quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Dus nu ben ik weer vies en vadsig en dus kom ik niet meer naar de meet.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Dus nu ben ik weer vies en vadsig en dus kom ik niet meer naar de meet.
De Winkel van Sinkelquote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Lijkt me leuk om dan vanaf 18.00 lekker ergens daar in de buurt wat te gaan drinken en dan daarna naar het restaurant? Kent iemand een leuke tent waar we wat kunnen drinken?
Hm, gebeurde er niet iets aparts daar? Daar staat me vaag iets van bijquote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
ja.. goeie service daar ook
Toch nog maar even in een spoiler vanwege herkenbaarheid:quote:Op maandag 25 januari 2010 16:50 schreef Rituals het volgende:
Mini gefeliciteerd!!Wat voor huisje is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu samen op 30 vierkante meter (de ultieme test voor je relatie!) en we zijn al vrij lang op zoek naar iets wat niet óf net te klein óf onbetaalbaar is, dus ik ben gewoon blij dat we iets hebben.
Oja, een leuke tent om iets te drinken: Kafé België?Are you pondering what I'm pondering?
Oja, dat is op vrijdagmiddag natuurlijk wel een punt. Niet aan gedacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Belgie is wel leuk ja denk ik, maar zit dat om 6 uur niet al vol?
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch nog maar even in een spoiler vanwege herkenbaarheid:Klinkt heerlijk! Wat een luxe, 3 slaapkamers! En een patioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu samen op 30 vierkante meter (de ultieme test voor je relatie!) en we zijn al vrij lang op zoek naar iets wat niet óf net te klein óf onbetaalbaar is, dus ik ben gewoon blij dat we iets hebben.
Oja, een leuke tent om iets te drinken: Kafé België?. Hoeveel vierkante meter krijgen jullie nu?
Your body. Your soul. Your rituals.
Dat zou betekenen dat ik m'n vakantie later begin en dat lijkt me nou geen goede keusquote:
Het is nieuwbouw en het duurt nog wel even voor het opgeleverd wordt, maar dan hoeven we zelf ook maar weinig te doen. Eigenlijk alleen vloeren en gordijnen, en schilderen als we iets anders dan wit op de muur willen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef sigme het volgende:
Mini_rulez, wat fijn voor jullie.
En wat betekent het concreet? Weet je al welk huis je krijgt, en wanneer je erin kan en moet/willen jullie er dan nog veel aan doen?
Bijna 130.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Wat een luxe, 3 slaapkamers! En een patio. Hoeveel vierkante meter krijgen jullie nu?
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
oh vergeet ik in de haast helemaal te vertellen dat mijn nicht dr baby heeft gekregenze heet Floor
weet niet of ze vandaag of gisteren geboren is, mn tante smste mn moeder vanochtend vroeg.
vind t zo leuk! eerste baby in onze familie en de volgende is ofwel een tweede voor mn nicht, ofwel mijn eerste waarschijnlijk, dus ik vind t supertof!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch nog maar even in een spoiler vanwege herkenbaarheid:of een babykamer natuurlijk! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu samen op 30 vierkante meter (de ultieme test voor je relatie!) en we zijn al vrij lang op zoek naar iets wat niet óf net te klein óf onbetaalbaar is, dus ik ben gewoon blij dat we iets hebben.
Oja, een leuke tent om iets te drinken: Kafé België?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://zoeternij.webklik.nl
.
En anna82 is officieel de eerste die ooit een taart bij me heeft besteld.. Ik vind het superleuk en spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe bereken je dat? ¤1,25 per persoon?zeg maar?
want de een denkt in grotere stukken dan de ander
maar tof![]()
Ja doei.
Leuk! Je kan wel meer vragen hoor! 50 cent erbij is nog steeds niet teveel.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
En anna82 is officieel de eerste die ooit een taart bij me heeft besteld.. Ik vind het superleuk en spannend!
Zou dat niet per punt moeten zijn? Lijkt me wat logischer! Verder, toffe site!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe bereken je dat? ¤1,25 per persoon?zeg maar?
want de een denkt in grotere stukken dan de ander
maar tof
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik vind 1,25 ook best weinig pp!! Bv die striktaart, hoeveel personen is dat? Misschien handig om dat erbij te zetten ook, bij de foto's, dan hebben de mensen al een idee hoe groot een 1 pp portie is.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
En dan krijg je weer de vraag hoeveel mensen ervan kunnen eten.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou als ik jou was in cm-doorsneden gaan werken. En dan een 'basishoogte' en per extra deel ook duurder![]()
zo van 24cm: 15 euro (noemmaarwat), extra hoog: 22,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |