abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:19:10 #226
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77341930
En er zijn mensen die denken een stoornis te hebben maar het niet hebben. Er zijn maar twee zekerheden in dit leven en dat zijn de dood en de belastingdienst
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77342017
idd. helaas is zelfs een diagnose nog niet per se zekerheid. Genoeg mensen die jaren later een compleet andere diagnose krijgen, waarbij gezegd wordt 'wat we toen zeiden klopte niet, sorry he'. Maar goed, ik wil niemand hier helemaal moedeloos maken keep believing, er zullen ook goede hulpverleners zijn.
pi_77342137
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:21 schreef RRGJL het volgende:
idd. helaas is zelfs een diagnose nog niet per se zekerheid. Genoeg mensen die jaren later een compleet andere diagnose krijgen, waarbij gezegd wordt 'wat we toen zeiden klopte niet, sorry he'. Maar goed, ik wil niemand hier helemaal moedeloos maken keep believing, er zullen ook goede hulpverleners zijn.
hmm..dat is waar. Maar zowieso bij psychische aandoeningen(zonder fysieke verschijnselen) is er bijna nooit 100% zekerheid.
Borderline kan in sommige gevallen wel bijna 100% zekerheid geven vanwege vele verschijnselen en dat er op bepaalde medicatie goed gereageerd word. Terwijl dat bij autisme niet zo is.
pi_77342617
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja, lach er maar om!!!!
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef francis998 het volgende:
wat wel te merken is dat er ook veel overeenkomsten zitten tussen austisten en niet autisten
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef RRGJL het volgende:
Dat is de vraag. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die denken dat ze niet-autist zijn en het wel zijn. Mensen die niet-stoorniswhatever denken te hebben, maar het wel hebben, overigens.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:17 schreef francis998 het volgende:

[..]

idd net zoals ik.
Het ene moment denk ik wel autisme te hebben en het andere moment niet. En er komt pas uitsluiting bij de resultaten.
Voorlopig hou ik het maar op mogelijk
Nu ben ik meteen aan het nadenken he... Er zijn inderdaad waarschijnlijk genoeg mensen die denken dat ze niks "hebben" maar ondertussen wel symptomen hebben... En zouden het niet juist die mensen zijn die het meest moeite hebben met mensen die wel echt duidelijk autisme hebben? Omdat ze zichzelf er (onbewust) in herkennen, en daar liever niet mee geconfronteerd worden? (kraakkraakkraak gaan mn hersens nu )

Beetje onduidelijk verhaal misschien, maar ik vroeg het me ineens af...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_77342678
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef francis998 het volgende:
wat wel te merken is dat er ook veel overeenkomsten zitten tussen austisten en niet autisten
Volgens mij ademen ze beiden.
pi_77342701
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

pi_77342771
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ja joh..ademene ze echt beiden?? Was me nog nooit opgevallen...
pi_77342893
Beiden behoren tot de zoogdieren, laten we het daar maar op houden Verder is de afwijking als tussen een Chimpansee's genoom en dat van de mens, klein doch groot.
pi_77342990
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef RRGJL het volgende:
Beiden behoren tot de zoogdieren, laten we het daar maar op houden Verder is de afwijking als tussen een Chimpansee's genoom en dat van de mens, klein doch groot.
oke...ff uitleg please? Bedoel je dat de verschillen tussen niet austisten en autisten klein maar groot zijn?
pi_77343081
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:49 schreef francis998 het volgende:

[..]

oke...ff uitleg please? Bedoel je dat de verschillen tussen niet austisten en autisten klein maar groot zijn?
Ja
pi_77343503
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:52 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ja
oke had ik het toch goed?
Waar is iedereen opeens? Iedereen aan het eten????
pi_77343529
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ach, ik kan vele overeenkomsten ontdekken tussen autisten en niet-autisten
pi_77343583
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef RRGJL het volgende:
In de verte lijken autisten en niet-autisten en olifanten erg op elkaar.
pi_77343632
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ach, ik kan vele overeenkomsten ontdekken tussen autisten en niet-autisten
Ik vond m erg scherp (en snel! )
pi_77343685
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vond m erg scherp (en snel! )
Ach, mijn stelling is dat waarheden niet bestaan. Of op z'n minst relatief zijn
pi_77343729
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ach, mijn stelling is dat waarheden niet bestaan. Of op z'n minst relatief zijn
Dat is niet waar!
pi_77343775
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat is niet waar!
Wel waar
pi_77343799
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mwa, denk ik niet eigenlijk
pi_77343880
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

hoezo olifanten?
Ik zie geen overeenkomst met olifanten?
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:17:08 #245
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_77343932
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:04 schreef francis998 het volgende:

[..]

oke had ik het toch goed?
Waar is iedereen opeens? Iedereen aan het eten????
Ik lig nog op de bank bij te komen van mijn veels te zware kroegavond gisteren. Echt zo blauw als een balletje. Was nog bijna in slaap gevallen met een biertje in mijn hand om 4 uur 's ochtends op een trapje bij een pand op het marktplein. En oh ja. ik ben van een muurtje geflikkerd toen we nog zouden na drinken bij iemand thuis maar de poort van het binnenhof op slot zat. Dus ik heb een kater, een bijna doodervaring door buiten te slapen met -15 en ik heb volgens mij mijn been gebroken of in ieder geval zwaar gekneusd door de val. maarja...

Weer een leuke move voor in het 'lijstje van stomme acties" alhoewel het over een paar jaar wel weer leuk is om daar aan terug te denken en je er met je vrienden gewoon om kan lachen
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:19:39 #246
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_77344013
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Babbelvis op 27-01-2010 18:19:51 ]
pi_77344089
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef Babbelvis het volgende:

[..]

Ik lig nog op de bank bij te komen van mijn veels te zware kroegavond gisteren. Echt zo blauw als een balletje. Was nog bijna in slaap gevallen met een biertje in mijn had om 4 uur 's ochtends op een trapje bij een pand op het marktplein. En oh ja. ik ben van een muurtje geflikkerd toen we nog zouden na drinken bij iemand thuis maar de poort van het binnenhof op slot zat. Dus ik heb een kater, een bijna doodervaring door buiten te slapen met -15 en ik heb volgens mij mijn been gebroken of in ieder geval zwaar gekneusd door de val. maarja...

Weer een leuke move voor in het 'lijstje van stomme acties" alhoewel het over een paar jaar wel weer leuk is om daar aan terug te denken en je er met je vrienden gewoon om kan lachen
volgens mij behoor jij in je bed nu.
Ik in stom dronken buien doe allerlei rare acites, zoals een groepje van 6 uitnodigen om 3 uur 's nachts na in de voortuin gezopen te hebben om wat te gaan drinken in een kroeg..en dus voor iets van 7 personen entree te mogen betalen

Of na een nacht veel te veel gedronken te hebben, dat je echt niet meer kon lopen thuis verder te drinken en volgende dag om 7 uur wakker worden...en om 5 uur 's middags rijles te hebben van een "tante" en dat die zegt dat straks maar je bed in moet kruipen om de roes uit te slapen..en je iets van 3 pepermuntjes aanbiedt
pi_77344097
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:15 schreef francis998 het volgende:

[..]

hoezo olifanten?
Ik zie geen overeenkomst met olifanten?
Haha hij bedoelt dat de silhouet in de verte gelijk zou zijn, volgens mij, maar ik denk dat zelfs dat niet zo is (zelfs van heeeeeel ver)
pi_77344118
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:22 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Haha hij bedoelt dat de silhouet in de verte gelijk zou zijn, volgens mij, maar ik denk dat zelfs dat niet zo is (zelfs van heeeeeel ver)
oke, ik snap hem niet helemaal...dan. Maar idd de silouetten zijn ver ver van vergelijkbaar
pi_77344147
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wel waar
waarheden bestaan niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: