dus het lastige.
Stel, ik voed om 1900 ben ik klaar rond 19.30-19.45
Vertrek ik. Ben ik rond 20.15 in Eersel.
Drink ik een cola en dan kan ik rond 21.15 weer terugrijden.
Omdat ik borstvoeding geef. Als ik kv gaf dan had ik geen probleemquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom pak je geen forte? dan kan ie langer zonder.
Trouwens hij eet nog geen tapas?
ach ja, effe vergetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat ik borstvoeding geef. Als ik kv gaf dan had ik geen probleem
ja tis lekker drukquote:
maar vrouwen hebben toch al onderbroeken en de keuze uit 34 smaken maandverbands?quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar vrouwen hebben toch al onderbroeken en de keuze uit 34 smaken maandverbands?
je wil er gewoon zelf een he.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef febster het volgende:
Nog een dikke maand dan hebben we het ergste gehad.
Dat heb ik al 20 jaar niet meer geprobeerd, auto, warmquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:37 schreef febster het volgende:
Nog 2 weken tot Awakenings![]()
Naar huis fietsen na een feest is goddelijk
Gaan we elkaar dan een keer meetenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat heb ik al 20 jaar niet meer geprobeerd, auto, warm
ik ben er klaar voor
zekersquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef febster het volgende:
[..]
Gaan we elkaar dan een keer meeten?
Ik loop ongetwijfeld rondjes, dus kom je wel tegenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
zekers
ik doe een krant onder mijn linkerarm, dan herken je me
nee! ik verzamel gewoon wat wappie volk om me heen en dan daar tussen in, daar sta ik!
laten we een richting afspreken want wij lopen ook meestal rond en als je dan dezelfde kant op lupt...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef febster het volgende:
[..]
Ik loop ongetwijfeld rondjes, dus kom je wel tegen
welk ergste?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:09 schreef febster het volgende:
Nog een dikke maand dan hebben we het ergste gehad.
dat heb je toch allang een keer gedaan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:18 schreef febster het volgende:
[..]
Gaan we elkaar dan een keer meeten?
Niet op Awakeningsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat heb je toch allang een keer gedaan?
Juup had het over sneeuw en ijs dus ik heb het dan ook over sneeuw en ijsquote:
Ik moet sowieso weten in welke hal je bentquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
laten we een richting afspreken want wij lopen ook meestal rond en als je dan dezelfde kant op lupt...
wij gaan tegen de klok in.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, en deze moet ik mijn collega's nog een keer sturen
gniffelquote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef bleiblei het volgende:
Leuk maar tevens zwaar. Gisteren op bezoek geweest bij mijn broer en gezin (wonen niet in de buurt) en dat was gezellig, hebben het nog over mijn ouders gehad en dat was minder gezellig dus ben ik nu geestelijk doodop. Moest gebeuren helaas.quote:
Geen muizenvallen nodig dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
Kom je thuis van een feestje, trap je in een dooie muis(BB in dit geval... )
I know, maar ik ging helpen met de verwachting dat het al leeg was en dat er dus idd alleen nog geveegd en gepoetst hoefde te worden en toen bleek de hele berging nog vol te staan, de vloerbedekking er nog in te liggen, nog 2 kasten in de slaapkamer te staan, een complete set tuinmeubelen in de bijkamer en de halve keukenkastjes nog vol en ook nog latex op de verwarmingsbuizen te zittenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:25 schreef FUFR het volgende:
Oplevering dient altijd bezemschoon te zijn.
dus geen losliggende toelie..
Goedemorgen trouwens
goed bezig, volgende keer eerst stiekem gaan kijken voordat je hulp beloofd!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Inu het volgende:
[..]
I know, maar ik ging helpen met de verwachting dat het al leeg was en dat er dus idd alleen nog geveegd en gepoetst hoefde te worden en toen bleek de hele berging nog vol te staan, de vloerbedekking er nog in te liggen, nog 2 kasten in de slaapkamer te staan, een complete set tuinmeubelen in de bijkamer en de halve keukenkastjes nog vol en ook nog latex op de verwarmingsbuizen te zitten
Ze verhuizen de komende jaren maar gewoon nietquote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
goed bezig, volgende keer eerst stiekem gaan kijken voordat je hulp beloofd!
Dan hadden ze maar duidelijker moeten zijn, jij helpt wat jij kunt en wiltquote:Op maandag 25 januari 2010 10:35 schreef Inu het volgende:
[..]
I know, maar ik ging helpen met de verwachting dat het al leeg was en dat er dus idd alleen nog geveegd en gepoetst hoefde te worden en toen bleek de hele berging nog vol te staan, de vloerbedekking er nog in te liggen, nog 2 kasten in de slaapkamer te staan, een complete set tuinmeubelen in de bijkamer en de halve keukenkastjes nog vol en ook nog latex op de verwarmingsbuizen te zitten
Ach, we hebben het met zn 3tjes net gehaald, dus dan vind ik het ook lullig om ze daar te laten staan...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar duidelijker moeten zijn, jij helpt wat jij kunt en wilt
Volgende keer maar vragen wat er precies moet gebeuren dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, we hebben het met zn 3tjes net gehaald, dus dan vind ik het ook lullig om ze daar te laten staan...
Nee, alleen bij oververhitting, maar daar zou ie tegen beveiligd moeten zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Inu het volgende:
Pff, ik heb vanochtend een eitje gebakken omdat ik geen ontbijt meer had en nu zit ik natuurlijk te twijfelen of ik de kookplaat wel uit heb gezet
Ik heb het ding nog nooit aan laten staan, dus kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar het wil niet uit mn hoofdSlaan bij een elektrische kookplaat de stoppen door als ie te lang aanstaat?
Kennie, heb Enecoquote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
Inu, Essent belde, op welk adres je je kado voor grootverbruik wil ontvangen
klopt maar komt vast goed, anders mag je wel bij mij op zolder slapen tijdens de renovatiequote:Op maandag 25 januari 2010 13:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Kennie, heb Eneco
Als mn huis maar niet af fikt, vind ik het primaDenk eigenlijk ook niet dat ik het ben vergeten, ben het nog nooit vergeten... Maar normaal gaat ie niet aan 's ochtends en dingen die je automatisch doet registreer je niet echt ofzo...
Staat de pan erop?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:16 schreef Inu het volgende:
Pff, ik heb vanochtend een eitje gebakken omdat ik geen ontbijt meer had en nu zit ik natuurlijk te twijfelen of ik de kookplaat wel uit heb gezet
Ik heb het ding nog nooit aan laten staan, dus kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar het wil niet uit mn hoofdSlaan bij een elektrische kookplaat de stoppen door als ie te lang aanstaat?
dat doet alleen de inductie toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Staat de pan erop?
Bij ons reageert hij op pannen. Als er niks op staat dan gaat ie vanzelf uit.
Zo fancy is die van mij niet helaasquote:Op maandag 25 januari 2010 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Staat de pan erop?
Bij ons reageert hij op pannen. Als er niks op staat dan gaat ie vanzelf uit.
zit een thermostaat in, no worries. Sommigen gaan zelfs uit omdat ie te lang aan staat.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo fancy is die van mij niet helaas![]()
En als dat wel zo is, dan wordt hij gewoon heel warm en staat er verder niks op. De twee pitten ernaast staan pannen op, maar om die mee te laten fikken moet het wel heel warm worden lijkt me...
Maar hij staat vast gewoon uitquote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
zit een thermostaat in, no worries. Sommigen gaan zelfs uit omdat ie te lang aan staat.
en je lingerie gaat brandend en al de raam uitquote:Op maandag 25 januari 2010 15:11 schreef ArTiC het volgende:
De brandweer zet hem wel uit voor je
Die ligt niet op mijn kookplaatquote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
en je lingerie gaat brandend en al de raam uit
Stukjes paprika met soort van babi pangangsaus met kip, mie, cashewnoten en nog van alles er door heenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stoofschotel met sucadelapjes, peen en uien
ik ben wel pas om 7 uur thuisquote:Op maandag 25 januari 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stoofschotel met sucadelapjes, peen en uien
komt ie nu meequote:
dat dan weer wel inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan het nog even lekker doorpruttelen
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef febster het volgende:
Koken en stomen maaltijd, druk druk druk druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:04 schreef Levitation het volgende:
Ik heb dit op:
[ afbeelding ]
Lekkeren vooral zeer geschikt voor extreem luie koks.
Niets gemist zoals gewoonlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Levitation het volgende:
Oh en we hebben nu al 2 zieke vissen. Die ene zwemt nog altijd op z'n zij en nu hebben we er een met schimmel bij.
Ik ben dol op huisdieren.
omg, dat is kut! Wegenwacht geholpen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:06 schreef ArTiC het volgende:
denk je op kantoor: het is 17 uur...rustig op de weg...laat ik daar eens van profiteren.
15 km verder: wat voel ik toch aan die auto? *stopt op een parkeerplaats*
Lekke band
het is een man. Krik sleutel etc etcquote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, dat is kut! Wegenwacht geholpen?
Om een wiel te wisselen?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg, dat is kut! Wegenwacht geholpen?
Hoe is het afgelopen met de vorige camera e.d.?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef Levitation het volgende:
Ik heb wel EINDELIJK een nieuw fototoestel!![]()
Deze:
[ afbeelding ]
quote:All along the watchtower - Jimi Hendrix
"There must be some kind of way out of here"
Said the joker to the thief
"There's too much confusion"
"I can't get no relief"
"Businessmen, they drink my wine"
"Plowmen dig my earth"
"None of them along the line"
"Know what any of it is worth"
"No reason to get excited"
The thief he kindly spoke
"There are many here among us"
"Who feel that life is but a joke"
"But you and I, we've been through that"
"And this is not our fate"
"So let us not talk falsely now"
"The hour is getting late"
All along the watchtower
Princes kept the view
While all the women came and went
Barefoot servants, too
Outside in the distance
A wildcat did growl
Two riders were approaching
The wind began to howl
Die is nog altijd gestolen. Vandaag is de schademan van de verzekering geweest, hij vond onze opgave betrouwbaar en reeel. Dus ik denk dat we wel ongeveer terugkrijgen wat wij als geschatte waarde hebben opgegeven.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de vorige camera e.d.?
En die andere bestelde camera?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die is nog altijd gestolen. Vandaag is de schademan van de verzekering geweest, hij vond onze opgave betrouwbaar en reeel. Dus ik denk dat we wel ongeveer terugkrijgen wat wij als geschatte waarde hebben opgegeven.
Ah, die!quote:
Die bedoelde ik dus ookquote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ah, die!Dat is onverwacht helemaal goed gekomen!
![]()
Nadat ik gedreigd had de creditcard maatschappij op hun dak te sturen, kreeg ik plotseling een keurig mailtje met excuses en had ik binnen een week mijn geld terug.Had ik eerder moeten verzinnen.
Ja, dat besefte ik toen Coltz er naar verwees.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, dat besefte ik toen Coltz er naar verwees.Ben niet zo snel, dat weet je toch...
Je hebt er geen zelfmoordneiging aan over gehouden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
Avatar is gaafAl zijn die 3d brilletjes wel irritant
En het is idd KOUD!
Nee, ook geen hoofdpijn, niet gekotst, alles ging goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt er geen zelfmoordneiging aan over gehouden?
hiquote:
quote:
Om er daar, geheel relaxed, eens effe lekker op te gaan knauwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef FUFR het volgende:
Hij sjouwt m gewoon mee naar de mand. grrrr.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Om er daar, geheel relaxed, eens effe lekker op te gaan knauwen.
Dat mag hoor, hij is dan overdag wel 'alleen' thuis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij logeert volgende week bij jullie
Dat zal ie waarderenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat mag hoor, hij is dan overdag wel 'alleen' thuis.
Maar hij heeft gezelschap van Frits, Bink en de rest.
Zal trouwens leuk worden, ligt Boeffie lekker in zn bench, zitten die katten er natuurlijk boven op.
wanneer is dat precies dan? want ik vind het geen probleem om op Boeffie te passen hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat zal ie waarderen
Maar het zal niet nodig zijn, wij gaan van 22 tot 7 (waarschijnlijk alleen ik zo laat) naar awakenings, dan moet ie maar lekker thuis in da bench blijven de 6e.
zo hoort dat! ik heb eens 3 weken een gast bij buza gehad zonder pc. eigne LT meenemen was ook uit den boze. Kosten voor buza: 15 dagen a 640 euroquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Inu het volgende:
Ik werk echt bij de overheidIk moet gaan verhuizen naar een nieuwe kamer en heb ook een computer nodig en nu staan de 3 computers die niemand gebruikt in lege kamers, die nu weer bezet gaan worden door mensen die hun eigen computer meeneemt, maar ik mag niet een van die computers pakken, dat moet allemaal via formulieren en aanvraagprocedures
Waarschijnlijk kom ik dus terug van mijn vakantie en heb ik geen werkplek
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wanneer is dat precies dan? want ik vind het geen probleem om op Boeffie te passen hoor!
Ja, maar wat doe je dan in die tijd? Sudoku?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo hoort dat! ik heb eens 3 weken een gast bij buza gehad zonder pc. eigne LT meenemen was ook uit den boze. Kosten voor buza: 15 dagen a 640 euro
Een puppy is nog geen hond hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
een hond kan echt wel 9 uurtjes alleen zijn heur
voor een pup is dat nog best moeilijk, maar dan nog, ook al kan ie het... ik vind het leuk om op te passen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
beest is tegen die tijd 4 maanden. En normaal ga je ook niet om 3 uur 's nachts je bed uit om de hond uit te laten toch?quote:
Nee, maar je trekt wel om 3 uur 's nachts het tapijt uit zn bek wanneer nodig...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beest is tegen die tijd 4 maanden. En normaal ga je ook niet om 3 uur 's nachts je bed uit om de hond uit te laten toch?
bench, schuur, hal, etcquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar je trekt wel om 3 uur 's nachts het tapijt uit zn bek wanneer nodig...
Onze honden zitten altijd in de keuken 's nachts en daardoor heeft Sem aan de keukenkastjes lopen knabbelen toen hij pup was en nu moeten er eigenlijk nieuwe deurtjes opquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar je trekt wel om 3 uur 's nachts het tapijt uit zn bek wanneer nodig...
facturerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wat doe je dan in die tijd? Sudoku?
de 6equote:
Dit heeft niks met streng zijn te maken, wij willen gewoon geen plasjes opdweilen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
magoe, wij waren gewoon vrij streng. Moesten dus helaas ook wel eens plasjes dweilen 's moggels
ja, maar dat weet ik wel, al mijn honden waren er op getrained.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar, niet alle honden blaffen je wakker. Ons exemplaar liet het dan gewoon lopen. En was uitermate zindelijk na een paar maandenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit heeft niks met streng zijn te maken, wij willen gewoon geen plasjes opdweilen.
Wanneer een hond aangeeft dat hij naar buiten moet, dan moet je hem ook naar buiten laten anders gaat ie
nooit zindelijk worden.
Normaal gaat het baasje op vrij en za pas tussen 3 en 5 naar bed, dan laat ik m ook nog ff uit omdat ie niet heeft kunnen meuren door de muziekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beest is tegen die tijd 4 maanden. En normaal ga je ook niet om 3 uur 's nachts je bed uit om de hond uit te laten toch?
slaapt ie daar nou nog niet doorheen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Normaal gaat het baasje op vrij en za pas tussen 3 en 5 naar bed, dan laat ik m ook nog ff uit omdat ie niet heeft kunnen meuren door de muziek
dat doen we dus ook 10x per dag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit heeft niks met streng zijn te maken, wij willen gewoon geen plasjes opdweilen.
Wanneer een hond aangeeft dat hij naar buiten moet, dan moet je hem ook naar buiten laten anders gaat ie
nooit zindelijk worden.
Nee, meestal positioneert ie zich in de mand of net achter mijn voeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
slaapt ie daar nou nog niet doorheen?
Tsja, dat krijg je met dat 'krantzindelijk'.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doen we dus ook 10x per dag.
gisteravond ging ie naar buiten, kwam naar binnen en piste op de krant terwijl ie me aankeek zo van: goed he?
![]()
![]()
Niet dus.
Oh, wij hebben nooit zo'n krant gebruikt, gewoon de hond 100x per dag naar buiten doen en heel overdreven blij zijn als ie buiten plastquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
gisteravond ging ie naar buiten, kwam naar binnen en piste op de krant terwijl ie me aankeek zo van: goed he?
![]()
![]()
Niet dus.
onze puppy deed dat in het begin ook steeds. Begon al meteen zo, hondje gehaald bij fokker (12 weeks oud), zetten hondje in de keuken, hondje rent naar beige karpet in woonkamer en draait een joekel van een bolusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet dus.
is ook niet mijn keuze, is mijn eerste kranthondquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je met dat 'krantzindelijk'.
hebben onze nooit gedaan.
Dat dus, ook al sta je voor lul in het parkje voor mijn huisquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, wij hebben nooit zo'n krant gebruikt, gewoon de hond 100x per dag naar buiten doen en heel overdreven blij zijn als ie buiten plast
lekker warm aan de voetjes!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze puppy deed dat in het begin ook steeds. Begon al meteen zo, hondje gehaald bij fokker (12 weeks oud), zetten hondje in de keuken, hondje rent naar beige karpet in woonkamer en draait een joekel van een bolus
geef hem dan geen krant meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
is ook niet mijn keuze, is mijn eerste kranthond
't is d'n dees geworden Juup:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Welke zal ik op doen?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Je hebt de randjes geraaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is d'n dees geworden Juup:
[ afbeelding ]
Heb geen hobbiesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
en hoeveel geven jullie uit aan hobbies enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |