abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77344343
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

waarheden bestaan niet!
jawel, wat jij denkt dat waar is, een waarheid alleen zijn waarheiden niet voor iedereen gelijk.
Mijjnn waarheid hoeft de jouwe niet te zijn!
pi_77344415
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:29 schreef francis998 het volgende:

[..]

jawel, wat jij denkt dat waar is, een waarheid alleen zijn waarheiden niet voor iedereen gelijk.
Mijjnn waarheid hoeft de jouwe niet te zijn!
ja, nee, ik maakte een grapje, omdat EchtGaaf eerst verkondigde dat waarheden niet bestaan (of iig relatief zijn) en daarna riep dat het "wel waar was"
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_77344457
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, nee, ik maakte een grapje, omdat EchtGaaf eerst verkondigde dat waarheden niet bestaan (of iig relatief zijn) en daarna riep dat het "wel waar was"
owww...blijkbaar miste ik een stulje van het verhaal.
(ps. dat was ik niet hoor ...maar de bijdehante ik )
pi_77344503
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, lach er maar om!!!!
Ja, ik moest heel erg lachen Want ik vond het wel een mooi stukje tekst ook... supergoed in rommel maken En het is ook wel een herkenbaar iets, maar niet alleen autisme gerelateerd maar kan ook erg ADHD/ADD zijn .. Of je bent gewoon "prettig gestoord" , maar dat is eigenlijk precies hetzelfde

Ik ging ook opzoeken wat Tombola is, daar ben jij fan van ofzo? Hoe moet ik dat zien, hoe kom je op zo'n nickname?
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:34:09 #255
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_77344507
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:21 schreef francis998 het volgende:

[..]

volgens mij behoor jij in je bed nu.
Eigenlijk wel maar ik had vanmorgen nog ff 5 uur slaap gepakt. werd om kwart voor elf wakker terwijl ik om elf uur bezoek thuis kreeg, zit je daar met je brakke harses en een poot die niet heel erg veel doet.
quote:
Ik in stom dronken buien doe allerlei rare acties, zoals een groepje van 6 uitnodigen om 3 uur 's nachts na in de voortuin gezopen te hebben om wat te gaan drinken in een kroeg..en dus voor iets van 7 personen entree te mogen betalen

dat moet je dan ook niet doen beetje betalen voor je hele gezelschap. Als niemand wil betalen houd het wat mij betreft op. Als 1 of 2 man geen geld hebben wil ik het nog wel betalen, krijg ik later wel weer een biertje van ze
quote:
Of na een nacht veel te veel gedronken te hebben, dat je echt niet meer kon lopen thuis verder te drinken en volgende dag om 7 uur wakker worden...en om 5 uur 's middags rijles te hebben van een "tante" en dat die zegt dat straks maar je bed in moet kruipen om de roes uit te slapen..en je iets van 3 pepermuntjes aanbiedt
hahaha dat heb ik een keer gehad met mijn opleiding, hele nacht lopen tikken. 7 uur thuis, 8:30 op school. mocht moest ik om 9 uur alweer naar huis omdat ik niet in staat was recht te lopen hahaha.Good old times
pi_77344681
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja, ik moest heel erg lachen Want ik vond het wel een mooi stukje tekst ook... supergoed in rommel maken En het is ook wel een herkenbaar iets, maar niet alleen autisme gerelateerd maar kan ook erg ADHD/ADD zijn .. Of je bent gewoon "prettig gestoord" , maar dat is eigenlijk precies hetzelfde

Ik ging ook opzoeken wat Tombola is, daar ben jij fan van ofzo? Hoe moet ik dat zien, hoe kom je op zo'n nickname?
hahaha, ik ben denk ik wel prettig gestoord hoor... Hoewel mn moeder ook af en toe roept dat ik wel eens ADHD zou kunnen hebben... Maar ik heb eigenlijk nergens last van (okee, soms vind ik het zelf vervelend dat het een troep is in mn huis, maar ik heb ook vaak geen zin om op te ruimen ), dus ik vind dat ik niks heb

En ik ben geen fan van tombola's hoor!!! Hahahaha, het is een soort van samenvoeging van de namen van huisdieren die ik heb gehad (ik vond het wel grappig dat het dan leek alsof ik verslaafd ben aan bingo's )
pi_77344846
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:34 schreef Babbelvis het volgende:

[quote]Eigenlijk wel maar ik had vanmorgen nog ff 5 uur slaap gepakt. werd om kwart voor elf wakker terwijl ik om elf uur bezoek thuis kreeg, zit je daar met je brakke harses en een poot die niet heel erg veel doet.
Tja..dat is wel balen. Vooral dat van je been..makkelijk de deur opendoen.
quote:
dat moet je dan ook niet doen beetje betalen voor je hele gezelschap. Als niemand wil betalen houd het wat mij betreft op. Als 1 of 2 man geen geld hebben wil ik het nog wel betalen, krijg ik later wel weer een biertje van ze
Zo dronken als die nacht ben ik dus nooit geweest..maar blijkbaar kan ik behoorlijk gul doen..tja..ik was toen eigenlijk al lang heen. En het was niet dat niemand wilde betalen..maar het floepte er plots uit zoiets van:"ik betaal en we gaan nog ff lekker wat drinken."
quote:
hahaha dat heb ik een keer gehad met mijn opleiding, hele nacht lopen tikken. 7 uur thuis, 8:30 op school. mocht moest ik om 9 uur alweer naar huis omdat ik niet in staat was recht te lopen hahaha.Good old times
Wat ook leuk is bij een tante thuis lekker met de vriend van mijn nicht drinken, nicht deed niet mee..was er wel gezellig bij maar die had dus last van griep.
En dan bijna anderhalve fles rum met zn tween te drinken, wel met cola gemixd..en dan rond 6 uur slapen en weten dat je om 7 uur opmoet om bij een andere tante bloedmonsters op te halen en die naar een kliniek te brengen..midden in de zomer..met zo'n 25 graden..en een gigantische felle zon(is een stad die naast de woestijn ligt) en alles wat je drinkt/eet nog rum proeft en daar dus 2 uur in de rij te moeten staan

en jeetje wat kan ik goed off-topic gaan. Maar nog een overeenkomst om van off-topic naar on-toic: drinken kunnen zowel autisten als niet autisten en gevolgen zijn even "erg"
pi_77344947
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:32 schreef francis998 het volgende:

[..]

owww...blijkbaar miste ik een stulje van het verhaal.
(ps. dat was ik niet hoor ...maar de bijdehante ik )
Geeft niet hoor!
pi_77344976
[..]

[..]

Zo dronken als die nacht ben ik dus nooit geweest..maar blijkbaar kan ik behoorlijk gul doen..tja..ik was toen eigenlijk al lang heen. En het was niet dat niemand wilde betalen..maar het floepte er plots uit zoiets van:"ik betaal en we gaan nog ff lekker wat drinken."
[..]

Wat ook leuk is bij een tante thuis lekker met de vriend van mijn nicht drinken, nicht deed niet mee..was er wel gezellig bij maar die had dus last van griep.
En dan bijna anderhalve fles rum met zn tween te drinken, wel met cola gemixd..en dan rond 6 uur slapen, nadat je beiden tegelijk urgent naar de wc moet om alle alcohol eruit te braken..en een dus in de wasbak en de ander de wc.. en om 7 uur opmoet om bij een andere tante bloedmonsters op te halen en die naar een kliniek te brengen..midden in de zomer..met zo'n 25 graden..en een gigantische felle zon(is een stad die naast de woestijn ligt) en alles wat je drinkt/eet nog rum proeft en daar dus 2 uur in de rij te moeten staan . Ik heb toen 4 dagen geen cola/rum meer kunnen zien.

en jeetje wat kan ik goed off-topic gaan. Maar nog een overeenkomst om van off-topic naar on-toic: drinken kunnen zowel autisten als niet autisten en gevolgen zijn even "erg"

Ik maak er hier op dit forum nu een bende van..loop mezelf te quoten

[ Bericht 5% gewijzigd door francis998 op 27-01-2010 18:51:10 (geqoute ipv bewerken) ]
pi_77345312
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hahaha, ik ben denk ik wel prettig gestoord hoor... Hoewel mn moeder ook af en toe roept dat ik wel eens ADHD zou kunnen hebben... Maar ik heb eigenlijk nergens last van (okee, soms vind ik het zelf vervelend dat het een troep is in mn huis, maar ik heb ook vaak geen zin om op te ruimen ), dus ik vind dat ik niks heb

En ik ben geen fan van tombola's hoor!!! Hahahaha, het is een soort van samenvoeging van de namen van huisdieren die ik heb gehad (ik vond het wel grappig dat het dan leek alsof ik verslaafd ben aan bingo's )
Ik vind ook dat ik niks heb, maar omdat ik toch wel een beetje heel erg anders ben dan anderen, vinden die anderen dat ik iets heb Ikzelf vind oorspronkelijk iedereen eigenlijk liev! Want ik begrijp heel erg goed dat iedereen anders is, maar ik wordt weer heel boos van mensen die dat niet zien, en dan ga ik overdreven hun patroon nabootsen en ze "terugpakken", terwijl ik eigenlijk gewoon normaal met iedereen wil om kunnen gaan en dat iedereen dat gewoon doet.

HA! Wat een toeval dan dat die namen het woord Tombola vormen dan Ik vind het een mooi idee, wij deden ook zoiets met kertsgeschenken op het werk, maar om er nou "fan" van te zijn .. dus ik vroeg het me af. En huisdieren zijn cool Ik(wij/mijn ouders) hebben 3 honden.. eerst 4, en ik wil eigenlijk ook wel meedoen met die adoptieactie uit je Sig, maar dat kan pas volgende maand. Wij hadden ook 2 mishandelde honden geadopteerd, maar dan in huis.. dat is een heel mooi verhaal.
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:57:48 #261
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77345411
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef francis998 het volgende:
[..]

[..]

[..]

En dan bijna anderhalve fles rum met zn tween te drinken, wel met cola gemixd..en dan rond 6 uur slapen, nadat je beiden tegelijk urgent naar de wc moet om alle alcohol eruit te braken..en een dus in de wasbak en de ander de wc.. en om 7 uur opmoet om bij een andere tante bloedmonsters op te halen en die naar een kliniek te brengen..midden in de zomer..met zo'n 25 graden..en een gigantische felle zon(is een stad die naast de woestijn ligt) en alles wat je drinkt/eet nog rum proeft en daar dus 2 uur in de rij te moeten staan . Ik heb toen 4 dagen geen cola/rum meer kunnen zien.

Ik maak er hier op dit forum nu een bende van..loop mezelf te quoten
Ik weet niet wat jw aan 't doen bent maar ik maak even een historisch verslag
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77345416
We hebben ook nog 5 schapen!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:01:04 #263
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_77345552
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jw aan 't doen bent maar ik maak even een historisch verslag
een ninja edit zit er voor francis998 nu niet meer in
pi_77345609
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:55 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ik niks heb, maar omdat ik toch wel een beetje heel erg anders ben dan anderen, vinden die anderen dat ik iets heb Ikzelf vind oorspronkelijk iedereen eigenlijk liev! Want ik begrijp heel erg goed dat iedereen anders is, maar ik wordt weer heel boos van mensen die dat niet zien, en dan ga ik overdreven hun patroon nabootsen en ze "terugpakken", terwijl ik eigenlijk gewoon normaal met iedereen wil om kunnen gaan en dat iedereen dat gewoon doet.

HA! Wat een toeval dan dat die namen het woord Tombola vormen dan Ik vind het een mooi idee, wij deden ook zoiets met kertsgeschenken op het werk, maar om er nou "fan" van te zijn .. dus ik vroeg het me af. En huisdieren zijn cool Ik(wij/mijn ouders) hebben 3 honden.. eerst 4, en ik wil eigenlijk ook wel meedoen met die adoptieactie uit je Sig, maar dat kan pas volgende maand. Wij hadden ook 2 mishandelde honden geadopteerd, maar dan in huis.. dat is een heel mooi verhaal.
Oh, misschien zijn er ook wel mensen die denken dat ik iets heb hoor! Maar die hebben pech (en nu is het bij mij gewoon niet "zo heel erg anders dan anderen", dus dat is al iets makkelijker). Ik ben best moeilijk in de omgang trouwens!!! Ik heb vaak vooroordelen (en dan niet door uiterlijk ofzo, maar door hoe mensen tegen me doen)... Maar ik kan ook snel weer van mening veranderen, en als ik iemand eenmaal lief vind dan doe ik bijna alles voor ze

Huisdieren zijn inderdaad cool! Ik heb zelf 2 konijnen en nu 2 logeerkatten (voor een half jaar) en de hond van mn tante logeert af en toe bij mij of mijn ouders... We zijn afgelopen weekend bij het Dierenthuis geweest (van mn sig) en toen is het idee (verder) ontwikkeld. Maar vanaf volgende maand kan ook denk ik hoor!!!
pi_77345627
Ratten ftw
Children of the night. What music they make.
pi_77345636
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef Autidude het volgende:
We hebben ook nog 5 schapen!
echt!!!
Cool!
pi_77345655
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:55 schreef Autidude het volgende:

[..]

Nou..daar heb ik dus ook heel erge last van. VOlgens mij is er niet veel mis met mij, maar volgens mijnmoeder dus een hele hoop..maar wat zegt ze niet En ik ga nu dus voor de 3e x naar de psych, en de 1e 2 keer alleen om van het gezeur af te zijn, en dit keer was het gewoonmis(zware depressie).

En dieren..heelijk. Ik heb zelf ooit een kat gehad, tot ze is gestorven. Daarna niet echt huisdieren meer gehad, omdat we minimaal 1x per 2 jaar de hele zomer weg zijn, en het diertje nergens kwijt kunnen.
Maar nu hebben we wel een visite-huisdier een kat van een buurvrouw..en die kat komt dus zodra ze kan hier voor de mauwen en piepen.zodat we opendoen, en krijgt hier wat eten enzo..en verder is er zwerfkat in de buurt..die ongeveer iedere dag rond 5 uur bij andere buren eten vraagt..en wij zetten daar soms ook een kattenblik neer. Raar maar waar..eet die kat wel het vleesvoedsel maar brokjes ho,maar.
En verder over een paar jaar als ik in het buitenland woon(wat mijn doel is) wil een kat en een hondje. Daar heb je meestal een grote voortuin met een hek erom heen, waar het hondje dan mag wonen..en het huis bewaken tegelijk
maar zijn maar ideen, ik hou namelijk iets te veel van reizen
pi_77346017
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

echt!!!
Cool!
Niet bij ons thuis hoor, maar op een landje.. Want de honden zijn Border Collies, dat zijn schapendrijvers (van de film Babe), en de 2 die wij vanaf pup hebben die doen dus aan schapendrijven. Niet alleen onze eigen 5 hoor, dat is een dingetje wat met een beetje mazzel gewoon kon.. dus dat is een soort van mini oefenterrein en dingetje voor mijn pa.

En we hadden dus al 2, en toen zagen we een noodoproep op internet over dat er 2 Borders waren, een mannetje en vrouwtje, die al een hele leven bij elkaar waren maar die waren verwaarloosd en waren gered door een verstandelijk gehandicapte jongen, maar die kon niet zo goed meer voor hun zorgen.. en het leek erop dat die 2 beestjes dus ook vanelkaar gescheiden zouden worden En toen hebben wij ze in huis genomen, en ze waren er best wel heel erg triest aan toe. Maar wij hebben ze gered! En het vrouwtje is nu dood, maar heeft nog echt een hele goede mooie tijd gehad bij ons..
pi_77346138
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Autidude het volgende:

[..]

Niet bij ons thuis hoor, maar op een landje.. Want de honden zijn Border Collies, dat zijn schapendrijvers (van de film Babe), en de 2 die wij vanaf pup hebben die doen dus aan schapendrijven. Niet alleen onze eigen 5 hoor, dat is een dingetje wat met een beetje mazzel gewoon kon.. dus dat is een soort van mini oefenterrein en dingetje voor mijn pa.

En we hadden dus al 2, en toen zagen we een noodoproep op internet over dat er 2 Borders waren, een mannetje en vrouwtje, die al een hele leven bij elkaar waren maar die waren verwaarloosd en waren gered door een verstandelijk gehandicapte jongen, maar die kon niet zo goed meer voor hun zorgen.. en het leek erop dat die 2 beestjes dus ook vanelkaar gescheiden zouden worden En toen hebben wij ze in huis genomen, en ze waren er best wel heel erg triest aan toe. Maar wij hebben ze gered! En het vrouwtje is nu dood, maar heeft nog echt een hele goede mooie tijd gehad bij ons..
oh, border collies zijn leuk inderdaad!!! En leuk man, wedstrijden schapendrijven.
Zeker mazzel dat je dan eigen schapen hebt om op te oefenen (arme schapen )
En wat goed dat jullie die honden gered hebben! Nu konden ze in elk geval bij elkaar blijven
pi_77346352
Dit is Meneer Swift, hij is mijn allerbeste vriend

pi_77346460
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Autidude het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Swift, zo heette toch de vos uit David de Kabouter?
Hij is mooi!!!! En lief...
pi_77346498

pi_77346542
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Swift, zo heette toch de vos uit David de Kabouter?
Hij is mooi!!!! En lief...
Ja! Daar is hij ook een beetje naar vernoemd, en hij is ook heel snel
pi_77346720
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja! Daar is hij ook een beetje naar vernoemd, en hij is ook heel snel
Cool! En coole foto's ook!!!!
pi_77346889
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef francis998 het volgende:

[..]

Nou..daar heb ik dus ook heel erge last van. VOlgens mij is er niet veel mis met mij, maar volgens mijnmoeder dus een hele hoop..maar wat zegt ze niet En ik ga nu dus voor de 3e x naar de psych, en de 1e 2 keer alleen om van het gezeur af te zijn, en dit keer was het gewoonmis(zware depressie).

Dat is iets wat je moet accepteren, het is heel krom.. maar als je een beetje anders bent dan hebben "normale" mensen er blijkbaar heel erg last van.. en dat is dus krom omdat dat eigenlijk heel erg autistisch is Als het een beetje anders is of een beetje uit de structuur raakt dan gaat men flippen.. Ik kan er de humor wel van inzien, ga me er echt niet druk over maken.. En dat is ook een beetje dat megalomane.. ik vind het wel prima; ik heb zwart op wit staan dat ik bovengemiddeld slim ben, ik ben een type wereldverbeteraar en geen pessimist.. mensen maken mij pessimistisch, en daar moet ik eigenlijk voor passen.. want ik sta er boven, megalomaan als dat ik ben
pi_77348890
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Volgens mij ademen ze beiden.
Echt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77349875
Jeetje wat gaan jullie snel zeg
Lieve collie
Ik heb een labrador.

Nu wordt ze volgende maand alweer 4! En met de winter écht niet leuk.. dan laat ik haar uit.. Op hakken.. En dan staat mijn vriend 10 meter verder op enthousiast te roepen, kom dan!!! 3 keer raden wat er gebeurd
pi_77350043
Mooie hond hoor Autitude.
Wij hebben een hele luie (gecastreerde) Jack Russel. Heb helaas geen foto's in de buurt. Is wel grappig, iedereen verwacht een wervelwind als je zegt dat je een Jack Russel hebt.

De mooiste honden vind ik trouwens Husky's.

pi_77350084
En plots zomaar inene stuiter ik weer van de ene kant naar de andere kant als een soort van Ping Pong on Speed en kan ik mijn rust niet vinden Zelfs relativeren is een welles/nietes strijd die zo breed en diep is dat ik het overzicht kwijt raak en er alleen maar nog gekker van wordt.
Ik kan het niet omschrijven, en dat maakt het ook niet makkelijker.. ik weet niet wat ik moet doen.. Alleen maar stuiteren en dit dat dit dat dit dat dit dat, en dat kan ik niet uitzetten

Er zit een grote bom in mij die nu steeds aan het ontploffen is, maar ik heb een schild en dat schild houd die ontploffing tegen en stuurt het weer naar binnen naar die bom.. maar die is heel sterk en nog steeds aan het ontploffen en stuurt het weer terug, en zo gaat het steeds heen en weer want het kan er niet uit.
pi_77350233
Goh Autitude, heb je het weleens met psychologen of psychiaters (wss eerder dat laatste) gehad over dat soort ervaringen? Ik vind het eigenlijk een beetje ADHD klinken... ik wist iig niet dat zoiets ook voor kwam bij autisme. Of heb je dat ook? (ADHD dus)

Vervelend trouwens, ik zou je verder geen tips kunnen geven helaas

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2010 20:29:05 ]
pi_77350289
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Autidude het volgende:
En plots zomaar inene stuiter ik weer van de ene kant naar de andere kant als een soort van Ping Pong on Speed en kan ik mijn rust niet vinden Zelfs relativeren is een welles/nietes strijd die zo breed en diep is dat ik het overzicht kwijt raak en er alleen maar nog gekker van wordt.
Ik kan het niet omschrijven, en dat maakt het ook niet makkelijker.. ik weet niet wat ik moet doen.. Alleen maar stuiteren en dit dat dit dat dit dat dit dat, en dat kan ik niet uitzetten

Er zit een grote bom in mij die nu steeds aan het ontploffen is, maar ik heb een schild en dat schild houd die ontploffing tegen en stuurt het weer naar binnen naar die bom.. maar die is heel sterk en nog steeds aan het ontploffen en stuurt het weer terug, en zo gaat het steeds heen en weer want het kan er niet uit.
Sterkte
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77350299
quote:

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen!
Sterkte iig!
  woensdag 27 januari 2010 @ 20:33:22 #283
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77350492
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:21 schreef Autidude het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

is dat een aussie herder of een border collie?
edit
laat maar ik zie het in de pic link, ik gokte al op bordercollie hoor
pi_77350865
Ik weet niet wat het is, en ik weet ook niet waar ik het onder moet scharen.. En mijn psych weet het ook, maar ik heb meerdere diagnoses en alles steekt elkaar een beetje aan of heeft verband met elkaar
Dit zijn stemmingswisselingen denk ik door borderline/ERS of overprikkeling door ADHD/ASS ???
En dat is al een voorbeeld, WAT moet ik denken.. ik weet wel dat ik nu denk ik even mijn pc ga uitzetten en iets ga zoeken of even lopen of ik ga onder de douche zitten, ik ben gewoon een beetje van slag inene. En ik denk ook dat het veel later is, maar het is pas half 9, dus ik ben gewoon een beetje in de war
pi_77351089
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:39 schreef Autidude het volgende:
Ik weet niet wat het is, en ik weet ook niet waar ik het onder moet scharen.. En mijn psych weet het ook, maar ik heb meerdere diagnoses en alles steekt elkaar een beetje aan of heeft verband met elkaar
Dit zijn stemmingswisselingen denk ik door borderline/ERS of overprikkeling door ADHD/ASS ???
En dat is al een voorbeeld, WAT moet ik denken.. ik weet wel dat ik nu denk ik even mijn pc ga uitzetten en iets ga zoeken of even lopen of ik ga onder de douche zitten, ik ben gewoon een beetje van slag inene. En ik denk ook dat het veel later is, maar het is pas half 9, dus ik ben gewoon een beetje in de war
Okee, doe even wat op dit moment goed voelt. En als je iets kwijt wilt is hier bijna altijd wel iemand
pi_77355357
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:28 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat is iets wat je moet accepteren, het is heel krom.. maar als je een beetje anders bent dan hebben "normale" mensen er blijkbaar heel erg last van.. en dat is dus krom omdat dat eigenlijk heel erg autistisch is Als het een beetje anders is of een beetje uit de structuur raakt dan gaat men flippen.. Ik kan er de humor wel van inzien, ga me er echt niet druk over maken.. En dat is ook een beetje dat megalomane.. ik vind het wel prima; ik heb zwart op wit staan dat ik bovengemiddeld slim ben, ik ben een type wereldverbeteraar en geen pessimist.. mensen maken mij pessimistisch, en daar moet ik eigenlijk voor passen.. want ik sta er boven, megalomaan als dat ik ben
Dat is waar. Maar tegelijk ook lastig. Want ik krijg regelmatig wat gezeur over me heen...zoals daarstraks, ik speelde spelletje op FB(facebook), en begon me te vervelen en zei dat hardop. En op bepaald moment zei mijn ma wat terug, ik weer wat. En toen begon het over het feit dat ik nooit kan stilzitten..en altijd wat moet doen enzo.
Maar dat is logisch...dat ik altijd probeer bezig te zijn, me te vermaken met iets..en dat dat niet normaal. EN ik zeg dus terug ja, maar jij doet dat ook..jij bent ook constant bezig..en dan komt ze aan met ja, maar ik heb een heel huishouden te doen.
Ben ik het wel mee eens...maar toch..en toen gezeur over dat ik alles al kritiek opvat
pfffffffff....al dat gedoe soms.
Maar bij mij is het nog onlogischer, want er is nog geen diagnose zij het wel of geen autisme of wtf dan ook. Dus tja..ik heb niet echt iets om op te staan of me aan vast te houden.

Maar iig, wel mooie honden... .

ow..jeetje bijna een nieuw deeltje...
pi_77355500
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Echt
pi_77355696
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat zijn nog meer overeenkomsten dan? Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig
14 SHADES OF GREY
pi_77355742
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Autidude het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi hondje
pi_77355912
quote:

Vertel je dit ook je hulpverlener? Klinkt zorgwekkend
pi_77355991
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat zijn nog meer overeenkomsten dan? Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig
Vreselijk ouwehoeren
pi_77356464
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Okee, doe even wat op dit moment goed voelt. En als je iets kwijt wilt is hier bijna altijd wel iemand
Je zou toch hopen dat hij thuis ook een beetje wordt opgevangen.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Schat de hulpverlening de situatie goed in? De jongen schreeuwt om aandacht voor zijn problemen. Maar wordt hij ook gehoord?

Ik mag hopen dat hij zijn hulpverleners goed informeert, zodat zij een goed plan kunnen trekken...
pi_77356559
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Schat de hulpverlening de situatie goed in? De jongen schreeuwt om aandacht voor zijn problemen. Maar wordt hij ook gehoord?
Inderdaad
14 SHADES OF GREY
pi_77356875
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad
Dat zou mijn boodschap zijn:

Autidude, hou je niet groter voor je hulpverleners dan je bent...... Je hoeft je niet te schamen voor je psychische problemen, [b]maar trek wel op tijd aan de bel als je het geestelijk niet (meer) trekt.
pi_77358311
Ik had deze

pi_77359223
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat hij zijn hulpverleners goed informeert, zodat zij een goed plan kunnen trekken...
Dat zou je wel hopen ja, maar gezien de eerdere verhalen weet ik dat niet zeker... En natuurlijk is het beter om bij een hulpverlener af te koelen, maar die stap is wel iets groter dan hier posten wat je op je lever hebt
pi_77359229
mooie beestjes hoor dehovenier..ze zien er goed uit

En verder autitude...sterkte. En vertel de huloverlening duidelijk wat er aan de hand is. Maakt niet uit wat voor problemen je hebt...ze zijn er daarvoor. Om jou te helpen, maar realiseer wel dat ze je niet kunnen helpen..als jij niet aangeeft wat er mis is..of wat er speelt binnen jou!
pi_77359440
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef francis998 het volgende:
mooie beestjes hoor dehovenier..ze zien er goed uit

En verder autitude...sterkte. En vertel de huloverlening duidelijk wat er aan de hand is. Maakt niet uit wat voor problemen je hebt...ze zijn er daarvoor. Om jou te helpen, maar realiseer wel dat ze je niet kunnen helpen..als jij niet aangeeft wat er mis is..of wat er speelt binnen jou!
Die op die pics zijn niet van mij, ik heb er wel 1 gehad van dat ras.
pi_77368024
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat zou je wel hopen ja, maar gezien de eerdere verhalen weet ik dat niet zeker... En natuurlijk is het beter om bij een hulpverlener af te koelen, maar die stap is wel iets groter dan hier posten wat je op je lever hebt
Zeker. Ik hoop dat hij over zijn evt angst heenstapt.
pi_77368145
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zeker. Ik hoop dat hij over zijn evt angst heenstapt.
Ik ook. Ik hoop dat het nu ook wat beter gaat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')