Truste!quote:
Ow bij mij wilden ze me 50 euro voor het opnieuw installeren rekenen (heb uitgebreidde garantie dus toen hij viel hebben ze er n nieuwe hd enz in gezet).quote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit waren meer klachten van....nee hoor dat kost niets om het te maken...allemaal garantiewerk....en dan een rekening sturen waarvan je bijna een nieuwe kunt kopen
tis natuurlijk een goedkoop merk, en de lage prijs moeten ze ergens vandaan halenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow bij mij wilden ze me 50 euro voor het opnieuw installeren rekenen (heb uitgebreidde garantie dus toen hij viel hebben ze er n nieuwe hd enz in gezet).
Dat is gewoon een kwestie van stevig in je schoenen staan en zeggen dat ze op kunnen waaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Cat-astrophe op 25-01-2010 22:01:30 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een beetjequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit met mijn gedachten bij een collega.oh bah, wat erg!!!!! Ik snap dat je daar over in zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het stond inderdaad sexy! Maar ook koud...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
Ik vond het wel sexy Greys![]()
![]()
Maar ik was persoonlijk toch wel blij met mijn jas en sjaal
Jij cougarquote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje
Heb 's ochtends nog steekjes gezet in de kraag (hij flapperde eerst los en dat was geen porum en dan zakte hij van beide schouders, leek me iets te luchtig) maar toen bleek dat hij daarna nog steeds van één schouder zakte vond ik het wel wat hebben ook
Ik zit met mijn gedachten bij een collega.Ik heb gisteren een vriendin gesproken. Zelfde verhaal (alleen 10 jaar = 3 jaar). Zo droevig, maar zo onontkoombaar. Meer dan luisteren kon ik helaas niet. Maar het zit wel in mijn hoofd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een testcase. En we zijn geslaagdquote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Een beetje
Heb 's ochtends nog steekjes gezet in de kraag (hij flapperde eerst los en dat was geen porum en dan zakte hij van beide schouders, leek me iets te luchtig) maar toen bleek dat hij daarna nog steeds van één schouder zakte vond ik het wel wat hebben ook
[ Bericht 13% gewijzigd door ElisaB op 25-01-2010 21:58:01 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Echt. Je ziet het niet aan haar. Maar als ze een werkdag gehad heeft (werkt halve dagen) dan ligt ze vervolgens de rest van de dag in bed om bij te komen. Maar er moet heel wat gebeuren wil ze niet komen. En altijd positief. Als je er niet naar vraagt, dan hoor je haar niet over haar problemen.quote:
Het was acer niet..maar de computerzaak.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis natuurlijk een goedkoop merk, en de lage prijs moeten ze ergens vandaan halen![]()
het verradelijke is dat de processors en videokaarten enzo van bekende / goede merken zijn, en dan denken mensen dat het wel snor zit, helaas zit er meer in een pc
(geen idee overigens welk merk hardeschijven ze gebruiken)
en Acer focused zich niet echt op een goede naam / kwaliteitsimago, en daarom leveren ze ook slechte service, tzal hun een worst wezen. Merken die graag een goede naam houden, en wel wat duurder zijn, zijn daar wat beter in.
Zeker bewonderenswaardig.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt. Je ziet het niet aan haar. Maar als ze een werkdag gehad heeft (werkt halve dagen) dan ligt ze vervolgens de rest van de dag in bed om bij te komen. Maar er moet heel wat gebeuren wil ze niet komen. En altijd positief. Als je er niet naar vraagt, dan hoor je haar niet over haar problemen.
Daar kunnen heel wat mensen die ik ken een voorbeeld aan nemen.
zie mijn post net boven jequote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was acer niet..maar de computerzaak.
Ik zit met mijn gedachten bij een collega.GetverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik zit met mijn gedachten bij een collega.Ah crap. Het lijkt wel alsof je, naar mate je ouder word, meer van dat soort verhalen hoort. Of ze maken meer indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a bitch.![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt. Je ziet het niet aan haar. Maar als ze een werkdag gehad heeft (werkt halve dagen) dan ligt ze vervolgens de rest van de dag in bed om bij te komen. Maar er moet heel wat gebeuren wil ze niet komen. En altijd positief. Als je er niet naar vraagt, dan hoor je haar niet over haar problemen.
Daar kunnen heel wat mensen die ik ken een voorbeeld aan nemen.
Nope. Kan helemaal niets. Behalve dat wat ik van nature doe: dat zeggen wat er in me op komt borrelen. In de hoop dat we een oprecht momentje samen hebben en ze daar iets aan heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Elies, da's ook het rottige eraan. Je kunt niet meer dan luisteren. En meeleven.
Maar iets van de pijn overnemen kun je het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |