Of caviaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
of kat, je vergeet de kat!!!
Mijn kleren kleuren bij mijn doek...
"squeek squeek squeek squeek squeek"quote:
toch goed gespot!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:44 schreef mrien het volgende:
Is inderdaad een ikea stofje wat ik begreep Huup, ik kwam hem pas ook tegen in de ikea
Als de binnenkant mooi afgewerkt is kan dat gewoon hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef tessie het volgende:
Oeh mijn mei-tai is net binnen gekomen! En hij is zo mooiHeb hem gelijk even uitgeprobeerd, en het buikdragen knoopt heel makkelijk en zit ook gelijk lekker. Het rugdragen wou nog niet lukken, maar daar ga ik me nog ff in verdiepen.
![]()
Kan je een meitai eigenlijk ook binnenstebuiten gebruiken? (ik zie mijn man nog niet lopen met dat roze, blije stofje...). De binnenkant is gewoon rood en ziet er gewoon goed uit....
Ik zat net inderdaad de linkjes in dit topic al eens door te neuzen. Maar ja, op basis waarvan kies je dan een bepaalde doek? Eigenlijk komt het er op neer dat je aan 1 doen niet genoeg hebt als je bijvoorbeeld in huis en buiten, zomer en winter, korte en lange afstanden bezig bent... Toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef Kersjes het volgende:
Morretje, op youtube staan zat filmpjes waar je het makkelijk van kan afkijken! En oefening baart kunst, als je straks een doek hebt uitgezocht gewoon lekker veel oefenen met een knuffel ofzo, en dan straks eind mei met je dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |