Zoiets?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef missjillz het volgende:
Een lange slanke man in een goedzittend pak..![]()
Zoiets wat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:43 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Nee die is eng
Doe maar zoiets
[ afbeelding ]
Al issie wel wat oud voor mij.
haha zoiets mannetje plus pakje.quote:
Als je één en al mannelijkheid bent, kan roze primaquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
aber roze bij mannen is sowieso nooit opwindend,,
wie heeft jou dat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:51 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je één en al mannelijkheid bent, kan roze prima
Pic doet het niet btw
quote:
Haha Jude Law hequote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef missjillz het volgende:
ben alleen niet zo van mannen die er met de nanny van door gaan..![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:58 schreef missjillz het volgende:
En een mooi donker pak met een roze overhemdje erbij kan best...![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Judith_ het volgende:
ik wordt opgewonden van mannen/jongens in strakke boxershorts en sixpacks en dan het liefst ook nog een bruin kleurtje van de zon!
Dat dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Charmedmatzzie het volgende:
aber roze bij mannen is sowieso nooit opwindend,,
ten minste niet als u het mij vraagt
Nee, dat doen ze bij jou, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 06:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Meisjes houden er iig niet van als je niets voorstelt. cq. niet beroemd ben (geen neger, geen wigger, geen commerciele status) dan lopen ze je niet alleen voorbij, dan praten ze achter je rug om over je. en kunnen ze het dan niet laten om hardop over je te. het is een heel geveolig onderwerp voor vrouwen. beter ben je de grootste klootzak die meisjes mishadelt dan een nobody.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |