Vanavond dit artikel nog eens lezen en kijken hoeveel er niet klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mt.nl/experts/(...)j_incontinentie.html
[..]
Er staat bij dat dat account nep wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vanavond dit artikel nog eens lezen en kijken hoeveel er niet klopt.
"De elektronicawinkelketen MediaMarkt bevestigt dit. Het bedrijf heeft op twitter al laten weten dat de iPad 499 euro gaat kosten, in combinatie met een T-Mobile abonnement."
Ik wel. Sowieso denk ik niet dat de home button zich in het midden van de 'zijkant' bevindt (be honest, je gaat 'm voornamelijk sideways gebruiken denk ik..)quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij onderscheidt zich door 5x zo groot te zijn. Alle producten van Apple hebben qua design veel van elkaar weg, dus ik verwacht niet dat de iSlate opeens een heel nieuw ontwerp introduceert.
Oeps. Mijn ik oordeelde te snel en keek niet verder dan m'n neus lang wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er staat bij dat dat account nep was.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef TwyLight het volgende:
Als die maar 499 is ben ik verplicht hem te kopen
Behalve dan Voipquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is Apple product. Het gaat een aantal dingen niet doen, en daar gaat enorm veel gezeik over komen. Maar die dingen die het doet gaat het extreem goed en gebruikersvriendelijk doen.
Bovendien gaat het net wat meer kosten dan je er eigenlijk voor over hebt.
Lees de reacties op Tweakers dalijk maar. Ik zet mijn geld op niet kunnen bellen ermee, ook al heeft hij 3G en Bluetooth.
Tja... de huidige imacs zijn ook een behoorlijk stuk goedkoper dan het vorige modelquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef TwyLight het volgende:
Idd, en kan me ook niet voorstellen dat ze hem weggeven voor 499
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oeps. Mijn ik oordeelde te snel en keek niet verder dan m'n neus lang was![]()
iPhone was qua name idd een ware revolutiequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:51 schreef Blaxje het volgende:
Ik ken me niet voorstellen dat het ooit 'iPad' wordt. Lijkt simpelweg teveel op iPod en om die reden zal Apple die naam al nooit kiezen. Daarnaast lijkt het ook teveel op HP's iPaq.
Ah, nou ja dan probeer ik het tegen die tijd zelf wel nog een keer..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ben nu op Schiphol. KLM had bij het online inchecken zelfs een aparte mogelijkheid om je boarding pass per mail of sms naar je telefoon te sturen, waarbij je ook nog eens je telefoon kon kiezen zodat de opmaak optimaal is.
Helaas gaf die optie een error op de site, dus ik heb het maar op de ouderwetse manier gedaan en een a4tje uitgedraaid.
Hebben olifanten een slurf?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:40 schreef Edwinuss het volgende:
Kunnen wij het ook ergens volgen online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |