Nee want, ik behoor tot die groep en ik ben geen homo. Dat weet ik niet, dat mag een mod beslissen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Maar zijn dat nou homo's?
Of niet? En wordt dit dan het "[Centraal] Anaal Affakkel Topic voor Hetero's"?
Goed mogelijk.quote:
Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom prefereer je het boven vaginaal? Ken je alleen maar chicks met een uitgerekte kut?
Ik ben gewoon geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Marvelous het volgende:
waar maak je je druk om? doe wat je lekker vind, maar houd het vooral in je eigen slaapkamer!
kan jullie het nou schelen wat de rest er van vind?
Jij hebt nog nooit een echt strak poesje geneukt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...
[..]
Ik ben gewoon geïnteresseerd.
En van "gewoon" neuken krijg je nooit wat???? Misschien eerst nadenken voordat je wat neerzet.quote:
Alsof je van anale sex altijd ziektes krijgt... Ja de kans is iets groter, maar lang niet zo dat je gegarandeerd een ziekte oploopt. Mogelijk dat je die kans iets kan ophogen door elke avond onbeschermd een ander anaal te vernederen, maar zelfs dan loop je relatief weinig risico...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:40 schreef WieWapWop het volgende:
Lekker ziektes oplopen.
Misschien moet jij je eens inlezen? Anale seks brengt wel degelijk meer risico's mee dan vaginale seks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
En van "gewoon" neuken krijg je nooit wat???? Misschien eerst nadenken voordat je wat neerzet.
Ik zeg ook niet dat het een garantie is, maar de kans is wel degelijk aanwezig. Zelf doen wat je niet laten kunt hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Alsof je van anale sex altijd ziektes krijgt... Ja de kans is iets groter, maar lang niet zo dat je gegarandeerd een ziekte oploopt. Mogelijk dat je die kans iets kan ophogen door elke avond onbeschermd een ander anaal te vernederen, maar zelfs dan loop je relatief weinig risico...
Je kunt toch ook vaginale seks hebben en uitzicht hebben op haar kont? Daarvoor hoef je toch niet meteen ín d'r kont? En ja anaal is aan het begin misschien strakker, maar als je goed genoeg je best doet dan is aan het eind van de dag de poes toch het strakste gaatjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...
[..]
Ik ben gewoon geïnteresseerd.
Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt toch ook vaginale seks hebben en uitzicht hebben op haar kont? Daarvoor hoef je toch niet meteen ín d'r kont? En ja anaal is aan het begin misschien strakker, maar als je goed genoeg je best doet dan is aan het eind van de dag de poes toch het strakste gaatje..
Maar die kans is ook aanwezig bij vaginale sex (of oraal). Door te stellen dat je van anale seks ziektes krijgt, stel je dat alle seks dus niet gepraktiseerd moet worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een garantie is, maar de kans is wel degelijk aanwezig. Zelf doen wat je niet laten kunt hoor.
Ik snap het wel hoor, dat het dan geiler is om ook daadwerkelijk in d'r kont te gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...
JFout.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Maar die kans is ook aanwezig bij vaginale sex (of oraal). Door te stellen dat je van anale seks ziektes krijgt, stel je dat alle seks dus niet gepraktiseerd moet worden.
omdat je homo bent maar wil het niet accepterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vraagje.. het volgende:
[..]
Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dat het dan geiler is om ook daadwerkelijk in d'r kont te gaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef thekat het volgende:
[..]
omdat je homo bent maar wil het niet accepteren![]()
, zo iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |