Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Doe eens lief!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef ACT-F het volgende:
Ik dacht meer iets in de trant van:
Kiek oet, 'tis den moraalridder!
quote:
zoeperdquote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Het moraal van dit verhaal is wel dat ik zo bier ga drinken [ afbeelding ]
Gewoon doenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Het moraal van dit verhaal is wel dat ik zo bier ga drinken [ afbeelding ]
Maandag is mijn zoepdag vergaderdagquote:Op maandag 25 januari 2010 22:34 schreef Redbaron het volgende:
zoeperd
slaap zacht liefquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaZere rug en moe
Trusten
Hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil ik net de puntjes op de i zetten met je, heb je er geen zin in. Jammer dit.
Trustenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaZere rug en moe
Trusten
Kan jij masseren?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil ik net de puntjes op de i zetten met je, heb je er geen zin in. Jammer dit.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:42 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar daar blijft het dan meestal niet bij...
Door je rechterhand?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:46 schreef Robinhoo het volgende:
Ik laat me altijd masseren.
Nee ik betaal ervoor.quote:
Vak P!quote:
Serieus?quote:
wtf ?quote:
Yeah, i know. Een tijd terug masseerde ik een vriendin van mij omdat ze last had van haar rug had, geen bijbedoelingen o.i.d., haar vriend was er bij n.b. Begint die trut zelf te stoken door te gaan kreunen en doen en meerdere malen opmerkingen te plaatsen dat dit nog beter is dan seks. Ik vond het nogal knap lullig voor haar vriendquote:Op maandag 25 januari 2010 22:45 schreef Kreator het volgende:
Het begint wel echt onbaatzuchtig hoor.
Weet ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ja nou, vrouwen worden geil van een goede massage... Ik iig wel
Die vriend dacht waarschijnlijk gewoon even van het gezeur van z'n vriendin af te zijn...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef ACT-F het volgende:
Yeah, i know. Een tijd terug masseerde ik een vriendin van mij omdat ze last had van haar rug had, geen bijbedoelingen o.i.d., haar vriend was er bij n.b. Begint die trut zelf te stoken door te gaan kreunen en doen en meerdere malen opmerkingen te plaatsen dat dit nog beter is dan seks. Ik vond het nogal knap lullig voor haar vriend
Er moet wel iemand bij zijn die vertelt hoe het moetquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een oefenleerling.
Is het bij jou natuurtalent of heb je ook daadwerkelijk een cursus gevolgd?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet ikMaar de volgende keer zonder haar vriend erbij
Waarquote:
Aangezien ik geen cursus gevolgd heb zal het wel natuurtalent zijn. Er is één verre familielid die het ook goed kan, maar de meeste amateurmasseurs hoeven niet aan mijn rug te komen als ik er last van heb. Dan leg ik wel geld neer voor een manueel fysiotherapeut. Gelukkig heb ik daar een goed adres voorquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Is het bij jou natuurtalent of heb je ook daadwerkelijk een cursus gevolgd?
Ik heb daar een osteopaat voor. Goddelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:03 schreef ACT-F het volgende:
een manueel fysiotherapeut. Gelukkig heb ik daar een goed adres voor![]()
Ie heb dikke tetnquote:
Ja. Dat weet ik nu wel. 75E om precies te zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie heb dikke tetn
padoem tsjj
Heldin.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik nu wel. 75E om precies te zijn.
Morgen de stad in om kousen/netpantykousen te vinden voor bij m'n jurkje
Ga morgen mee naar Ikea! Gaan we daarna wel kousen zoeken!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik nu wel. 75E om precies te zijn.
Morgen de stad in om kousen/netpantykousen te vinden voor bij m'n jurkje
Kom me maar halenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga morgen mee naar Ikea! Gaan we daarna wel kousen zoeken!
Nee, dat is vet om!quote:
ja ik vroeg op de vorige pagina waarquote:
Oh. Ook goed. Zeg maar hoe laatquote:Op maandag 25 januari 2010 23:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, dat is vet om!
Kom naar station Hengelo!
Sorry.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ik vroeg op de vorige pagina waar![]()
HENGELOquote:Op maandag 25 januari 2010 23:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja ik vroeg op de vorige pagina waar![]()
Nee. Ik geloof ook niet dat we daar klaar voor zijnquote:
Want?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof ook niet dat we daar klaar voor zijn
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef Robinhoo het volgende:
Ik had gewoon paar minuten iets vies van Heracles op mijn hyves(Dankzij Marko)
ZZ Top.quote:
Die is goed ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, inglourious bastards was leuk
ok dan!quote:
harde kern.quote:
is goeie flm, heb ik hier ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:47 schreef Redbaron het volgende:
ik ben nog klaarwakker![]()
en kan de dvd van american history x niet vinde
Kan je m horen dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Wat is d'r Krea? je klinkt niet zo vrolijk
quote:
niet dat ik weetquote:
haal je ´m d´r afquote:
Ja, was al bezig om wat pennen door te slikken.quote:
Je wilt ook blauwbekken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, was al bezig om wat pennen door te slikken.
gaat. eigenlijk drukker met het kijken op TW dan stagequote:
Hehe, verdomd goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las me net wat in het 4chan topic![]()
![]()
[ afbeelding ]
Open het plaatje in een nieuw venster en hou F11 ingedrukt.
wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
oke dankje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef Robinhoo het volgende:
Je hele scherm gaat trillenMaar kende hem al.
heb je nog een CRT monitor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef Robinhoo het volgende:
Je hele scherm gaat trillenMaar kende hem al.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef Redbaron het volgende:
prijslijst in het cafe
- Een man, gezeten aan de bar, leest het volgende bord met aanbiedingen.
- Bier : 2 euro
- Sandwich met kip : 4 euro
- Masturberen : 15 euro
Een beetje twijfelt de man over dit aanbod, de dienster bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, achter de bar.
Na even getwijfeld te hebben vraagt hij haar :
- Heu, de masturbatie, doet jij dat ?
Met een geile blik en een lage stem antwoordt zij :
- Jazeker, mooie jongen...
- Goed, zegt hij, wilt je dan je handen goed wassen want ik wil een sandwich met kip.
![]()
Ik zit op mijn laptop.quote:
ja dan druk ik op F11, heerlijke massage kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en hoe zit dat? lekker comfortabel?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en hoe zit dat? lekker comfortabel?
oeh dat ga ik ook eens ff uitproberenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja dan druk ik op F11, heerlijke massage kan ik je vertellen.
hoiii sanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Ik moet nodig m'n bed uit... Morgen een presentatie en ik moet m nog maken
D'r uut! En noe wa heel rap!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Hoiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoiii sanhup vort je bed uit.
Hup! We gaan NU naar de Ikea! Fiets nu richting station!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Kakkerlakkenkeetquote:
Mja, die van Feyenoord (Rotterdam, zelfde stad waar Sparta vandaan komt, daar moet Twente morgen tegen voor de KNVB bekerquote:
Als Twente weer eens gaat voetballen ipv dat gestuntel tegen Utreg en Grunnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:44 schreef Robinhoo het volgende:
Even kwartfinale van de beker winnen in Rotjeknor morgehh heah.
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed datquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, die van Feyenoord (Rotterdam, zelfde stad waar Sparta vandaan komt, daar moet Twente morgen tegen voor de KNVB beker) worden kakkerlakken genoemd, maar alleen door Ajacieden, dus Robinhoo is bij deze Ajacied.
Haha, jij krijgt weer de schuld!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed dat
Ja, dikke vinger, ik kom net uit bed rollen. Ik ben voor drie uur niet klaar met m'n presentatiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hup! We gaan NU naar de Ikea! Fiets nu richting station!
Donor Company?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zo naar de Doner Company of naar de MC.
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dikke vinger, ik kom net uit bed rollen. Ik ben voor drie uur niet klaar met m'n presentatie
Ja in Almelo. Zeer goed bikken.quote:
Als je nu gisteren even had verteld hoe laat je naar de Ikea wil gaan hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!
Bewijsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!
hmm, denk niet dat ik d'r vaak zal komenquote:
Haha ja sorry, maar ik werd wakker van je sms'jes.. Was weer In slaap gevallen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu gisteren even had verteld hoe laat je naar de Ikea wil gaan he
Ik steek gewoon alles op oequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed dat
Check.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
alles wat er mis gaat of verkeerd geschreven word is toch ook robinhooo's fout?!
Goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha ja sorry, maar ik werd wakker van je sms'jes.. Was weer In slaap gevallen!
Nouja.. andere keer dan maar!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
alles wat er mis gaat of verkeerd geschreven word is toch ook robinhooo's fout?!
wordtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
Goed bezig man!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
In de bieb van Amersfoort
Sowieso een basis van 16 uur per week, en vandaaruit kan er nog invalwerk bij komen
Congratzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
Sowieso een basis van 16 uur per week, en vandaaruit kan er nog invalwerk bij komen
Nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
Boh.quote:- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
Basquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
quote:
ik vraaaag maarquote:
feliquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
congratz!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
zo'n soort stukje komt toch voor in een voorstelling van H. Finkers?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu op zoek naar een kamer in AmersfoortZit ik ook meteen een stuk dichter bij jullie
edit: en bij Kim![]()
joah, bij McBethquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
congratz!![]()
[..]
zo'n soort stukje komt toch voor in een voorstelling van H. Finkers?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat zoiets door je hoofd spookt is al geen goed teken!
hier is 't best hoor. jij (en de rest) ook de beste wensenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prima. Hier zo?
Beste wensen nog allemaal.
ja, jij ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prima. Hier zo?
Beste wensen nog allemaal.
precies, daar ken ik het vanquote:
Whehe, pwndquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
Kut. Toch niet... 'Saaaahaaaan!? Ben je klaar? Gaan we servies ophalen!'
Boooh
Zo verlegen leek je me anders niet bij de meetquote:
Was ik wel degelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo verlegen leek je me anders niet bij de meet
Wat had je gedaan als ik je alleen maar aan had zitten staren? Met een klein glimlachje op mn gezicht?quote:
vind je ze er niet geil uit zien?quote:
Ik ben trots op je!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
de namen staan wel in de verkeerde volgorde vergeleken met het plaatjehet moet zijn:
Wesley van Gaalen - Steffen Haars - Tim Haars - Flip van der Kuil - Huub Smit![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
kijk dan jonguh!!
http://www.bol.com/nl/p/d(...)007770669/index.html
[ afbeelding ]
Google is your friendquote:
heb alle afleveringen op mijn laptop en telefoon, maar de kwaliteit op de dvd zal wel iets beter zijn... en die 2,5 uur extra materiaal is natuurlijk ook tofquote:
Whehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
Dan was ik vuurrood geworden en had ik je de rest van de avond niet meer aangekeken?
Je bent nu dus en aan het posten en aan het presenteren? Dat multitasken van vrouwen heb ik altijd fascinerend gevondenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef Samzz het volgende:
Presentatie bijna af
Ik heb er zo'n hekel aan... Bah.
hehe, met die chinees: ik durf te wedde dat gij geen wheelie kunt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Google is your friend
[..]
heb alle afleveringen op mijn laptop en telefoon, maar de kwaliteit op de dvd zal wel iets beter zijn... en die 2,5 uur extra materiaal is natuurlijk ook tofvanavond gelijk ff bestellen/reserveren dus!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga mijn haartjes laten restylen. Doegggiesss.
Ik zou er meteen een kleurtje in doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga mijn haartjes laten restylen. Doegggiesss.
Vlot en pittig rood kapselquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou er meteen een kleurtje in doen.
Toi toi toi
Gaaf hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent nu dus en aan het posten en aan het presenteren? Dat multitasken van vrouwen heb ik altijd fascinerend gevonden
Dat wordt batsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat magMaar ik weet het resultaat al
Complete chaos?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat magMaar ik weet het resultaat al
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
Complete chaos?
Equine nutrition, the perception of horse owners vs. the facts?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dus.
Of batsen natuurlijk...
Ik wil je wel leren presenteren. Dat kan ik dan wel weer, mits het onderwerp me aanstaat.
voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Equine nutrition, the perception of horse owners vs. the facts?
Ik heb het serieus nog nooit meegemaakt... batsen na een soort van bijles
Als ik een paard zou bezitten, dan is dat in de vorm van plakjes die ik dan zelf nuttig. Dat gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
Equine nutrition, the perception of horse owners vs. the facts?
Ik zit in mijn geheugen te graven, maar ik kan me ook niet herinneren dat er tijdens bijles zoiets ook maar in de buurt kwamquote:Ik heb het serieus nog nooit meegemaakt... batsen na een soort van bijles
het paard van sinterklaas misschienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef ACT-F het volgende:
Een paard eet toch alleen wortels en suikerklontjes?
Ik hoop van harte dat jij nooit een paard neemt. Arm dierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef ACT-F het volgende:
Jah, een paard is een paard. Als Sint z'n knol verpatst wordt die heus niet andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
het paard van sinterklaas misschien
En hooi en brokken ja!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, een paard is een paard. Als Sint z'n knol verpatst wordt die heus niet andersVolgens mij zag ik hem laatst te koop staan, althans, hij leek er wel op
waaaaar?quote:
Nooit gehad, dus hoe moet ik het wetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop van harte dat jij nooit een paard neemt. Arm dier
Bij lange na nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit gehad, dus hoe moet ik het wetenMaar is mijn perceptie nog enigszins in de buurt van de feiten?
Voor de leek zijn alle schimmels hetzelfdequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, een paard is een paard. Als Sint z'n knol verpatst wordt die heus niet andersVolgens mij zag ik hem laatst te koop staan, althans, hij leek er wel op
Tuig! Hooligan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:37 schreef Robinhoo het volgende:
Nu heb ik een kale kop.
Dat was een geweldige presentatie. Je bent geslaagdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
Bij lange na niet
Een paard moet gras en ruwvoer hebben. Dat is het belangrijkste, dan kun je nog brokken, muesli of slobber bijvoeren. Wortelen kan je ze wel geven, maar als bijvoer. Suiker is slecht voor ze al kan een klontje niet zoveel kwaad.
kale koppuh niet te stoppe!quote:
Bomberjackie aan en rechteram omhoog!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kale koppuh niet te stoppe!
Snel, post lesbopr0n!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wat een pafipo
Die van mij diesel. En een heel klein beetje benzine, maar dat is hooguit bijvoer tijdens een strenge winter.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mijn stalen ros consumeert anders aardig wat benzine, ongelood.
Petroleum is beter, mits verkrijgbaar. Hier nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die van mij diesel. En een heel klein beetje benzine, maar dat is hooguit bijvoer tijdens een strenge winter.
Hooah!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bomberjackie aan en rechteram omhoog!
Als m'n docent dat eens goed zou vindenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was een geweldige presentatie. Je bent geslaagd
Doe eens een foto van die kale knikker?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef Robinhoo het volgende:
Het was een grapje héIk ben nog steeds de mooiboy van weleer.
En dat is precies het probleem, zeker 's avonds laat, want een onbemande pomp waar ze petroleum hebben moet ik nog tegenkomen. Enkele jaren geleden heb ik zelfs een half jaar lang op een mengsel van petroleum en zonnebloemolie gereden. Je had die gezichten moeten zien bij het tankenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Petroleum is beter, mits verkrijgbaar. Hier nog wel. Tevens vriest mijn klokwerk er met dit weer wel af.
Zeg tegen je docent dat je maar beter kan slagen als hij/zij geen halve paardenkop in zijn/haar bed wil aantreffenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens een foto van die kale knikker?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dat is precies het probleem, zeker 's avonds laat, want een onbemande pomp waar ze petroleum hebben moet ik nog tegenkomen. Enkele jaren geleden heb ik zelfs een half jaar lang op een mengsel van petroleum en zonnebloemolie gereden. Je had die gezichten moeten zien bij het tanken
Ik mag niet dreigen van de politiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg tegen je docent dat je maar beter kan slagen als hij/zij geen halve paardenkop in zijn/haar bed wil aantreffen
Waar staat die pomp? Vliegbasis Twente zeker?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
, petroleum is hier altijd verkrijgbaar, maakt niet uit hoe laat
, kutdorp. En ja, ik zou ook trek krijgen als er een patatgeur hing terwijl ik de auto/motor volgooide.
quote:
quote:
Als je je spaarkaart vol hebt krijg je wel een mooie handdoek met het politielogo ingeborduurd. Dat is dan wel weer gaafquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:49 schreef Samzz het volgende:
Ik mag niet dreigen van de politieDan krijg ik weer een aantekening.
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je spaarkaart vol hebt krijg je wel een mooie handdoek met het politielogo ingeborduurd. Dat is dan wel weer gaaf
Heb ik me laten vertellen. Mjin spaarkaart is nog niet volquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Oldenzaal het volgende:
Ervaringsdeskundige?
Wat een beloning voor dat keiharde werk...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je spaarkaart vol hebt krijg je wel een mooie handdoek met het politielogo ingeborduurd. Dat is dan wel weer gaaf
Denekampquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar staat die pomp? Vliegbasis Twente zeker?
Adres? Ik ben altijd op zoek naar verkoopadressen. Ik haalde het zelf bij V/d Riet in Ambt-Delden.quote:
Als je 10 handdoeken hebt krijg je een opblaaspop. Ik heb 2 opblaaspoppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een beloning voor dat keiharde werk...
Robin, heb jij ook al zo'n handdoek?
Wat moet je nu met een opblaaspop?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als je 10 handdoeken hebt krijg je een opblaaspop. Ik heb 2 opblaaspoppen.
Ik stuur je even een pm.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Adres? Ik ben altijd op zoek naar verkoopadressen. Ik haalde het zelf bij V/d Riet in Ambt-Delden.
Opblazen en dan cadeau doen aan vrienden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je nu met een opblaaspop?
Ow... Laat maar, ik wil het niet weten.
Gewoon een opblaasagent om eens terug te naaienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
Wat moet je nu met een opblaaspop?
Ow... Laat maar, ik wil het niet weten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Opblazen en dan cadeau doen aan vrienden.
En dan mag iemand toch dat ding loshalen? net als onder 'n trouwjurk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:01 schreef Samzz het volgende:
Jeah, ik heb een tof idee
Ik heb witte kousen gevonden, daar ga ik met rode linten een strik op maken en maak ze vast aan m'n jarretelgordelJa, dat vind ik tof
Panty eronder en gaan met die banaan!
Dat is een kousenbandquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dan mag iemand toch dat ding loshalen? net als onder 'n trouwjurk?
nu al?quote:
ja!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een kousenband
Goed idee, die kan ik ook wel halen
ja dit is de week van de herkansingen maar daar doe ik niet aan.quote:
zuipuh! boeruh! neukuh!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja dit is de week van de herkansingen maar daar doe ik niet aan.
vanavond bier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
goede zaakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja dit is de week van de herkansingen maar daar doe ik niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |