abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 20:32:23 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77264585
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef raptorix het volgende:
Ach ja, op zulke domheid ga ik niet eens in, vind alleen wel grappig dat moslims altijd zo neer kijken op homo's, maar goed mijn vader loopt niet in een jurk, en mijn moeder heeft geen snor, zo nu jij weer.
Jij hebt dus meer gemeen met mij dan je zou willen.

Het afwijzen van zgn. bruinwerkstages, of anders gezegd: het daadwerkelijk handelen volgens het homo dogma, is niet voorbehouden aan de Islam alleen. Elke der 3 grote religies keurt dit af.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77264712
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het afwijzen van zgn. bruinwerkstages, of anders gezegd: het daadwerkelijk handelen volgens het homo dogma, is niet voorbehouden aan de Islam alleen. Elke der 3 grote religies keurt dit af.

²
Keurt Hindoeisme homoseksualiteit af?
pi_77264722
quote:

[..]

²
Neukte die profeet van jou niet 10 jarige meisjes? En dat is jouw voorbeeld ?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 25 januari 2010 @ 20:35:15 #192
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77264769
quote:
Het Jodendom is qua aantal aanhangers kleiner dan b.v. Hindoeïsme. Als jij drie grote religies zegt bedoel je waarschijnlijk Abrahamitische.

En homodogma? Wat moet dat zijn?

Weet je nog wat je zei over die valse getuigenis?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77264789
Waarom vind je het zo gaaf om bruinwerkstage en aanverwante verzonnen woorden te gebruiken?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_77264898
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Waarom vind je het zo gaaf om bruinwerkstage en aanverwante verzonnen woorden te gebruiken?
Moslims, hun grote profeet was een pedofiel, en ook nog eens analfabeet, in elke normale wereld een volledige outcast, behalve dan onder een stel zandnegers uit achtergebleven gebieden
  maandag 25 januari 2010 @ 20:39:18 #195
13462 BansheeBoy
pi_77265030
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben ook homo, en aan mij is 0,0 wat te zien, nog in gedrag, nog in uiterlijk, met of zonder drank.
Fatsoenlijk behavior en correct taalgebruik is wat mij betreft niet voorbehouden aan welke geaardheid dan ook. Je komt op mij over als een agressieve driftkikker. Zonde, want ik praat graag met je.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:40:26 #196
13462 BansheeBoy
pi_77265098
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef JohnLocke het volgende:
Keurt Hindoeisme homoseksualiteit af?
Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de 3 Abrahamitische religies:

- Islam
- Christendom
- Jodendom

²

[ Bericht 2% gewijzigd door BansheeBoy op 25-01-2010 20:41:48 (Tip van Iblis. Thanks!) ]
pi_77265126
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Fatsoenlijk behavior en correct taalgebruik is wat mij betreft niet voorbehouden aan welke geaardheid dan ook. Je komt op mij over als een agressieve driftkikker. Zonde, want ik praat graag met je.

²
Ik vermaak me ook prima met jou, je compleet belachelijke uitspraken zijn zo dom dat het weer grappig is.
pi_77265147
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de grote 3:

- Islam
- Christendom
- Jodendom

²
Het Jodendom haalt de top 10 niet eens. Hoe kom je erbij dat dat één van de grote 3 is?
pi_77265152
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de grote 3:

- Islam
- Christendom
- Jodendom

²
Islam keurt homoseksualiteit niet af.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 20:41:53 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77265188
quote:

[..]

²
reden twee om de troll te mijden.
Duidelijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 januari 2010 @ 20:44:31 #201
13462 BansheeBoy
pi_77265350
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef raptorix het volgende:
Ik vermaak me ook prima met jou, je compleet belachelijke uitspraken zijn zo dom dat het weer grappig is.
Daar ben ik dan blij om. We moeten te allen tijde in staat zijn om een fatsoenlijk discours te voeren. Wat dat aangaat mag je mij best als voorbeeld gebruiken, hoe vaak worden Marokkanen al dan niet terecht volledig afgebrand, belachelijk gemaakt en uitgelaxeerd? En toch blijf ik inhoudelijk reageren. Ja, ik vind dat een teken van beschaving.

Het is toch van den zotte dat, omdat ik je volledig uitsluit als eventuele partner, je zo persoonlijk wordt en vervalt in semi-bedreigingen?

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 25-01-2010 20:53:45 (Dank voor de tips. Ik neem ze ter harte!) ]
  maandag 25 januari 2010 @ 20:45:20 #202
13462 BansheeBoy
pi_77265398
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef raptorix het volgende:
Islam keurt homoseksualiteit niet af.
Serieus en oprecht, geloof je dit zelf? En dan heb ik het expliciet over het praktiseren er van.
²
pi_77265559
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Serieus en oprecht, geloof je dit zelf?

²
Laat ik het zo zeggen dat er verschillende interpretaties zijn, die zowel voor als tegen homoseksualiteit pleiten, de algemene toon is in ieder geval dat de daad welliswaar veroordeeld word, maar homoseksualiteit ansich niet
  maandag 25 januari 2010 @ 20:51:03 #204
13462 BansheeBoy
pi_77265734
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen dat er verschillende interpretaties zijn, die zowel voor als tegen homoseksualiteit pleiten, de algemene toon is in ieder geval dat de daad welliswaar veroordeeld word, maar homoseksualiteit ansich niet
Dat zijn we eens. Simpel: een hetero man heeft bv. driften om zijn lusten te botvieren op verscheidene vrouwen. Buiten het huwelijk is dit een grote zonde.

"Een homo-man dient dus, vanuit religieus oogpunt, te bidden voor "genezing" en afstand te nemen van de scene." Let wel: dit is niet mijn tekst: zo zegt ons geloof.

²
pi_77265793
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar ben ik dan blij om. We moeten ten alle tijde in staat zijn om een fatsoenlijk discours te voeren. Wat dat aan gaat mag je mij best als voorbeeld gebruiken,
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Fatsoenlijk behavior en correct taalgebruik is wat mij betreft niet voorbehouden aan welke geaardheid dan ook.
Mghi. Dat is wel helder ja.

Overigens is gedrag een heel gebruikelijk Nederlands alternatief voor je cursief gedrukte Engelse woord.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 25 januari 2010 @ 20:53:19 #206
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77265871
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zijn we eens. Simpel: een hetero man heeft bv. driften om zijn lusten te botvieren op verscheidene vrouwen. Buiten het huwelijk is dit een grote zonde.
En binnen het huwelijk is volledig oké om je ‘lusten te botvieren op verscheidene vrouwen’? Homo’s kunnen trouwen overigens.
quote:
"Een homo-man dient dus, vanuit religieus oogpunt, te bidden voor "genezing" en afstand te nemen van de scene." Let wel: dit is niet mijn tekst: zo zegt ons geloof.
En, heb je cijfers of dit bidden ook maar enig resultaat heeft? Of is het net zo’n nuttig advies als zeggen dat ze een appel moeten eten om hetero te worden?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:56:41 #207
13462 BansheeBoy
pi_77266072
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

En binnen het huwelijk is volledig oké om je ‘lusten te botvieren op verscheidene vrouwen’?
Als je ze allemaal huwt, met een maximum van 4, is er geen probleem.
quote:
Homo’s kunnen trouwen overigens.
Is geloofstechnisch gezien niet toegestaan. Maar dit was neem ik aan al bekend bij je?
quote:
En, heb je cijfers of dit bidden ook maar enig resultaat heeft?
Ik denk niet dat hier echt cijfers van zijn. Maar ik hoor een hoop goede verhalen.

²
pi_77266077
quote:

[..]

²
Ok, stel dat er een god is, dan mag ik aannemen dat ie ook verantwoordelijk is voor mijn schepping, lekker kut, die god fucked up en maakt me homo, en dan gaat ie mij ook nog eens vertellen dat ik geen seks mag hebben, nee dat is logisch
  maandag 25 januari 2010 @ 20:57:00 #209
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77266093
quote:
Daarom vind het zo knap van homosexuelen dat ze ook religieus kunnen zijn. Ze moeten kiezen tussen twee kwaden, enerzijds het leven zonder levenspartner, anderszijds het leven zonder hun god. Knappe keuze.

Heb de discussie verder niet gevolgd, dus mss is dit al eerder geopperd.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 25 januari 2010 @ 20:59:29 #210
13462 BansheeBoy
pi_77266216
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef raptorix het volgende:
Ok, stel dat er een god is, dan mag ik aannemen dat ie ook verantwoordelijk is voor mijn schepping, lekker kut, die god fucked up en maakt me homo, en dan gaat ie mij ook nog eens vertellen dat ik geen seks mag hebben, nee dat is logisch
Wat een drogreden zeg, als dit geen herhaling van zetten is weet ik het ook niet meer. In ieder geval:

God of Allah zo u wilt beproeft zijn Schepping.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 21:04:57 #211
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77266494
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je ze allemaal huwt, met een maximum van 4, is er geen probleem.
Dan mag je dus fijn botvieren. Lijkt me een goed recept voor een huwelijk.
quote:
Is geloofstechnisch gezien niet toegestaan. Maar dit was neem ik aan al bekend bij je?
Ik bevroedde reeds zoiets.
quote:
Ik denk niet dat hier echt cijfers van zijn. Maar ik hoor een hoop goede verhalen.
Ik hoor ook goede verhalen over atheïsme en acceptatie van je homoseksuele medemens en de levensstandaard in westerse landen die alles toestaan waar jij zo tegen bent.
pi_77266549
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:

Grote Smurf of God zo u wilt bestaat niet.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:07:14 #213
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77266600
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een drogreden zeg, als dit geen herhaling van zetten is weet ik het ook niet meer. In ieder geval:

En wat m.b.t. de mogelijkheid dat hij de boel verprutste en snel een excuus bedacht heeft om ermee weg te komen?
  maandag 25 januari 2010 @ 21:07:59 #214
13462 BansheeBoy
pi_77266648
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:04 schreef Iblis het volgende:
Dan mag je dus fijn botvieren. Lijkt me een goed recept voor een huwelijk.
Ben ik niet met je eens. Zowel de vrouw als de man moet teder worden benaderd. Zoals jij "botvieren" bedoelt vind ik respectloos voor de partner.
quote:
Ik hoor ook goede verhalen over atheïsme en acceptatie van je homoseksuele medemens en de levensstandaard in westerse landen die alles toestaan waar jij zo tegen bent.
Dat neem ik direct van je aan, sluit mijn verhaal echter niet uit.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 21:10:43 #215
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77266783
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Zowel de vrouw als de man moet teder worden benaderd. Zoals jij "botvieren" bedoelt vind ik respectloos voor de partner.
[..]
Maar twee mannen die elkaar heel teder benaderen mag dan weer niet...

Make up your mind
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 25 januari 2010 @ 21:13:03 #216
13462 BansheeBoy
pi_77266908
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
Maar twee mannen die elkaar heel teder benaderen mag dan weer niet...
Ik kan je niet dwingen in je doen en laten en ik heb zeker niet die drang. Maar de godsdiensten leren ons dat het fout is om daadwerkelijk over te gaan tot stages.

Ik kan er zelfs met de beste wil van de wereld niets anders van maken.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 21:13:33 #217
13462 BansheeBoy
pi_77266935
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef Iblis het volgende:
En wat m.b.t. de mogelijkheid dat hij de boel verprutste en snel een excuus bedacht heeft om ermee weg te komen?
Uitgesloten.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 21:13:53 #218
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77266946
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Jij begon over botvieren.
quote:
Dat neem ik direct van je aan, sluit mijn verhaal echter niet uit.
Nee, maar dat is ook het enige dat voor jouw verhaal gezegd kan worden. Want enig bewijs ervoor is er niet. Het beslaat louter bij de gratie dat het tegendeel niet bewezen is.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:14:40 #219
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77266989
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan je niet dwingen in je doen en laten en ik heb zeker niet die drang. Maar de godsdiensten leren ons dat het fout is om daadwerkelijk over te gaan tot stages.

Ik kan er zelfs met de beste wil van de wereld niets anders van maken.
Godsdiensten hebben ons wel meer feitelijk onjuiste zaken geleerd.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:19:02 #220
13462 BansheeBoy
pi_77267258
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef Iblis het volgende:
Jij begon over botvieren.
Dat ontken ik ook niet, ik reageerde op de lading die jij aan het woord gaf, die stond verre van zoals ik het bedoelde. En dat weet je.
quote:
Nee, maar dat is ook het enige dat voor jouw verhaal gezegd kan worden.
Meer claim ik ook niet.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 21:26:28 #221
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77267658
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Meer claim ik ook niet.
Dan zou het misschien wat gepaster zijn om wat minder neerbuigend te zijn en wat minder hoog van de toren te blazen.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:28:43 #222
13462 BansheeBoy
pi_77267782
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef Iblis het volgende:
Dan zou het misschien wat gepaster zijn om wat minder neerbuigend te zijn en wat minder hoog van de toren te blazen.
Het lijkt me beter dat je te raden gaat bij je eigen perceptie. Ik vertel nl. geen onwaarheden. En dat je de discussie nogal wiskundig benaderd doet deze stokken.

²
pi_77267887
Volgens mij is Iblis een van de weinigen die deze discussie in leven houdt. Jouw continue herhaling van hetzelfde is wat de discussie doet stokken.

Bovendien vertel je wel onwaarheden. Het grootste deel van je uitspraken is wetenschappelijk niet te staven of zelfs al ontkracht.
pi_77268060
Man man man het frustreert alleen maar als je zoveel op dhr bsb reageert dus laten we niet zo op 'm happen .

Volgens mij zit hij glimlachend en gniffelend achter zijn pc.
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 21:34:14 #225
13462 BansheeBoy
pi_77268068
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij is Iblis een van de weinigen die deze discussie in leven houdt. Jouw continue herhaling van hetzelfde is wat de discussie doet stokken.
Dit ben ik 100% met je eens. Helaas krijg je bij dit soort discussies steeds dezelfde vragen. Je komt dan in een soort van niet wenselijke loop terecht.

Vergeet niet dat Iblis voornamelijk reageert, dus de credits die hij krijgt komen mij ook deels toe. Een discussie of dialoog kun je immers niet alleen voeren.
quote:
Bovendien vertel je wel onwaarheden. Het grootste deel van je uitspraken is wetenschappelijk niet te staven of zelfs al ontkracht.
Ja? Welke dan?

²
  maandag 25 januari 2010 @ 21:36:57 #226
13462 BansheeBoy
pi_77268202
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef NanKing het volgende:
Volgens mij zit hij glimlachend en gniffelend achter zijn pc.

Heb ik daar reden toe? Aan de reacties te zien is dit een heel ernstig onderwerp hoor.

Ik heb zelfs al een semi-threat gehad.

²
pi_77268228
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 21:40:32 #228
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77268374
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt me beter dat je te raden gaat bij je eigen perceptie. Ik vertel nl. geen onwaarheden. En dat je de discussie nogal wiskundig benaderd doet deze stokken.
Jij hebt tamelijk boude claims gemaakt m.b.t. de vermeende vruchten van religie of de functie van het huwelijk die je op geen enkele manier hebt hard gemaakt, en ook met betrekking tot de verspreiding van SOA’s en AIDS of m.b.t. homofilie waar je de onbeschaamdheid ten toon spreidde om ze met necrofilie te vergelijken. Weet je nog?
pi_77268404
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vergeet niet dat Iblis voornamelijk reageert, dus de credits die hij krijgt komen mij ook deels toe.
Neen.
quote:
Ja? Welke dan?
Dat jij blijkbaar de afgelopen topics niet goed hebt gelezen of begrepen vind ik heel vervelend voor je, maar ik ga dat echt niet allemaal terugzoeken.
  maandag 25 januari 2010 @ 21:44:31 #230
13462 BansheeBoy
pi_77268600
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Iblis het volgende:
Jij hebt tamelijk boude claims gemaakt m.b.t. de vermeende vruchten van religie of de functie van het huwelijk die je op geen enkele manier hebt hard gemaakt, en ook met betrekking tot de verspreiding van SOA’s en AIDS of m.b.t. homofilie waar je de onbeschaamdheid ten toon spreidde om ze met necrofilie te vergelijken. Weet je nog?
Zo! Dat zijn 2 zinnen in 5 regels. Netjes.

- Religie is goed voor de mensheid, sta ik nog steeds achter
- Verwerpen vrije sexuele moraal, sta ik nog steeds achter
- Hoger percentage HIV besmetten onder homo's, sta ik nog steeds achter, of wil je cijfers?
- Vergelijking met necrofilie, lijkt baud, maar ik vraag enkel om het relevante te extraheren

²
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 21:51:14 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77268962
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo! Dat zijn 2 zinnen in 5 regels. Netjes.

- Hoger percentage HIV besmetten onder homo's, sta ik nog steeds achter, of wil je cijfers?
- Vergelijking met necrofilie, lijkt baud, maar ik vraag enkel om het relevante te extraheren

²
Herhaling... HIV is niet begonnen bij homoseksuelen... het begon met Hetero overdracht.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 21:51:40 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77268986
Ow sjit.. Ik zou de troll niet meer voeren... Sorry.. Ik zwijg nu echt in dit topic!!
  maandag 25 januari 2010 @ 22:10:14 #233
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77270059
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je er ook nog bewijs voor, of beweer je gewoon?
quote:
Niettegenstaande alle cijfers over tienerzwangerschappen en lagere percentages SOA’s en HIV in de westerse wereld (die van vrije sex en veel atheïsme); en niettegenstaande elke vorm van bewijs voor jouw positie.
quote:
Het punt daar was jij dat jij vrolijk beweerde hoe het min of meer usance was onder homo’s om vrouwen en hun baby’s te besmetten met HIV. En dat we uiteindelijk moesten concluderen dat niet zozeer homoseksualiteit als wel ontrouw of overspel daar het probleem was, daar waar jij het op het conto van HIV schoof omdat je dat ideologisch wel zo goed uitwkam.
quote:
Maar gevraagd wat dat relevante nu is, en waarom necrofilie zo’n goede vergelijking is, doe jij er het zwijgen toe. Na een verzoek om zulke tendentieuze vergelijkingen te staken ga je er vrolijk mee door. Lasterlijk.
  maandag 25 januari 2010 @ 22:17:30 #234
13462 BansheeBoy
pi_77270418
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef Iblis het volgende:
Heb je er ook nog bewijs voor, of beweer je gewoon?
Ja, daar heb ik bewijs voor. Het feit dat mensen zich over het algemeen gedragen, niet plunderen of verkrachten, buiten de uitzonderingen om, komt o.a. door de wetten en de betreffende sancties. Vele wetten zijn direct afgeleid vanuit de Bijbel en in andere landen vanuit de Koran. Maar ook dit heb ik, in andere bewoordingen, al geroepen.
quote:
Niettegenstaande alle cijfers over tienerzwangerschappen en lagere percentages SOA’s en HIV in de westerse wereld (die van vrije sex en veel atheïsme); en niettegenstaande elke vorm van bewijs voor jouw positie.
HIV komt door atheïsme? haahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! Waar zeg ik dat?
quote:
Het punt daar was jij dat jij vrolijk beweerde hoe het min of meer usance was onder homo’s om vrouwen en hun baby’s te besmetten met HIV. En dat we uiteindelijk moesten concluderen dat niet zozeer homoseksualiteit als wel ontrouw of overspel daar het probleem was, daar waar jij het op het conto van HIV schoof omdat je dat ideologisch wel zo goed uitwkam.
Hier heb je gelijk in, maar in geloofs context is homo-sex ook overspel. Vandaar,
quote:
Na een verzoek om zulke tendentieuze vergelijkingen te staken ga je er vrolijk mee door. Lasterlijk.
Dat is niet netjes van je. Ik heb dat na je eerste verzoek niet meer gedaan.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 22:20:17 #235
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77270574
BB begint een beetje onzin uit te kramen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')