Als je vriendin ongesteld is, dan stop je hem wel in een ander gat (of die van een ander persoon iddquote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben wat dat aangaat wel blij dat ik een man ben. Ik word niet ongesteld dus zin in sex is altijd op te lossen.
Dit soort aanpassingen van namenquote:
Ja, ik kan er ook niks aan doen dat ik niet grappig ben.quote:
idd...net als Noekquote:
Nee, ik heb geen vriendin.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je vriendin ongesteld is, dan stop je hem wel in een ander gat (of die van een ander persoon idd)
Neuh, dat maakt mij niks uit, gewoon daarna even douchen, klaar. Vrouwen zijn dan vaak het geilst, kom, dan ga ik niet moeilijk doen. (beffen doe ik dan overigens niet, dat gaat me dan net iets te ver)quote:Op maandag 25 januari 2010 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je vriendin ongesteld is, dan stop je hem wel in een ander gat (of die van een ander persoon idd)
Euhm...dit matched niet helemaal over wat er van je bekend is.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben wat dat aangaat wel blij dat ik een man ben. Ik word niet ongesteld dus zin in sex is altijd op te lossen.
Maar dat kan de vrouw ook als ze ongesteld is hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vriendin.![]()
Dus dat wordt het ouderwetsche handwerk dan.
Oeh daar heb ik ook altijd schijthekel aan.quote:
Oh nu klopt ie beter.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vriendin.![]()
Dus dat wordt het ouderwetsche handwerk dan.
Klopt, maar om nou sex te hebben als ik midden in mn ongesteldheid zit, daar voel ik mezelf dan echt vies bij, maar de laatste dag ofzo is het toch minder erg. Wat niet voor die geilheid geldt dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, dat maakt mij niks uit, gewoon daarna even douchen, klaar. Vrouwen zijn dan vaak het geilst, kom, dan ga ik niet moeilijk doen. (beffen doe ik dan overigens niet, dat gaat me dan net iets te ver)
KF is er niet dus we zijn allemaal 16+quote:
Je hebt ook vrouwen die als ze ongesteld redeneren: ik niet, dan jij ook nietquote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat kan de vrouw ook als ze ongesteld is hoor
Kinderachtigquote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen die als ze ongesteld redeneren: ik niet, dan jij ook niet
Vrouwen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, sex kan ook als ze ongesteld is maar er zijn een hoop mensen die het niet zo hebben op een bloedbad.of in dit geval dan een bloedbedquote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat kan de vrouw ook als ze ongesteld is hoor
Kinderachtig.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doelde op het feit dat een vrouw het ook gewoon met zichzelf kan doen tijdens ongesteldheidquote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Vroeger" zei ik altijd tegen mijn ex: 'Dit is jouw week"quote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Zie post aan Babyquote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, sex kan ook als ze ongesteld is maar er zijn een hoop mensen die het niet zo hebben op een bloedbad.of in dit geval dan een bloedbed
Mja en toch vind ik dat weer net wat minder.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde op het feit dat een vrouw het ook gewoon met zichzelf kan doen tijdens ongesteldheid
Leek erop dat RZ zei: ben blij dat ik geen vrouw ben, want ik kan het altijd doen (en omdat ie vrijgezel is, dus altijd met zichzelf) Dat kan een vrouw dus ook
Bloedbad... alsof ze 60 liter bloed verliezen...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, sex kan ook als ze ongesteld is maar er zijn een hoop mensen die het niet zo hebben op een bloedbad.of in dit geval dan een bloedbed
You're telling me!quote:
Alleen neem ik aan dat een vrouw dan geen dingen/vingers inbrengt.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde op het feit dat een vrouw het ook gewoon met zichzelf kan doen tijdens ongesteldheid
Leek erop dat RZ zei: ben blij dat ik geen vrouw ben, want ik kan het altijd doen (en omdat ie vrijgezel is, dus altijd met zichzelf) Dat kan een vrouw dus ook
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Vroeger" zei ik altijd tegen mijn ex: 'Dit is jouw week"![]()
Ik heb er geen problemen meequote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja en toch vind ik dat weer net wat minder.
Tuurlijk wel, afwashandschoentjes aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alleen neem ik aan dat een vrouw dan geen dingen/vingers inbrengt.
Hoezo, het is haar eigen smurrie hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
want? je hebt oa tampons.. Die houden het bloed tegen, genoeg ruimte nog voor iets andersquote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je weet dat als je dat aanraakt, je niet in één keer dood neer valt?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, soms vraag ik me af of ik geen bloedtransfusie nodig heb.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bloedbad... alsof ze 60 liter bloed verliezen...
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
Dan kun je ook gewoon sex hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, het is haar eigen smurrie hoor.
Gezien hun humeur is dat een logische verklaring.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Vrouwen verliezen líters bloed als ze ongesteld zijn. Het is dat ze erop gemaakt zijn, maar anders hadden ze na elke ongesteldheid een transfusie nodig. Serieus!
Je hebt ook van die sponsdingetjes, dat je alsnog sex kan hebben. Maar dat lijkt me eigenlijk ook niet echt wat.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
want? je hebt oa tampons.. Die houden het bloed tegen, genoeg ruimte nog voor iets anders
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, soms vraag ik me af of ik geen bloedtransfusie nodig heb.
Jezus, waar gáát het ook weer over.
Damn!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Vrouwen verliezen líters bloed als ze ongesteld zijn. Het is dat ze erop gemaakt zijn, maar anders hadden ze na elke ongesteldheid een transfusie nodig. Serieus!
Zei ik iets verkeerd?quote:
Klopt, nog nooit gebruikt eig. Lijkt me ook teveel gedoe voor even snel met jezelf.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt ook van die sponsdingetjes, dat je alsnog sex kan hebben. Maar dat lijkt me eigenlijk ook niet echt wat.
En dat lijkt me ook een fabeltje.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezien hun humeur is dat een logische verklaring.
Sorry, maar ik vind dat wat anders. Ik voel me toch kind of smerig als ik na een potje sex de bloedspatten overal terugvind.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef ArTiC het volgende:
De oplossing is gewoon 2 vrouwen, je moet ze alleen niet bij elkaar zetten want dan passen ze zich aan elkaar aan...heb je er 2 tegelijk
Geen last van, nog nooit gehad!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:36 schreef Godtje het volgende:
Gezien hun humeur is dat een logische verklaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |