Mja. Ik snap het niet. Sinds wanneer is Apple de fabrikant die producten vol stopt met features en extra's? Apple is juist enorm terughoudend met snufjes en gizmo's. Even een reality check mensen. ALS er een tablet komt wordt het een mooi, strak apparaat, met weinig knoppen en aansluitingen ( 2 front camera's... please!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:06 schreef Tourniquet het volgende:
Het kan nu alleen nog maar tegenvallen.
Mja. Hoe vaak zijn die al voor de iPhone en/of Touch aangekondigd? Please mensen, laat je niet gek maken. Of zit er op een MacBook al een SD slot? Of hebben we al Blu Ray?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over 2 front camera's, één front en één back.
Ja, maar één camera die beide kanten op zou kunnen "kijken".quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over 2 front camera's, één front en één back.
Dat begint er al wat echter uit te zienquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dit 'm dan? (waarschijnlijk vastgezet in een soort anti-diefstal mal)
[ afbeelding ]
Lijkt mij sterk, want de pageturner is op foto 2 anders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dit 'm dan? (waarschijnlijk vastgezet in een soort anti-diefstal mal)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede pic is een stuk slechter waardoor wat kleur wegvalt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, want de pageturner is op foto 2 anders.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die tweede pic is een stuk slechter waardoor wat kleur wegvalt.
Als we die Twitter moeten geloven is het een iPhone OS flavor. Een afgeleide dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef lammegiraf het volgende:
hmm....een tablet met Iphone achtige software? Voor een telefoon heerlijk maar van een tablet verwacht ik toch een completer besturingssysteem. maar goed....we zullen het zien he!
Het zal sws wel op de iPhone gebaseerd zijn zodat apps op beide apparaten te gebruiken zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef lammegiraf het volgende:
hmm....een tablet met Iphone achtige software? Voor een telefoon heerlijk maar van een tablet verwacht ik toch een completer besturingssysteem. maar goed....we zullen het zien he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |