Dan was t geen mens, is mij ook overkomen. Mensen zijn heel simpel mee te krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef ROFLOL het volgende:
Geniaal om iemand aan je voertuig vast te maken trouwens. Had iemand aan mijn vliegtuig vast gemaakt maar mijn vliegtuig had het er maar moeilijk mee.
meh, kon in JC1 ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Klonk het volgende:
zalig, die gast bedenkt dingen die de makers nooit bedacht hadden
quote:Okay, so the full game map is set to be 400sq miles.... to put that in perspective. To help put that in perspective, GTA:SA. The largest GTA game to date, its map was 13.6sq miles.
13
compared to
400
*jaw hits the floor*
I can barely wrap my head around that.
Klopt, zelfs nadat je hem weet te landen en er opnieuw in stapt blijft hij rond tollen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja, dat wordt ingame ook gemeld.
Headshots zijn ze zo dood.
Ik kreeg trouwens net wel mn helicopter weer terug na een freefall, maar die is dan gewoon onbestuurbaar geworden, wat je ook doet.
Met een headshot zijn ze in 1 keer dood.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:56 schreef Klonk het volgende:
ach, ze gaan toch dood
die colonels zijn wel tering moeilijk dood te krijgen, hebben die gasten een pantser ofzo ? als je op ze schiet hoor je echt van die metalige afkets geluidjes...
in die basis dichtbij het startpunt, waar ook 1 van de 2 aanvalshelicopters staan, is ook een minigun te krijgen. Eerst als mount, maar met spatie kun je hem lostrekken, en heb je nog steeds oneindige ammo. Je kunt er echter niet mee rennen, en je haak gebruiken, but who cares. ideaal om de SAM's mee te vernietigen voor je de helicopter jatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:08 schreef JK het volgende:
Vliegtuig idd gevonden ook door filmpjes te kijken (had het topic nog niet gelezen verder hier).
Helikopter bij die antenne bovenop ook. Heb er nu 2 uur opzitten in de demo, elke keer wordt het toch wel leuker om te doen en met die grapling hook wordt ik ook steeds beter.
In een of andere basis staat ook een mooie pantserwagen met onbeperkte mitrailleur en een of andere rakettenwerper ofzo. Mooi spul om de basis helemaal leeg te krijgen.
Hoe vaker ik het speel, hoe leuker ik het ga vinden... en dat is goed!
Jammer dat het geen multiplayer game is, dat had helemaal gaaf geweest.
Dat. Vind t ook jammer dat je niet meerdere dingen aan elkaar kan plakken. Gewoon een ketting maken van voertuigen.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef Thas het volgende:
Ik vind het echter vreselijk jammer dat er geen co-op isSamen al die stunts uithalen zou het spel echt een absolute topper maken
Het is trouwens echt een aanrader om de Hedge Wildchild volledig te upgraden; je kan er dan rockets mee afschieten die alles in één keer opblazen![]()
Hoewel de rockets niet kunnen tippen aan die van de Razorback (echte Tank)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |