Ik zou graag gaan, maar aangezien er datzelfde weekend ook iets te doen is in Bochum-Dahlhausen ga ik liever daar naartoe. Grootbedrijf gaat bij mij voor...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:21 schreef Jump het volgende:
Zijn er mensen die in april naar Dortmund gaan? Ik zit nog te twijfelen als ik ga gaan.
Trouwens wil ik er binnenkort terug met beginnen. Binnenkort extra ruimte beschikbaar als ik mijn kamer wat ga uitbreiden
Fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef SHERMAN het volgende:
Voor het eerst boompjes gemaakt met zeeschuim, zo simpel en snel en al een leuk resultaat.
Heb je zacht tapijt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Foto![]()
* Jump heeft zojuist met bureaustoel over een decoder gereden. Ik had niet gemerkt dat die gevallen was
Ja, maar dat ligt er al 15 jaar, en de bureaustoel staat ook al 15 jaar op dezelfde plaats. Dus rond de bureau is het allemaal plat. Maar er it een barstje in het plaatje. Dit weekend eens testen.quote:
Hoe maak je zo'n ding? Want in de winkel vind ik ze bespottelijk duur!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef Jump het volgende:
Daarjuist een schokje gekregen van mijn zelf gemaakte grass-masterIk was vergeten dat de batterijen er nog inzaten
Au. Rottig voor je.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft zojuist met bureaustoel over een decoder gereden. Ik had niet gemerkt dat die gevallen was
Super! Dank voor je info!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Jump het volgende:
http://www.nproject.org/n(...)op-de-modelbaan.html
Ik heb dze gevolgd. Een tip: voor je het toestel terug in elkaar steekt. Probeer eerst te testen als je zeef niet te grote of te kleine mazen heeft. Bij te grote heb je van die plukken, en bij te kleine heb je precies een grasveld zonder gras. Ik had geen gras bij mijn eerste probeersel![]()
Tevens heb ik het ook nog niet toegepast op een baan, maar op kleine plankjes om te testen hoe je het beste doet.
Je kan er ook in overdrijven, en zelf eentje bouwen dat iets gevaarlijker is: http://www.thkas-moba.de/html/begrasung.html
Oh, mooi klote. Is er weer eens ruzie geweest in modelspoorland?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef Jump het volgende:
Gisteren trouwens gezien dat Koploper er ook met stopt
Kijk. Daarom doe ik deze hobby lekker in m'n eentje. Zonder bonje met wie dan ook. Hoogstens dat ik hiero eens een vraag stel. Wel vind ik het leuk om mijn ervaringen te delen. Hiero dus. Ik laat mij stimuleren, en hoop anderen te stimuleren. That's it.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, mooi klote. Is er weer eens ruzie geweest in modelspoorland?
Edit: ja dus. Wim Ros contra Paul Haagsma voor de zoveelste keer.
Ja, het is heel erg. Ik ken ze verder persoonlijk niet hoor, ik heb alleen wel wat ervaringen met één van beiden op een ander forum... Tja, het is erg jammer dat dit soort dingen zo moet lopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar om even een heel flauwe en stereotype grap te maken over dat geruzie tussen Ros en Haagsma: die speelgoedtreintjesjongens, 't zijn net kleine kinderen.
Ik lees zo af en toe wel eens op dat forum (buiten gisteren een tijdje geleden), maar er was daar wel altijd één of andere vete te vinden met Wim en iemand andersquote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, mooi klote. Is er weer eens ruzie geweest in modelspoorland?
Edit: ja dus. Wim Ros contra Paul Haagsma voor de zoveelste keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |