quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je je best een beetje doet ben je binnen een week Jaaps beste enigste vriend.
quote:
Die is op de eventueelstapel voor volgende week beland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:52 schreef Gert het volgende:
Waarom mag Bommie nou eigenlijk niet komen?
Ja, druk bezigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet iemand het even aanpassen, ik wachte op Channel maar die was ff elders
Dat is er al een hele tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:57 schreef pullup het volgende:
Er is een echt update topic. Ik dacht dat Disana een grapje maakte eerder op de dag
Nee, dat begreep ik nu hahha en ik maar wachte en wachte.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
Tip voor volgende topiquetitel : "Het zooitje wordt langzaam een teringbende!!!!"
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is er al een hele tijdBij DGK werkte dat heel goed, vooral voor de mensen die overdag moeten werken. Hier valt er alleen nog maar weinig te updaten.
Zelfs Maanvis post er vanuit zijn werk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef pullup het volgende:
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valt
Ah, de 4,5 uur waren al helemaal volgepland.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is op de eventueelstapel voor volgende week beland.
Mooi, daar is het voor bedoeldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal er in ieder geval op letten als er wel wat te melden valt
Ja, maar het topic is niet voor reacties bedoeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zelfs Maanvis post er vanuit zijn werk.
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
Per gast 45 minuten voor meer diepgang te kweken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef Gert het volgende:
Ah, de 4,5 uur waren al helemaal volgepland.
Bommie lult drie kwartier in vijf minuten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Per gast 45 minuten voor meer diepgang te kweken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |