Niet dat ik weet. Heb het verdere verloop niet helemaal gevolgd toen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef chocoladedrop het volgende:Heeft ze die muis nou nog gevangen?
De eerste maanden hadden we de ren niet en durfde ze ik in ons vorige huis niet los op het balkon te laten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Chanty het volgende:
LekkerApart, wat een tijgersIdeaal trouwens dat afgesloten privetuintje
En ook tof dat ze zo gemakkelijk aan de riem lopen, die van ons maar in het voorjaar meer mee naar buiten nemen, kijken of ze het toch nog leuker gaan vinden.
Schitterend.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef nein het volgende:
Net een nieuwe tv, en opeens is er een nieuwe wereld voor de katten open gegaan...
Marktplaats. Maar zijn er net achter dat een collega van mijn vriend haar kent, dus sowieso hem eens uitvragen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef nein het volgende:
PFf..wel dubieus zulke eigenaren...
Mag ik vragen hoe je uberhaupt met die mensen in aanraking gekomen bent?
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef chocoladedrop het volgende:
Dit is niet zo'n heel duidelijk fimpje dus maar ffwat uitlegRechts zie je een kast met een schroef erin en die zwarte vlek die tegen die schroef aanspring is Luna, mijn kitten
Haha ja dat denk ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 18:06 schreef Chanty het volgende:
[..]Volgens mij kun je haar ook wel vermaken met een laserpointer
Ahh..toch sneu hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Marktplaats. Maar zijn er net achter dat een collega van mijn vriend haar kent, dus sowieso hem eens uitvragen.
Zo mooi!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef nein het volgende:
[..]
Ahh..toch sneu hoortis wel een heeel lief beestje, en sprékend jullie oude katje. Ik hoop ook ooit weer een kopie van Floppy (inmiddels overleden kat) op de kop te tikken
![]()
Maar voor nu, een nieuw filmpje van Trijntje die in een kroelbui op de galerij voor huis afgeleid werd door n vogel:
Wat een dotje!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:13 schreef Blossom86 het volgende:
Mijne houdt van de stofzuiger. Hier istie nog best jong.
En lekker op bed met een propje, z'n lievelingsspeelgoed.
Hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 20:02 schreef Oognip het volgende:
Haha wat een leuk filmpje van Puk. Wat een lieve kat lijkt me dat en dat miauwtje is ook zo liefHeeft ze nu nog een stukje kip gekregen?
Ik heb het filmpje 3x terug gekeken maar kan het nergens vinden
Whahaha jouw kat spoort nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:33 schreef anboni het volgende:
Ze zeggen dat katten niet van water houden... De mijne twijfelt nog:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Wat maakt Luna voor gekke geluiden?quote:
Als de kat zulke geluiden maakt zou ik d'r laten nakijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Scully het volgende:
[..]
Wat maakt Luna voor gekke geluiden?Of ben jij dat?
Haha nee het zou niet goed zijn als zij die geluiden zou maken dus dat was ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef Scully het volgende:
[..]
Wat maakt Luna voor gekke geluiden?Of ben jij dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |