Ik snap niet dat jij je hier zo druk om kan maken?.. Als mensen nou vroeg willen boeken voor de zekerheid is dat toch hun keus, er zijn echt wel redenen te noemen om het vroeg geregeld te willen hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Leer eens lezen. Ik heb het helemaal niet over bedrijven. Gewoon over mensen an sich die nu al reserveren.En trouwens, als je vakantie wilt neem je toch 3 weken vrij in juli? Dan hoef je nog niks te boeken!
Ik moet hier toch echt in januari al opgeven wanneer ik vrij wil. En voor bijzondere reizen móet je op tijd boeken ivm tickets e.d. Ik ga in mei/juni naar Peru en Bolivia. Dat hebben we begin januari geboekt en dat is geen overbodige luxe. Je moet toch ook op tijd je vaccinaties e.d. halen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Leer eens lezen. Ik heb het helemaal niet over bedrijven. Gewoon over mensen an sich die nu al reserveren.En trouwens, als je vakantie wilt neem je toch 3 weken vrij in juli? Dan hoef je nog niks te boeken!
Dat zijn toch meestal niet de locaties waar je wilt komen, tenzij je in een vakantiefabriek je vakantie wilt vierenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:51 schreef moonmovies het volgende:
Omdat sommige locaties al eind maart volgeboekt zijn misschien?
Je vaccinaties heb je geen maanden eerder nodig toch. Beetje slecht excuus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet hier toch echt in januari al opgeven wanneer ik vrij wil. En voor bijzondere reizen móet je op tijd boeken ivm tickets e.d. Ik ga in mei/juni naar Peru en Bolivia. Dat hebben we begin januari geboekt en dat is geen overbodige luxe. Je moet toch ook op tijd je vaccinaties e.d. halen.
Of omdat op sommige locaties gewoon weinig accommodatie beschikbaar is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef GSP het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal niet de locaties waar je wilt komen, tenzij je in een vakantiefabriek je vakantie wilt vieren
Er komt aardig wat voorbereiding aan te pas om zo'n reis te maken, daar moet je de tijd voor nemen. Daarom is het alleen verstandig om op tijd alles te regelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vaccinaties heb je geen maanden eerder nodig toch. Beetje slecht excuus.
Sommige moet je 3 maanden van tevoren halen. Als je naar een malariagebied gaat, moet je anderhalve maand van tevoren al beginnen met het slikken van malariapillen. Tja. Het zijn geen reizen die je een week van tevoren boekt en zo even 'doet'.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vaccinaties heb je geen maanden eerder nodig toch. Beetje slecht excuus.
Ik zou inderdaad op tijd naar de arts gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sommige moet je 3 maanden van tevoren halen. Als je naar een malariagebied gaat, moet je anderhalve maand van tevoren al beginnen met het slikken van malariapillen. Tja. Het zijn geen reizen die je een week van tevoren boekt en zo even 'doet'.
Heeft wat mij betreft helemaal niet veel met avontuurlijk te maken of in elk geval maar een heel klein gedeelte. Als jij een jaar voor vetrek een ticket boekt en 5 maanden weg gaat blijven zonder verdere voorbereidingen vind ik dat nog aardig avontuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:05 schreef ripley1 het volgende:
Iedereen moet het lekker zelf weten, maar ik vind het ook behoorlijke onzin.Voor mijn 4 weken australie en ook voor 3 weken thailand kon ik makkelijk een week van te voren nog een ticket boeken. En accomodatie is altijd wel te scoren. Binnen europa is het al helemaal bijzonder makkelijk.
Maar sommige mensen vinden zekerheid belangrijk of zijn wat minder avontuurlijk ingesteld, moeten ze lekker zelf weten.
Ja. Maar minder avontuurlijk dan het een week van te voren boeken natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft helemaal niet veel met avontuurlijk te maken of in elk geval maar een heel klein gedeelte. Als jij een jaar voor vetrek een ticket boekt en 5 maanden weg gaat blijven zonder verdere voorbereidingen vind ik dat nog aardig avontuurlijk.
Tenzij je een week van te voren last minute een huisje in zeeland boekt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:10 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja. Maar minder avontuurlijk dan het een week van te voren boeken natuurlijk
Ik had het over dezelfde reis uiteraardquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenzij je een week van te voren last minute een huisje in zeeland boekt.
Ik vind 5 maanden blind rond trekken door bijvoorbeeld Afrika, Azie, etc in elk geval avontuurlijker.
Je kan nu toch ook spontaan/impulsief bedenken dat je in Juni weg wilt gaan en dan binnen een uur boeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik had het over dezelfde reis uiteraardLaat ik het dan spontaan of impulsief noemen
Nee, want dan ben je dus nu al bezig met wat je over een half jaar doetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan nu toch ook spontaan/impulsief bedenken dat je in Juni weg wilt gaan en dan binnen een uur boeken?
Aardig spontaan/impulsief als je het mij vraagt.
Spontaan beslissen of je over een half jaar weggaat is alsnog spontaan hoor. Bovendien lekker goedkoop, kan je straks nog een keer weg als je dat wiltquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je dus nu al bezig met wat je over een half jaar doetIk leef bij het moment, persoonlijk
Ik zie zo ver vooruit plannen niet als spontaan.
Daar verschillen we dan een beetje van mening. Als iemand nu een leuk ticket aanbod langs ziet komen en gelijk denk what the fuck ik doe het gewoon dan vind ik dat wel degelijk spontaan. Als je vervolgens ook nog eens niet gaat plannen maar gewoon in dat vliegtuig stapt is het ook nog aardig avondtuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je dus nu al bezig met wat je over een half jaar doetIk leef bij het moment, persoonlijk
Ik zie zo ver vooruit plannen niet als spontaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |