wanneer gaan we weer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef Inu het volgende:
kater! ik moet zorgen dat mijn vrije vrijdagen voortaan na de borreldonderdag vallen![]()
en ik moet niet meer zoveel drinken
wat ben je laatquote:
gelukkig wel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb t druk, was al om kwart voor 8 hie.
bijna weekend![]()
maar ja, dan zijn er morgen allemaal mensen bij ons in de schuur aan t bouwen, heul niet leuk niet!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar ja, dan zijn er morgen allemaal mensen bij ons in de schuur aan t bouwen, heul niet leuk niet!
ze hoeven niet binnen te komen maar dan nog.....
ik ga gewoon slapen tot een uur of 1 denk ik, dan hijs ik mezelf onder de douche en dan ga ik boodschappen doen en dan hoop ik dat ze zijn opgerot.
mijn dag kan niet beginnen zonder koffie en een post van jouquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb t druk, was al om kwart voor 8 hie.
bijna weekend![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn dag kan niet beginnen zonder koffie en een post van jou
das best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welkse kruidvat ben je geweest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb bij het kruidvat heel die stempelset van jou niet gezien gehad
bennekel... waar je zou denken dat ze het wel hebben aangezien de helft van de vrouwen in de bennekel met enge lange nagels rondlooptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkse kruidvat ben je geweest?
zoek toch eens een vriendin joh...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar die laten ze allemaal doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
bennekel... waar je zou denken dat ze het wel hebben aangezien de helft van de vrouwen in de bennekel met enge lange nagels rondloopt
Ja das waar.Maar een kleurtje is duurder dus als ze daarop kunnen besparen dan kunnen ze voor elk kind een ps3 kopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die laten ze allemaal doen
In de stad hebben ze die zeker. De grote kruidvat met het dubbele Essence schap
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
bennekel... waar je zou denken dat ze het wel hebben aangezien de helft van de vrouwen in de bennekel met enge lange nagels rondloopt
quote:
stelletje zereneuzenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zoek toch eens een vriendin joh...
De laatste van de week nog welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
stelletje zereneuzen![]()
Het is vrijdag
quote:
quote:Maandag - Wasdag
Dinsdag - Strijkdag
Woensdag - Gehakt-en Versteldag
Donderdag - Poetsdag
Vrijdag - Visdag
Zaterdag - Klusjesdag
Zondag - Kerkdag
het is nagellak, geen zoutzuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat jouw nagels nog niet opgelost zijn door al dat gepruts?
nee, juist niet, integendeel. Ze worden er sterker vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Joh
Maar worden jouw nagels niet zacht of juist breekbaarder door al die lak?
Mooi danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, juist niet, integendeel. Ze worden er sterker van
ja tof, kopen we er nog 1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:25 schreef amaranta het volgende:
Sq volgens mij is jullie tvdressoir in de aanbieding bij de goossens. Onze meubels in ieder geval wel.
(dit weekend magazijnverkoop)
Dat zou niet mogen iig, zware tegenvaller dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:08 schreef bleiblei het volgende:
Godver, der zit een haarscheurtje in de ijzeren constructie pal naast het zaagblad.
Bij een goedkope tafel zou ik me daar niet zo druk om maken, maar dat zoiets bij Makita vandaan komt vind ik wel bijzonder matig. De kar waar de tafel op komt was ook niet makkelijk in elkaar te zetten omdat de gaten van de beugel niet bepaald recht zaten.
[ afbeelding ]
Flinke tegenvaller van Makita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |