geen probleem mee, zoveel wordt er toch niet gepraatquote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Domien is zo vervelend als je moet leren.
Hij draait prima muziek (heeft nu geen keus, maar normaal gesproken ook) en ik vind hem echt tof, maar hij lult zo veel.Ik zet om de vijf minuten radio op mute even.
Jawel, ongeveer na elke twee nummers belt hij met iemand of lult hij een verhaaltje over een plaat en als je je al slecht concentreert is dat superkut.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen probleem mee, zoveel wordt er toch niet gepraatmaar ik deed altijd mijn huiswerk met Curry & Van Inkel, was ook niet 1 en al muziek
en toch houdt hij nog tijd over in de showquote:Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ongeveer na elke twee nummers belt hij met iemand of lult hij een verhaaltje over een plaat en als je je al slecht concentreert is dat superkut.
Als ik me écht moet concentreren gaat ie gewoon op mute. 3FM is heerlijk tijdens het oefenen van vragen en opgaven. Voor het echte leren en onthouden van tekst gaat ie uit bij mij.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ongeveer na elke twee nummers belt hij met iemand of lult hij een verhaaltje over een plaat en als je je al slecht concentreert is dat superkut.
Respect!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en toch houdt hij nog tijd over in de show
Ja bij mij ook normaal gesproken maar een hele dag zonder muziek trek ik echt niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef Niveath het volgende:
[..]
Als ik me écht moet concentreren gaat ie gewoon op mute. 3FM is heerlijk tijdens het oefenen van vragen en opgaven. Voor het echte leren en onthouden van tekst gaat ie uit bij mij.
Tchüs, leer zequote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Niveath het volgende:
Ga trouwens nokken, want morgen weer vroeg op voor 100 multiple choice vragen![]()
Daaag
Succes!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Niveath het volgende:
Ga trouwens nokken, want morgen weer vroeg op voor 100 multiple choice vragen![]()
Daaag
Succes! Ik luister nu maar naar CityFM met Band on the runquote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga ook maar weer, hoewel ik pas om 14:30 Natuurkunde heb.. Lekker sommetjes maken
Suc6! + trustenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb morgen scheikunde maar heb nog niet alles geleerd dus ga om 8 uur opstaan (half 11 pas toets)
Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |