Joepie! En de rest nu? Heb ik net ook gedaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
in firefox bij ronde vormen nu helemaal netjes.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joepie! En de rest nu? Heb ik net ook gedaan.
Netjes in Opera!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joepie! En de rest nu? Heb ik net ook gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Is het weer zover?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het nog steeds niet goed.
Ik schrok niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Kwestie van snoer volgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en hij jouhet heeft zo moeten zijn!
Terwijl ik er zoveel goede verhalen over hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef Syrena het volgende:
Hooi![]()
Dr. Frank moet dood met pensioen ofzo. Hij maakt m'n moeder helemaal gek (want mijn vader doet dat dieet en zij moet de boodschappen doen) en mijn vader maakt ie ongezond(in het weekend maak ik nu altijd soep, broccolisoep of pompoensoep ofzo en dan roepen we dat ie dat heus mag eten). Nou ja, ik geloof nog een week afzien, voor mij, om het gezeur van mijn moeder aan te horen erover.
Zeg popje, als jij anderhalf uur wandelt, mag je wel wat meer eten, hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: boterham rookvlees, boterham shoarmasalade (waarom haal ik dat in huis??), beschuit volvette kaas, glas halfvolle melk
S: 1.1.5 uur wandelen
T: appl
L: boterham rozenbotteljam, grote cracker met rookvlees en gekookt eitje
T: peer
T: kom yoghurt met mandarijn
D: verse sperzieboontjes, wat spruitjes, gegrild tartaartje, gegrilde champignons, ui, paprika en knoflook. Beetje gebakken aardappels
hmm ik kan t me hooguit voorstellen bij een snelle suiker - dat je insuline te snel reageert ofzo en je bloedsuiker te snel weer laag wordt... maar yoghurt zou dat niet moeten hebben...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:08 schreef Rituals het volgende:
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Sommige mensen worden 'licht in hun hoofd' wanneer ze een tijdje niet eten, ik word juist weleens 'licht in mijn hoofd' wanneer ik eet. Dit gebeurd bij allerlei soorten producten (appels, yoghurt, wortels, vanalles). Waar kan dat aan liggen?
Ik moet wel zeggen dat ik het vooral merk bij appels, soms ook bij yoghurt. Fruit bevalt snelle suikers toch? Maar het gaat echt om de eerste hap. Ik eet en word dan licht in mijn hoofd (en gaat vrij snel weer weg). Dat zou wel een heel erg snelle bloedsuiker verlaging zijn? Ik neem aan dat dat het niet is? Ik heb geen lage bloeddruk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmm ik kan t me hooguit voorstellen bij een snelle suiker - dat je insuline te snel reageert ofzo en je bloedsuiker te snel weer laag wordt... maar yoghurt zou dat niet moeten hebben...
ik word wel misselijk van rauwe wortels soms.
heb je toevallig lage bloeddruk? kan zijn dat er teveel bloed naar je maag gaat als je eet en dan je daardoor licht in je hoofd wordt...
Oh, dat is snel!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi. Ik heb een huis![]()
Het is wel in Zaandam, maarja pech, is 10 min treinen naar A'dam![]()
Morgen kijken en me daar inschrijven (wel raar hoor, ik heb in Nederland nooit in een andere stad gewoond dan Mokum), en donderdag en zaterdag verhuizen. En dan hopelijk vanaf volgende week weer rust in de tent.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Morgen kijken en me daar inschrijven (wel raar hoor, ik heb in Nederland nooit in een andere stad gewoond dan Mokum), en donderdag en zaterdag verhuizen. En dan hopelijk vanaf volgende week weer rust in de tent.
Gefeliciteerd! Dat heb je snel gedaan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef shinydiscoball het volgende:
k had in het vorige topic al een plaatje gepaste. Die van mij was wat groter, zo ongeveer:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een kanelbullar. Vermoedde al dat het iets met kaneel was.
yay!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Thanks guys![]()
En Phaidra, dat is ook wel een beetje waarom ik toch genoegen heb genomen met Zaandam![]()
Mijn moeder zit zo erg overal bovenop, ze had ook al een rekening gezien die in mijn tas zat, toen ze mijn telefoon wilde pakken omdat ie overging. En daar dan duizend vragen over gaan stellen. Aarrrgh![]()
Verder hou ik wel heel veel van ze hoor![]()
DaD: ja weer antikraak, maar dit keer zo'n studentencontainer die voor langere tijd blijft staan. En dicht bij het station, en allemaal vrolijke kleurtjes aan de buitenkant.Ik vind het prima.
ik moet wegens overwerk ofwel de pilates schrappen, of het hardlopen. Hmm. Wat is wijsheid?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vrolijke kleurtjes zijn goed..
Ik ga zo weer voor het eerst in drie maanden naar Pilates. En we hebben gister nog de broccoli gegeten..
Ik ben gister nog naar yoga geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen. Pilates is goed voor je ziel
ofzo
er is geen 'vega of niet vega'. Er zijn verschillende hapjes, die de hele avond door op tafel worden gezet, en daar zit ook vega bij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:10 schreef P.F het volgende:
O noes! Is het tapa's restaurant vol? En dat was juist zo een goede?
[net aan het bijlezen is!!]
Het goede nieuws: We gaan nog steeds tapa's eten!
Maarrrr Mo zou je voor mij willen 1x vega willen reserveren? Dan kunnen ze daar rekening mee houden, anders heb ik straks een heel bord voor tortilla(Wat op zich niet heeel erg is
)
Maar je neemt toch een menu?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is geen 'vega of niet vega'. Er zijn verschillende hapjes, die de hele avond door op tafel worden gezet, en daar zit ook vega bij.
Wat mager zegt ie..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn lijstje is vandaag wat mager door drukte en haast.
O: 1 volkoren boterham kaas.
L: maaltijdsaladeen croissantje.
A: nog niks.. Denk dat t brood wordt. :p
Mag ik een cola?quote:
Nee, ga wegquote:
Roel number one: het is niet A, maar D. En je lijstje is te karig idd. Hop hop, eten jij!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn lijstje is vandaag wat mager door drukte en haast.
O: 1 volkoren boterham kaas.
L: maaltijdsaladeen croissantje.
A: nog niks.. Denk dat t brood wordt. :p
mijn lijst? Ik mag hopen dat die boven de 1200 kcal is. Ik probeer 1700 kcal te eten op een dag ofzo..k ben vrij lang!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat mager zegt ie..
Dit is echt te erg... hopelijk ook niet heel serieus en als je het druk hebt kan je toch wel eten??
Mijn leven bestaat uit eten, zal ook nooit eten 'vergeten'
Aknynke, lekker die kaneelbroodjes
Voor de rest is je lijst boven de 1200 kcal, denk ik...
je moet helemaal niet morgen als je nu niet gaat omdat je moe bent. dan ga je gewoon een keer minder. je eet sowieso de hele week al veel te weinig, dsu dat kan geen kwaad...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oww.. ik twijfel over RPM.. ben erg moe... maar als ik nu niet ga, moet ik morgen. En als ik nu ga, kan ik donderdag nog een keer.
*twijfel twijfel*
Ik ben de afgelopen maand al behoorlijk aan het ranzen door algehele malaise. Dus even een keertje minder is het niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je moet helemaal niet morgen als je nu niet gaat omdat je moe bent. dan ga je gewoon een keer minder. je eet sowieso de hele week al veel te weinig, dsu dat kan geen kwaad...
ze verwachten hier 15-25 cm. bah. en tis fokking koud...De winter mag wel over zijn van mij!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef Adelante het volgende:
En morgen gaat het sneeuwen en ijzelen!
Nee, er valt morgen weer een pakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef P.F het volgende:
Is het nu nog niet klaar met die kut sneeuw?
Ja, welgeteld 1 mooie dag.. gvd... echt... Leekstermeer ligt zo mooi dicht en nu wordt alles weer verpest door sneeuw, ijzel en weet ik veel wat voor kutweer nog meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef Adelante het volgende:
En morgen gaat het sneeuwen en ijzelen!
Lekker, glibberen in de auto naar de beurs. Hopelijk is het daar dan ook wat rustiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, welgeteld 1 mooie dag.. gvd... echt... Leekstermeer ligt zo mooi dicht en nu wordt alles weer verpest door sneeuw, ijzel en weet ik veel wat voor kutweer nog meer.![]()
![]()
ben zó zat!!
Dit jaar nog maar 2 dagen zon gezien hierzo...
*touwtje*
Ja, maar in Zweden hoort dat tot eind maartquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ze verwachten hier 15-25 cm. bah. en tis fokking koud...De winter mag wel over zijn van mij!
Pizza calzone, met extra olijven neushoorn..quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef P.F het volgende:
Is het nu nog niet klaar met die kut sneeuw?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kunnen julllie een brandweer sturen? Mijn paddestoel is ontploft.
Preciesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef P.F het volgende:
Ja in Zweden mag je niet klagen!
De naam zegt het al bijna: Zweden-Zneeuw
Oei, snelle trees, zullen wij eens muilen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kunnen julllie een brandweer sturen? Mijn paddestoel is ontploft.
Jippie. Cola. Mmm. Lekker.quote:
Ha! Was ik niet de enige die dat dachtquote:
Dit hoor ik zo vaak he. Weet iemand welke poster dat is? (een donker meisje met krullen dus waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hey jou ken ik van poster bij de Hema!!
Douchen en slapenquote:
Ik weet welke poster het is en ja. En dan de helft van haar hoofd en de andere helft een Hema logo (wit op rood)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ha! Was ik niet de enige die dat dacht![]()
Trouwens:
[..]
Dit hoor ik zo vaak he. Weet iemand welke poster dat is? (een donker meisje met krullen dus waarschijnlijk)
Wat zij zegt! Wat was het fucking koud vanochtend zeg, ik bestierf het zowat met tig lagen kleding aanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Chicolate het volgende:
Sneeuw, ijzel en kou. Ok we hebben een echte winter, maar dan wil ik als goedmakertje wel ook een echte zomer met minstens 3 hittegolven.
En nu ga ik echt trainen, heb het toch al koud dus dat stukje buiten lopen kan er ook nog wel bij.
Ik mocht zo waar mijn sokken aanhouden in bed vannachtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Wat was het fucking koud vanochtend zeg, ik bestierf het zowat met tig lagen kleding aan
How sweetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik mocht zo waar mijn sokken aanhouden in bed vannacht
Dus ze lijkt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:52 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet welke poster het is en ja. En dan de helft van haar hoofd en de andere helft een Hema logo (wit op rood)
ik kan er iets naast zitten
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef neen het volgende:
[..]jullie denken ook maar aan een ding he
Neen, je wilt toch niet suggeren dat SDB lesbisch is hè?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ha! Was ik niet de enige die dat dacht![]()
Ik weet het niet Viking, ik ontvang gemixte signalen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Neen, je wilt toch niet suggeren dat SDB lesbisch is hè?.
Tss blijf maar lekker weg vrijdagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het niet Viking, ik ontvang gemixte signalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet het niet Viking, ik ontvang gemixte signalen.
Nee, het heet nu anders, ze zijn onlang overgenomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef P.F het volgende:
Heet waar we vrijdag gaan eten nog steeds Mi Madre? Zie nu op iens dat ze maar 2 dagen per week open zijn![]()
! Hoe kan dat nu weer?!
Dat weten we niet dus!quote:
Stad ja, dus promoot maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, hoe ga je nu reclame maken??
Is het Stad?? Ik werk vlak bij Groningen dus dan kan ik nog wel eens wat promoten.
Maar het adres klopt wel, oudedinges... eh... wat in die post staat!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weten we niet dus!. Ze zijn nog maar zeer recentelijk overgenomen. Als het maar geen faal wordt
.
Zit ik daar als enige met piem0l....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef neen het volgende:
Nou, ik weet uberhaupt nog niet of ik vrijdag langskomwant ik zou eerst met studiegenoten wat doen en ik zou om 12 uur ofzo in Groningen zijn
en jullie eten al laat
Had je een wingman nodig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zit ik daar als enige met piem0l....
Ach, ik zal het wel overleven........... misschien....quote:
Zo niet dan zou ik een gitaar en een sombrero meenemen, dan kun je je altijd nog bij het bandje voegen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, ik zal het wel overleven........... misschien....
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aaaaaayayayaaaaaaaaay, caaaaantaaaaay no lloooreeeees!
Oké oké.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Roel number one: het is niet A, maar D. En je lijstje is te karig idd. Hop hop, eten jij!
Misschien moest er wel een komma tussen. Maar dan is de vraag wat voor puree het was.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef P.F het volgende:
Maria kan altijd nog vermomd als bandje gaan als ze niet durft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Of het lekker was ligt maar net aan de bereiding.quote:
Ben bij mijn ouders. Die zijn sinds ik het huis uit ben nogal van de 'brood en kant-en-klaar maaltijden'.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Of het lekker was ligt maar net aan de bereiding.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:00 schreef P.F het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hubbahubbaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Noes! Mijn nagellak van gister gaat het niet redden tot vrijdagHij wordt nu al lelijk!
Dus nu maar de foto's, het gaat om het idee! (de groenige )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar onder mijn huiswerk![]()
!!!!!!!
Nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:10 schreef P.F het volgende:
Dat is New Delhi van Herome WIC!
http://www.cosmopinie.nl/product/herome_w_i_c_nail_polish.html >> en dan swatches
Nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat cool, bij die kleuren zit zelfs Freetown! Normaal wordt Sierra Leone altijd genegeerd
Oeh ik had er wel over gehoordquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
oh trouwens: ladyblack en mini, doen jullie mee aan de scratchdag van t landelijk overleg studentenkoren? ik wel namelijk, mini-meet? (www.studentenkoren.nl)
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
heb je toevallig lage bloeddruk? kan zijn dat er teveel bloed naar je maag gaat als je eet en dan je daardoor licht in je hoofd wordt...
En swatch is een foto die je kan plaatsen als je een review hebt geschreven. En een review kan je schrijven als je een account hebt daar!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
hoe kom je aan die swatches PF? ik wil misshcien ook weer eens hip gaan doen met nagellakjes, maar vind een heel potje zo zonde...
Ik had verwacht dat mensen echt op mij af zouden rennen van: OOO wat een leuke kleur!! Maar helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:27 schreef Twinkle_ het volgende:
Shinydiscoball, gefeliciteerd! Fijn dat je toch nog zo snel iets hebt gevonden, dat scheelt een hoop stress, lijkt me![]()
PF, die kleur is niet echt mijn ding, maar je hebt wel mooie nagels. De mijne breken altijd af wanneer ik moet werken![]()
Ik ben ook verslaafd aan het raken, ben ineens zo'n meisje meisje aan het worden. Ook allemaal make-up dingen enzo, zelfs lippenstiftquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
En swatch is een foto die je kan plaatsen als je een review hebt geschreven. En een review kan je schrijven als je een account hebt daar!
(swatch = foto en review spreekt voor zich!)
*chocolat therapy is mijn BFF IRL en dit is haar oude nog kleine nagellak stash ze heeft nu echt 100x meer, daar leen ik wel eens wat van ():
[ afbeelding ]
Wie ook veel nagellak heeft is Daph_!!
Kijk voor de grap ook eens hier: http://www.cosmopinie.nl/forum/topic/931
Ik zat vandaag idd nog heel triest naar mijn eigen coraal kleurige nagels te kijken, en te denken dat ik eigenlijk nooit maar dan ook nooit mensen zie met een toffe kleur!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mensen echt op mij af zouden rennen van: OOO wat een leuke kleur!! Maar helaas!
Leuk! Ik krijg ook steeds meer spulletjes! Ik had en wist eerst niks, nu steeds meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd aan het raken, ben ineens zo'n meisje meisje aan het worden. Ook allemaal make-up dingen enzo, zelfs lippenstift(hoewel die eigenlijk voor een foto was maar draag hem soms ook wel gewoon). En dan allemaal nieuwe nagellak, binnenkort komen er nog vier binnen en heb alweer een site waar ik binnenkort nog ga bestellen.
Beetje naar, mijn centjes.
Oh tof! Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Ik krijg ook steeds meer spulletjes! Ik had en wist eerst niks, nu steeds meerEn daar ga ik ook een blog over schrijven, newbie in beautyland *spannend* Ik ben echt benieuwd of ik een beetje kan schrijven en of mensen het wel leuk vinden om mijn blogs te lezen
!!
de scratch is niet t requiem van brahms toch? maar schubert en mozart? lijkt me tof als je er ook bent! gilles is echt een heel leuke dirigent - staat ook voor ons eigen koor...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh!!! Het Requiem van Brahms wordt uitgevoerdEn mn oude studentenkoor staat ook op de site
![]()
Wbt de scratch, volgens mij kan ik wel, es kijken of ik nog meer mensen enthousiast kan maken! Mis in C van Mozart hebben we volgens mij al eens gezongen, zij het dat ik toen alt zong.
Het adres klopt. Dus dan zal het wel die zijn ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
Is dit waar we gaan eten? (Heb het adres opgezocht in het register van het kvk want met google kwam ik alleen op mi madre)
Lisanne Bommer h.o.d.n. La Cubanita Utrecht
http://www.lacubanita.nl/
Ik wil wel even langs rennenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik zat vandaag idd nog heel triest naar mijn eigen coraal kleurige nagels te kijken, en te denken dat ik eigenlijk nooit maar dan ook nooit mensen zie met een toffe kleur!
Hoe kon je dan reserveren als je de naam niet weetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het adres klopt. Dus dan zal het wel die zijn ja.
Denk dat ik toch even moet bellen of er nog iets anders te regelen valt aangezien ik niet echt van champignons hou en alleen maar stokbrood, kaaskroketjes & gebakken aardappeltjes vind ik een beetje karigquote:* Brood met knoflookmayonaise en tapenade
* Kip-pasta salade
* Gehaktballetjes in tomatensaus
* Inktvisringen
* Kip in honing-mosterdsaus
* Gebakken aardappeltjes met pittige saus
* Kaaskroketjes met sherrydressing
* Moorse varkenshaasspiesjes
* Spaanse hamburgertjes
* Champignons in knoflookboter
Aaah, die is mooi!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil wel even langs rennenAlleen jammer dat je nu in Zcity woont, is een beetje ver
!
Check deze kleur, 2 euro, alleen deze en volgende maand te koop, van catrice!
http://www.cosmopinie.nl/(...)_nude_sensation.html
[ afbeelding ]
(rechter)
Ja, het is een franchise, dus als je er zelf 1 wil beginnen las ik....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
LA CUBANITA
Die zit ook in Gouda! Das lekker!!!!
VOORAL DE KIP IN HONING
Ik heb een 9-5 mentaliteitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, het is een franchise, dus als je er zelf 1 wil beginnen las ik....!!
Is dat die met dat gekke brede kwastje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aaah, die is mooi!
Heb nu deze:
http://imagecache.asos.co(...)ance317/image1xl.jpg
En wil van WIC Dakar, Dublin en Rio
Wij hadden gelukkig maar één afsluitend klimnummer laatst. Dat nummer duurde echter 9 minuten. Waarvan de tweede helft staand...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woooooo, 2 afsluitende klimnummers. I died
Ik ben trotsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woooooo, 2 afsluitende klimnummers. I died
ohquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
En swatch is een foto die je kan plaatsen als je een review hebt geschreven. En een review kan je schrijven als je een account hebt daar!
(swatch = foto en review spreekt voor zich!)
*chocolat therapy is mijn BFF IRL en dit is haar oude nog kleine nagellak stash ze heeft nu echt 100x meer, daar leen ik wel eens wat van ():
[ afbeelding ]
Wie ook veel nagellak heeft is Daph_!!
Kijk voor de grap ook eens hier: http://www.cosmopinie.nl/forum/topic/931
I love het gekke brede kwastje! Heb gelijk meer kleuren gekocht, alleen om dat kwastje!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Is dat die met dat gekke brede kwastje?
En heb je je al aangemeld en een review geschreven/spam
Ok, da's best lang. Zeker op het eind als je reserves al aan het slinken zijn...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had 1 klimnummer van 5 minuten en toen eentje van 7. Sja. Regelmatig ook eentje van 8 die volledig staan is. Moet je je zadel ook eraf halen enzo, of helemaal omlaag doen.
Ja, was best pittig. Maar ach, voor een keertje ook wel weer leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ok, da's best lang. Zeker op het eind als je reserves al aan het slinken zijn...
EDS?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met nagellak. Maar ik heb ook rampnagels door de EDS, slappe hap die nagels van mij.
Dank, was te lui om te googlen.quote:
Nee ga me inschrijven, wil twee keer per week gaan. Kracht en conditie, strak buikje krijgen en mooi zijn in de zomer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, wat ga je doen Mexicaantje?Eenmalig of vaker?
Mbt nagellak: vroegahh had ik allemaal kleurtjes, toen ik 11/12 wasZilver en donkergroen en nachtblauw en etcetera.
Nu heb ik alleen nog een doorzichtige die ik laatst gekocht hebEn nog niet gebruikt, uiteraard.
Vrijdag alleen een blaadje sla voor jouquote:
Maar hoe tast dat je nagels aan dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik laat m'n handen liever niet opvallen. Ze zitten vol littekens en ik heb dan zo'n vlag op modderschuit-idee. Vind dit weer ook niet erg, kan ik lekker handschoenen aan en zitten er tenminste eens niet mensen naar mn handen te staren.
Ze zijn heel dun. Ook als ze lang zijn, kan ik ze zo ombuigen. Needless to say zijn ze dus ook zo gescheurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar hoe tast dat je nagels aan dan?
En ik wou nog wel meer gaan sporten om strakker in het vel te zitten. Faal!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vrijdag alleen een blaadje sla voor jou![]()
.
Dan bof jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hee dat heb ik ook! Maar ik heb er geen last (meer) van.
Oh nasty!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn heel dun. Ook als ze lang zijn, kan ik ze zo ombuigen. Needless to say zijn ze dus ook zo gescheurd.
Ik heb trouwens niet de klassieke vorm. Ik heb 'gewoon' het hypermobiliteitssyndroom wat vrij veel voorkomt. Dus wij zullen wel andere klachten hebben denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan bof je. Meestal is het hoe ouder je wordt, hoe meer last je krijgt. Ik mag binnenkort op de foto om te checken of ik vervroegde atrose heb. Jippie
.
Ik PM je wel ff, wil het topic niet vervuilen met mijn geleuter over EDSquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb trouwens niet de klassieke vorm. Ik heb 'gewoon' het hypermobiliteitssyndroom wat vrij veel voorkomt. Dus wij zullen wel andere klachten hebben denk ik.
Vervroegde atrose, hoop het niet voor je! Heb je veel last?
ja, ik heb geen EDS maar wel veel van de symptomen in lichte mate (overstrekkende gewrichten, slap bindweefsel, dunne huid, snel striae, en dus ook enorm flexibele nagels...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn heel dun. Ook als ze lang zijn, kan ik ze zo ombuigen. Needless to say zijn ze dus ook zo gescheurd.
Pure martelingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had 1 klimnummer van 5 minuten en toen eentje van 7. Sja. Regelmatig ook eentje van 8 die volledig staan is. Moet je je zadel ook eraf halen enzo, of helemaal omlaag doen.
Ik heb dat ook (mijn knieschijven schuren over die botten daaronder + lichte x-benen + licht doorgezakte voeten, wahey) en ik moet oefeningen doen om mijn bovenbeenspieren te trainen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik kom op het goede moment binnen vallen, ik wilde een gewrichtsvraagje stellen. Door de kou doen mijn knieeen zodra ik buiten kom opeens (flink) pijn en ze knakken vrij vaak. Iemand een ideetje hoe ik die pijn kan voorkomen, behalve een brace/warmtecompres oid dragen?
Het zal ook te maken hebben met geforceerd lopen tijdens de gladheid, maar was benieuwd of iemand hier (zitten wel meer met knieproblemen) er soms iets voor weet
. Brace ga ik sowieso proberen als de kou nog lang aanhoudt.
Mja maar dat is het probleem niet volgens mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook (mijn knieschijven schuren over die botten daaronder + lichte x-benen + licht doorgezakte voeten, wahey) en ik moet oefeningen doen om mijn bovenbeenspieren te trainen.
- Squatten (sp?) (dus poephouding, knieën zo stil mogelijk proberen te houden en op en neer bewegen > benen ongeveer 90 graden, voeten naar buiten).
- Andere oefening: ene been naar voren (net als bij zo'n rek-oefening), voeten recht, knie van achterste been naar de grond bewegen en weer omhoog. Knie van voorste been weer stilhouden.
En dat dan 20x per oefening per dag (moet ze ook maar weer eens gaan doen.)
Brace is trouwens wel slecht als je dat draagt bij gewoon lopen, dan wennen je spieren daaraan enzo. Zou eerst maar eens naar de dokter/fysio gaan.
Ik ben nog nooit een legging tegengekomen, maar dat is misschien ook wel omdat ik er nooit naar gezocht hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
H&M, C&A, de markt, Zeeman, Wibra, etc etc
*Chico doet steunzolen-boks terugquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
*steunzolen-boks met Chico*![]()
Slaaptijd!![]()
En X to da M XMert, 9.00 begint hetEn ik ben geen ochtendmensch
![]()
Mijn huis?? Huh?? Waar zit je dan??quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef P.F het volgende:
Slaap lekker
Mijn huis?? Huh?? Waar zit je dan??
Ik heb morgen weer een soort symposium van 9 tot 5met uitzicht op jouw huis
!
xoxo
Ik moet stoppen met dromen over mijn exquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Morning. Ik moet stoppen met dromen over 1: mensen die vermoord worden en 2: jullie![]()
Nu douchen eten en tentamen maken en me inschrijven in Zaandam!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef neen het volgende:
Ik had gedroomd dat ik de douche aan het schoonmaken was en dat ik een sopdoekje uit m'n kamer ging pakken en dat het toilet toen weg was.
goedemorgen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met dromen over mijn ex![]()
ah, wat naar zo'n droom. Dat werkt dan de hele dag een beetje door op je gemoed he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej
Even zeuren
Vannacht onwijs slecht geslapen en echt heel akelig gedroomd. Er was iemand dood en ik ging naar de begrafenis, maar toen we vertrokken was iedereen ineens heel snel weg en was ik alleen. Maar ik wist niet waar het was en kon er dus niet heen. Toen wilde ik iemand roepen, maar m'n stem was weg. Gatver. Het was echt heel akelig.
En bij het aankleden schoot er - klaarblijkelijk - een tussenwervelschijf finaal de verkeerde kant op, waardoor ik nu alleen nog maar schuin rechts naar beneden kan kijken. Fysio kon er ook niet zoveel aan doen. "Ibu en rust". Ja, ibu lukt wel, maar de rust niet met 3 dagen beurs voor de boeg.
En voor maandag afspraak bij de HA, want ik voel me gewoon nog steeds niet fit.
Dus, sorry, even helemaal alles beu. Heb echt even staan janken vanochtend.
Overleg even met je baas over de beurs en je wervels, kan me niet voorstellen dat er niets bedacht kan worden waardoor je een beetje ontlast wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
En bij het aankleden schoot er - klaarblijkelijk - een tussenwervelschijf finaal de verkeerde kant op, waardoor ik nu alleen nog maar schuin rechts naar beneden kan kijken. Fysio kon er ook niet zoveel aan doen. "Ibu en rust". Ja, ibu lukt wel, maar de rust niet met 3 dagen beurs voor de boeg.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hej
Even zeuren
Vannacht onwijs slecht geslapen en echt heel akelig gedroomd. Er was iemand dood en ik ging naar de begrafenis, maar toen we vertrokken was iedereen ineens heel snel weg en was ik alleen. Maar ik wist niet waar het was en kon er dus niet heen. Toen wilde ik iemand roepen, maar m'n stem was weg. Gatver. Het was echt heel akelig.
Ik hoef al minder te staan dan vorig jaar.. maar zal morgen informeren. Kan 'm vandaag niet bereiken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Overleg even met je baas over de beurs en je wervels, kan me niet voorstellen dat er niets bedacht kan worden waardoor je een beetje ontlast wordt.
En hier was ik even bang dat ik de schuld zou krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Rete-irritant btw: na dit weekend zit ik ineens weer op 68 en ik krijg het er maar niet af.
En ik voelde me heel goed en slank met m'n 68, maar als je dan 66,5 hebt gewogen en je weegt ineens weer 68, dan is 68 ineens vadsig. Ik denk dat de wraps met spinazie en feta de hoofdschuldige zijn. Vanavond maar even groente grillen
.
Idd! Zodat je straks in ieder geval niet te veel zwaar werk hoeft te verzetten bij het opbouwen, dat lijktquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Overleg even met je baas over de beurs en je wervels, kan me niet voorstellen dat er niets bedacht kan worden waardoor je een beetje ontlast wordt.
Hihi, dat schoot ook even door mijn hoofd heen: 'DaD en die rottaarten van haarquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, XM.. Komt dat ook door je EDS? Ik neem aan dat ze daar op je werk van weten en je kunnen ontzien waar nodig? Succes ermee, in ieder geval.
.
Ik ben dus niet de enige die van die bizarre dromen heeft de laatste tijd. Je wordt dan zo naar wakker. Blegh!
[..]
En hier was ik even bang dat ik de schuld zou krijgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Op de RUG kon je je abonneren op een sms-dienst, dan kreeg je een sms'je zodra er een cijfer bij was gekomen. Dan werd ik 's ochtends wakker, zette m'n foon aan en wachtte vol spanning af of er een sms'je zou komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
zit nu panisch te wachten op nog meer tentamenresultaten![]()
*staart naar mailbox-tab*
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met bramen en frambozen, warme choc (en met dat laatste ga ik maar nokken, want het wordt een gewoonte zo)
T: mango, geïnspireerd door Nynke
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: appel ofzo
D: groene paprika en ui vd grill
en verder veel thee.
precies hetzelfde gedrag dus!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op de RUG kon je je abonneren op een sms-dienst, dan kreeg je een sms'je zodra er een cijfer bij was gekomen. Dan werd ik 's ochtends wakker, zette m'n foon aan en wachtte vol spanning af of er een sms'je zou komen.
Nee, ik eet een paprika en twee uienquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
En je gaat me toch niet vertellen dat je als D alleen maar een paprika en een ui eet? Ookal zit er een kilo aan, dan nog niet...Eet er een stuk vlees bij, of iets anders, maar dit is niet voldoende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |