Wist je toch wel, project Huissen gaat Liesbeth doen, 50 euro per nacht, inclusief drank,quote:
Ja dat laatste zei Johan van de week ook al (staat in het updates topic), maar geloof jij het?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Er kunnen acteerlessen gevolgd worden in SV. Heeel grote namen uit het wereldje gaan die lesen geven.
Ik versla wat ik hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat laatste zei Johan van de week ook al (staat in het updates topic), maar geloof jij het?
Dr komen vast DGK bewoners...dat waren immers ook ''acteurs''quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar geloof jij het?Ik heb het idee dat Johan mensen al gauw 'groot' vindt
En zelfs groot, groot, tja ik weet niet wat Johan grote namen vindt, ken Johans kennis niet wat betreft grote namen. Vooralsnog lijkt enthousiasme groter dan uitvoering van en we wachten dus maar weer af.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar geloof jij het?Ik heb het idee dat Johan mensen al gauw 'groot' vindt
Ha, dat zou zomaar kunnen. Johan is te gauw onder de indruk.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr komen vast DGK bewoners...dat waren immers ook ''acteurs''
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En zelfs groot, groot, tja ik weet niet wat Johan grote namen vindt, ken Johans kennis niet wat betreft grote namen. Vooralsnog lijkt enthousiasme groter dan uitvoering van en we wachten dus maar weer af.
Wie zal het zeggenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr komen vast DGK bewoners...dat waren immers ook ''acteurs''
jaap heeft ie al in the pocketquote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, dat zou zomaar kunnen. Johan is te gauw onder de indruk.
Jaap is de Ivo Niehe van het Internetgebeurenquote:
De Ivo Nietusquote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jaap is de Ivo Niehe van het Internetgebeuren
plus shirt en joggingbroekquote:Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
Nee, het wordt toch Villa Flodderhut, vind dat wel bij Jaap passen in die donkere Kelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |