Coolquote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Real McKenzies, stuiter-doedelzak-punk. En een stoute date
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte met werken morgen en de rest van de week
Ok, hier in A'dam valt dat inderdaad niet zo op, maar ik weet niet, het gaat een beetje tegen m'n principes in.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan ze ook aan doen?
Dan moet je niet zeuren dat het oneerlijk isquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, hier in A'dam valt dat inderdaad niet zo op, maar ik weet niet, het gaat een beetje tegen m'n principes in.
zolang je dr maar voor betaald krijgt toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja ach.. moet er iets voor over hebben he
nah dat had ik inmiddels zelf ook net uitgevogelt (zie edit van vorige post)quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh nee joh
Dat ben ik zelf![]()
Ik zou niet weten wat ik nu met een kind moet
Ja zoiets...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
DOEDELZAKKEN whoo ! beetje richting volkmetal dus? rapalje enzo, en met een stoute date bedoel je vrienden+ right>?
hahahahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
zolang je dr maar voor betaald krijgt toch?
Oh, dat heb ik niet gezien, hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah dat had ik inmiddels zelf ook net uitgevogelt (zie edit van vorige post)
gewoon kisten aandoen, die zijn met die dikke zool ook al meteen hoger, als je toch maar een paar cm nodig hebt komt dat goedquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, hier in A'dam valt dat inderdaad niet zo op, maar ik weet niet, het gaat een beetje tegen m'n principes in.
dan vind k het ook niet onder werk vallenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahahahanacht was voor mn eigen fun.. overdag voor de centjes
maar twas wel zeer vermoeiendquote:Op maandag 25 januari 2010 19:40 schreef mtijnnnn het volgende:
[..]
dan vind k het ook niet onder werk vallen
kijk jij snapt het.. maar je bent ook een vrouw natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
Ze heeft seks gehad en het was vermoeiend.
Mysterie opgelost.
Op naar het volgende onderwerp.
nu verpest je het dus.. het mysterie was juist zo spannend..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
Ze heeft seks gehad en het was vermoeiend.
Mysterie opgelost.
Op naar het volgende onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |