Nee want, ik behoor tot die groep en ik ben geen homo. Dat weet ik niet, dat mag een mod beslissen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Maar zijn dat nou homo's?
Of niet? En wordt dit dan het "[Centraal] Anaal Affakkel Topic voor Hetero's"?
Goed mogelijk.quote:
Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom prefereer je het boven vaginaal? Ken je alleen maar chicks met een uitgerekte kut?
Ik ben gewoon geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Marvelous het volgende:
waar maak je je druk om? doe wat je lekker vind, maar houd het vooral in je eigen slaapkamer!
kan jullie het nou schelen wat de rest er van vind?
Jij hebt nog nooit een echt strak poesje geneukt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...
[..]
Ik ben gewoon geïnteresseerd.
En van "gewoon" neuken krijg je nooit wat???? Misschien eerst nadenken voordat je wat neerzet.quote:
Alsof je van anale sex altijd ziektes krijgt... Ja de kans is iets groter, maar lang niet zo dat je gegarandeerd een ziekte oploopt. Mogelijk dat je die kans iets kan ophogen door elke avond onbeschermd een ander anaal te vernederen, maar zelfs dan loop je relatief weinig risico...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:40 schreef WieWapWop het volgende:
Lekker ziektes oplopen.
Misschien moet jij je eens inlezen? Anale seks brengt wel degelijk meer risico's mee dan vaginale seks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
En van "gewoon" neuken krijg je nooit wat???? Misschien eerst nadenken voordat je wat neerzet.
Ik zeg ook niet dat het een garantie is, maar de kans is wel degelijk aanwezig. Zelf doen wat je niet laten kunt hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Alsof je van anale sex altijd ziektes krijgt... Ja de kans is iets groter, maar lang niet zo dat je gegarandeerd een ziekte oploopt. Mogelijk dat je die kans iets kan ophogen door elke avond onbeschermd een ander anaal te vernederen, maar zelfs dan loop je relatief weinig risico...
Je kunt toch ook vaginale seks hebben en uitzicht hebben op haar kont? Daarvoor hoef je toch niet meteen ín d'r kont? En ja anaal is aan het begin misschien strakker, maar als je goed genoeg je best doet dan is aan het eind van de dag de poes toch het strakste gaatjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...
[..]
Ik ben gewoon geïnteresseerd.
Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt toch ook vaginale seks hebben en uitzicht hebben op haar kont? Daarvoor hoef je toch niet meteen ín d'r kont? En ja anaal is aan het begin misschien strakker, maar als je goed genoeg je best doet dan is aan het eind van de dag de poes toch het strakste gaatje..
Maar die kans is ook aanwezig bij vaginale sex (of oraal). Door te stellen dat je van anale seks ziektes krijgt, stel je dat alle seks dus niet gepraktiseerd moet worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een garantie is, maar de kans is wel degelijk aanwezig. Zelf doen wat je niet laten kunt hoor.
Ik snap het wel hoor, dat het dan geiler is om ook daadwerkelijk in d'r kont te gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...
JFout.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Maar die kans is ook aanwezig bij vaginale sex (of oraal). Door te stellen dat je van anale seks ziektes krijgt, stel je dat alle seks dus niet gepraktiseerd moet worden.
omdat je homo bent maar wil het niet accepterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dat het dan geiler is om ook daadwerkelijk in d'r kont te gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef thekat het volgende:
[..]
omdat je homo bent maar wil het niet accepteren![]()
, zo iets?
Ik wel, je bent een sluimerhomoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik wel, je bent een sluimerhomo
Je zit onbewust nog in de kastquote:
Heb je enig idee waar je hiermee aanzet toe geeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Vraagje.. het volgende:
Maar op Fortune_Cookie na is er dus niemand die mijn standpunt (gedeeltelijk) deelt?
Eigenlijk niet nee, vertel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar je hiermee aanzet toe geeft?
Gast, ik heb in geen enkel opzicht interesse in seks met mannen, hoe kan ik dan (onbewust) homo zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je zit onbewust nog in de kast
Het natuurlijke hetero instinct moet toch echt richting het kutje gaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:18 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Gast, ik heb in geen enkel opzicht interesse in seks met mannen, hoe kan ik dan (onbewust) homo zijn?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het natuurlijke hetero instinct moet toch echt richting het kutje gaan
Richting de totempaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:23 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
.
En hoe zit dat volgens jou dan bij vrouwen?
Ja dat snap ik ook wel...quote:
Die zijn geen homo, die zijn geilquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel...
Ik bedoel, wat vindt jij ervan als vrouwen liever anaal geneukt worden dan vaginaal geneukt te worden. Zijn zij dan ook (onbewust) homo?
En voor mannen geldt dat zeker niet, ofwel?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die zijn geen homo, die zijn geil
Hoe kunnen vrouwen nou onbewust homo zijn als ze anale seks willenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat vindt jij ervan als vrouwen liever anaal geneukt worden dan vaginaal geneukt te worden. Zijn zij dan ook (onbewust) homo?
Geen echte piemelsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen nou onbewust homo zijn als ze anale seks willen? Als vrouwen homo zijn dan willen ze vrouwen, niet piemels in hun kont
!
Ik vind een man nooit geil, waar hij 'm ook in wil steken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
En voor mannen geldt dat zeker niet, ofwel?
Dat zijn dat omgekeerde Kelly's in de dop.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vraag stel?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen nou onbewust homo zijn als ze anale seks willen? Als vrouwen homo zijn dan willen ze vrouwen, niet piemels in hun kont
!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat zijn dat omgekeerde Kelly's in de dop.
Dat vraag ik mij eerlijk gezegd ook van jou afquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Klik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:34 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vind een man nooit geil, waar hij 'm ook in wil steken...
Ik schat het dubbele van jouw leeftijdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Waarom gedraag je je er niet naar dan? En nee, ik bedoel niet dat je anale seks lekker moet vinden maar, ik bedoel waarom je nog steeds zo'n vertekend wereldbeeld hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik schat het dubbele van jouw leeftijd
Anaal als afwisseling kan ik wel begrijpen, maar als het de boventoon gaat voeren zet ik me er wel vraagtekens bij. Plat gezegd: Een heteroman hoort in de eerste plaats opgewonden te worden van geile kutjes en een lekker stel prammen, en niet van al dan niet behaarde kontjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:49 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je er niet naar dan? En nee, ik bedoel niet dat je anale seks lekker moet vinden maar, ik bedoel waarom je nog steeds zo'n vertekend wereldbeeld hebt.
Oké, ik begrijp je punt nu ookal ben ik het er totaal niet meer eens. En ooh ja, van behaarde kontjes word ik ook totaal niet opgewonde van dit soort kontjes daarentegen... :quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Anaal als afwisseling kan ik wel begrijpen, maar als het de boventoon gaat voeren zet ik me er wel vraagtekens bij. Plat gezegd: Een heteroman hoort in de eerste plaats opgewonden te worden van geile kutjes en een lekker stel prammen, en niet van al dan niet behaarde kontjes.
Lijkt me de kont van een transquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:56 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Oké, ik begrijp je punt nu ookal ben ik het er totaal niet meer eens. En ooh ja, van behaarde kontjes word ik ook totaal niet opgewonde van dit soort kontjes daarentegen... :
[ afbeelding ]
hahahahaha, leuk topic!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Lijkt me de kont van een trans
Nope, is de kont van Keyra Augustina en, geloof me zij is geen transseksueel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
was een geintjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Nope, is de kont van Keyra Augustina en, geloof me zij is geen transseksueel.
Ja want, die dingen kun je ook echt met elkaar vergelijken hè.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Verknipte viespeuken zijn het. Je fantaseert toch ook niet over dat er poep uit je vagina komt als je op den plee zit?
Oké dat mag jij vinden, ik ben het er alleen niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn vriendin vindt het niet fijn, en daardoor ik ook niet.
Daarnaast vind ik het eigenlijk iets te strak.
Of je hebt een kleine lulquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Oké dat mag jij vinden, ik ben het er alleen niet mee eens.
quote:
Lees a.u.b. het hele topic door.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe je een kutje niet strak kan vinden.
Ik heb nergens last van. Nooit gehad ook.
Nou nee, hij lijkt erg op de mijnequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
afgezien van je belabberde schrijfstijl geef ik je wel gelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
Je zei in het begin zelf dat je het strakker vind en van kontjes houdt.
Afgezien van het feit dat een kontgat op geen mogelijke wijze mooier en opwindender is dan een lekker nat kutje, geeft het alsnog geen reden liever de kont in te gaan.
Dan ga ik er van uit dat het om het strakker zijn gaat, of het vernederen van een meisje.
Gevoel van macht is in sex op vele manieren te bereiken en zolang rollenspel onschuldig. Anders is het een ongelijkwaardige realtie. Dus ga ik voor dat je lul te klein is, want ik ben nog nooit een te wijd kutje tegengekomen. Tenzij je wijven boven de 50 neukt overigens
daten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Nou nee, hij lijkt erg op de mijne
Doe mij die trans dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bij nader inzien... ik hou meer van lief zijn... slaan is niet mijn ding!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:14 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Een jongen al op eerste date een klap geven
weet waar je aan begint! wat ben jij er voor 1?
Op sommige foto's wel en op andere foto's niet maar, meestal niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:42 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
De ultieme test voor de TS is: vind hij Lady Gaga een lekker wijf of niet?
IF YES, THEN TS HOMO
IF NOT, THEN TS HETERO
Nogmaals, ik heb geen echt goede concrete reden voor het feit dat ik anale seks prefereer boven vaginale seks. Hebben jullie dat nooit dan, dat jullie een gevoel niet goed/slecht kunnen beschrijven?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
Je zei in het begin zelf dat je het strakker vind en van kontjes houdt.
Afgezien van het feit dat een kontgat op geen mogelijke wijze mooier en opwindender is dan een lekker nat kutje, geeft het alsnog geen reden liever de kont in te gaan.
Dan ga ik er van uit dat het om het strakker zijn gaat, of het vernederen van een meisje.
Gevoel van macht is in sex op vele manieren te bereiken en zolang rollenspel onschuldig. Anders is het een ongelijkwaardige realtie. Dus ga ik voor dat je lul te klein is, want ik ben nog nooit een te wijd kutje tegengekomen. Tenzij je wijven boven de 50 neukt overigens
TS snapt niet wat make-up isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Op sommige foto's wel en op andere foto's niet maar, meestal niet.
Een foto waarop ik haar er erg knap uit vind zien is :
[ afbeelding ]
Een foto waarop ik haar er niet knap uit vind zien is :
[ afbeelding ]
Achja, ik heb er niet echt problemen mee als ze er niet zo knap uitziet zonder make-up als ze met make-up op wel erg knap is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
TS snapt niet wat make-up is![]()
Dat is iets wat er voor zorgt dat je niet naast een meisje wakker wil worden omdat ze het toch niet is![]()
![]()
Sorry TS, make-upquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Achja, ik heb er niet echt problemen mee als ze er niet zo knap uitziet zonder make-up als ze met make-up op wel erg knap is.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Achja, ik heb er niet echt problemen mee als ze er niet zo knap uitziet zonder make-up als ze met make-up op wel erg knap is.
Oké, dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb die er knap uitziet wil ik niet dat het een laag make-up blijkt te zijn.
Uiterlijk is voor mij niet bepalend, maar je ziet het toch wel uiteindelijk als ze lelijk is.
Ja want, als je je konthaar wil verwijderen ben je altijd homo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:03 schreef thekat het volgende:
zie je wel dat je homo ben maar wil het niet accepteren![]()
Konthaar verwijderen.
Vertel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:59 schreef Cue_ het volgende:
Aah je bent 15 .. ik snap het allemaal al
quote:
Goeie opmerking... ik heb echt geniale seks gehad in m'n leven tot nu toe en ook al vaker de achterdeur geprobeerd, maar meestal ging dat gewoonweg niet.. het voelt wel lekker, maar ik ben veel te veel bezig om haar niet pijn te doen zeg maar, dus dan is 't al niet chill neuken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heeft denk ik te maken met de lengte van je piemel. Als elke kut te groot voor je is dan ga je opzoek naar het kleinste gaatje.
Ik vind dat bovenstaande geen verdere uitleg nodig heeft?!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:59 schreef Cue_ het volgende:
Aah je bent 15 .. ik snap het allemaal al
Je denkt dus serieus dat ik gay ben?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik vind dat bovenstaande geen verdere uitleg nodig heeft?!![]()
Je bent 15 man, hoe lang ben je al met je eigen ontwikkeling bezig? of jij was al op je 7de bezig met kontneuken, en de vraag of je dat liever bij jongetjes of meisjes doet....
Laat het komen zoals het is, Mensen willen ook nog wel eens veranderen van smaak...
Dat zegt hij toch niet. Hij zegt dat je op jouw leeftijd in een fase zit waarbij je van alles wel een keer leuk of lekker vind. Kijk over een jaar of 5 maar weer eens wat je leuk of lekekr vind en dan kun je eens kijken waarom. Nu is alles nog spannend, of je nu gay bent of niet...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Je denkt dus serieus dat ik gay ben?!![]()
![]()
![]()
nee man, ik denk alleen dat je dit jaar anaal lekker vind... en als je penis is ontwikkelt... en jij een rooie knop heb van het vele neuken... dan ben je blij dat je dat te kleine gaatje mag overslaan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Je denkt dus serieus dat ik gay ben?!![]()
![]()
![]()
Je penis groeit toch niet (veel) meer na je 15e of wel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
nee man, ik denk alleen dat je dit jaar anaal lekker vind... en als je penis is ontwikkelt... en jij een rooie knop heb van het vele neuken... dan ben je blij dat je dat te kleine gaatje mag overslaan!
ik viel eerst op blond, nu op donker... smaken veranderen!
Of jij gay ben of niet is niet echt boeiend. daar gaat het toch niet om?
Same here !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn vriendin vindt het niet fijn, en daardoor ik ook niet.
Daarnaast vind ik het eigenlijk iets te strak.
Die van mij groeit elke dag nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Je penis groeit toch niet (veel) meer na je 15e of wel?
Pas op jongens! Het is een internetheld!quote:
Die van jou is altijd hard of slap?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Pas op jongens! Het is een internetheld!![]()
Je dacht serieus dat ik je 'grap' niet snapte?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van jou is altijd hard of slap?
Niet door jouw reactie nee. Als je mijn grap snapte, zelfs al wilde je mij afzeiken, dan nog sloeg je opmerking als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je dacht serieus dat ik je 'grap' niet snapte?![]()
Dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet door jouw reactie nee. Als je mijn grap snapte, zelfs al wilde je mij afzeiken, dan nog sloeg je opmerking als een tang op een varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |