In dat kader: wat is nu 'goed' omgaan met je batterij?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, das niet alleen bij acer zo, zie je wel meer bij laptops, ligt vaak ook aan verkeerd gebruik
een accu is een beetje een raar ding, als je er goed mee omgaat kan je er heeeeeel lang mee doen
en als je er slecht mee omgaat gaat de levensduur achteruit, en snel ook
maar soms dus ook niet, en worden ze sowieso snel slecht
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!einz@@!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben té geshockeerd om hier iets zinnigs op te zeggen.
RIP aan de nabestaanden
Dat zou kunnen, ik baal er nu alleen wel van als ik in bed een filmpje lig te kijken. Kan ik halverwege de adapter ophalen. Dquote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding alleen zonder netstroom erop, als hij vol is dus eruit halen maar dan nog na een jaar is ie lam.
eigenlijk is dat heel slecht voor je accu, omdat hij bijna nooit ontladen wordt, wordt hij "lui"quote:Op maandag 25 januari 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij hangt altijd aan de netvoeding, ik kan nu nog ruim een uur met een volle batterij.
Iedere keer opladen en weer leeg laten lopen, niet vol aan de oplader laten liggen, maar daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat kader: wat is nu 'goed' omgaan met je batterij?
Lopend hoef ik ze ook niet, dan doe ik afwisselend mn handen in mn zakkenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb 24 uur afgezet, ik wist niet wie da was, ik laat de Kyteman hype aan me voorbij gaan.
En ik heb NOOIT handschoenen aan, ook niet als ik om 3 uur 's nachts, de honden uit ga laten in de sneeuw en in de vrieskou.
Volgens mij heb ik niet eens handschoeken
zoals ik dus net postte, zag niet eens dat je er om vroegquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In dat kader: wat is nu 'goed' omgaan met je batterij?
Dit waren meer klachten van....nee hoor dat kost niets om het te maken...allemaal garantiewerk....en dan een rekening sturen waarvan je bijna een nieuwe kunt kopenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is altijd zo hget geval bij radar, er zal best iets fout zitten, maar daar hoor je immer slechte ervaringen.
Nog nooit iemand gehoord daar die het product prima vind en geen klagen heeft.
Maar dat ligt ook in de aard van ons volkje, er is altijd wel ergens iets te klagen.
Ik ben nu de volle accu van de oplader aan het halen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedere keer opladen en weer leeg laten lopen, niet vol aan de oplader laten liggen, maar daar ben ik te lui voor.
Hoe ver was je ondertussen?
*figuur die nu nog steeds in t-hirt en niet dichtgemaakt spijkerjackie buiten loopt meldt zichquote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lopend hoef ik ze ook niet, dan doe ik afwisselend mn handen in mn zakken
Maar op de fiets...
Da's niet netjes nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit waren meer klachten van....nee hoor dat kost niets om het te maken...allemaal garantiewerk....en dan een rekening sturen waarvan je bijna een nieuwe kunt kopen
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eigenlijk is dat heel slecht voor je accu, omdat hij bijna nooit ontladen wordt, wordt hij "lui"
maar tevaak vol en leeg laden zorgt er weer voor dat hij sneller slijt, hij kan maar een beperkt aantal cyclussen aan van vol naar leeg en terug
regelmatig de accu gebruiken (hoeft niet iedere dag) is het beste, maar zoals ik al zei, soms kunnen er rare exemplaren tussen zitten die schijt hebben aan de regels
Thanks!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoals ik dus net postte, zag niet eens dat je er om vroeg![]()
regelmatig gebruiken, maar iedere dag hoeft in principe niet
beetje hetzelfde als dat een gemiddeld mens regelmatig beweging nodig heeft, heeft een accu dat ook
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*figuur die nu nog steeds in t-hirt en niet dichtgemaakt spijkerjackie buiten loopt meldt zich
ook al vond ik het net ook wel een beetje fris buiten, maar nog niet storend
Diehard.quote:De gevoelstemperatuur ... ligt daarbij rond de -17 graden.
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
mwah iedere keer als hij vol is leeg laten lopen hoeft op zich neit hoor, hij "overlaadt" je accu niet, je laptop gaat gewoon over op adaptorstroom als je accu vol zit, ligt eraan hoeveel je je laptop gebruikt maar dan zou hij zelfs sneller kunnen slijten, aangezien een accu echt maar een beperkt aantal cyclussen heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedere keer opladen en weer leeg laten lopen, niet vol aan de oplader laten liggen, maar daar ben ik te lui voor.
Hoe ver was je ondertussen?
Wow! Ha ja jij hebt het ook wel druk gehad zegquote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Op 2 beentjes.
Wel prima, nu 2 dagen bijkomen van afgelopen weekend (32u in 3 dagen) Morgen/donderdag even bij mijn zus langs. De andere dag boodschappen doen en ff in huis aan het werk en donderdag weer aan de bak.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*figuur die nu nog steeds in t-hirt en niet dichtgemaakt spijkerjackie buiten loopt meldt zich
ook al vond ik het net ook wel een beetje fris buiten, maar nog niet storend
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik vergeet wel eens een schouder van mijn trui
De grote grap is dat HIJ geen hype is. Mensen maken er geen hype van, maar intussen is hij een van de zeer weinige artiesten die het weigeren om een muzikale hoerrrrrrr te zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb 24 uur afgezet, ik wist niet wie da was, ik laat de Kyteman hype aan me voorbij gaan.
En ik heb NOOIT handschoenen aan, ook niet als ik om 3 uur 's nachts, de honden uit ga laten in de sneeuw en in de vrieskou.
Volgens mij heb ik niet eens handschoeken
wat bedoel je?quote:
Ik kan wel tegen een beetje kou, vind het zelfs erg lekker mits niet overdreven russische toestandenquote:
Ik heb altijd weekend midden in de week.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow! Ha ja jij hebt het ook wel druk gehad zegLekker even vrij idd
Nu is het jouw weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |