Nou, geniet ervanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu op EL de 2-4 wedstrijd. Prachtig hoe 3 Feyenoorders zonder enige Ajax verdediger op Grim af gaan
vd Wiel heeft ook altijd moeite met Biseswarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef Stingofthescorpion het volgende:
Als midget Anita gaat spele geef ik Fnoord een kansje op een gelijkspel
Waarom vind je dat eigenlijk? Ik vind een wedstrijd in eigen huis altijd een stuk mooier.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De uitwedstrijd is altijd mooier dan de thuiswedstrijd![]()
Ben er al helemaal klaar voor
Zonder de gasten maakt het geen flikker uit en is die wedstrijd geen kut aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom vind je dat eigenlijk? Ik vind een wedstrijd in eigen huis altijd een stuk mooier.
Maakt tegenwoordig helemaal niet uit wie er draait los gaat het daar altijd,,quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:26 schreef Babovic het volgende:
Paul Elstak draait in de rust en na de wedstrijd in de Legioenszaal!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maakt tegenwoordig helemaal niet uit wie er draait los gaat het daar altijd,,
Denk het `hol van de leeuw´ verhaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom vind je dat eigenlijk? Ik vind een wedstrijd in eigen huis altijd een stuk mooier.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Sinnie het volgende:
Ik verwacht een 2/3-0, Feyenoord is tot het bot gemotiveerd en heeft de zelfvertrouwen. Bij ajax kan ik me hun laatste goede wedstrijd niet eens herinneren. Al met al wordt het een groot feest aankomende zondag, zaterdag goed indrinken en dan doorhalen tot de ochtend
Dit dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zonder de gasten maakt het geen flikker uit en is die wedstrijd geen kut aan.
Dat zou zeer spijtig zijn, want Ajax hoort daar gewoon te winnen en het liefst nog met goed en mooi voetbal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |