Als jij dan lekker in mei boekt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Domme mongool die meepraat met de massa. Als je nu niet boekt is er niks meer over...
Neeee joh, daarom blijf je doodgegooid worden. Flikker toch op. Als je in mei boekt is er nog ZAT over!
Haha, VMBO-er :wquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef InGebruik het volgende:
Slechte klacht.
TS weet zelf niet of z'n vrienden nog wel zijn vrienden zijn als de zomer aanbreekt en wil nu dus nog niet boeken.
Echt niet, of je moet genoegen nemen met pauperverblijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Domme mongool die meepraat met de massa. Als je nu niet boekt is er niks meer over...
Neeee joh, daarom blijf je doodgegooid worden. Flikker toch op. Als je in mei boekt is er nog ZAT over!
Dat is de enige klacht van de TS waarin ik het kan vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef afcajos het volgende:
Ik heb de eerste pauperin uit mijn msnlijst ook al gevonden
[ afbeelding ]
En hoe ontstaat crisis ook alweer?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef GSP het volgende:
Mensen die nu veel geld uitgeven, terwijl we volgens topeconomen volgend jaar weer (een veel grotere) crisis hebben. Als je verstandig bent, ga je nu lekker je geld oppotten en met beleid met je geld omgaan.
TS heeft geen baan dus kon dat niet weten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Life het volgende:
Sommige mensen hebben een baan en moeten hiervoor hun zomervakanties rond januari/februari opgeven.
pauperinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer een terechte klacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, kut he, maar jij weet al lekker wat je doet van de vakantie. Kan je lekker aan denken als het je even tegenzitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is zeker je vakantiegeld binnen en kun jij het je ook permitteren een weekje Costa del Snol te boeken?
Dat. En de fijnste appartementen zijn in februari al weg. Ik heb dus al geboekt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Life het volgende:
Sommige mensen hebben een baan en moeten hiervoor hun zomervakanties rond januari/februari opgeven.
Ik ga pas in oktober.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Haha, kut he, maar jij weet al lekker wat je doet van de vakantie. Kan je lekker aan denken als het je even tegenzitIk ga lekker op vakantie! HA en die zure nachtmerrie heeft lekker niks!
Heb je het op tijd kunnen veranderen. Mij in mei. Domme stumpert.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef tEuNiSwOeSt het volgende:
[..]
Als jij dan lekker in mei boekt!
Blijf jij lekker thuis:D??
Wel even barcelona en Parijs in je agenda opnementquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:42 schreef DiabloSam het volgende:
Ik ga eind februari op wintersport (Risoul - Frankrijk), eind maart naar Manchester een week bij vrienden, en ben deze week ook mijn zomervakantie al aan het uitstippelen, maandje touren door europa, skaten en filmen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat. En de fijnste appartementen zijn in februari al weg. Ik heb dus al geboekt.
Ja precies, en die vroegboekkortingen is ook allemaal gelul om je gewoon vroeg te laten boeken.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef Schuttingbeer het volgende:
Mensen die vakanties boeken
Ik ga pas ergens in Mei beslissen waar ik heen ga en ik ga toch niet naar 'de bekende jongeren-vakantie-zuip-reis-bestemmingen'. Dat is toch zwaar overpriced voor wat je krijgt.
Stoer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef Schuttingbeer het volgende:
Mensen die vakanties boeken
Ik ga pas ergens in Mei beslissen waar ik heen ga en ik ga toch niet naar 'de bekende jongeren-vakantie-zuip-reis-bestemmingen'. Dat is toch zwaar overpriced voor wat je krijgt.
f5f5f5f5f5f5f5f5quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heb je het op tijd kunnen veranderen. Mij in mei. Domme stumpert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |