Nouuuu, ik niet hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn elkaar zat na afgelopen zaterdag
Maak je niet druk, ik begrijp dat je af en toe een leven moet hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef P.F het volgende:
GeeBee: Nee! Ik had een soort van seminar tot 5 uur dus redde het niet
Ow, gezelligquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben vanavond ook lesbisch, want mijn meneer is over de grens!
Ik ga mijn vriendje bewerken met een zweep zodat hij het morgen doetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik begrijp dat je af en toe een leven moet hebbenWanneer denk je dat je hem wel op de post gaat doen?
Oh, geen FiFo systeem hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho, ho, ho vrouwtje. Achteraan sluiten jij, achteraan
Dat moet ik weer missenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben vanavond ook lesbisch, want mijn meneer is over de grens!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendje bewerken met een zweep zodat hij het morgen doet!
Zonder zweep mag ook, hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendje bewerken met een zweep zodat hij het morgen doet!
Ik ook. Ik het het al de hele middag zo koud.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Ynske het volgende:
net lekker lang onder een hete douche gestaan.
Nou...beetje wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we je ondersteunen of lukt het nog wel, rechtop staan/zitten?
Jawel; eerst gaan wij er allemaal in en ook weer een keer uit en dan ben jij aan de beurtquote:
Leuk hè, dat droge koude weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat moet ik weer missen![]()
Mijn vriend kwam net thuis uit zijn werk en toen hij me een kus gaf kregen we allebei een schok![]()
De vonk springt nog steeds over
![]()
![]()
Afgeschaftquote:
Gawd, niveautje weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel; eerst gaan wij er allemaal in en ook weer een keer uit en dan ben jij aan de beurt
Hoe lang ga je dat volhouden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Afgeschaft![]()
Ben de halve avond kwijt anders, dus ik geef er maar niet meer aan toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |