quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Dus nu ben ik weer vies en vadsig en dus kom ik niet meer naar de meet.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Dus nu ben ik weer vies en vadsig en dus kom ik niet meer naar de meet.
De Winkel van Sinkelquote:Op maandag 25 januari 2010 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Lijkt me leuk om dan vanaf 18.00 lekker ergens daar in de buurt wat te gaan drinken en dan daarna naar het restaurant? Kent iemand een leuke tent waar we wat kunnen drinken?
Hm, gebeurde er niet iets aparts daar? Daar staat me vaag iets van bijquote:Op maandag 25 januari 2010 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
ja.. goeie service daar ook
Toch nog maar even in een spoiler vanwege herkenbaarheid:quote:Op maandag 25 januari 2010 16:50 schreef Rituals het volgende:
Mini gefeliciteerd!!Wat voor huisje is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu samen op 30 vierkante meter (de ultieme test voor je relatie!) en we zijn al vrij lang op zoek naar iets wat niet óf net te klein óf onbetaalbaar is, dus ik ben gewoon blij dat we iets hebben.
Oja, een leuke tent om iets te drinken: Kafé België?Are you pondering what I'm pondering?
Oja, dat is op vrijdagmiddag natuurlijk wel een punt. Niet aan gedacht.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Belgie is wel leuk ja denk ik, maar zit dat om 6 uur niet al vol?
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch nog maar even in een spoiler vanwege herkenbaarheid:Klinkt heerlijk! Wat een luxe, 3 slaapkamers! En een patioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu samen op 30 vierkante meter (de ultieme test voor je relatie!) en we zijn al vrij lang op zoek naar iets wat niet óf net te klein óf onbetaalbaar is, dus ik ben gewoon blij dat we iets hebben.
Oja, een leuke tent om iets te drinken: Kafé België?. Hoeveel vierkante meter krijgen jullie nu?
Your body. Your soul. Your rituals.
Dat zou betekenen dat ik m'n vakantie later begin en dat lijkt me nou geen goede keusquote:
Het is nieuwbouw en het duurt nog wel even voor het opgeleverd wordt, maar dan hoeven we zelf ook maar weinig te doen. Eigenlijk alleen vloeren en gordijnen, en schilderen als we iets anders dan wit op de muur willen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef sigme het volgende:
Mini_rulez, wat fijn voor jullie.
En wat betekent het concreet? Weet je al welk huis je krijgt, en wanneer je erin kan en moet/willen jullie er dan nog veel aan doen?
Bijna 130.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:11 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Wat een luxe, 3 slaapkamers! En een patio. Hoeveel vierkante meter krijgen jullie nu?
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
oh vergeet ik in de haast helemaal te vertellen dat mijn nicht dr baby heeft gekregenze heet Floor
weet niet of ze vandaag of gisteren geboren is, mn tante smste mn moeder vanochtend vroeg.
vind t zo leuk! eerste baby in onze familie en de volgende is ofwel een tweede voor mn nicht, ofwel mijn eerste waarschijnlijk, dus ik vind t supertof!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch nog maar even in een spoiler vanwege herkenbaarheid:of een babykamer natuurlijk! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten nu samen op 30 vierkante meter (de ultieme test voor je relatie!) en we zijn al vrij lang op zoek naar iets wat niet óf net te klein óf onbetaalbaar is, dus ik ben gewoon blij dat we iets hebben.
Oja, een leuke tent om iets te drinken: Kafé België?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://zoeternij.webklik.nl
.
En anna82 is officieel de eerste die ooit een taart bij me heeft besteld.. Ik vind het superleuk en spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe bereken je dat? ¤1,25 per persoon?zeg maar?
want de een denkt in grotere stukken dan de ander
maar tof![]()
Ja doei.
Leuk! Je kan wel meer vragen hoor! 50 cent erbij is nog steeds niet teveel.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
En anna82 is officieel de eerste die ooit een taart bij me heeft besteld.. Ik vind het superleuk en spannend!
Zou dat niet per punt moeten zijn? Lijkt me wat logischer! Verder, toffe site!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe bereken je dat? ¤1,25 per persoon?zeg maar?
want de een denkt in grotere stukken dan de ander
maar tof
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik vind 1,25 ook best weinig pp!! Bv die striktaart, hoeveel personen is dat? Misschien handig om dat erbij te zetten ook, bij de foto's, dan hebben de mensen al een idee hoe groot een 1 pp portie is.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
En dan krijg je weer de vraag hoeveel mensen ervan kunnen eten.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou als ik jou was in cm-doorsneden gaan werken. En dan een 'basishoogte' en per extra deel ook duurder![]()
zo van 24cm: 15 euro (noemmaarwat), extra hoog: 22,50
das warm!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat leuk DaD...
het is -6.3
En nu ga ik eten maken.... heerlijk, honger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:
Aww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:
owhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's stom
Ja doei.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:02 schreef Ewelina het volgende:
da's nog stommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
shit zeg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Inzage is over 3 dagen, maar de her is volgend jaar. Dit was al de her.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Of een herkansing? Je moet in elk geval naar de inzage, het is vast maar een klein dingetje.
Oh sorry heb blijkbaar niet goed opgelet. Alles heel goed uitpluizen dan, zou te zonde zijn van je reis!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inzage is over 3 dagen, maar de her is volgend jaar. Dit was al de her.
dat jaquote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Jezus wat kut, Ewelina! Echt vet balen!![]()
.
En verder vind ik dat DaD ook wat meer moet gaan vragen: je bent echt véééél te bescheiden, meid. En zet die Vikingtaart er ook maar even bij!
.
Gras van de buren is opzich zat ruimte op vrijdag, alleen is het soms met een groot gezelschap een beetje lastig omdat er maar hier en daar kleine plekjes vrij zijn in plaats van een mega tafel ofzoquote:Op maandag 25 januari 2010 19:15 schreef _Calimero_ het volgende:
Mini, gefeliciteerd met jullie huisje,klinkt erg luxe!!
en over de meet: Er zijn legio mogelijkheden om wat te gaan drinken, maar ik ga NIET naar stairway. Dan kom ik desnoods wel later, maar dat is de enige tent waar ik écht niet heen wil.
opties: gras van de buren (maar daar hebben ze ook eten, dus weet niet hoeveel plek er is)
Maria, op de mariaplaats (vlakbij stairway!) is ook groot (maar misschien ook eten?)
De zaak, achter het stadhuis
De Bastaard,ook leuk, en centraal
...
Ga je dan heen en weer reizen? want Houten is zo dichtbij utrecht...Dat is best zondequote:Op maandag 25 januari 2010 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook zin in vrijdag.
Hoef de volgende dag pas om 12:30 in Houten te zijn, dus ik heb alle tijd
Nouja, ik moet vrijdagochtend in Houten op de beurs staan, dan ga ik ff naar huis, optuttenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ga je dan heen en weer reizen? want Houten is zo dichtbij utrecht...Dat is best zonde
Ja klopt wel inderdaad, ik kom er meestal later op de avond,en dan heb je achter dansruimte, waar je makkelijk kan staan met zn allen,maar nu zijn daar nog eettafeltjes,en voorin heb je idd wat kleine plekjes maar niet echt een grote tafel...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gras van de buren is opzich zat ruimte op vrijdag, alleen is het soms met een groot gezelschap een beetje lastig omdat er maar hier en daar kleine plekjes vrij zijn in plaats van een mega tafel ofzo
ooohhh maar dan kun je toch buiten het centrum parkeren en met een bus naar het centrum?? zonde joh om helemaal op en neer te reizen!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik moet vrijdagochtend in Houten op de beurs staan, dan ga ik ff naar huis, optuttenen dan met de trein naar Utrecht. En dan de volgende dag weer met de auto naar Houten.
Ik ga niet met de auto het centrum van Utrecht in. Geen trek in een paniekaanval omdat ik de weg kwijt ben of ergens moet parkeren waar ik dat niet durf. Ik bevestig alle vooroordelen over vrouwen en parkeren.
Ahh dat verandert de zaak,dat is wel een ijzersterk argumentquote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als ik met de trein ga, kan ik ook enige alcoholische versnaperingen tot mij nemen.
Vind ik ook wel. En Gouda is sinds een jaar perfect aangesloten op het nachtnetquote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ahh dat verandert de zaak,dat is wel een ijzersterk argument![]()
Dat zou bij mij ook kunnen en mogen trouwens, voor mensen die dat nodig hebben! Zou het wel fijn vinden om het van tevoren te weten én ik kick ze er al iets eerder uit omdat ik zaterdagochtend moet sporten...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als mensen nog een slaapplek nodig hebben, dan staat dat aanbod ook nog. Je wordt er alleen wel rond 11:30 uitgekickt.
Is de reden daarvoor PM-waardig?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
niks, maar ík wil er gewoon niet naar toe
geen idee eigenlijk? Ik ben tot 16.00 in Amsterdam, dan naar huis even spullen droppen en evt omkleden,dus ik ben vanaf 18.00 beschikbaar denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe vroeg beginnen jullie? Meeeten doe ik niet omdat er al gereserveerd is en twee keer uit eten in m'n eerste serieuze dieetweek mij een slecht idee lijkt, maar even langs komen lijkt me wel leuk
vanaf 18.00uur wat drinken, vanaf 20.00uur eten!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoe vroeg beginnen jullie? Meeeten doe ik niet omdat er al gereserveerd is en twee keer uit eten in m'n eerste serieuze dieetweek mij een slecht idee lijkt, maar even langs komen lijkt me wel leuk
Je hebt een rood kruis in je haarquote:Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef AKnynke het volgende:
M'n D (en m'n haar, brakke webcamfoto)
[ afbeelding ]
jup, met avocado als basis. Erg lekker!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef Blurred86 het volgende:
pizza zonder tomatensausOf zie ik het verkeerd?
Hmm klinkt interessant, misschien ook eens proberen!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jup, met avocado als basis. Erg lekker!
Ik vind u wel een snelle trees, zullen we muilen?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind u wel een snelle trees, zullen we muilen?
Die met het springende licht ook gezien?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Ik lig weer helemaal dubbel...
Haha, die pitabroodje had ik ook gemist...
"hier heb ik een illegale witlofplantage"![]()
Nee, ik loop achterquote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef neen het volgende:
Wat gaan jullie trouwens laat eten!dat zou ik sowieso al niet meedoen maar ik weet nu ook niet of ik nog wel langskom om wat te drinken omdat ik eigenlijk ook nog naar Groningen wil
Zekers! Vooral met een Belgisch accent, zou ik het nog doen ookquote:Op maandag 25 januari 2010 20:50 schreef Adelante het volgende:
Excuseer mevrouw, ik heb een vraagje. Ik vind u een snelle trees, gaan we muilen?
Goede openingszin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Wat een schatje.quote:
quote:MG: LW1-G, MOD : 11GEB-M Gebiedsontwikkelaar 1 6 10 10 20-01-2010
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:02 schreef neen het volgende:
een streep door de 4 zetten heeft geen zin![]()
Ik weet het nog niet. Ik wil eigenlijk ook nog naar het filmfestival en mijn man en kinderen zouden het ook wel leuk vinden als ze me nog eens zouden zienquote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
chocolaatjes
weet je al of je nog komt tink?
jammer, maar begrijpelijk!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik wil eigenlijk ook nog naar het filmfestival en mijn man en kinderen zouden het ook wel leuk vinden als ze me nog eens zouden zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Even denken.. vandaag pitabroodjes, gister 2 boterhammen, eergister een halve Tacoberg, vrijdag een halve pizza. Donderdag bij m'n ouders gegeten en dat was inderdaad m'n laatste normale maaltijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
Wat uniek zegt. als ik het me goed herinner heb je al een paar dagen geen normaal diner gegeten XM,maar wie weet vergis ik me wel hoor.
Je ging zo goed toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even denken.. vandaag pitabroodjes, gister 2 boterhammen, eergister een halve Tacoberg, vrijdag een halve pizza. Donderdag bij m'n ouders gegeten en dat was inderdaad m'n laatste normale maaltijd.
Het is een beetje druk.
Ja, de wil is er wel, maar de tijd ontbreekt gewoonquote:Op maandag 25 januari 2010 22:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je ging zo goed toch?
Plan weer eens wat kookgedoe met veel groente in.![]()
Je houdt niet van koken, maar how 'bout groente-, garnaal- en kipfondue?
Gezellig, light (mits bouillon ipv olie en sausjes op basis van yoghurt) en voedzaam.
Als je dan overdag yoghurt en boterhammen met pindakaas en ei eet zijn we weer tevreden.
Wauw, ik vind die goede reis-taart echt heel mooi!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Zou je denken?;-) Piekeren is echt stom, moet je niet doen. Maar dat is anders dan het waarmaken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik vannacht voor de zoveelste nacht op rij urenlang wakker lag had ik een openbaring - dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat ik 's ochtends zo moe ben..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik vannacht voor de zoveelste nacht op rij urenlang wakker lag had ik een openbaring - dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat ik 's ochtends zo moe ben..
Lijstje voor vandaag:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:41 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Lijstje van gister:
O: appel, banaan, kiwi door yoghurt met muesli
T: -
L: volkorenbroodje ham kaas
T: mueslireep
D: zelfgemaakte volkorenpizza met avocado, kip en fetakaas
T: 2 stukjes chocola.
Best okay dacht ik zo!
Ik slaap eerst wel gewoon gemakkelijk in, maar op een gegeven moment, meestal rond een uur of 3, word ik gewoon weer wakker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Piekeren is echt heel vervelend! Ik doe het ook vaak en ben mijn gedachten dan helemaal niet meer de baas.
Mijn moeders tip is: opschrijven waar het over gaat en dan het boekje dicht doen, dan is het even klaar.
Ik zelf maak dan mijn vriendje wakker en die dan iets leuks moet vertellen zodat ik in slaap kan vallen![]()
Lijstje van gister:
O: Havermout
T: 2 kleine kiwi's
L: 2 boterhammen met rosbief
T: krentenbol
T: worstenbroodjes
S: evy les 5 in de barre kou
D: spinazie, champignons, uit, knofloop, en tilapia in the mix met ei
Schrikken! Naar mijn ervaring wil er nog weleens spontaan een cm of 4, 5 verdwijnen als je drie dagen braaf darmvriendelijk eet en kamille- en venkelthee drinktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mijn persoonlijke ramp voor vandaag is dat mn buikomtrek flink obees is, 88 cm! Mijn doel wordt dus een omtrek van minder dan 80cm. Dan moet ik vast nog even...
En voor vanavond wil ik geen broodjes vooraf nemen enzo, dat scheelt best veel.
Ben ik blij dat ik jouw vriendje niet ben!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Piekeren is echt heel vervelend! Ik doe het ook vaak en ben mijn gedachten dan helemaal niet meer de baas.
Mijn moeders tip is: opschrijven waar het over gaat en dan het boekje dicht doen, dan is het even klaar.
Ik zelf maak dan mijn vriendje wakker en die dan iets leuks moet vertellen zodat ik in slaap kan vallen![]()
Lijstje van gister:
O: Havermout
T: 2 kleine kiwi's
L: 2 boterhammen met rosbief
T: krentenbol
T: worstenbroodjes
S: evy les 5 in de barre kou
D: spinazie, champignons, uit, knofloop, en tilapia in the mix met ei
Nee, maar ik ben dan ook niet groot. Als ik 67 weeg heb ik een veel grotere taille. Zo muts voor uw theorie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:19 schreef Rituals het volgende:
Komt jullie taille-omvang ook ongeveer overeen met jullie gewicht? Dus 80cm wanneer ik 80kg weeg en 67cm wanneer ik 67kg weeg.
Ik had ook niet verwacht dat het bij iedereen zo zou zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook niet groot. Als ik 67 weeg heb ik een veel grotere taille. Zo muts voor uw theorie.
Nop, dan zou er nog zeker 5 cm van m'n taille af moeten. Of 5 kilo erbij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:19 schreef Rituals het volgende:
Komt jullie taille-omvang ook ongeveer overeen met jullie gewicht?
Precies dat! Nou ja, behalve het gewicht dan. Maar ik wil echt geen taille van 50 cmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook niet groot. Als ik 67 weeg heb ik een veel grotere taille. Zo muts voor uw theorie.
Want? Collega heeft het warm? Hier ook koud btw.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef Syrena het volgende:
KOUD. En ik zit met collega op kantoor, dus de verwarming kan niet aan
Lijkt me inderdaad niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Precies dat! Nou ja, behalve het gewicht dan. Maar ik wil echt geen taille van 50 cm![]()
.
Haha, het idee was leuk!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Ik merk wel weer dat ik niet logisch heb nagedacht
.
M'n pa vertelde dat vroegah, toen hij op school zat, als rekenregel voor een gezond gewicht aangehouden werd lengte in cm - 100 - 10-15%.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, het idee was leuk!![]()
Wat volgens mij wél redelijk klopt: Als je de laatste 2 cijfers neemt van je lengte (bijv. 60 als je 1m60 bent) dan is dat ongeveer je maximale gezonde gewicht ofzo... In ieder geval, bij veel mensen die ik ken, klopt het wel aardig.
Haha, ik ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik jouw vriendje niet ben!!![]()
![]()
Ik heb 2 dagen in bed gelegen en voornamelijk geslapen en nu heb ik weer veel energie. Niet helemaal beter nog, maar wel fijn te merken, dat er nog wel ergens energie te vinden is, want daar begon ik de laatste weken aan te twijfelen.
Goed dat je het hardlopen weer oppakt Mevr. P!!
Oh I wish! Dan zou ik 65 kilo wegen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:19 schreef Rituals het volgende:
Komt jullie taille-omvang ook ongeveer overeen met jullie gewicht?
Maar dan was ze ook wel een peertje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
Bij die taille van 62 woog m'n moeder ook 62.
Nop, lengte 1.72 en prima figuur. Nu is ze een appel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar dan was ze ook wel een peertje...
* MevrouwPuff heeft het figuur van haar avatar
dat is de broca index. die is de voorloper van bmi, en wordt over t algemeen als onbetrouwbaar gezien voor mensen van een meer of minder dan gemiddelde lengtequote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, het idee was leuk!![]()
Wat volgens mij wél redelijk klopt: Als je de laatste 2 cijfers neemt van je lengte (bijv. 60 als je 1m60 bent) dan is dat ongeveer je maximale gezonde gewicht ofzo... In ieder geval, bij veel mensen die ik ken, klopt het wel aardig.
Is dat niet een hele grove aanname? Statistiek is leuk voor grote groepen, maar zegt niet altijd even veel over een individu. Rustig afwachten hoe het bij jou loopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben 1,60 en weeg 104, heb gelukkig geen taille van 104
in dat programma wat ik ga doen gaan ze trouwens uit van een maximaal stabiel gewichtsverlies van 0-20%, 5-15% wordt als zeer zuccesvol resultaat gezien... dan kom ik dus op als laagst haalbare gewicht op 83 uit.. dat vind ik best jammer...eigenlijk...
Ik dacht dat dat een motorische afasie wasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is de broca index. die is de voorloper van bmi, en wordt over t algemeen als onbetrouwbaar gezien voor mensen van een meer of minder dan gemiddelde lengte
maar in hoeveel tijd is dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
in dat programma wat ik ga doen gaan ze trouwens uit van een maximaal stabiel gewichtsverlies van 0-20%, 5-15% wordt als zeer zuccesvol resultaat gezien... dan kom ik dus op als laagst haalbare gewicht op 83 uit.. dat vind ik best jammer...eigenlijk...
Ik wil je die van mij wel sturenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef Syrena het volgende:
De verwarming staat inmiddels aanEn de zon begint te schijnen!
![]()
Nu nog graag m'n marketingplan terug van de docent
Sinds wanneer laat jij je tegenhouden door gemiddelde cijfertjes?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
Dat en ik denk ook wel als jij hebt geleerd om niet meer in je oude gewoontes te vervallen, je toch vrij bent om zelf door te gaan naar jouw gewenste gewicht?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je tegenhouden door gemiddelde cijfertjes?Als jij meer wilt dan dat, dan moet dat lukken. Vertrouwen, Kwaksel!!
motorisch? spraak toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een motorische afasie wasBeroepsdeformatie.
Vanmiddag ga ik lekker soa's kijken geloof ik. Dermatologie
Mijn suikerverslaving is weer weg. Altijd na een paar dagen low carb. Verdwijnt als sneeuw voor de zon. En uit en knofloop, inderdaad, wat zou je moeten zonder die 2.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik ook!
Fijn dat je weer meer energie hebt! Hoe gaat het met jouw suikerverslaving?
Ik probeer ook geen suikers meer te eten, want volgens mij zijn die echt evil voor mijn gestel.
Ik las nog even mijn lijstje: zijn jullie ook zo dol op uit en knofloop als smaakmakers?
Daar moet je je écht niet door laten ontmoedigen, want je hebt hier meerdere malen gezien dat die percentages helemaal niet hoeven te kloppen (Kijk maar naar: Uniekhoorn, BJ). Ik liet me er ook door ontmoedigen toen ik begon met afvallen (ik zou nooit lichter worden dan 75 kg, volgens die berekening), maar uiteindelijk bepaal je in principe toch grotendeels zelf hoeveel je afvalt. Ik denk dat ze dit percentage opgeven om teleurstellingen te voorkomen en omdat hun ervaring is dat veel mensen het lastig vinden om blijvend veel af te vallen. Maar jij bent al die andere mensen niet natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn suikerverslaving is weer weg. Altijd na een paar dagen low carb. Verdwijnt als sneeuw voor de zon. En uit en knofloop, inderdaad, wat zou je moeten zonder die 2.en dan vooral de uit wat mij betreft.
Heel goed hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
motorisch? spraak toch?
bij broca is de output van de spraak gestoord, maar kun je nog wel begrijpen wat er gezegd wordt, en bij wernicke is het begrip juist gestoord en ga je allemaal onsamenhangende dingen zeggen die nergens op slaan.. toch?
Broca is idd spraak, maar hoe het verder precies zit weet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
motorisch? spraak toch?
bij broca is de output van de spraak gestoord, maar kun je nog wel begrijpen wat er gezegd wordt, en bij wernicke is het begrip juist gestoord en ga je allemaal onsamenhangende dingen zeggen die nergens op slaan.. toch?
O ik was weer spuit 11, zie ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je tegenhouden door gemiddelde cijfertjes?Als jij meer wilt dan dat, dan moet dat lukken. Vertrouwen, Kwaksel!!
BJ, wie lurkt in OUD en wil me ff updaten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet je je écht niet door laten ontmoedigen, want je hebt hier meerdere malen gezien dat die percentages helemaal niet hoeven te kloppen (Kijk maar naar: Uniekhoorn, BJ). Ik liet me er ook door ontmoedigen toen ik begon met afvallen (ik zou nooit lichter worden dan 75 kg, volgens die berekening), maar uiteindelijk bepaal je in principe toch grotendeels zelf hoeveel je afvalt. Ik denk dat ze dit percentage opgeven om teleurstellingen te voorkomen en omdat hun ervaring is dat veel mensen het lastig vinden om blijvend veel af te vallen. Maar jij bent al die andere mensen niet natuurlijk.
ahhh op díe fietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heel goed hoorMet motorisch bedoelen ze hiermee dus dat 'het brein niet weet hoe een woord uitgesproken moet worden' en bij een sensorische (als Wernicke) is het begrip gestoord. Maar dat is eigenlijk nomenclatuur.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een motorische afasie wasBeroepsdeformatie.
Vanmiddag ga ik lekker soa's kijken geloof ik. Dermatologie
dat is levenslang, meetmoment na 3 jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
maar in hoeveel tijd is dat?
Als dat allemaal lukt, jekunt het volhouden én je nieuwe gewicht vasthouden,kun je zelf later toch nog een keer 5 kilo ofzo eraf proberen te krijgen?
ik geloof dat een groot punt van die therapie is om lijngericht denken af te leren, omdat dit, zeker voor mensen met een eetstoornis verleden, vaak de deur opengooit naar een nieuwe eetstoornis/gestoorde eetgedachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:10 schreef conleche het volgende:
[..]
het is niet de ervaring, het is een wetenschappelijk verantwoord onderzoek. maar 2,5% van de mensen (twee keer de SD vanaf het gemiddelde) zal er in slagen om blijvend méér af te vallen. ik vind het denk ik niet verstandig om me in te beelden dat ik daar bij hoor, alle teleurstellingen etc. inachtnemend als het inderdaad niet lukt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet je je écht niet door laten ontmoedigen, want je hebt hier meerdere malen gezien dat die percentages helemaal niet hoeven te kloppen (Kijk maar naar: Uniekhoorn, BJ). Ik liet me er ook door ontmoedigen toen ik begon met afvallen (ik zou nooit lichter worden dan 75 kg, volgens die berekening), maar uiteindelijk bepaal je in principe toch grotendeels zelf hoeveel je afvalt. Ik denk dat ze dit percentage opgeven om teleurstellingen te voorkomen en omdat hun ervaring is dat veel mensen het lastig vinden om blijvend veel af te vallen. Maar jij bent al die andere mensen niet natuurlijk.
Nogmaals: je moet niet naar cijfertjes luisteren. Je gaat er gewoon voor en je ziet vanzelf hoe ver je komtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is niet de ervaring, het is een wetenschappelijk verantwoord onderzoek. maar 2,5% van de mensen (twee keer de SD vanaf het gemiddelde) zal er in slagen om blijvend méér af te vallen. ik vind het denk ik niet verstandig om me in te beelden dat ik daar bij hoor, alle teleurstellingen etc. inachtnemend als het inderdaad niet lukt...
Dat is waar... denk dat dat inderdaad net als bij een alcoholist is, die weer sociaal zal willen drinken,de kans dat het fout gaat is dan gewoon heel veel groter..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik geloof dat een groot punt van die therapie is om lijngericht denken af te leren, omdat dit, zeker voor mensen met een eetstoornis verleden, vaak de deur opengooit naar een nieuwe eetstoornis/gestoorde eetgedachten.
met andere woorden: ik ga leren om normaal te eten (in eerste instantie wel een hoeveelheid waar ik van afval) en zal als ik mijn eetstoornis heb opgelost dus waarschijnlijk wel wat afgevallen zijn. maar: ik moet tegelijkertijd leren mijn overgewicht te accepteren, omdat het nu eenmaal echt alleen de uitzonderingen zijn, zoals uniekhoorn en BJ, die zonder eetstoornis zoveel kunnen afvallen.
(heb net een heel boek gelezen over leven met obesitas, en het klopt wel wat er in staat...)
om echt veel af te vallen moet ik lijngericht denken en minder dan normaal eten, en dat zet de deur op een kier voor vreetbuien - normale mensen kunnen dat, mensen met een eetstoornis zoals ik, meestal niet.
het is voor mij heel moeilijk om de balans te vinden tussen het denken "ja dag, maar ik val echt wel meer af" en dan toch niet ongezond met eten bezig te zijn...
Nu loop ik m'n coschappen, nog geen werk dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ahhh op díe fietsIk dacht al, motorisch,wat nou motorisch
![]()
Wat doe jij als voor werk dan?
Ja maar ik kan me wel voorstellen dat ik zou denken: ja maar écht slank word ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
83. Bedenk je ook even dat dat wel fucking 21 kg verschil is! 21 kg!
nee, het is meer dat ik voor mezelf moet onderkennen dat het droombeeld, waarbij ik zomaar ineens 65 kilo weeg, niet realistisch is, en dat ik júist blij moet zijn als ik uberhaupt afval.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nogmaals: je moet niet naar cijfertjes luisteren. Je gaat er gewoon voor en je ziet vanzelf hoe ver je komt. Misschien hoor jij bij de happy few, misschien niet. Als je je er maar niet door laat ontmoedigen, zo van: als ik toch niet verder kom dan 83 kg, waar doe ik het dan eigenlijk voor?
.
ja, dat weet ik. alleen wel jammer dat ik er afgelopen jaar 26 kilo aangevreten heb, en dat er dus misshcien niet eens meer af kan krijgen. als ik fokking 2009 niet in zo'n gat had gezeten dat ik gevuld heb met eten, dan was ik nu nog steeds 78 kilo geweest (neventueel na dit programma dus een kilo of 65). dat is wat ik in mn hoofd hoor. maar goed, dat zal ik ook leren loslaten in het programma vermoed ik zo...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
83. Bedenk je ook even dat dat wel fucking 21 kg verschil is! 21 kg!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
7,3 voor Vocab 1 en een 7,8 voor Writing Textual Analyse! Dat waren mijn herren van periode 1Nu nog maar 1 her terug krijgen en dan heb ik hopelijk alle herren gehaald.
wat fíjn!
Dat is idd erg naar om te zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu loop ik m'n coschappen, nog geen werk dus.
En kwakdat van jou klopt ook heus wel hoor, ik moest alleen denken aan de zielige oude mannetjes en vrouwtjes van m'n neurologie coschap die helemaal gefrustreerd worden van hun onvermogen tot communiceren.
Ik snap je echt heel goed. Maar ik probeer ook alleen maar even advocaat van de duivel te spelen om je ook zaken even weer te laten relativeren. Bedenk nou eens wat er zou (kunnen) gebeuren als je dit programma niet zou gaan volgen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. alleen wel jammer dat ik er afgelopen jaar 26 kilo aangevreten heb, en dat er dus misshcien niet eens meer af kan krijgen. als ik fokking 2009 niet in zo'n gat had gezeten dat ik gevuld heb met eten, dan was ik nu nog steeds 78 kilo geweest (neventueel na dit programma dus een kilo of 65). dat is wat ik in mn hoofd hoor. maar goed, dat zal ik ook leren loslaten in het programma vermoed ik zo...
(hier zit heel veel boosheid, op mezelf...)
Dat moet idd frustrerend zijn...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat weet ik. alleen wel jammer dat ik er afgelopen jaar 26 kilo aangevreten heb, en dat er dus misshcien niet eens meer af kan krijgen. als ik fokking 2009 niet in zo'n gat had gezeten dat ik gevuld heb met eten, dan was ik nu nog steeds 78 kilo geweest (neventueel na dit programma dus een kilo of 65). dat is wat ik in mn hoofd hoor. maar goed, dat zal ik ook leren loslaten in het programma vermoed ik zo...
jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik snap je echt heel goed. Maar ik probeer ook alleen maar even advocaat van de duivel te spelen om je ook zaken even weer te laten relativeren. Bedenk nou eens wat er zou (kunnen) gebeuren als je dit programma niet zou gaan volgen?
20% van je gewicht kwijt is echt zoveel, dat zou echt een hele goede prestatie zijn. Focus daar eerst maar eens op.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een erg interessant boek, sowieso omdat mensen die geen obesitas hebben ook niet weten hoe het is om zo'n eetstoornis te hebben (nou, dan eet je toch gewoon wat minder/haal je toch geen snoep in huis/*insert andere dooddoener*). Alleen dat high carb/low-fat snap ik echt niet, vooral omdat dikke mensen juist vaak met diabetes te maken krijgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:45 schreef kwakz0r het volgende:
ondanks dat ze erg van de high carb/low-fat zijn (wel begrijpelijk uitgelegd waarom) zaten er erg veel eye openers in (het is het werkboek bij de cognitieve gedragstherapie) heb t doorgelezen, vluchtig, en er stonden veel dingen in die ik herkende.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eraan is zoveel makkelijker dan eraf, helaasmaar het kàn wel
ze maken wel onderscheid tussen snelle en langzame koolhydraten. snelle koolhydraten/suikers moeten vermeden worden, ivm suikerziekte.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me op zich een erg interessant boek, sowieso omdat mensen die geen obesitas hebben ook niet weten hoe het is om zo'n eetstoornis te hebben (nou, dan eet je toch gewoon wat minder/haal je toch geen snoep in huis/*insert andere dooddoener*). Alleen dat high carb/low-fat snap ik echt niet, vooral omdat dikke mensen juist vaak met diabetes te maken krijgen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
7,3 voor Vocab 1 en een 7,8 voor Writing Textual Analyse! Dat waren mijn herren van periode 1Nu nog maar 1 her terug krijgen en dan heb ik hopelijk alle herren gehaald.
wat fíjn!
Ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
[..]
BJ, wie lurkt in OUD en wil me ff updaten?
Daar las ik zaterdag een artikel over in Het Parool n.a.v. de publicatie van Frank van Berkum. Zijn boek heet Slank met dr. Frank (quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze geven wel in het laatste hoofdstuk ruimte aan nieuwe ideeën over voeding, en vinden dat er onderzocht moet worden of het inderdaad misshcien beter is om de verdeling van voeding toch eiwitrijker te maken.
Dat ziet er goed uit zo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je haar weer met die taartjes, maar zou iemand willen kijken of het zo al wat duidelijker is voor wat betreft de prijzen?. Klik
Even in het begin weer melden dat het 1.25 per persoon (zou daar portie van maken?) is, nu zeg je iets bij de cupcakejes wat verwijst naar 1.25 per stuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je haar weer met die taartjes, maar zou iemand willen kijken of het zo al wat duidelijker is voor wat betreft de prijzen?. Klik
oeh, deverguisde dokter frank! dat online dieet van hem was een hit, maar was een soort low-carb sonja bakker (weinig calorieën). met inspiratieloze recepten zoals : eitje met rookvlees erom, karbonade met bloemkool, kipfilet met worteltjes etc. en hij pusht het gebruik van eiwit-shakesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daar las ik zaterdag een artikel over in Het Parool n.a.v. de publicatie van Frank van Berkum. Zijn boek heet Slank met dr. Frank (). Ik heb het besteld bij bol.com, vooral omdat er veel low-carb recepten in staan en ik mijn carb-inname wat wil beperken. Al verwacht ik niet dat er voor jullie heel veel nieuws in zal staan, gezien de kennis in dit topic!
Dr. Frank...? ik zou zeggen, retour afzender.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Daar las ik zaterdag een artikel over in Het Parool n.a.v. de publicatie van Frank van Berkum. Zijn boek heet Slank met dr. Frank (). Ik heb het besteld bij bol.com, vooral omdat er veel low-carb recepten in staan en ik mijn carb-inname wat wil beperken. Al verwacht ik niet dat er voor jullie heel veel nieuws in zal staan, gezien de kennis in dit topic!
Tis sneeuwt hier al. En tis -11. Blegh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Wolve000 het volgende:
Er schijnt weer een nieuw sneeuwfront aan te komen morgen. Fijn.... maar niet op de motor....
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit zo!
Alleen het tabelletje is nog wat rommelig, het staat nog niet zo mooi onder elkaar.
Toffe site!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik PM ff mn mailadres!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef kwakz0r het volgende:
loveli, als je interesser hebt kan ik proberen het boekje te pdf-en met de hippe multifunctional op mn werk en je de pdfjes ervan mailen?
Ja, heel stuk duidelijker! Oh, wat ik ook nog zou veranderen aan de website is een wit kadertje om de navigatie, de links vallen nu wat weg in het plaatje. Of de navigatie als een balk onder het plaatje zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij mij ziet het er zo uit:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet?. Bij mij wel! http://i20.photobucket.co(...)ddust/prijstabel.jpg Of ben ik niet kritisch genoeg?
.
Hm ik ben vast weer spuit 11, maar op dat plaatje is het prima jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet?. Bij mij wel! http://i20.photobucket.co(...)ddust/prijstabel.jpg Of ben ik niet kritisch genoeg?
.
Bij mij vallen de prijzen helemaal buiten het lichtgroene vak, maar ik heb een oude versie van Opera.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er zo uit:
http://i46.tinypic.com/5nu048.jpg
Ik weet nog niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, heel stuk duidelijker! Oh, wat ik ook nog zou veranderen aan de website is een wit kadertje om de navigatie, de links vallen nu wat weg in het plaatje. Of de navigatie als een balk onder het plaatje zetten.
In Safari zijn de tabellen gewoon netjes...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef Chicolate het volgende:
Ben ik de enige waarbij alle tabellen niet goed zijn uitgelijnd?In IE, versie geen idee 8.
Misschien werkt "doorsnede in cm" en daaronder alleen getallen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat moet.. Ik zal eens gaan prutsen.
.
Vik, zoals bij jou ziet het er inderdaad niet uit. Maar als ik het zelf wel goed zie, hoe weet ik dan wat ik moet veranderen?.
Tsja, het weglaten van koohlydraten op die manier kan ik zelf ook nog wel bedenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oeh, deverguisde dokter frank! dat online dieet van hem was een hit, maar was een soort low-carb sonja bakker (weinig calorieën). met inspiratieloze recepten zoals : eitje met rookvlees erom, karbonade met bloemkool, kipfilet met worteltjes etc. en hij pusht het gebruik van eiwit-shakes
Dat is het verrotte met websites. Je moet er bijna wel een pro voor zijn om te zorgen dat het er bij een ander net zo uit ziet als bij jouquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe dat moet.. Ik zal eens gaan prutsen.
.
Vik, zoals bij jou ziet het er inderdaad niet uit. Maar als ik het zelf wel goed zie, hoe weet ik dan wat ik moet veranderen?.
Jij gebruikt zo te zien Chrome. Bij mij in Chrome staat trouwens het tweede kopje "Prijs" verder naar links dan de rest en is de rest wel netjes uitgelijnd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ik heb het gemaakt op die site waar je de site kunt maken, zeg maar. Dat werkt wel met Word. Ik denk ook dat ik inderdaad maar een afbeelding moet gaan maken. Maar hoe krijg ik dat dan weer voor elkaar met die groene achtergrond...?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is het verrotte met websites. Je moet er bijna wel een pro voor zijn om te zorgen dat het er bij een ander net zo uit ziet als bij jou. Wat ik zou doen, denk ik: een plaatje maken van de prijzen en dat uploaden ipv het in het vak zelf te typen. Hoe heb je de tabel gemaakt? In Word en vervolgens gecopypaste?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jij gebruikt zo te zien Chrome. Bij mij in Chrome staat trouwens het tweede kopje "Prijs" verder naar links dan de rest en is de rest wel netjes uitgelijnd.
In Firefox:en mijn firefox laat weer een ander lettertype zien dan die van jou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
probeer een tabelletje! dan hoef je niet met kleuren aan de slagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het gemaakt op die site waar je de site kunt maken, zeg maar. Dat werkt wel met Word. Ik denk ook dat ik inderdaad maar een afbeelding moet gaan maken. Maar hoe krijg ik dat dan weer voor elkaar met die groene achtergrond...?
Oh man..
Binnen 1 browser ziet het er al verschillend uit. Te erg!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en mijn firefox laat weer een ander lettertype zien dan die van jou...
Bij mij is het zo (dus net iets anders dan bij Vikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Hahahaha. We zijn DaD helemaal in de put aan het praten zoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij mij is het zo (dus net iets anders dan bij Vik):
[ afbeelding ]
Daar zou ik ook wel interesse in hebben..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef kwakz0r het volgende:
loveli, als je interesser hebt kan ik proberen het boekje te pdf-en met de hippe multifunctional op mn werk en je de pdfjes ervan mailen?
Ja, nogal. Ik was zo blij dat het er allemaal netjes uitzag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. We zijn DaD helemaal in de put aan het praten zo.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zometeen staat er: 'bel maar als je wilt weten wat het kost'
Nu is het helemaal in de war!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik was zo blij dat het er allemaal netjes uitzag..
Ik heb het nu geprobeerd met een tabel voor de ronde vormen, de rest heb ik nog niets mee gedaan. Iemand die dat even wil bekijken?.
Bij mij in Firefox klopt hij bijna, alleen bij vierkant/afmeting ivm bol/diameter staat het niet helemaal onder elkaar, misschien omdat diameter wat langer is dan vierkantquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik was zo blij dat het er allemaal netjes uitzag..
Ik heb het nu geprobeerd met een tabel voor de ronde vormen, de rest heb ik nog niets mee gedaan. Iemand die dat even wil bekijken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |