En ik maar denken dat ik een typvout maak, of een compleet andere plaats in de wereld heb..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat staat er al vanaf het begin.
Jahaaaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef dotKoen het volgende:
Huh, dat heb ik dan helemaal gemist dan Jonathan op het podium stond. Wel bij die filmpjes op apple.com.
Nee, niet live te zien. Er wordt wel live (vanuit de zaal) geblogd. En in Nederland doet www.onemorething.nl verslag door middel van een liveblog en videostream waarin de ontwikkelingen worden gevolgd.quote:
Was vorige keer ook het geval, maar de kwaliteit was echt vreselijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, niet live te zien. Er wordt wel live (vanuit de zaal) geblogd. En in Nederland doet www.onemorething.nl verslag door middel van een liveblog en videostream waarin de ontwikkelingen worden gevolgd.
Maar met een beetje geluk deze keer wel een goede Ustream.com stream vanuit de zaal dmv de Live Broadcaster app?
Ah okeequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, niet live te zien. Er wordt wel live (vanuit de zaal) geblogd. En in Nederland doet www.onemorething.nl verslag door middel van een liveblog en videostream waarin de ontwikkelingen worden gevolgd.
Maar met een beetje geluk deze keer wel een goede Ustream.com stream vanuit de zaal dmv de Live Broadcaster app?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat er bij mij Nieuw York
Zal met automatisch vertalen te maken hebben. Is altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat er bij mij Nieuw York
hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef Tourniquet het volgende:
Morgen om deze tijd weten we 't!!!!!11![]()
[ afbeelding ]
Daar is dit topic toch voor?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Echt, kap eens met die informatiediarree aan Tablet rumors..
Mja. Ik snap het niet. Sinds wanneer is Apple de fabrikant die producten vol stopt met features en extra's? Apple is juist enorm terughoudend met snufjes en gizmo's. Even een reality check mensen. ALS er een tablet komt wordt het een mooi, strak apparaat, met weinig knoppen en aansluitingen ( 2 front camera's... please!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:06 schreef Tourniquet het volgende:
Het kan nu alleen nog maar tegenvallen.
Mja. Hoe vaak zijn die al voor de iPhone en/of Touch aangekondigd? Please mensen, laat je niet gek maken. Of zit er op een MacBook al een SD slot? Of hebben we al Blu Ray?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over 2 front camera's, één front en één back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |