quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:56 schreef ursel het volgende:
Dus Frankie is eigenlijk een twentenaar, undercover bij feyenoord..
Damn, wat een trieste supporters zeg. Het blijft je verbazenquote:
Agh, dat filmpje is, volgens mij, al enkele jaren oud.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Damn, wat een trieste supporters zeg. Het blijft je verbazen
Dit is de meest vreemde reactie die ik ooit heb gezien en met jouw verstand moet je beter weten dacht ik zo. Maar ook ik vergis me somsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Je kan zo zien dat hij voor Feyenoord is, kijk maar naar die penalty van Tomasson, oh wacht dat was geen penalty maar een gele kaart
en of dit filmpje oud is... de laatste keer dat feyenoord won van ajax is al enkele jaren geleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, dat filmpje is, volgens mij, al enkele jaren oud.
Ik blijf mij iedere keer verbazen over de TS van dat Topic
Vroegah was alles anders! Vroegah won feyenoord ook nog weleens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:15 schreef ursel het volgende:
Diamond.. een mooi topic voor je.
geen fristi in de kroeg
Nou hij kreeg van zijn assistent anders het advies, strafschopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dit is de meest vreemde reactie die ik ooit heb gezien en met jouw verstand moet je beter weten dacht ik zo. Maar ook ik vergis me soms
Natuurlijk kon hij hiervoor geen strafschop geven. Tomasson was een meter bij stekelenburg vandaan en als hij hiervoor floot was hij zijn geloofwaardigheid helemaal kwijt.
Hee kom op.... het moet niet te opvallend worden he !!
"" ...
Yep en ik doe dat zo goed, dat ik een nieuwbouw huis kan en ga kopen en ook nog een paar maanden over de wereld kan (en hopelijk ook) ga reizenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef Diamond3d het volgende:
Maarre het is hier ook geen steek veranderd?? Nog steeds dezelfde mensen achter de pc gekluisterd.
en daarom ben jij dus de grote smurfquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar goed wat boeit het ook, het is maar een spelletje, aan het begin staat het 0-0 en aan het einde van het seizoen zijn zowel Feyenoord als Ajax geen kampioen
Ja sommige delen het wel met internet, sommige niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Yep en ik doe dat zo goed, dat ik een nieuwbouw huis kan en ga kopen en ook nog een paar maanden over de wereld kan (en hopelijk ook) ga reizen
Nu moet ik weer verder met me computertje, moet nog een artikel schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |