Voetbal is sport, politiek behoort daarbij weg te blijven. De FIFA is daar ook erg strikt in dus het is wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef ursel het volgende:
Togo twee edities niet welkom op Afrika CupWat een logica..
Dat punt snap ik wel, maar denk dat het hier toch wel ff wat anders ligt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Voetbal is sport, politiek behoort daarbij weg te blijven. De FIFA is daar ook erg strikt in dus het is wel te begrijpen.
gelukt. That did the trick!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:16 schreef BugWorks het volgende:
Was het niet iets met de aan/uit knop een tijdje inhouden zodat hij terug naar de oorspronkelijke instellingen gaat?
hier iets aan: http://manuals.playstatio(...)ngs/videooutput.html
Ik wil wel helpen maar ik van even niet wat voor of achter isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef jpjedi het volgende:
Kan iemand met een ps3 mij helpen? Heb 720p tv mee en de ps3. Nu staat die ps3 op1080p dus kom ik niet in het menu om de resolutie bij te stellen!
ik moet dus klik voor klik na startup er doorheen gelootst worden. Ferdi kan morgen helpen als hij thuis is masr als iemand bij machte is om een tutorial te posten..
veel plezierquote:Op zondag 31 januari 2010 03:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu echt slapen. moe, morgen vrienden van amstel live
Dank je, gaat helemaal goed komenquote:
Niet te weinig drinken hè?quote:Op zondag 31 januari 2010 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En weer wakker![]()
[..]
Dank je, gaat helemaal goed komen
Hoe werkt dat eigenlijk bij de 360? hetzelfde?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:16 schreef BugWorks het volgende:
Was het niet iets met de aan/uit knop een tijdje inhouden zodat hij terug naar de oorspronkelijke instellingen gaat?
hier iets aan: http://manuals.playstatio(...)ngs/videooutput.html
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vermoedelijke uitslag: 0-10 haha ha haha snap je m!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer dit eens de volgende keer.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk bij de 360? hetzelfde?
Ik wissel wel eens van tv naar het scherm van mn pc, maar als ik dan terug wil naar tv en vergeet van tevoren mn resolutie te wijzigen kan ik weer met de doos naar mn pc scherm lopen
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef Sickert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben bang dat ik me niet in ga kunnen houden...quote:
Ik snap uhm net..quote:Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; Landzaat, El Ahmadi, Fer; Wijnaldum, Tomasson en Cissé.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Enoh, De Zeeuw, Aisatti; Suarez, Pantelic en Emanuelson.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tie-break van een kwartierquote:Op zondag 31 januari 2010 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tie-break, zal zo wel afgelopen zijn.
Federer staat erg solide te spelen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Probeer dit eens de volgende keer.
http://cocaman.ch/wp/2006/12/reset-xbox360-resolution/
Mooie tie-breakquote:
Sterf!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:43 schreef Sickert het volgende:
haha JD swalbe hoer!!!
quote:
Niveau was een beetje jammerquote:
Feyenoord was beter en had de grootste kansen Al speelde Ajax een paar kansen slecht uit, had meer ingezeten. Je was trouwens lekker bezig in het VBL topicquote:Op zondag 31 januari 2010 13:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Feyenoord is ook echt veel beter he
Je begint al een aardig modje te wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feyenoord was beter en had de grootste kansen Al speelde Ajax een paar kansen slecht uit, had meer ingezeten. Je was trouwens lekker bezig in het VBL topic
Drie erbij zelfs! Had weinig gescheeld of je had 48 uur mogen afkoelenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Je begint al een aardig modje te worden![]()
Heb ik al een note van je!
Modjesquote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Drie erbij zelfs! Had weinig gescheeld of je had 48 uur mogen afkoelenOok al ken ik je, dan nog kun je best normaal posten in het Feyenoord - Ajax topic
Hoezo dat? Ik vond Been goed wisselen. Toen Makaay erin kwam ging het stukken beterquote:
Niet echt..quote:
Mag jij vinden maar spelers om niks uitschelden en andere users lokt dezelfde soort reacties uit en daar heb ik geen zin in, zeker niet tijdens Feyenoord - Ajax waar de emoties sowieso al hoog zittenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet echt..
één reactie overigens wel, verder vind ik het een beetje overbodig modden.
beetje zoals de scheids vanmiddag zeg maar, waardeloos?
BIj dit soort wedstrijden zitten we er wel bovenop jaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef Sickert het volgende:
Vond het in het topic wel meevallen, er zijn in het verleden ergere topics geweest
Zitten jullie er tegenwoordig beter bovenop ?
zijn veel users verdwenen uit de live topics volgens mij
of hebben die een leven gekregen.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Drie erbij zelfs! Had weinig gescheeld of je had 48 uur mogen afkoelenOok al ken ik je, dan nog kun je best normaal posten in het Feyenoord - Ajax topic
Dusquote:Op zondag 31 januari 2010 21:15 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
!!! wow!! heb je geneukt?!
![]()
![]()
![]()
![]()
RELLEN!!! Frankie krijgt ballen!![]()
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
DusOhja, even vergeten dat jij zo'n enorme held bent!
![]()
Daar istie! Waar was je woensdag? Oh wacht, toen werd Ajax wel door de scheidsrechter geholpen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef Diamond3d het volgende:![]()
Vink was weer lekker bezig jongens. Maar Jaap kan vanavond weer gerust slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |