Wtf is dit voor shit?quote:
Narges zal blij zijn dat zij is overleden. Beter zwart verbrand onder de grond en fapbare foto's en mooie herinneringen achterlaten dan met pijn, verminkingen, ellende, zo'n familie en zulke vrienden haar leven te moeten voortzetten.quote:
Onder Afghanen zijn net zo veel domme en kwaadsprekende mensen als onder Nederlanders.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:23 schreef Fahu het volgende:
[..]
Narges zal blij zijn dat zij is overleden. Beter zwart verbrand onder de grond en fapbare foto's en mooie herinneringen achterlaten dan met pijn, verminkingen, ellende, zo'n familie en zulke vrienden haar leven te moeten voortzetten.
Afghaans meisje nummer zoveel: "Ze zeggen dat de moeder niet eens huilde bij haar begrafenis, & sjeeeh, waar lijdt dit naar toe? Komop! Moorden plegen (als..) het om de eer gaat van je familie. Sharm konen dega, bash shut ami chiza-e-t than. MENSEN MAKEN FOUTEN, daarom moeten wij ook leren. -.- echt dom, "
Klopt. Maar op een bepaald moment is de schuldvraag beantwoord en moet er van worden geleerd zodat andere vrouwen eenzelfde lot blijft bespaard. Het is zeer belangrijk dat de aanslag door Afghanen scherp wordt veroordeeld en dat alle betrokkenen bij het drama in Zeist worden opgepakt en worden vervolgd zodat andere families die eerwraak overwegen of met eerwraak hebben gedreigd ernstig worden ontmoedigd om hun dreigement ook daadwerkelijk ten uitvoer te (laten) brengen.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Onder Afghanen zijn net zo veel domme en kwaadsprekende mensen als onder Nederlanders.
"Ze zeggen dat..... waar leidt dit naar toe? ......"
Geen bron waarvan ik nou diep onder de indruk ben.
quote:Op maandag 15 februari 2010 02:07 schreef Fahu het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een bepaald moment is de schuldvraag beantwoord en moet er van worden geleerd zodat andere vrouwen eenzelfde lot blijft bespaard. Het is zeer belangrijk dat de aanslag door Afghanen scherp wordt veroordeeld en dat alle betrokkenen bij het drama in Zeist worden opgepakt en worden vervolgd zodat andere families die eerwraak overwegen of met eerwraak hebben gedreigd ernstig worden ontmoedigd om hun dreigement ook daadwerkelijk ten uitvoer te (laten) brengen.
Jouw tolerantie siert je en je hebt gelijk dat iedereen onschuldig is tot het moment dat een rechter hem/haar heeft veroordeeld en je hebt gelijk dat niet alle geruchten/roddels rondom een moordzaak op waarheid berusten. In normale doen ben ik ook zeer tolerant. Ik heb echter ontdekt dat ik geen greintje respect heb voor mensen die jonge vrouwen doelbewust in brand (laten) steken en vervolgens anderen daarvan de schuld geven o.b.v. verzonnen fantasieverhalen. Ik heb wat dat betreft nog meer respect voor domme Nederlanders die hun eigen kinderen vermoorden en daarna zelfmoord plegen of zich direct na het drama vrijwillig melden bij de politie en een volledige bekentenis afleggen.
Ik vind het niet zielig om te trappen op domme mensen die zich schuldig maken aan eerwraak in Nederland, ik doe het met plezier, fanatisme en met een bepaald doel voor ogen: DIT NOOIT MEER.
In Nederland (het land dat jou heeft opgevangen als Afghaanse vluchteling) hebben wij wetten & regels waaraan iedereen zich moet houden. Eerwraak moet snoeihard worden aangepakt en iedereen die begrip toont voor de daders of strafverlichtende omstandigheden gaat verzinnen op basis waarvan het rechtvaardig zou zijn om een jonge vrouw in brand te steken is krankzinnig of kwaadaardig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 05:02 schreef Musicioso het volgende:
Maar jij zal vast en zeker gestraft worden voor jouw eerdere MISDADEN en jij zal boeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |