abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77288650
Hallo allemaal, ik ben een hetero jonge en prefereer anale seks boven vaginale seks. Laatst las ik een topic in KLB namelijk ''Je bent toch geen homo?!'' Hierin zei de TS dat hij anale seks heerlijk vind maar, (bijna) iedereen bashte hem en beweerde dat hij homo is. Ik was het hier totaal niet mee eens en besloot een account aan te maken. Dus bij deze : Alle hetero mannen die anale seks prefereren boven vaginale seks, meld u.
pi_77288696
Lekker ziektes oplopen.
Woi.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:41:03 #3
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_77288719
Maar zijn dat nou homo's?
Of niet? En wordt dit dan het "[Centraal] Anaal Affakkel Topic voor Hetero's"?
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
pi_77288739
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:40 schreef WieWapWop het volgende:
Lekker ziektes oplopen.
Als je bang bent om ziektes op te lopen kun je beter zelfmoord plegen.
pi_77288763
quote:
Lekker ziektes oplopen.
Met condoom zeker?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77288785
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Maar zijn dat nou homo's?
Of niet? En wordt dit dan het "[Centraal] Anaal Affakkel Topic voor Hetero's"?
Nee want, ik behoor tot die groep en ik ben geen homo. Dat weet ik niet, dat mag een mod beslissen.
pi_77288805
Waarom prefereer je het boven vaginaal? Ken je alleen maar chicks met een uitgerekte kut?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:43:23 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_77288808
Goed topic!
pi_77288887
waar maak je je druk om? doe wat je lekker vind, maar houd het vooral in je eigen slaapkamer!

kan jullie het nou schelen wat de rest er van vind?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_77288919
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Met condoom zeker?
Goed mogelijk.

En met condoom voel je er sowieso al minder van. Lijkt me dat het hier over seks gaat zonder.
Woi.
pi_77288950
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom prefereer je het boven vaginaal? Ken je alleen maar chicks met een uitgerekte kut?
Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef Marvelous het volgende:
waar maak je je druk om? doe wat je lekker vind, maar houd het vooral in je eigen slaapkamer!

kan jullie het nou schelen wat de rest er van vind?
Ik ben gewoon geïnteresseerd.
pi_77289052
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef Vraagje.. het volgende:

[..]

Nee maar, anaal is en blijft altijd strakker. En bovendien vind ik kontjes (over het algemeen) veel mooier dan vagina's. Een echt goede concrete reden kan ik verder niet bedenken...
[..]

Jij hebt nog nooit een echt strak poesje geneukt.
Woi.
pi_77289060
quote:
Lekker ziektes oplopen.
En van "gewoon" neuken krijg je nooit wat???? Misschien eerst nadenken voordat je wat neerzet.
pi_77289088
quote:
Lekker ziektes oplopen.
Alsof je van anale sex altijd ziektes krijgt... Ja de kans is iets groter, maar lang niet zo dat je gegarandeerd een ziekte oploopt. Mogelijk dat je die kans iets kan ophogen door elke avond onbeschermd een ander anaal te vernederen, maar zelfs dan loop je relatief weinig risico...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_77289112
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:49 schreef SimonBalk het volgende:

[..]

En van "gewoon" neuken krijg je nooit wat???? Misschien eerst nadenken voordat je wat neerzet.
Misschien moet jij je eens inlezen? Anale seks brengt wel degelijk meer risico's mee dan vaginale seks.
Woi.
pi_77289142
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Alsof je van anale sex altijd ziektes krijgt... Ja de kans is iets groter, maar lang niet zo dat je gegarandeerd een ziekte oploopt. Mogelijk dat je die kans iets kan ophogen door elke avond onbeschermd een ander anaal te vernederen, maar zelfs dan loop je relatief weinig risico...
Ik zeg ook niet dat het een garantie is, maar de kans is wel degelijk aanwezig. Zelf doen wat je niet laten kunt hoor.
Woi.
pi_77289151
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:46 schreef Vraagje.. het volgende:

[..]

[..]

Je kunt toch ook vaginale seks hebben en uitzicht hebben op haar kont? Daarvoor hoef je toch niet meteen ín d'r kont? En ja anaal is aan het begin misschien strakker, maar als je goed genoeg je best doet dan is aan het eind van de dag de poes toch het strakste gaatje ..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:53:26 #18
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77289211
Prefereren is een groot woord, maar het is zeker geiler.

WieWapWop, het zal best. Maar de gemiddelde persoon loopt er geen moer van op. Want waar zijn al die mensen dan? Waarom heb ik niets? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Intelligent, but fucked up.
pi_77289372
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Je kunt toch ook vaginale seks hebben en uitzicht hebben op haar kont? Daarvoor hoef je toch niet meteen ín d'r kont? En ja anaal is aan het begin misschien strakker, maar als je goed genoeg je best doet dan is aan het eind van de dag de poes toch het strakste gaatje ..
Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...
pi_77289442
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:51 schreef WieWapWop het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een garantie is, maar de kans is wel degelijk aanwezig. Zelf doen wat je niet laten kunt hoor.
Maar die kans is ook aanwezig bij vaginale sex (of oraal). Door te stellen dat je van anale seks ziektes krijgt, stel je dat alle seks dus niet gepraktiseerd moet worden.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_77289476
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vraagje.. het volgende:

[..]

Ja maar, het is toch anders... Zoals ik al eerder aangaf : Ik kan niet een echt goede concrete reden geven waarom ik anale seks prefereer boven vaginale seks...
Ik snap het wel hoor, dat het dan geiler is om ook daadwerkelijk in d'r kont te gaan.
pi_77289500
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Maar die kans is ook aanwezig bij vaginale sex (of oraal). Door te stellen dat je van anale seks ziektes krijgt, stel je dat alle seks dus niet gepraktiseerd moet worden.
JFout.

Ik zeg alleen dat de kans aanzienlijk groter is, dan bij vaginale seks. Er wordt niets uitgesloten.
Woi.
pi_77289572
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Vraagje.. het volgende:

[..]

omdat je homo bent maar wil het niet accepteren , zo iets?
pi_77289585
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor, dat het dan geiler is om ook daadwerkelijk in d'r kont te gaan.
Gelukkig maar.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef thekat het volgende:

[..]

omdat je homo bent maar wil het niet accepteren , zo iets?
pi_77289912
Maar op Fortune_Cookie na is er dus niemand die mijn standpunt (gedeeltelijk) deelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')