Ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 15:32 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
safari 4 op de macdus werkt niet eens voor mij...
nee dankje , heb al 20 polen in me kelderquote:Op maandag 25 januari 2010 15:41 schreef RedFever007 het volgende:
Geniaal![]()
![]()
20 Haïtiaanse vluchtelingen voor TS_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Laat er een een dagboek schrijven.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
nee dankje , heb al 20 polen in me kelder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
druk op f11quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef OPENJEOGEN het volgende:
wat is dat toch met haiti, is daar iets gebeurd ofzo?
Het kostte je 2 minuten om F11 te vinden?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef CharlyLownoise het volgende:
Duurde 2 minuten voor ik hem door had
Nee in Chrome is het niet duidelijk.. snapte hem al niet, toen even in internet explorer geopend.. en na 5 seconden snapte ik hetquote:Op maandag 25 januari 2010 18:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Het kostte je 2 minuten om F11 te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Hoe heet de Haitiaanse variant van New Kids On The Block?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is just another state of mind.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:50 schreef Unit_731 het volgende:
Meer Haiti grappen!
-Wat is 1 meter hoog en heeft 100 armen en benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Hoe heet de Haitiaanse variant van New Kids On The Block?Ken je die ook al van die warenhuizen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een fatsoenlijke pc kopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:45 schreef Elmostyle het volgende:
Dit is vast een hele idiote vraagMaar op deze macbook als ik dan op de knop f11 klik, gaat alleen 't geluid zachter wat op diezelfde knop zit, hoe in vredesnaam zorg ik dat ik gewoon f11 doe
HAHAHAHAHA, je zou stand-up comedian moeten worden...quote:
19 jaar en nu al zo verpestquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, je zou stand-up comedian moeten worden...
Idiioot.
Dat is toch niet wat ik vraag, geef dan gewoon antwoord hoe ik 't wel kan bekijken.
Geef dan gewoon een normaal antwoord waar ik wel iets mee kan. Dan krijg jij niet zulke reacties.quote:
Ik weet niet hoe zo'n schijt apple werkt, ik geef alleen de tip om een normale pc te kopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een normaal antwoord waar ik wel iets mee kan. Dan krijg jij niet zulke reacties.
Oordeel er dan ook niet over als je d'r niet op werktquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n schijt apple werkt, ik geef alleen de tip om een normale pc te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |