quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eng sluit lief niet uit hoor.![]()
Ik kan je beter te vriend houden, wie weet wat je anders gaat opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Proost!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
*Nog een glaasje pinotage inschenkt.
carteroliequote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Proost!
Moest eerst even googelen wat pinotage is.
Een rood wijntje.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Proost!
Moest eerst even googelen wat pinotage is.
Die mag ik ook wel eens krijgen, want ik heb de ballen verstand van wijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
Nog een beetje beroepsdeformatie van toen ik bij de AH werkte. Had daar toen een "wijncursus" gehad om da klanten daarover te kunnen adviseren. Nog steeds wel eens handig.
[ afbeelding ]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
Nog een beetje beroepsdeformatie van toen ik bij de AH werkte. Had daar toen een "wijncursus" gehad om da klanten daarover te kunnen adviseren. Nog steeds wel eens handig.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijn
*heeft ongeveer 4 woorden aan wijnkennis
"zuid" "afrikaans" "rood" en "wijn" zeker?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zuid afrikaans rood wijntje om precies te zijn
*heeft ongeveer 4 woorden aan wijnkennis
Zover was ik ook gekomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rood wijntje.
[ afbeelding ]
Dit is toch echt een grapje he?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Getver, m'n ogen vallen bijna dicht, maar moet nog m'n koeien melken, poesjes aaien etc.
Zie daar de reden waarom ik niet aan FV begin. Binnen notime gaat het je leven bepalen. :yquote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Getver, m'n ogen vallen bijna dicht, maar moet nog m'n koeien melken, poesjes aaien etc.
Je hebt het er maar druk mee he? Ik heb net een duizendpoot uit je tuin gehaald voor mijn collectie.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Wie ... wat ... waar ... maar ... ?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
zo, ik heb mijn digitale dossier over de slowchat even bijgewerkt...![]()
JJH! Werk die lijst nou bij!
Ik had hem laatst bijgewerkt omdat het zo'n ******klus was...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie ... wat ... waar ... maar ... ?
Je had dat toch overgenomen?Of was jij dat niet?
ik weet wat een pinotage is, een beaujolais (nouveau), een spätlese, een champagne en ehh bourgogne ofzoietsquote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
"zuid" "afrikaans" "rood" en "wijn" zeker?
quote:
Dat bier, dat weet ik,quote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet wat een pinotage is, een beaujolais (nouveau), een spätlese, een champagne en ehh bourgogne ofzoiets
en er is er nog eentje waar ik niet op kan komen, ik weet dat ze bier ook zo noemen soms,
Ik ook, maar drinken gaat me goed afquote:Op maandag 25 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die mag ik ook wel eens krijgen, want ik heb de ballen verstand van wijn
¤100,-quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, maar drinken gaat me goed af![]()
Ooit een wijnproefavond gehad bij m'n ouders; als een steen naar huis, voor 100+ euro wijn gekocht bleek achteraf en de volgende ochtend geen hoofdpijn
6 flessen had ikquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
¤100,-
Heb je lukraak doosjes wijn zitten aanvinken ofzo.
Alhoewel, wijn kan duur zijn. En dan is 5 tientjes voor een doosje he-le-maal niets.
Die schnaps ook tussendoor, daar is over nagedacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
6 flessen had ik![]()
Doen ze wel heel slim; eerst een sessie rood, wit en rose...vervolgens schnapjes en dan laten ze je bestellen
ik ook, en een sigaarproeverij, zou ik ook nog wel eens willenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:51 schreef JJH het volgende:
Ik zou trouwens graag ook wel eens naar een whiskyproeverij voor beginner willen. Daar zitten ook zoveel nuances en verschillende smalen in...
Jupquote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Die schnaps ook tussendoor, daar is over nagedacht.
Aah kijk, daar komt de échte man weer in je boven.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, en een sigaarproeverij, zou ik ook nog wel eens willen
*mental image.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Het hielp ook niet mee dat ik de hele week ziek was geweest en amper gegeten had...ik kwam zingend op de fiets thuis "wijn is fijn, tralalaaaa"
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aah kijk, daar komt de échte man weer in je boven.
bij de winkel waar ik altijd mijn speciale biertjes haal, hadden ze een fles amerikaans bier staan, de enige fles die amerika was uitgekomen, 65cl, 120 euroquote:Op maandag 25 januari 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
¤100,-
Heb je lukraak doosjes wijn zitten aanvinken ofzo.
Alhoewel, wijn kan duur zijn. En dan is 5 tientjes voor een doosje he-le-maal niets.
Volgens mij ga je gewoon teveel met Q omquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je gewoon teveel met Q om![]()
Hebbie dan? Onder, boven, allebei?
Ho halt, ik ben Ing niequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga jij ook poepen in de woonkamer zeker
geen foto's?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben ook Qwea niet, want ik doe alleen de melding, ik treed niet in details![]()
quote:
Don't tempt mequote:
Nah, dat denk ik niet, dan was ik al veel eerder ziek geweest hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
....iets van het feestje is slecht gevallen?...en alleen bij jou of zijn alle aanwezigen
ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervanquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan echt overal tegen, denk meer dat de rest van de sc tijdelijke buikgriep krijgt bij het zien ervan
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij vond die onderzeeër zeker ook stiekem best kek he?
Of was die van voor jouw tijd?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
Het idee alleen al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou kek,... ik moest er wel om lachen ja, maar ik laat em niet uitvergroten als poster boven me bed, dat nou weer niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten Tombolafan, JJH en Ingetje.
En beterschap oh-oh.
Het idee is echt grappig, ik snap niet hoe ie dr op komtquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Trusten allemaal, ik ga afk, es kijken hoe lang dit geintje gaat duren![]()
Tot ziens beiden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
maar deze sigarenbrandende biertankende dekzwabber ( [ afbeelding ] ) gaat naar bed
Voor de zekerheid twee teiltjes mee naar bed dan maarquote:
Neuh, nog niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten oh-oh en Zwabbermans!
Ging jij ook niet slapen dan JJH?
Oh, ik had net al welterusten tegen je gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, nog niet.
Vanmiddag weer onbedoeld op de bank liggen pitten.
Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel valsquote:
Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel vals
Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.
Dat soort mensen zijn dom om in hun onwetendheid vooroordelen te roepen zonder te weten waarover ze praten.
Lekker laten gaan zulke mensen die leven in een beperkte wereld met een bekrompen mening.
Daar hoef jij je niet tegenover te verantwoorden lieve Trovey.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegeven.....
Trusten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.
Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.
Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef trovey het volgende:
Strobessen zijn klaar....ik ga slapen...
Hier ookquote:
Maes je tuin!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |