Ik hoor altijd van mensen dat ze Turks een hele rare taal vinden, dat ze het nooit ergens kunnen plaatsen zeg maar. Heb jij dat ook, wanneer je iemand Turks hoort praten?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt 'durka durka' je wat? Maar nee hoor, Turks is nog best aan te horen. Toch blijft Neerlandsch 's werelds mooiste taal.
Chill ze.quote:
welke was dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, vooral die met de eekhoorn.
Leuk om te horen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je kan ze nu ook al lezen, hoor. Je bent slim.
Ik denk dat je Toon Tellegen makkelijk kan gebruiken voor je lijst.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jemig, ik dacht dat je nog over mijn aanzoek aan het nadenken was, ben je opeens lesbo geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor poëzie is Turks een erg geschikte taal, voor handel drijven is Nederlands wel geschiktquote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt 'durka durka' je wat? Maar nee hoor, Turks is nog best aan te horen. Toch blijft Neerlandsch 's werelds mooiste taal.
Ik vind er niet echt een touw aan vast te knopen, maar dat komt waarschijnlijk door dat aggluterende gedoe. Zit geen structuur in, vind ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor altijd van mensen dat ze Turks een hele rare taal vinden, dat ze het nooit ergens kunnen plaatsen zeg maar. Heb jij dat ook, wanneer je iemand Turks hoort praten?
Wat lief, een onbeantwoorde liefdequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je 2 vrouwen wat wil je nog meer?Drie, als je Julis nog meerekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Hij heeft honderden verhalen geschreven over de eekhoorn.quote:
Het is juist heel handig en jullie met jullie geslachtswoordendan, dat klinkt logisch zegquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind er niet echt een touw aan vast te knopen, maar dat komt waarschijnlijk door dat aggluterende gedoe. Zit geen structuur in, vind ik.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Drie, als je Julis nog meerekent.
Heb je dat ook met het Hongaarse en Fins? Dat zijn ook agglutinerende talen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind er niet echt een touw aan vast te knopen, maar dat komt waarschijnlijk door dat aggluterende gedoe. Zit geen structuur in, vind ik.
Zoveel? Ik vond eentje heel mooi in ieder geval, maar weet niet meer welke..quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij heeft honderden verhalen geschreven over de eekhoorn.
voorbeelden?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook wel eens als je moe bent een Turks spreekt dat je alle voor en achtervoegsels verkeerd plaatst?
Het zijn kinderverhalen?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij heeft honderden verhalen geschreven over de eekhoorn.
Çekoslovakyalılaştıramadıklarımızdanmısınız?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook wel eens als je moe bent een Turks spreekt dat je alle voor en achtervoegsels verkeerd plaatst?
Dat geeft Nederlands nou net dat beetje extra flair. Niet zoals bij Duits waar het gewoon ronduit kut is en ook nog eens beter dan dat simpele Engels!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Het is juist heel handig en jullie met jullie geslachtswoordendan, dat klinkt logisch zeg
Doe dat! Ik wil best weten wat je allemaal moet/mag lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Leuk om te horen.![]()
We hebben zo'n lijst met boeken, ik post die hier wel eens. Kun je zien welk niveau welk boek ongeveer is (als vergelijkingsmateriaal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |