De iPod classic heeft toch ooit een Amerikaanse militair gered van een kogel? Ze maken dus al militaire schilden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:17 schreef maess het volgende:
Apple zou militaire wapens moeten maken, een witte iTank
Mee eens, behalve dat iSlate geen waarschijnlijke optie is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:17 schreef Blaxje het volgende:
Nou, sinds er geen schot in dit topic zit, hier mijn predicties voor morgen:
- Apple 10,1" tablet computer die Canvas of iSlate of iPad heet.
Mwah, gewoon erg goede implementatie van intuïtieve multitouch-gebaren,quote:- Revolutionaire interface, nieuwe manier van computing.
iPhone 4.0 OS. Geen iPhone-hardwarequote:- Backend is iPhone OS 4.0 met een custom interface. Resolutie independent?
- iPhone 4.0 aankondiging.
Nee, Johnathan doet dat niet.quote:- Jony Ive on stage.
One more things zijn inderdaad achterhaald.quote:- Geen one more thing.
Jony komt steeds vaker on-stage hè. Bij de iPhone lancering was dat ook het geval en bij de laatste MacBook Pro redesign ook geloof ikquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Mee eens, behalve dat iSlate geen waarschijnlijke optie is.
[..]
Mwah, gewoon erg goede implementatie van intuïtieve multitouch-gebaren,
[..]
iPhone 4.0 OS. Geen iPhone-hardware
[..]
Nee, Johnathan doet dat niet.
[..]
One more things zijn inderdaad achterhaald.
Verder: een accesoire waardoor het tablet ook als traditionele computer kan worden gebruikt, handschriftherkenning en vooral veel nadruk op apps van uitgevers als NYT: interactieve krant met filmpjes enzo en een studieboek, ook interactief.
Ja, dat staat er al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat er bij mij Nieuw York
En ik maar denken dat ik een typvout maak, of een compleet andere plaats in de wereld heb..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat staat er al vanaf het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |