Tis idd wel zonde van je tijd he.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Afgeschaft![]()
Ben de halve avond kwijt anders, dus ik geef er maar niet meer aan toe.
Ben je d'r niet vanavond dan?quote:
Awwwwwwwwwwwquote:Mijn vriend kwam net thuis uit zijn werk en toen hij me een kus gaf kregen we allebei een schok![]()
De vonk springt nog steeds over
![]()
![]()
De honden zijn hier allemaal zo statisch als de pestquote:
OMGquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel; eerst gaan wij er allemaal in en ook weer een keer uit en dan ben jij aan de beurt
Ik bedoel voor het eggiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je d'r niet vanavond dan?
[..]
Awwwwwwwwwww
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag maar hebben jullie op je cv een functie/werkomschrijving staan?
en hoe als ik vragen mag, als een woord. dus bv uitzendtechicusquote:
Mijn kat moet het ook steeds ontgelden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De honden zijn hier allemaal zo statisch als de pest
*Haalt diep adem.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
*zeep uit mond van JJH trekt en in die van Elies propt*
Op mijn CV slechts als functie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
en hoe als ik vragen mag, als een woord. dus bv uitzendtechicus
of als omschrijving dus bv, zorgen dat de programma's gecontrolleerd, opgenomen en uitgezonden worden
Nou, je geeft aan wat je bent geweest én een korte, bondige omschrijving van je takenpakket.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
en hoe als ik vragen mag, als een woord. dus bv uitzendtechicus
of als omschrijving dus bv, zorgen dat de programma's gecontrolleerd, opgenomen en uitgezonden worden
Ja nee, da's lekker, dat wij twee verschillende dingen roepen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, je geeft aan wat je bent geweest én een korte, bondige omschrijving van je takenpakket.
Met een beroep als taxichauffeur hebben mensen al gauw een duidelijk beeld voor ogen als ze je cv bekijken, met andere functies (bijvoorbeeld wat Ynske noemt) is het wel handig om te weten wat de inhoud van de functie ongeveer was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Op mijn CV slechts als functie.
Dus:
2007 - 2009 "Naam bedrijf" Taxichauffeur.
En dat dan voor alle functies netjes onder elkaar.
Ow!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het eggie [ afbeelding ]
Ja heel cute!quote:Lief hè![]()
![]()
niks koud, droog weer![]()
![]()
zo had ik t ook staan maar moest nu veranderd worden doorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Op mijn CV slechts als functie.
Dus:
2007 - 2009 "Naam bedrijf" Taxichauffeur.
En dat dan voor alle functies netjes onder elkaar.
Mijn baan is dus weer niet goed genoeg. Ik hoor het alweer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met een beroep als taxichauffeur hebben mensen al gauw een duidelijk beeld voor ogen als ze je cv bekijken, met andere functies (bijvoorbeeld wat Ynske noemt) is het wel handig om te weten wat de inhoud van de functie ongeveer was.
Op internet is ook veel informatie te vinden. Ik zou als ik jou was inderdaad wel alles op 1 a4 houden, maar toch ook die functieomschrijving erbij vermelden. Dat moet je ook gewoon héél kort opsommen, toelichting kan je later altijd geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo had ik t ook staan maar moest nu veranderd worden door
Periode: 2007 – 2008
Organisatie: TV
Functie: Uitzendtechnicus
eventueel met omschrijving erbij.
maar de andere persoon, beide van UWV, wil t juist veel beknopter dat t op 1 pagina kan
op een gegeven moment weet je t ook niet meer
Jij lowlife, jij!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn baan is dus weer niet goed genoeg. Ik hoor het alweer.
Oh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo had ik t ook staan maar moest nu veranderd worden door
Periode: 2007 – 2008
Organisatie: TV
Functie: Uitzendtechnicus
eventueel met omschrijving erbij.
maar de andere persoon, beide van UWV, wil t juist veel beknopter dat t op 1 pagina kan
op een gegeven moment weet je t ook niet meer
Je kan toch wel gewoon zelf per functie inschatten of een beschrijving nodig is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
ook zoiets ...
webdesign, ontwerpen van websites. joh je meent t. in mijn ogen is dat dan weer dubbelop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |