Been wisselde te laat.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vond Been goed wisselen. Toen Makaay erin kwam ging het stukken beter
quote:
quote:
Als mod zijnde moet je het zelf nu ook niet gaan uitlokken he..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar istie! Waar was je woensdag? Oh wacht, toen werd Ajax wel door de scheidsrechter geholpen.
Goed weg komen?quote:Op maandag 1 februari 2010 01:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar lucky ajax gaat niet op.
010 kwam gewoon goed weg. Maar ja als 010 supporter ben je nu eenmaal bevooroordeeld of je nu mod bent of niet.
Vaak moet ik het 010 kamp gelijk geven, maar nu even niet.
Vandaag nog wel langs het stadion gereden op weg naar Vrieden van Amstel Live. Was erg goed weer. Heerlijke pilsjes ook
Nu lekker slapen, schijnt dat ik morgen weer moet werken
Trusten
Ik typ alleen maar de waarheid? Ik scheld geen spelers uit of noem andere users misbakselsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je het zelf nu ook niet gaan uitlokken he..
010 is gewoon Feyenoordquote:Op maandag 1 februari 2010 01:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar lucky ajax gaat niet op.
010 kwam gewoon goed weg. Maar ja als 010 supporter ben je nu eenmaal bevooroordeeld of je nu mod bent of niet.
Vaak moet ik het 010 kamp gelijk geven, maar nu even niet.
Vandaag nog wel langs het stadion gereden op weg naar Vrieden van Amstel Live. Was erg goed weer. Heerlijke pilsjes ook
Nu lekker slapen, schijnt dat ik morgen weer moet werken
Trusten
die zitten inmiddels op een andere forumquote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef Sickert het volgende:
Vond het in het topic wel meevallen, er zijn in het verleden ergere topics geweest
Zitten jullie er tegenwoordig beter bovenop ?
zijn veel users verdwenen uit de live topics volgens mij
of hebben die een leven gekregen.
Ik denk de rest van hier ook..quote:Op maandag 1 februari 2010 09:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die zitten inmiddels op een andere forum
Misschien een enkeltje Pearl voor je??quote:Op maandag 1 februari 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo te zien ben je op je werk?
Ik bedoel, het is 10:30 geweest, je zit nu op je werk dus post je weer op FOK!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien een enkeltje Pearl voor je??
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die zitten inmiddels op een andere forum
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is 10:30 geweest, je zit nu op je werk dus post je weer op FOK!
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:14 schreef ursel het volgende:
Belt mijn collega net op, dat het wel beter is om thuis te werken. En dat mijn manager pissig was dat ik ut niet eerder had laten weten..![]()
![]()
Ik begin verdomme pas om 10:30. Wat verwachten ze wel niet dan.
Snap het nog niet echt maar geeft niet. Je bent, hoe dan ook, op één of andere manier aan het werkquote:Op maandag 1 februari 2010 11:12 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
[..]Daarnaast, had ik al de laatste post in ut topic en had ik weinig zin om met mezelf in discussie te gaan..
Nee hoor, dat komt meer omdat het zielige gedoe er omheenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry KeltieMaar dat moet ik editten omdat het (terecht) als spam wordt gezien.
Tsja het is nogal een eindeloze discussie. Achja, komt ooit wel goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt meer omdat het zielige gedoe er omheen
Daar het zelfde gedoe kunnen ze hier VBL net zo goed opdoeken
Zeiden er meer gisteren na z'n analyse vd wedstrijdquote:
Heb de ophef en de afsplitsing gemist, vond het alleen nogal rustig geworden en toen kwam ik er vanzelf achter waaromquote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja het is nogal een eindeloze discussie. Achja, komt ooit wel goed.
quote:Binnenkort weer een avond Trivianten? Was gezellig laatstWie weet drinkt Fer dan wat minder
Ondanks dat ik altijd erg veel woorden gebruik, blijf ik een luie donder en 010 is gewoon korterquote:Op maandag 1 februari 2010 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
010 is gewoon Feyenoord
Of zeg je ook als ze vragen waar je woont: "Ik woon in 055"?
Oh in maart heb ik niet zoveel wedstrijden in het weekend, wie weet kan ik dan ook een pilsje meedrinkenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:41 schreef FJD het volgende:
Zal wel pas Maart worden vrees ikHeb al plannen staan + vakantie.
Neem je prijzenpoes meequote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh in maart heb ik niet zoveel wedstrijden in het weekend, wie weet kan ik dan ook een pilsje meedrinken
Als dat jouw voorkeur heeft dan steunen wij jou daarin hoorquote:
Ga er volgende keer naast zittenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BIj dit soort wedstrijden zitten we er wel bovenop jaAl zat mijn mede-mod in de Kuip
Heel veel zijn na een ruzie overgestapt naar een ander forum. Het is nu stukken rustiger dan vroeger.
Ik beloof niksquote:Op maandag 1 februari 2010 12:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als dat jouw voorkeur heeft dan steunen wij jou daarin hoor
Voordeel van plannen is dat je er ook een zegje in hebt pik!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik beloof niks
Jullie plannen het uiteindelijk toch wel op een dag dat ik niet kan![]()
Mja, alleen een democratisch zegje.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van plannen is dat je er ook een zegje in hebt pik!
Ooh.. ben ik alweer niet uitgenodigd..quote:Op maandag 1 februari 2010 14:08 schreef FJD het volgende:
De rest?Volgens mij ging het hier niet om een officiële BoF!-meet. De eerste officiële BoF! is voor zover ik weet op 19 juni in Rotterdam
quote:
Als ik dit weekend op de fiets stap is ut richting Noordwijk. Kheb er 2 verjaardagen..quote:Op maandag 1 februari 2010 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel goed idee om binnenkort weer eens een pilsje te gaan pakkenOf te gaan fietsen, of beide te combineren. Ik hoop dit weekend weer te gaan.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van plannen is dat je er ook een zegje in hebt pik!
Ja dan kan ik nietquote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Ik kan volgens mij alleen alleen de 13ste en 20ste in maart, althans op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |