Bah. Ze moeten die PM eruit slopen op die chat, die geeft alleen maar ellende. En Jaapieooo moet geband, dat is zo duidelijk als wat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Serieus. Ik denk dat dit uit de koker van LS komt die buddy-buddy is met Jaap.
Die hele chat moet daar gewoon weg, maar dat gil ik al maanden en niemand wil luisterenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bah. Ze moeten die PM eruit slopen op die chat, die geeft alleen maar ellende. En Jaapieooo moet geband, dat is zo duidelijk als wat.
Wie dan? Oh wacht eens, er gaat een lampje branden.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
volgens mij via een andere chatster hoor.
Hij heeft nog een account Terror-Jaap, gaat die daar maar mee verder.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Bah. Ze moeten die PM eruit slopen op die chat, die geeft alleen maar ellende.
En Jaapieooo moet geband, dat is zo duidelijk als wat.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, komt die Socaboy? Dat is vragen om ellende.
Hoort hier thuis. Is ook op de streams, sterker: ze geeft live antwoord op de streams. Rooie oortjes hier!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:Ik weet niet in welk topic dit thuis hoort.
Vanavond een uurtje vraag maar raak met Liesbeth, dus heb je spannende,erotische,leuke,minder leuke of gewoon een kutvraag, vraag het aan Liesbeth
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind dat nu niks voor jou PB, zo afgeven op Victoria, is toch leuke meid![]()
Partypooper!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die hele chat moet daar gewoon weg, maar dat gil ik al maanden en niemand wil luisteren
Oh mooi, jij hebt wel alles gehoord. Zet dit even in FOK!user gezocht voor de Japio-Show, #10!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
gasten aanstaande woensdag.
een spirituele dame.
daarna vraag maar raak
dan een autistische jongen kan muziek maken en schilderen
paultje poets
derja taraboeka deelnemer van mijn naam is Mj.
Mod rob/LS/Pietje SV/en nog 30 verschillende alliasen.
Hij laat zich wel kennen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
Jaapieooo loopt BQ uit te dagen op de chat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |