Haha, jij krijgt weer de schuld!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed dat
Ja, dikke vinger, ik kom net uit bed rollen. Ik ben voor drie uur niet klaar met m'n presentatiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hup! We gaan NU naar de Ikea! Fiets nu richting station!
Donor Company?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zo naar de Doner Company of naar de MC.
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dikke vinger, ik kom net uit bed rollen. Ik ben voor drie uur niet klaar met m'n presentatie
Ja in Almelo. Zeer goed bikken.quote:
Als je nu gisteren even had verteld hoe laat je naar de Ikea wil gaan hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!
Bewijsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!
hmm, denk niet dat ik d'r vaak zal komenquote:
Haha ja sorry, maar ik werd wakker van je sms'jes.. Was weer In slaap gevallen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu gisteren even had verteld hoe laat je naar de Ikea wil gaan he
Ik steek gewoon alles op oequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed dat
Check.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
alles wat er mis gaat of verkeerd geschreven word is toch ook robinhooo's fout?!
Goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha ja sorry, maar ik werd wakker van je sms'jes.. Was weer In slaap gevallen!
Nouja.. andere keer dan maar!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
alles wat er mis gaat of verkeerd geschreven word is toch ook robinhooo's fout?!
wordtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
Goed bezig man!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
In de bieb van Amersfoort
Sowieso een basis van 16 uur per week, en vandaaruit kan er nog invalwerk bij komen
Congratzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
Sowieso een basis van 16 uur per week, en vandaaruit kan er nog invalwerk bij komen
Nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
Boh.quote:- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
Basquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
quote:
ik vraaaag maarquote:
feliquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
congratz!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
zo'n soort stukje komt toch voor in een voorstelling van H. Finkers?quote:
Pics?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu op zoek naar een kamer in AmersfoortZit ik ook meteen een stuk dichter bij jullie
edit: en bij Kim![]()
joah, bij McBethquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
congratz!![]()
[..]
zo'n soort stukje komt toch voor in een voorstelling van H. Finkers?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat zoiets door je hoofd spookt is al geen goed teken!
hier is 't best hoor. jij (en de rest) ook de beste wensenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prima. Hier zo?
Beste wensen nog allemaal.
ja, jij ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Prima. Hier zo?
Beste wensen nog allemaal.
precies, daar ken ik het vanquote:
Whehe, pwndquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:50 schreef Samzz het volgende:
Kut. Toch niet... 'Saaaahaaaan!? Ben je klaar? Gaan we servies ophalen!'
Boooh
| Forum Opties | |