Ik heb het bij zo'n Pathé automaat geprobeerd (met de barcode in het PDF-je bij het bevestigingsmailtje) en daar werkte het wel! Je moet wel even de 'juiste' afstand vinden hoever je je iPhone voor de lezer moet houden.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd met een bioscoop-automaat geloof ik, maar dat werkte niet.
Apple posts $3.38b Q1 profit: iPhone sales double, Macs up 33 percent, iPods down eightquote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef Blaxje het volgende:
Ben benieuwd of er nog iets op de conference call wordt 'onthuld'. Ben ook benieuwd naar hoe Steve er nu uitziet!
Volgens mij is dat echt voor het eerst sinds tijden dat er van tevoren officieel wordt aangekondigd dát er een nieuw product komt. En door ome Steve zelf nog wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef Blaxje het volgende:
"The new products we are planning to release this year are very strong, starting this week with a major new product that we're really excited about."
Idd ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt voor het eerst sinds tijden dat er van tevoren officieel wordt aangekondigd dát er een nieuw product komt. En door ome Steve zelf nog wel.
Owja, Aperture zou idd ook prettig zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:26 schreef Tourniquet het volgende:
Waarschijnlijk staan ze eerst even stil bij de kwartaalcijfers, daarna de reguliere updates (MBP, MP, iLife/Work, Aperture 3 (hoop ik)) en dan "but there's One More Thing....".
Op dit moment weet ik gewoon echt niet meer wat speculatie, wat gerucht en wat marketing is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:32 schreef Tourniquet het volgende:
Duitse Mediamarkt schijnt zich "versproken" te hebben op Twitter:
[ afbeelding ]
Hm... Dus we moeten nog een abonnement gaan afsluitenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:32 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:It will run all the applications of the iPhone and iPod Touch, have a persistent wireless connection over 3G cellphone networks and Wi-Fi, and will be built with a 10-inch color display, allowing newspapers, magazines and book publishers to deliver their products with an eye to the design that had grabbed readers in print.
iPad really?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:32 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Als je wil internetten dan heb je dat toch wel nodig lijkt me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, mag je alsnog een 3G-abonnement gaan nemen.
Toch zo'n grote telefoon, met videoconferencingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
Damn, mag je alsnog een 3G-abonnement gaan nemen.
Handig ook om mee te nemen, in je broekzakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wordt de BoomBlaster weer in dan? Zie je iedereen met een Tablet tegen z'n oor..
En de twitter is opeens snel leeggemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:32 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |