abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:40:00 #76
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_77286273
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Leer eens lezen. Ik heb het helemaal niet over bedrijven. Gewoon over mensen an sich die nu al reserveren.En trouwens, als je vakantie wilt neem je toch 3 weken vrij in juli? Dan hoef je nog niks te boeken!
Ik snap niet dat jij je hier zo druk om kan maken?.. Als mensen nou vroeg willen boeken voor de zekerheid is dat toch hun keus, er zijn echt wel redenen te noemen om het vroeg geregeld te willen hebben.
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_77286283
Ga pas in september of oktober. Eerst maar eens zien waar ik naar toe wil .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77286720
mijn vakantie voor kerst 2011 is al geboek
  FOK!Fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 12:51:37 #79
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_77286741
Omdat sommige locaties al eind maart volgeboekt zijn misschien?
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:52:06 #80
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_77286761
Ongegronde klacht; zie de vele redenen alvorens dit bericht.
Mensen die lopen te zeiken over anderen die een reisje boeken, dat is pas beklagenswaardig.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:54:52 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77286874
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Leer eens lezen. Ik heb het helemaal niet over bedrijven. Gewoon over mensen an sich die nu al reserveren.En trouwens, als je vakantie wilt neem je toch 3 weken vrij in juli? Dan hoef je nog niks te boeken!
Ik moet hier toch echt in januari al opgeven wanneer ik vrij wil. En voor bijzondere reizen móet je op tijd boeken ivm tickets e.d. Ik ga in mei/juni naar Peru en Bolivia. Dat hebben we begin januari geboekt en dat is geen overbodige luxe. Je moet toch ook op tijd je vaccinaties e.d. halen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:55:52 #82
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77286915
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:51 schreef moonmovies het volgende:
Omdat sommige locaties al eind maart volgeboekt zijn misschien?
Dat zijn toch meestal niet de locaties waar je wilt komen, tenzij je in een vakantiefabriek je vakantie wilt vieren
I am not impressed by your performance
pi_77286977
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik moet hier toch echt in januari al opgeven wanneer ik vrij wil. En voor bijzondere reizen móet je op tijd boeken ivm tickets e.d. Ik ga in mei/juni naar Peru en Bolivia. Dat hebben we begin januari geboekt en dat is geen overbodige luxe. Je moet toch ook op tijd je vaccinaties e.d. halen.
Je vaccinaties heb je geen maanden eerder nodig toch. Beetje slecht excuus.
pi_77287140
quote:
Lloret 2010!!!!
  FOK!Fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 13:02:01 #86
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_77287149
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:55 schreef GSP het volgende:

[..]

Dat zijn toch meestal niet de locaties waar je wilt komen, tenzij je in een vakantiefabriek je vakantie wilt vieren
Of omdat op sommige locaties gewoon weinig accommodatie beschikbaar is?
www.theinvision.nl
  FOK!Fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 13:03:39 #87
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_77287214
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Er komt aardig wat voorbereiding aan te pas om zo'n reis te maken, daar moet je de tijd voor nemen. Daarom is het alleen verstandig om op tijd alles te regelen.
www.theinvision.nl
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:03:41 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77287217
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Sommige moet je 3 maanden van tevoren halen. Als je naar een malariagebied gaat, moet je anderhalve maand van tevoren al beginnen met het slikken van malariapillen. Tja. Het zijn geen reizen die je een week van tevoren boekt en zo even 'doet'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77287282
Iedereen moet het lekker zelf weten, maar ik vind het ook behoorlijke onzin.Voor mijn 4 weken australie en ook voor 3 weken thailand kon ik makkelijk een week van te voren nog een ticket boeken. En accomodatie is altijd wel te scoren. Binnen europa is het al helemaal bijzonder makkelijk.

Maar sommige mensen vinden zekerheid belangrijk of zijn wat minder avontuurlijk ingesteld, moeten ze lekker zelf weten.
pi_77287310
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Sommige moet je 3 maanden van tevoren halen. Als je naar een malariagebied gaat, moet je anderhalve maand van tevoren al beginnen met het slikken van malariapillen. Tja. Het zijn geen reizen die je een week van tevoren boekt en zo even 'doet'.
Ik zou inderdaad op tijd naar de arts gaan.
Ik heb alle prikken wel binnen en genoeg malariapillen geslikt maar dat kon gewoon een week voor vertrek en de pillen 1 dag voor aankomst.
pi_77287355
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:05 schreef ripley1 het volgende:
Iedereen moet het lekker zelf weten, maar ik vind het ook behoorlijke onzin.Voor mijn 4 weken australie en ook voor 3 weken thailand kon ik makkelijk een week van te voren nog een ticket boeken. En accomodatie is altijd wel te scoren. Binnen europa is het al helemaal bijzonder makkelijk.

Maar sommige mensen vinden zekerheid belangrijk of zijn wat minder avontuurlijk ingesteld, moeten ze lekker zelf weten.
Heeft wat mij betreft helemaal niet veel met avontuurlijk te maken of in elk geval maar een heel klein gedeelte. Als jij een jaar voor vetrek een ticket boekt en 5 maanden weg gaat blijven zonder verdere voorbereidingen vind ik dat nog aardig avontuurlijk.
  FOK!Fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 13:09:04 #92
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_77287419
De klacht is wel terecht als het gaat over het feit dat mensen al 5 maanden van te voren in hun msn hebben staan wat ze gaan doen in de vakantie. Dat wel ja.
www.theinvision.nl
pi_77287428
Ik heb al geboekt
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_77287464
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Heeft wat mij betreft helemaal niet veel met avontuurlijk te maken of in elk geval maar een heel klein gedeelte. Als jij een jaar voor vetrek een ticket boekt en 5 maanden weg gaat blijven zonder verdere voorbereidingen vind ik dat nog aardig avontuurlijk.
Ja. Maar minder avontuurlijk dan het een week van te voren boeken natuurlijk
pi_77287552
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:10 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ja. Maar minder avontuurlijk dan het een week van te voren boeken natuurlijk
Tenzij je een week van te voren last minute een huisje in zeeland boekt.
Ik vind 5 maanden blind rond trekken door bijvoorbeeld Afrika, Azie, etc in elk geval avontuurlijker.
pi_77287581
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

Tenzij je een week van te voren last minute een huisje in zeeland boekt.
Ik vind 5 maanden blind rond trekken door bijvoorbeeld Afrika, Azie, etc in elk geval avontuurlijker.
Ik had het over dezelfde reis uiteraard Laat ik het dan spontaan of impulsief noemen
pi_77287684
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik had het over dezelfde reis uiteraard Laat ik het dan spontaan of impulsief noemen
Je kan nu toch ook spontaan/impulsief bedenken dat je in Juni weg wilt gaan en dan binnen een uur boeken?
Aardig spontaan/impulsief als je het mij vraagt.
pi_77287715
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je kan nu toch ook spontaan/impulsief bedenken dat je in Juni weg wilt gaan en dan binnen een uur boeken?
Aardig spontaan/impulsief als je het mij vraagt.
Nee, want dan ben je dus nu al bezig met wat je over een half jaar doet Ik leef bij het moment, persoonlijk Ik zie zo ver vooruit plannen niet als spontaan.
pi_77287809
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Nee, want dan ben je dus nu al bezig met wat je over een half jaar doet Ik leef bij het moment, persoonlijk Ik zie zo ver vooruit plannen niet als spontaan.
Spontaan beslissen of je over een half jaar weggaat is alsnog spontaan hoor. Bovendien lekker goedkoop, kan je straks nog een keer weg als je dat wilt
pi_77287882
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Daar verschillen we dan een beetje van mening. Als iemand nu een leuk ticket aanbod langs ziet komen en gelijk denk what the fuck ik doe het gewoon dan vind ik dat wel degelijk spontaan. Als je vervolgens ook nog eens niet gaat plannen maar gewoon in dat vliegtuig stapt is het ook nog aardig avondtuurlijk.

Ik heb er trouwens ook niks op tegen als mensen het wel heel aan het plannen zijn en nu al bedacht hebben waar ze in Jan 2011 zijn en ik heb er al zeker geen waardeoordeel over. Zo kan het nou eenmaal lopen. Normaal plan ik helemaal niet zo heel ver vooruit en dit jaar door de gecompliceerdheid moet ik inderdaad best veel regelen en moet ik nu al bellen/mailen/etc etc voor okt 2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')