niets mis met wat stereotypesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Terug Vind Panau
edit: De voice-acting in deze game is vreselijk slecht
idd, dat hoort toch bij zo'n game. Heerlijk over the topquote:
Ik zeg altijd maar, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef RickoKun het volgende:
Jullie beseffen wel dat Just cause 1 ook het eerste half uurtje leuk was en daarna poep hé?
Game mania heeft de LE ook. Ik had em al in Januarie besteld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
bol.com lijkt idd echt de limited edition te hebben
Ben jij ff blij dat het al februarie is geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Game mania heeft de LE ook. Ik had em al in Januarie besteld.
en wat een boutsite van game mania, leuk dat je de special edition zonder meerprijs kunt bestellen, alleen jammer dat er in het hele pre order proces nergens een prijs komt te staan, jammer voor ze maar daar ik dus niets bestellenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat het al februarie is geweest.
Dat doen ze idd altijd, daarom pre order ik altijd alles in de winkel, krijg je ook nog eens extra punten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat een boutsite van game mania, leuk dat je de special edition zonder meerprijs kunt bestellen, alleen jammer dat er in het hele pre order proces nergens een prijs komt te staan, jammer voor ze maar daar ik dus niets bestellen
Nee, altijd nette prijzen, uncharted SE was volgens mij 60. Koop altijd de SE's, pre order ze, en heb nog nooit meer dan 60 per game betaald. EN heb al 2x 15 euro terug gekregen door gespaarde punten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee eigenlijk is gamemania een dure winkel, koop eigenlijk altijd alles online
Aha, ik heb in ieder geval de 26e de special edition klaar liggen, tja misschien wat duurder, maar wel garantie. Internet winkels laten je nog weleens in de steek qua leveringen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Klonk het volgende:
ik zit te twijfelen, normaal bestel en pre-order ik bij gamehubs (want de helft goedkoper) maar ze weten nog niets over de releasedatum bij hun, of ze die special edition gaan verkopen...
En/of je hebt het spel een dag eerder zoals bij BFBC2quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aha, ik heb in ieder geval de 26e de special edition klaar liggen, tja misschien wat duurder, maar wel garantie. Internet winkels laten je nog weleens in de steek qua leveringen...
vanaf die heuvel beetje naar links beneden, in het dal ligt een raketlanceerinstallatie, aan de rand van die basis staat ie, bij de radio antenne hoog boven de basis van het verzet staat ook nog een helicopter, zonder wapens dat dan weer wel...quote:
vliegtuig is heel makkelijk te vinden: je gaat bij de beginbases, springt naar beneden, vliegt over het dorpje dat vlakbij ligt heen, en kunt dan een soort rechthoeke landingsbaan zien, iets verhoogd. zit 1 ravijntje tussen het dorp en die baanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef JK het volgende:
Als je op je PDA uitzoomt en dat gebied bekijkt... echt niet normaal hoor, zo groot...
Net nog even een half uurtje gedaan, kon het vliegtuig niet vindenMaar met een helikopter lukt het ook wel.
Het water ziet er ook mooi uit, en onderwater is het grafisch ook gewoon heel erg mooi. Je hebt echt het idee door iets vervuild water te zwemmen, omdat je er allemaal dingen doorheen ziet hangen die door de zon worden verlicht. Nah, toch maar eens kopen als ie dus de aanbieding in gaat.
Dan was t geen mens, is mij ook overkomen. Mensen zijn heel simpel mee te krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef ROFLOL het volgende:
Geniaal om iemand aan je voertuig vast te maken trouwens. Had iemand aan mijn vliegtuig vast gemaakt maar mijn vliegtuig had het er maar moeilijk mee.
meh, kon in JC1 ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Klonk het volgende:
zalig, die gast bedenkt dingen die de makers nooit bedacht hadden
quote:Okay, so the full game map is set to be 400sq miles.... to put that in perspective. To help put that in perspective, GTA:SA. The largest GTA game to date, its map was 13.6sq miles.
13
compared to
400
*jaw hits the floor*
I can barely wrap my head around that.
Klopt, zelfs nadat je hem weet te landen en er opnieuw in stapt blijft hij rond tollen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja, dat wordt ingame ook gemeld.
Headshots zijn ze zo dood.
Ik kreeg trouwens net wel mn helicopter weer terug na een freefall, maar die is dan gewoon onbestuurbaar geworden, wat je ook doet.
Met een headshot zijn ze in 1 keer dood.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:56 schreef Klonk het volgende:
ach, ze gaan toch dood
die colonels zijn wel tering moeilijk dood te krijgen, hebben die gasten een pantser ofzo ? als je op ze schiet hoor je echt van die metalige afkets geluidjes...
in die basis dichtbij het startpunt, waar ook 1 van de 2 aanvalshelicopters staan, is ook een minigun te krijgen. Eerst als mount, maar met spatie kun je hem lostrekken, en heb je nog steeds oneindige ammo. Je kunt er echter niet mee rennen, en je haak gebruiken, but who cares. ideaal om de SAM's mee te vernietigen voor je de helicopter jatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:08 schreef JK het volgende:
Vliegtuig idd gevonden ook door filmpjes te kijken (had het topic nog niet gelezen verder hier).
Helikopter bij die antenne bovenop ook. Heb er nu 2 uur opzitten in de demo, elke keer wordt het toch wel leuker om te doen en met die grapling hook wordt ik ook steeds beter.
In een of andere basis staat ook een mooie pantserwagen met onbeperkte mitrailleur en een of andere rakettenwerper ofzo. Mooi spul om de basis helemaal leeg te krijgen.
Hoe vaker ik het speel, hoe leuker ik het ga vinden... en dat is goed!
Jammer dat het geen multiplayer game is, dat had helemaal gaaf geweest.
Dat. Vind t ook jammer dat je niet meerdere dingen aan elkaar kan plakken. Gewoon een ketting maken van voertuigen.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef Thas het volgende:
Ik vind het echter vreselijk jammer dat er geen co-op isSamen al die stunts uithalen zou het spel echt een absolute topper maken
Het is trouwens echt een aanrader om de Hedge Wildchild volledig te upgraden; je kan er dan rockets mee afschieten die alles in één keer opblazen![]()
Hoewel de rockets niet kunnen tippen aan die van de Razorback (echte Tank)![]()
Iemand die dit kan bevestigen?quote:How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps:
1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to.
2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left.
3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake)
4. Press start again, and QUICKLY press select.
5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left
Werkt alleen op de xbox, op de ps3 moet t zo:quote:
I know, ik zit ook serieus hele playsessies van meerdere uren van hem te kijkenquote:
Xbox?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef SinofEnvy het volgende:
Die glitch lukt me nietIk heb het 2 keer geprobeerd en telkens kom ik gewoon bij het Demo Over scherm.
Deze werkte prima bij mij.quote:Step #
1. When the red banner gets to 1sec, pause the game using Start button. NOT Back button
2. Ensure "Resume game" is highlighted.
3. Press the Xbox Guide button *first*, and QUICKLY press either Start/A/B.
4. Those set of actions should resume gameplay, but immediately bring you back to the Pause menu.
5. Repeat Step 3 to bring the timer down to 0secs.
6. While you are repeating Step 3, you will notice it is still saying 1sec left on the demo timer. It will take quite a few more repeating of Step 3 for the glitch to happen.
7. If successful, you should see that the timer is now 0secs while you were repeating Step 3. If still 1sec, then keep repeating again.
8. Have fun exploring till the real game comes out March 23. NOTE: Reduce "HUD Opacity" to 0 to turn off the HUD displays and the demo timer box.
mm.. ik denk dat dat zo'n raketsilo is, zoals je ook in de demo kan vinden (linksonder)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I know, ik zit ook serieus hele playsessies van meerdere uren van hem te kijken![]()
Overigens, hij heeft ook iets gevonden wat mogelijk een ingang is naar een ondergrondse militaire basis (in de full game dan).
http://www.justin.tv/clip/800e86ed75291f92
Ja ik ben daar ook geweestquote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I know, ik zit ook serieus hele playsessies van meerdere uren van hem te kijken![]()
Overigens, hij heeft ook iets gevonden wat mogelijk een ingang is naar een ondergrondse militaire basis (in de full game dan).
http://www.justin.tv/clip/800e86ed75291f92
Maar goed ook, anders had de demo heel wat meer gb's bevatquote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook geweest
Er zijn heel veel plekker waar op de map allemaal icoontjes staan, maar alles is weggehaald.
Ohja, in de war met GOW3quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Uh... de PS3 demo die ik downloadde was 1500 MB?
Ja die, ik gebruikte die keycard en toen crashte het spel.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef JK het volgende:
Heb je nog geen missies gedaan dan? Ik had een missie om iemand te kidnappen meen ik, z'n GPS locatie moest ik uit een militaire basis halen. Deur zat dicht, dus eerst keycard van een hoog persoon daar pakken... en toen stond de timer op 0, op het moment dat ik de keycard van zn lijk af wilde rapen... toch eens die glitch gebruiken om door te blijven spelen.
Ah, ik ging idd chaos creeeren, en toen kreeg ik opeens 'mission accomplished'quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef JK het volgende:
Heb je nog geen missies gedaan dan? Ik had een missie om iemand te kidnappen meen ik, z'n GPS locatie moest ik uit een militaire basis halen. Deur zat dicht, dus eerst keycard van een hoog persoon daar pakken... en toen stond de timer op 0, op het moment dat ik de keycard van zn lijk af wilde rapen... toch eens die glitch gebruiken om door te blijven spelen.
Koop een vol geupgrade helicopter van de black market ipv het te proberen met die vliegtuigen die daar staan, dan wordt het opeens veel makkelijkerquote:
K vind m best meevallen.quote:
Ik speel hem op pcquote:Op maandag 8 maart 2010 16:23 schreef Silv het volgende:
[..]
K vind m best meevallen.
Net doodgegaan omdat k per ongeluk mezelf kapotschoot met mn grenade launcher.
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef Droathoah het volgende:
Waarom gebruikt iedereen opeens messenger smiles?
Zoiets ook al gedaan in de demo, als de heat alert op level 2 staat. Erg leuk om zo de helikopter te kapen. Maar wat las ik nou, heeft de PS3 versie een Youtube functie?!quote:
Kijk anders t filmpje even afquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef JK het volgende:
[..]
Zoiets ook al gedaan in de demo, als de heat alert op level 2 staat. Erg leuk om zo de helikopter te kapen. Maar wat las ik nou, heeft de PS3 versie een Youtube functie?!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef delano.888 het volgende:
Over de video capture functie (ps3 exclusief)
Ik als achievement hoer pak de 360 versie, maar als ik een PS3 had... dan had ik heel erg getwijfelt over die video record functiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil hem ook
Maar op Xbox of Ps3?
Welke versie is beter? (die video record functie boeit me geen zak)
Ja maar PS3 heeft Trophiesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik als achievement hoer pak de 360 versie, maar als ik een PS3 had... dan had ik heel erg getwijfelt over die video record functieDie ze overigens gewoon in alle versies moeten stoppen nondeju
PS3 heeft wel trophies geakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Dat zuigt echt dat ze geen trophies geven, kan echt niet meer in 2010, ik wil pronken met mn dikke prestaties.
http://www.ps3trophies.org/game/just-cause-2/trophies/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Dat zuigt echt dat ze geen trophies geven, kan echt niet meer in 2010, ik wil pronken met mn dikke prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |