Oke, dat is wel een goed excuus voor naailesquote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef RitseB het volgende:
Koei, mijn vriendinnetje doet een opleiding fashion en design. Ze is nu bezig met een gala jurk maken voor mijn zusje. Daar had ze op op school geen tijd voor en zo, dus doet ze het maar op naailes.
Ja hé, dat kan Ritse zelf ook doen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 23:12 schreef koei het volgende:
Nebo, moet je ook even wat slingers en een mooie paint in de OP plakken natuurlijk!
Dus zou luid jij topic nummer 300 in?quote:
Issie toch bezweken aan haar gezwelquote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
... Net Lynn 'begraven'
* Poit is nu huisdierloos..
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:... Net Lynn 'begraven'
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:
... Net Lynn 'begraven'
ja... *snif*quote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Issie toch bezweken aan haar gezwel
thnxquote:
sterktequote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:... Net Lynn 'begraven'
slapen lul!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Rossdale het volgende:
Narwhales kende ik niet maar tof filmpje
Awwquote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:... Net Lynn 'begraven'
ahhh zei je dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wrom? IK zei dat ik ging kappen, niet slapen
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Rossdale het volgende:
Narwhales kende ik niet maar tof filmpje
20 euro voor een kopje *snnnnnnnnifffffffffffffffffff* koffiequote:
ruim 2.5 jaarquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef RitseB het volgende:
Ik draag de 300ste sc op aan Lynn, opdat wij niet vergeten
1 liefde!!quote:
Op maandag 25 januari 2010 @ 23:07 door Nebo:quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op maandag 25 januari 2010 @ 23:07 door Nebo:
Topictitel: "[GAM SC #299] Naailes en Narwhales" -> "[GAM SC #300] THIS IS SLOWCHAAAAT!!!"
Ik ga deze knopjes missen
jij hebt nooit geproefd van kloonscannenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op maandag 25 januari 2010 @ 23:07 door Nebo:
Topictitel: "[GAM SC #299] Naailes en Narwhales" -> "[GAM SC #300] THIS IS SLOWCHAAAAT!!!"
Ik ga deze knopjes missen
een liefde jewaits!quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:16 schreef Poit het volgende:... Net Lynn 'begraven'
jij ook koeiquote:Op maandag 25 januari 2010 23:41 schreef koei het volgende:
Trusten Poit en Nick!
volgende keer wat lippenbalsem op doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:27 schreef SocialDisorder het volgende:
tyfuscholeragoeneroeschimmelinfectie nog an toe, zelfs m'n kringspier heeft onderkoelingsverschijnselen
tijgerbalsemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:38 schreef Misan het volgende:
[..]
volgende keer wat lippenbalsem op doen
quote:
Heb er toevallig gisteren een via marktplaats gekocht, helaas niet in een doos. Dat bewaar ik wel voor de famicom versie. Ook Zelda Four Swords voor de GBA gescoord, wel in het doosje. Maar bedankt!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef Misan het volgende:
Reintji, op zoek naar zoiets? [TK]Veel Wii, GC, GBA, PSP Games Te koop Gameboy Micro
Van de playstation zelf?? Dat valt volgens mij wel mee.. Wel vervelend vind ik soms dat als je een game een tijd niet gespeeld hebt je vaak een update of 123186465321698414 moet downloaden voordat hij wilt opstarten..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Reintji het volgende:
Gisteren weer, elke keer dat ik mijn PS3 aanzet moet ik een update doen. Gebruik ik hem dan zo weinig, of zijn er zoveel updates?
Inderdaad.. Beetje zwanger worden de kuthoerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)r_verkrachte_16.html
terecht.
Godzijdank (Allahzijdank?) hebben we de Sharia nog die dat soort misstanden recht trekt. Nederlandse wetgeving zou de slet waarschijnlijk in bescherming hebben genomenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad.. Beetje zwanger worden de kuthoer![]()
Dat je tegenwoordig niemand meer vrij kapot kan neuken zonder zo'n hardnekkige soa op te lopenWaar gaat het heen met de wereld
Achterlijke slappe wetgeving van die Nederlanders.. Kansloze sukkels met hun falende rechtssysteem.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Godzijdank (Allahzijdank?) hebben we de Sharia nog die dat soort misstanden recht trekt. Nederlandse wetgeving zou de slet waarschijnlijk in bescherming hebben genomen
IDD! TERWIJL DE HOGE HEREN IN DEN HAAG IN HUN VUISTJE LACHEN! OPEN JE OGEN! STEM PVV! VIVA WILDERS!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Achterlijke slappe wetgeving van die Nederlanders.. Kansloze sukkels met hun falende rechtssysteem.
Juist!! Zeg het ze!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IDD! TERWIJL DE HOGE HEREN IN DEN HAAG IN HUN VUISTJE LACHEN! OPEN JE OGEN! STEM PVV! VIVA WILDERS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
quote:
De site ziet er niet al te 'betrouwbaar' uit in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.wereld-telefoons.nl/nexusone.html
Maar even wachten denk ik
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef Reintji het volgende:
De micro is binnen, nog in de originele doos ook. Morgen maar weer eens ouderwets aan de zelda.
Welke Zelda?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef Reintji het volgende:
De micro is binnen, nog in de originele doos ook. Morgen maar weer eens ouderwets aan de zelda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Welke Zelda?Er zijn maar twee GBA titels voor Zelda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link to the Past
The Minish Cap
Ik gok zelf op Link to the Past (de grote classic)U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
was dat niet dat mislukte experiment om een multiplayer-zelda te maken door GBA's op je Cube aan te sluiten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Poit het volgende:
Was Four Swords geen losse titel?
Multiplayer mayhem..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:31 schreef RitseB het volgende:
Four Swords was toch zo'n half gare concept zelda ?
Haha, prima kerelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:36 schreef Misan het volgende:
ik laat je vanavond even weten poit, is een aannemelijk bod
Gran Turismo krijgt toch een gedeelde garage? Als in: auto's die je in de PSP-versie unlockt, krijg je ook in GT5? En Ass Creed 2 had ook dikke connectivity tussen de PSP- en PS3-versie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:33 schreef Poit het volgende:
Ik voel me daarin best genaaid inderdaad.. De GBA zou een dikke vette connectiviteit krijgen met de Gamecube en de PS3 met de PSP. In beide gevallen merk ik daar qua gaming helemaal niks van. Al gebruik ik Remote Play bijna dagelijks
Resistance had ook een redelijke connectivity, maar daar houdt het volgens mij ook een beetje op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gran Turismo krijgt toch een gedeelde garage? Als in: auto's die je in de PSP-versie unlockt, krijg je ook in GT5? En Ass Creed 2 had ook dikke connectivity tussen de PSP- en PS3-versie.
Redelijke connectivity?? Als je een extra mode unlocken redelijk noemt. Ik noem dat eerder oplichterijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Resistance had ook een redelijke connectivity, maar daar houdt het volgens mij ook een beetje op.
dat zou een leuk concept kunnen zijn!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Redelijke connectivity?? Als je een extra mode unlocken redelijk noemt. Ik noem dat eerder oplichterij
Neeman, RPG's die je bestuurt met je PSP en waardoor er extra info verschijnt op je PSP scherm. Geen fucking USB kabels maar gewoon wifi of bluetooth! Kan godver makkelijk! Stelletje luie devvers
jij hebt bluetooth op je PSP?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Redelijke connectivity?? Als je een extra mode unlocken redelijk noemt. Ik noem dat eerder oplichterij
Neeman, RPG's die je bestuurt met je PSP en waardoor er extra info verschijnt op je PSP scherm. Geen fucking USB kabels maar gewoon wifi of bluetooth! Kan godver makkelijk! Stelletje luie devvers
Op de Go jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij hebt bluetooth op je PSP?
hmm...
Dat ding dat ik echt nergens in de winkels zie liggenquote:
Broodje beenham!quote:
Waar is de aflevering van gisteren eigenlijk, ik kan hem nergens vindenquote:
Kijk eens op EZTVquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar is de aflevering van gisteren eigenlijk, ik kan hem nergens vinden
Laatste alternatief: Kijk op wikipedia of de aflevering al echt uit is of even op pauze is.quote:
We has a winnerz!quote:
heb hem toch in meerdere winkels gezienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat ding dat ik echt nergens in de winkels zie liggen
de meest fucked up chick van het internetquote:
waar kennen we haar van dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
de meest fucked up chick van het internet
Dat zien ze aan de firmware van de xbox en niet aan de game zelf.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoor net iets waar ik best verbaasd om ben. Het schijnt dat alle xbox360 spellen identiek zijn? Hoe kan microsoft dan zien dat 1 bepaald spel illegaal is en de andere niet?
Nu ik je avatar zie, valt het kwartje pas. SolidasRock, ik dacht dat Solidas Rock een muzieksoort wasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoor net iets waar ik best verbaasd om ben. Het schijnt dat alle xbox360 spellen identiek zijn? Hoe kan microsoft dan zien dat 1 bepaald spel illegaal is en de andere niet?
Ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nu ik je avatar zie, valt het kwartje pas. SolidasRock, ik dacht dat Solidas Rock een muzieksoort was
voor jouw altijd toch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
gaat ze naakt? ben na een minuut out-of-sync geouwehoer afgehaakt
voor zijn wat?quote:
niet geloven wat zomer86 zegtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
subtielquote:
Heb je de feedback van V&A al gelezen? Ik weet echt niet wie van jullie allemaal gelijk heeft, het klinkt sowieso niet legaal maar of Microsoft mensen hierop kan betrappen weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet geloven wat zomer86 zegt!
Probleem is gewoon de firmware
En dat van ss file is ook bull, want release groeps hebben ook de echte ss er in zitten!
Drol, natuurlijk zijn SS files niet het zelfde. Je word geband met de SS van een Scene-release, dus als je een SS van een andere titel er op zet kan je (denk ik) niet geband worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet geloven wat zomer86 zegt!
Probleem is gewoon de firmware
En dat van ss file is ook bull, want release groeps hebben ook de echte ss er in zitten!
Waarom wel de SS van een scenerelease verbannen en een andere groep SS gebruikers niet? Als de SS op zo een grote schaal overeenkomt, hoe onderscheid je dan de legaal van illegaal gebruikers?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Drol, natuurlijk zijn SS files niet het zelfde. Je word geband met de SS van een Scene-release, dus als je een SS van een andere titel er op zet kan je (denk ik) niet geband worden.
Strak strak in m'n trainings pak pak kijk eens hoe ik hak hak lekker uit m'n dak tot in de vroege morgenquote:
Ja, om 8u, en nu net thuis.quote:
Ik weet niet wat de HvA is maar wie weetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef Tain het volgende:
Lenny, je zit toch helemaal niet op de HvA... daar deden ze dat ook namelijk
http://tinyurl.com/yen4vynquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de HvA is maar wie weet
Hogeschool van Amsterdamquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de HvA is maar wie weet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet dat die LMGTFY een 'dis' moet zijn, maar het is wel lekker makkelijk
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet dat die LMGTFY een 'dis' moet zijn, maar het is wel lekker makkelijk
ja die was geniaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef RitseB het volgende:
Stond als eerste reactie meteen
Je uurtarief
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef RitseB het volgende:
Ja, stom. Ik vond het best wel een goede grap
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef RitseB het volgende:
Laat je oven open staan als hij klaar is
Waarschijnlijk de fan van de boiler die niet werkt. Hebben wij hier ook gehad. Vroor het godverdomme 10 onder nul.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef lkb9000 het volgende:
Nee die kutverwarming werkt voor geen meter
Maar wel over 10min een warme pizza naar binnen werken
ik heb geen normale verwarming, heb een airco die ook verwarmtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de fan van de boiler die niet werkt. Hebben wij hier ook gehad. Vroor het godverdomme 10 onder nul.
Megaknaller is één woord.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zoooooo!
24 en Heroes weer gezien!
Kom maar op Lost, word tijd voor een mega knaller!
Té vette shit!quote:
Deels jaquote:
Welke kat? Verlicht ons?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan die kat van haar niet meer zien
van muilen komt huilen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:03 schreef Poit het volgende:
Ik vind uw een snelle trees, gaan we muilen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef koei het volgende:
Nog even inhakend op de discussie van vanmiddag: Four Swords zat ook bij a link to the past inbegrepen als bonus. En dat is nog best leuk ook met meerdere mensen. Er is ook een losse versie van verschenen voor de gamecube.
Verder is er één spel dat meesterlijk gebruik heeft gemaakt van de link-mogelijkheden van de GameCube-GBA: Pac-Man. Eén iemand speelt met Pac-Man op de GBA en ziet het hele scherm, en drie anderen spelen de spookjes op de TV met elk een beperkt zicht. Topgame!
[ afbeelding ]
hmm wu tang vind ik wat minderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
RISTE![]()
![]()
Wu Tang Vs The Beatles
Ik ben nu bij track 4. Klinkt tot nu toe tof
Hij is mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:03 schreef Poit het volgende:
Ik vind uw een snelle trees, gaan we muilen?
Die NGC titel was dan weer Four Swordsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef koei het volgende:
Nog even inhakend op de discussie van vanmiddag: Four Swords zat ook bij a link to the past inbegrepen als bonus. En dat is nog best leuk ook met meerdere mensen. Er is ook een losse versie van verschenen voor de gamecube.
Verder is er één spel dat meesterlijk gebruik heeft gemaakt van de link-mogelijkheden van de GameCube-GBA: Pac-Man. Eén iemand speelt met Pac-Man op de GBA en ziet het hele scherm, en drie anderen spelen de spookjes op de TV met elk een beperkt zicht. Topgame!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
hoe koud is het daar dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef koei het volgende:
LEGO-gamesHet was even inkomen, maar ook Indiana Jones is erg tof!
En het is hier ook nog steeds koud Nick
En mn bed-opwarm-kat is ook nog eens niet thuis
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef Nebo het volgende:
Net de nieuwe Heroes gekeken, hij is tof!gelukkig nog iemand die het tof vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Vond het klote dat ik er geen 2 kon kijken!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
disney is sowieso niet echt mijn smaakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:56 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag ff avatar gekeken, en vind het een beetje fern gully 2.0
[ afbeelding ]
Er zijn vast wel meer mensen die dat zagen...
Leuke vermakelijke film, maar niet epic.
Disney??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
disney is sowieso niet echt mijn smaak
was ook meer als grapje, maar aangezien je het koud hebt begrijp je dat misschien 123 nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Disney??
Ik vond Fern Gully maar een stomme film vroeger. Teveel moraal enzo
En avatar heeft niet teveel moraal?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Disney??
Ik vond Fern Gully maar een stomme film vroeger. Teveel moraal enzo
heb je de film in 3d gekeken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En avatar heeft niet teveel moraal?
Kvond leuke film hoor maar ik snap dat gehype nie
Avatar is niet zo 3D als pandadroom en Honey I shrunk the audience hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb je de film in 3d gekeken?
Volgens mij gaat mijn vriendin misselijk worden van die 3d shit![]()
Vroeger ook wel eens 3d films gekeken en toen dook ik steeds weg
A link to the past (met four swords adventure).quote:
Je hebt 2 systemen voor dat 3d effect, je hebt een goed systeem wat duurder is en een goedkoper systeem dat hoofdpijn veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef koei het volgende:
Nouja, de ondertiteling is ook 3D, maar staat door het 3D van de film alsof het erop geplakt is, dat is even wennen. My Bloody Valentine 3D had nog gewoon normale ondertitels en dat is nog vervelender, nu is het alleen even wennen.
HELL YEAH!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Heavy metal wil officiële religie worden
Vind het wel wat voor SD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |