quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Wat je wle vaak ziet is dat de reis geboekt is en de verkering uitgaat, dat levert nog wel vaak issues op
lekker belangrijk, dan gaat jou (dan) ex met haar nieuwe vriendje naar jullie vakantie en jou met je nieuwe sletje naar haar vakantieadres.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:29 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Wat je wle vaak ziet is dat de reis geboekt is en de verkering uitgaat, dat levert nog wel vaak issues op
Dan moet je juist op vakantie gaan. naar Afrika. daar genezen ze aids met iets van 10 maagden en een bananensapje.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net of je dan nog zin hebt om op vakantie te gaan.
Ik reis voor mijn werk door europa 's zomers en dan is er altijd nog goedkope accomodatie te vinden en goedkope vluchten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik tegen een willekeurig persoon zeg dat ik zin heb in zomervakantie denkt degene echt wel dat ik juni/juli/augustus bedoel hoor...
Welke locaties zijn dat dan? Steden zijn sowieso niet zo heel druk in de zomerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:32 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik reis voor mijn werk door europa 's zomers en dan is er altijd nog goedkope accomodatie te vinden en goedkope vluchten.
Steden en alle bekende vakantieoordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welke locaties zijn dat dan? Steden zijn sowieso niet zo heel druk in de zomer
Wat voor werk doe je dan? Kwaliteitscontrole?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Steden en alle bekende vakantieoorden
Ik maak een televisieprogrammaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Kwaliteitscontrole?
Waar het eigenlijk om draait is het feit dat ik deze maand al behoorlijk wat mensen hoor over het boeken van vakanties ed. En dan vraag ik bij mezelf. Is er niets meer in je leven dan uitkijken naar die klotevakantie die nog vele maanden van ons afligt. Dan is het eind echt ver te zoeken.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:36 schreef Happel het volgende:
Ken mensen die in januari al hun vrije dagen op maken voor de rest van het jaar. Plannen alles van te voren in. Best leuk hoor, spontaan zijn.
Dan is die paar honderd euro die je hebt uitgegeven aan je geboekte vakantie inderdaad wel het ergste waar je dan aan denktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef AdvancedPower het volgende:
En dan heb je alles van te voren geboekt.
En dan krijg je te horen dat je aids hebt, of je krijgt een auto-ongeluk, ik noem maar een dwarsstraat.
Je hebt dan alles voor niets geboekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |